Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
45
/
94
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
Jízdní dojmy: Jaguary XF Sportbrake a XJR575. Rodina a luxusní sportování
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Interiér je tvarově strohý, kvalita některých materiálů za německými soupeři zaostává. Místa je tu dostatek.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar si potrpí na sportovní jízdní charakter a kombi XF Sportbrake není výjimkou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Z testovaných verzí nás zaujal benzinový dvoulitr hbitostí a diesel 3.0 V6 silou.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Zavazadlový prostor je pod roletou mělčí, což dohání délkou 114,4 cm. Výsledný objem 565 litrů zapadá do zvyklostí vyšší střední třídy, oceňujeme dokonale rovnou podlahu.
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Jaguar XF Sportbrake
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh