Diskuse

Jízdní dojmy s Lexusem UX: Japonský premiant

23.9.2018

Nový městský crossover Lexus UX se sice do prodeje dostane až začátkem příštího roku, my jsme ho ale již nyní mohli vyzkoušet ve švédském Stockholmu a přilehlém okolí.

 

  • 64 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 23.09.  09:58

    250h

    Na takový to běžný denní ježdění = asi ideální pohonnej systém :yes: :yes: :-)

    Turbo to nemá, trochu objem to má, účinnost je fantastická, spolehlivost asi bude klasicky firemní = to v česku nepofrčí ;-)
    • 64 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 23.09.  10:23

      « Re: 250h

      V Česku nepofrčí hlavně 300litrů na 4,5m délky ;-)
      • 54 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 23.09.  13:33

        « Re: Re: 250h

        Tomu věřim = i když to doteď nechápu. UX = Urban. Sakra co tam lidi furt vozej? Já tu a tam maximálně nákup = pár rohlíků ;-)

        Co ocenim na každym metru = je to ticho a kultivovanost = prostě pohoda. Když potřebuju něco většího = vezmu Ravku = nebo nákladní taxi :-)
        • 30 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 23.09.  14:31

          « Re: Re: Re: 250h

          U Rav to chápu, ta nemá skoro žádné kufr a ještě podlahu z kopce >:D
          • 24 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 23.09.  15:53

            « Re: Re: Re: Re: 250h

            A tohle je ten fanatismus = kterej nechápu >:-[]

            1733 litrů hybrid 1635 = skoro všechno je na autě důležitější = co na tom kufru máš? Co tam furt krom vzduchu vozíš? >:D
            • 30 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 23.09.  16:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: 250h

              Fanatismus je 1700 litrů
              • 03 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 23.09.  16:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                Žejo = natož 1733 :-)

                Až na výjímku jednou za dlouhej čas = je kufr to nejmíň důležitý :-!

            • 40 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 23.09.  16:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: 250h

              No zrovna na tu Ravku jsem se byl podívat a když jsem viděl, že kufr nemá ani rovnou plochu, ale je do kopce, tak sem se rozesmál, vždyť tam nedáš ani tašky pro rodinu na obyčejnou dovcu.. A určitě chci, aby mi kufry staly nakrivo v kufru a ještě ležely nad roletku, aby tam každéj viděl, co vezu...
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 23.09.  17:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                Máš kliku že si tak bystrej = my ostatní [odkaz] ;-)

                Někdo holt dá u auta = na všechno ostatní = no a někdo jen kufr kufr kufr

                Já radši = já já já = ale je hezký jakou máš péči o zavazadla. Na cestu do Chorvatska? :-)

                Sme u UX = městskýho auta. Chválenýho příměstskýho auta se zřejmě hodně zajímavym pohonem. Neskutečný že se zase řeší = kufr >:-[]

                Ty holt na svuj první hybrid musíš počkat = až do konce roku [odkaz]
                • 20 Reagovat !

                  foto KANKUNEN

                  KANKUNEN 23.09.  17:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                  Ne každý tráví volný čas jen na netu.
                  • 14 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 23.09.  17:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                    No já zrovna tenhle tejden jezdil autem = možná nejvíc z vás všech ;-)

                    A co to má s čim společnýho? Soustředění se u auta 1. na kufr 2. na kufr a za 3. na kufr = je prostě blbost :-)

                    Je to parametr na xytym místě = krom pár výjímek který něco vozej pracovně nebo já nevim co

                    Navíc tohle auto je městskej crossover = a jízdně sakra povedenej. Co vozíš = že se ti to tam nevejde?
                    • 23 Reagovat !

                      foto honzaHK

                      honzaHK 23.09.  18:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                      Konečně rozumný příspěvek z tvé dílny a to v podobě zřejmě nechtěné sebereflexe, proč jsi zde za vocase. :yes: Otázka je, zda to vidíš i ty a trochu se zastydíš. Modlím se za tebe.
                    • 30 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 23.09.  19:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                      Nižšie som ti napísal čo vozím pravidelne a prečo by menší bol problém. Skús pochopiť, že nie každý jazdí len sám alebo s prázdnym kufrom. Plne akceptujeme tvoj spôsob pouzívania auta, skús pochopiť a ty iný spôsob a inú voľbu.
                • 30 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 23.09.  17:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                  Promin, ale ta podlaha je fakt vtipná >:D Jo, klidně k moři, na hory, nebo na cokoliv... SUV téhle velikosti supluje rodinné auto a představa, že tam třeba nedám přípravku jablek, nebo zeleniny, popřípadě třeba neprevezu objemnější zavazadlo, je smutná... Jen ti říkám, jak to je.. Ostatní konkurence to má konvenční a rovnou plochu.. Já osobně kufr používám dost a ne jen k moři a to ty víš.
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 23.09.  17:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                    Ne to já nevim ;-)

                    Fakt netušim = co tam furt vozíš = že by s tim měla mít RAV4 problém :-)

                    Ale sme u UX = skvělý příměstský auto :yes: :yes:
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 23.09.  17:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                Až se přestaneš smát = tohle [odkaz] a tohle [odkaz] a 2 lidi a oblečení na tejden = se tam vejde. I přes to že to vidíš = jak vidíš ;-)

                Tuhle sem od našich vez 6 velkejch no skoro obřích kytek v obrovskejch květináčích. Jen ta největší 220 cm vysoká se mi tam nevešla :-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 23.09.  17:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                  Vozím násobne větší aparát, pro mne je Ravka nepoužitelná, mám problém i s novým Mondeem kombi.
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 23.09.  17:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                    No taka jo = sou takový výjímky. Ale většina lidí co stojí popojíždí jede přede mnou za mnou okolo mě = vozí hlavně vzduch :-)

                    Mondeo má kufr 1605 litrů = holt to neni RAV4 >:-[]
                    • 30 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 23.09.  17:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                      Koukám, že za chvíli budeš pomerovat i ty kapsičky v kufru pod podlahou, jen aby si byl papírové vítěz, jako to dělala Škodovka >:D Do těch toho naložim.... Třeba 4x12 box, zesilovače, kytary, efekty... Jojo... Není nad objektivitu :-)
                      • 04 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 23.09.  17:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                        Nojo neni = to sou prostě údaje = za ty litry vzduchu :-)

                        Jak se tam pak ty kufry nebo krabice s bednama a zesíkama cejtěj = je mi šumák. Já vepředu docela dobře ;-)
                        • 20 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 23.09.  17:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                          Jde o to, že tam ty bedny vůbec nemusíš nakládat, když má kufr prapodivné tvar a nebo počítáš i ty litry pod podlahou... Na to celou dobu narážím a Ravka s křivku podlahou je proto takovým kůrovce mrzákem... Dám ti. Příklad, nenaskladal sem se do papírových 610 litrů u oktavka kombi, ale do 520ti u Mondea mk4 ano...
                          • 04 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 23.09.  18:11

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 250h

                            Nojo tak to asi víš líp = jak se tam nakládaj krabice s bednama a vůbec :-)

                            Já furt víc myslim na sebe a jak se auto chová a tak = než na to jak se cejtí taška s oblečenim a krabice vzdadu. Ale každej sme holt trochu jinej no ;-)

                            Příklad že Mondeo má v reálu víc místa než Okta = mi dávat nemusíš = vim
                            Navíc zopakuju = sme u skvěle jezdícího městskýho UX = a tomu jak to jezdí což chválej napříč redakcema zatim všichni přešli jako naprosto nedůležitý = nejvíc se řeší kufr

                            Ty navíc u Toyota RAV :-)

                            Mě se tahle nová generace motorů nebo spíš pohonů Dynamic Force Engines hodně líbí = je asi fakt povedená = sem docela zvědavej na novou Camry atmo 2,5 litr a 208 koní

                            No a ty holt uvidíš jak tvýmu oku bude vyhovovat kufr [odkaz] ;-)
  • 43 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 23.09.  11:25

    Lexus

    Pěkný. Vzhledově jeden z nejpovedenějších Lexů. Pokud dostanou kufr na 300l, nebude to už naprostá tragédie, ale jen těžká bída. Docela by mě zajímal důvod mizerných maximálek - chápu, že u EV se můžou přehřívat baterky, ale tady? 130kw a maximálka snad na úrovni neslavné oktávky 1,4MPI 44kw. Beru, že je to v podstatě zbytečný, že s tím málokdo potřebuje jet rychleji, ale stejně....
    Nicméně kromě kufru moc fajn auto, teď ještě co bude stát.
    • 20 Reagovat !

      foto maca02

      maca02 23.09.  12:30

      « Re: Lexus

      Je pěknej, ale tobě nevaděj ani ty plasty okolo kol? Mně se to hnusí, nevím, co je to za šílenou módu to tam dávat. Kufr 300 litrů teď mám, mně by stejnej nevadil, spíš bych řekl, že je důležitá využitelnost a praktičnost - rovná plocha např. po sklopení.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 23.09.  12:45

        « Re: Re: Lexus

        Obecně mi ty plasty nevadí, je fakt, že tady jsou dost hamatný, mohly být tenčí.
      • 30 Reagovat !

        foto h-onzyk

        h.onzyk 23.09.  14:03

        « Re: Re: Lexus

        V olympii teď stojí stříbrná X2, a nemůžu si pomoct, s plastama okolo kol, blatníků a na balonovejch kolech se mi líbí víc než ta načančaná v M-Paketu. Já si furt tak nějak podvědomě myslím, že takovýhle auto se má čas od času vzít někam na polňačku umazat od bláta :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 23.09.  13:18

      « Re: Lexus

      Budem ešte o kúsok milostivejší ako ty. Relatívne nízka maximálka mi neprekáža, podľa zrýchlenia 0-100 to pôjde obstojne. Ten kufor je ale fakt málo, sám nie som na kufor zaťažený, ale tento by mňa už denno denne zrejme obmedzoval. Tento kufor je in medzi kategóriou fabia, clio atď
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 23.09.  13:39

        « Re: Re: Lexus

        Ale čim tě to omezuje? Je to urban car = planeta je posetá velkoměstama a mnohý přerůstaj do megapolí s víc obyvateli [odkaz] než má Česko a Slovensko dohromady ;-)

        Tam je tohle auto jako ryba ve vodě = jak to v nějakym testu i pojmenovali

        Jezdim autem denně = sakra na co mega kufr? Co tam vozíte? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 23.09.  13:45

          « Re: Re: Re: Lexus

          Napríklad rekreačný šport - 4-5 x za týždeň ľadový hokej - brankár. Nepotrebujem mega kufor, vystačím mi kufor väčšiny hb nižšiej strednej triedy, ale tu by zrejme nebolo použiteľné ;-) . S ostatnou časťou auta problém nemám...
        • 00 Reagovat !

          foto pavel60

          pavel60 23.09.  13:57

          « Re: Re: Re: Lexus

          Minulé gs450 mělo hodně malý kufr,naštěstí poslední generace je o hodně lepší,ale stále je tak tak dostačující na "věci",které potřebuje sebou vzít přítulkyně pokud jedeme někde na delší výlet.Tak tolik ke kufru vozidla.
  • 35 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 23.09.  12:48

    To zas bude krám

    Nic proti, Lexusy se mi opravdu líbí (vzhledově). ale jestli to dopadne stejně jako u ostatních, tak to opět bude naprosté třídní fiasko... 8-s :-!
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.09.  18:18

      « Re: To zas bude krám

      v pocte predanych kusov v eu lexus proste neohuri ale svojich zakaznikov si predsa najde inde... a je ich hodne....

      mne ale kusok pride ze zboku je UX skoro ako X2 od bmw [odkaz] .... ale tak ze si auta uz navzajom kopiruju tvary a vsetko sa unifikuje to uz asi nikoho neprekvapi... mne to dokonca viac prave pripomina X2 ako jeho skutocneho brata C-HR ;-)

      inak UX je presne nieco ako X2... ani ryba ani rak... ani hatch ani SUV... proste fakt taky "krizenec" ale za mna vacsie NX aj este to vacsie RX su proste krajsie a serioznejsie kusky pretoze skutocne SUVecka sa mi vzdy pacia ako taketo skorohatche hrajuce sa na terenaky :yes:
  • 02 Reagovat !

    foto nevetso

    "-- skrytý --" 23.09.  13:10

    tenisové a další kurzové sázení - spolehlivé informace

    [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
  • 05 Reagovat !

    foto unicorn64

    unicorn64 23.09.  13:17

    Kufor/spotreba vs konkurencia

    Kufor luxusnych crossoverov podla US metodiky, ktora pocita plny objem batozinoveho priestoru az po strechu (EU metodika uklada hranoly len po kryt kufra):
    benzin UX 200 - 21,7 ft. (kubickych stop), merane od spodku kufra [odkaz]
    hybrid UX 250h AWD - 17.1 ft., merane od predelu kufra (pod predelom je este par litrov)
    hybrid UX 250h FWD - neponuka sa v US, odhadom necelych 19 ft. (17.1 ft. + 50l pod predelom)
    Konkurencia ma podobne hodnoty, Mercedes GLA250 (17.2 ft.), Audi Q3 2018 (16.7 ft.), Audi Q3 2019 (23.8 ft.), BMW X2 (21.6 ft.), BMW X1 (27.1 ft.).
    Problem je v tom, ze UX ma nizko horny kryt kufra, preto podla EU metodiky ma menej litrov ako standard (300l vs 400l). Definitivne hodnoty v Parizi zaciatkom oktobra. Priestor v kabine je dostatocny pre 4x180cm a porovnatelny s konkurenciou. Avsak na prazdninove vylety v plnom obsadeni je potrebny stresny box.
    --------------
    UX exceluje hlavne v nizkej spotrebe a emisiach NOx/castice (benzin bez turba s vysokou tepelnou ucinnostou) [odkaz]
    Lexus odhaduje realnu EPA spotrebu pre benzin okolo 7l a pre hybrid AWD okolo 6l (odhad pre FWD 5-6l). Hybrid ma tu vyhodu, ze spotrebu 5-6l si udrzi aj v meste. Konkurencne turbovstreky/diesle maju pri podobnom vykone priblizne o liter vyssiu kombi spotrebu (diesel 7l, benzin 8-9l) a vyssie emisie.
    Priklad spotreby z TopGear: hybrid UX250h AWD, Stokholm a okolie, eko jazda 65.7mpg (4.3l), dynamicka jazda 34.4mpg (8.2l) [odkaz]
    Pozn: Lexus sa zatial nevyjadril, ze konci s CT200h, predaje su zastavene len v US
    • 02 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 23.09.  13:40

      « Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

      :yes: ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 23.09.  15:09

      « Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

      Tak přiznejme si, že počítat objem kufru po střechu je stupidní. Nebo ty vozíš v kufru pevnou přepážku za zadními sedadly, vysokou po strop?
      To mě zrovna u amíků překvapuje. Mají zřejmě reálnější crashtesty, reálnější měření spotřeby, a stupidní měření objemu kufru.
      Mmch, X2 má 470l.
      • 14 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 23.09.  15:28

        « Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

        Kto uklada male hranoly do kufra podla VDA EU? Nikto. Kazdy vyplna objem ako sa da. A o tom je US metodika, pocita plny objem kufra. A az po strechu, pretoze sa to da vyuzit v pripade potreby.
        Jednoducho, hatchbacky a SUV maju vyhodu vacsieho kufra voci sedanom, pretoze sa kufor da vyuzit az po strechu. Z EU udajov sa tuto vyhodu nikto nedozvie.
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 23.09.  15:54

          « Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

          :yes: :-!
        • 31 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 23.09.  16:36

          « Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

          Mě nezajímají hranoly. Mě zajímá objem kufru po plato. Nakládat bagáž po strop je jedna z možností, jak i při menší nehodě zabít sebe nebo děti vzadu. Že se v EU měří s hranoly nikde neobhajuju, ale kufr po strop je mi v 98% případů totálně k ho.vnu.
          • 30 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 23.09.  17:18

            « Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

            Plus pokiaľ necháš auto odstavené bez dohľadu, tak ten náklad vyzerá ako pozvánka pre dlhoprstých. :-)
          • 15 Reagovat !

            foto unicorn64

            unicorn64 23.09.  18:02

            « Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

            O co ti ide? Zatial nevieme vysledne EU hodnoty pre UX. Vieme len US specifikacie, kde benzin UX200 ma po strop vyse 600l (21.7 ft.), podobne ako X2 (21.6 ft.). Sedadla maju rovnake, ak vyberieme plato, tak po hornu hranu sedadiel nalozime priblizne rovnako.
            Ak chce niekto nakladat az po strop, tak si domontuje deliacu mriezku, hodi sa to aj pre prevoz psa. Na velke vylety stresny box, atd.
            • 52 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 23.09.  19:26

              « Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

              Diskutujeme tu pod autem, kde vyrobce tvrdi, ze zvetsi objem na 300l. A ja napsal, ze je to malo. O co jfe tobe? Tahas sem x2, ktera ma kufr o 50% vetsi. To hovori za vse. Ze ti takovy kufr staci ti neberu, my ho vyuzivame a nestacil by nam.
              • 05 Reagovat !

                foto unicorn64

                unicorn64 23.09.  23:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                Opravim Ta, v clanku sa pise "minimalne 300l" a to sa zrejme tyka hybridnej stvorkolky UX250h AWD, pretoze ma elektromotor aj na zadnej naprave.
                Benzinova UX200 by mala mat kufor vyse 400l, pretoze pod predelom kufra je 130 l, vid. 614 l (21.7 ft., UX200 od podlahy po strechu) - 484 l (UX250h AWD od predelu po strechu). Hybridna UX 250h bude niekde medzi, pod 400l. Mimochodom, hybridna Toyota C-HR ma 377 l.
                Inymi slovami, zbytocna panika, treba pockat na vysledne hodnoty.
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 24.09.  09:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                  To ale neni panika = to je prostě boj proti
                  • 10 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 24.09.  12:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                    Unicorn reagoval na mě. Já jsem auto pochválil, a přidal dvě konkrétní výtky.
                    Jestli je to ty trotle "boj proti", jak pak nazvat tvou fóbii z Audi, potažmo VW?
                    Přečíst si od tebe na jejich adresu něco konstruktivního je vzácnost na úrovni konjunkce všech planet sluneční soustavy.
                    Stejně jako uznání jakékoliv kritiky na Toyotu/Lexus.
                    Je Lexus méně dynamický, než stejně výkonná konkurence? "Kdo by závodil na semaforech."
                    Má Lexus kufr na úrovni aut minimálně o třídu menších? "Co by jste v tom kufru chtěli vozit?". Na co vlastně kufr, a na co motory nad 60kw. I ty zvládnou maximální povolenou rychlost.
                    Bože jak jsem se kdysi mohl zastávat takovýho ...... 8-s
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 24.09.  12:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                      A já to nemyslel přímo na tebe = ale obecně ;-)

                      Na co motory nad 60kW = vidíš třeba na tomhle autě = i ve městě 130kW neni od věci

                      Na Audi mám podobnou fóbii jak tomu řikáš = jako Vaculík. Vadí mi neuvěřitelný technický a konstrukční chyby. Na Lexusu a Toyotě se mi líbí = tak trochu přesnej opak. Souvisí s tim třeba i přístup k problémum = jak se chová koncern když má nějaký malinký problémy = třeba s rozvodama = víš sám. Japonci maj tak trochu opačnej přístup [odkaz] kvůli 1 autu kde se sešlo několik věcí a nic se nestalo = radši svolaj milion aut

                      Velikost zavazadelníku = prostě neni priorita. Pro typickýho majitele je prostě důležitější to ticho a kultivovanost a účinnost pohonný soustavy nebo komfort a sladění celýho auta samozřejmě kvalitní sezení a zpracování. To že to mimořádný chování na který všechny recenze upozornily = absolutně neřeší a nikoho nezajímá = narozdíl od kufru = je docela smutný. Že je v takovymhle autě kufr menší než v Oktě = je a bude většině reálnejch majitelů u zadku. Svět je trochu jinde = a bohužel přes období masivního růstu naší ekonomiky v posledních letech = se nám dík velmi špatnýmu vedení státu = už zase spíš vzdaluje

                      Bože = kdysi si používal hlavu = víc než dneska? :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 24.09.  12:58

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                        Tak aspoň někdo ví, co přesně lidi potřebují. A hlavně co nepotřebují.
                        Pokud auto nemůže být pohodlný a tichý, a zároveň mít smysluplně velký kufr, tak to potom jo, to je jiná.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 24.09.  13:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                          Ty to víš taky = chceš z nějakýho důvodu velkej zavazadelník = a vyšlechtěný vlastnosti auta tě až tolik neberou = tak prostě [odkaz] a její luxusnější dvojče = nejsou pro tebe

                          Smysluplný je nesprávný adjektivum = pro typickýho kupce = to smysluplný spíš bude

                          Když potřebuješ obří kufr = sou tu jiný auta = typicky třeba Škodovky
                          • 00 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 24.09.  14:35

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                            Nevšimol som si, že by tu niekto písal o obrovskom kufri.Zásadným problémom je, že všetko súdiš podľa seba. Ty nepotrebuješ - ok, ja nepotrebujem - ok, ale okolo nás je tu ďalších x s inými potrebami....
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 24.09.  14:52

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                              Diskutuje se tu předevšim = objem kufru ;-)

                              U mimořádně nadstandardně = postavenýho a jezdícího městskýho auta :-)

                              Tomu co je u luxusnější verze [odkaz] všude v testech vypichovaný = ultratichej pohon s vynikající účinností, komfort jízdy, sedadla atp. = se nikdo nevěnoval. Kufr to přebil :-)

                              Je ok že máš jiný potřeby = ale tak si nestěžuju = že sportovní kupé má menší kufr než kombík žejo? ;-)

                              Viz úvodní příspěvek diskuze
              • 01 Reagovat !

                foto unicorn64

                unicorn64 24.09.  09:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kufor/spotreba vs konkurencia

                Pre uplnost, porovnanie luxusnych crossoverov - priestor na nohy vzadu a kufor podla US metodiky (edmunds.com):
                benzin UX200 (33.1 / 21.7) [odkaz]
                priestor pre nohy vzadu - 33.1 in.(842 mm)
                kufor odspodu po strechu - 21.7 ft.(615 l) obr. [odkaz]
                kufor od predelu po strechu - 17.1 ft.(484 l)
                video [odkaz]
                versus
                Mercedes GLA (27.1 / 14.9) [odkaz] (podla inych kufor 17.2)
                BMW X2 (36.7 / 21.6) [odkaz]
                BMW X1 (37.0 / 27.1)
                Audi Q3 (31.1 / 16.7) [odkaz] (stare Q3)
                Volvo XC40 (36.1 / 20.7) [odkaz]
                Jaguar E-Pace (35.1 / 24.2) [odkaz]
                Infinity QX30 (33.5 / 19.2) [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 23.09.  15:35

    Ked

    tak pozeram na tu tabulku tak sa zamyslam nadtym preco brat hybrid FWD, ked klasika ma viac krutiaceho momentu, vyssiu maximalku, o sekundu a pol horsie zrychlenie na 100, a cca o liter a nieco horsiu spotrebu, pricom predpokladam ze vyrazne nizsiu cenu?
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 23.09.  15:58

      « Re: Ked

      Rozdíl bude tak 2 t. eur = 50 t. kč

      Hybrid jezdí jinak = na čísla možná hůř, v reálu spíš líp = nemyslim jen reálnou spotřebou

      Tahle generace [odkaz] + [odkaz] je dle všeho sakra povedená
    • 04 Reagovat !

      foto unicorn64

      unicorn64 23.09.  16:03

      « Re: Ked

      Precital som viac recenzii, vacsina odporuca hybrid. Ma dynamickejsie spravanie v meste vdaka momentu elektromotora (cca +200Nm/100k).
      Podruhe, spotreba v meste je priblizne o 3l nizsia. Cely pohon je tichsi a plynulejsi. Klima bezi z baterie aj pri vypnutom spalovaku. Nizsie emisie, menej problemov v buducnosti na STK atd. Udrzba lacnejsia cca o 20-30% (pneu/brzdy sa opotrebuju menej).
      Vyssia odkupna cena. Cena v DE ma byt od 33.000 Eur s pomerne vysokou vybavou, hybrid je vacsinou o 2.000 Eur drahsi.
  • 02 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 23.09.  15:41

    Nejhezčí Lexus

    Nádherný auto ... :yes:
    • 02 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 23.09.  16:05

      « Re: Nejhezčí Lexus

      Nejhezčí je [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 23.09.  18:12

        « Re: Re: Nejhezčí Lexus

        tak tak suhlas... klikol som az teraz a pozeram ...ze s tym LC 500 sa zhodneme ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 23.09.  18:40

        « Re: Re: Nejhezčí Lexus

        Ano, na LC500 jsem zapomněl, ale to není "běžné" auto ...
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 23.09.  17:56

      « Re: Nejhezčí Lexus

      mne sa osobne najviac paci asi to jeho kupatko LC .. to mi pride ako fakt bomba [odkaz] :yes:

      ale hned na druhom mieste sa mi paci RX ale este ten v nepredlzenej verzii [odkaz] .. ten je za mna skratka dokonaly... :yes:

      mne sa kedysi velmi pacil este ten uplne prvy lexus IS [odkaz] ... s tym jeho malym sestvalcom a s manualom ... teda on dodnes fajn vyzera .. kompaktne sportovo pritom uz krasne luxus pardon lexusne :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto mozgog

        mozgog 23.09.  18:42

        « Re: Re: Nejhezčí Lexus

        Tak to máme hodně podobný vkus.
  • 42 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 23.09.  20:04

    Malý vnitřní prostor

    by určitě nevadil, kdyby to auto mělo na délku 4 metry a uchovalo si tak skutečně kompaktní rozměry pro manévrování ve městě na úrovni malých aut. Ale u 4,5 metrového SUV (tedy většího než BMW X1, nebo VW Tiguan) určitě nejde mluvit o kompaktních rozměrech a je docela trapas dát si jako challenge dosažení 300 l v kufru. Vzhledem k vnějším rozměrům je kritika vnitřního prostoru zcela na místě a tento nedostatek zaznamenaly redakce napříč Evropou. Možná by se malý kufr dal zkousnout kdyby vzadu bylo místo pro baskeťáky, ale recenze kritizují i místo na zadních sedačkách a označují je jako vhodné pro pre-teens nikoliv pro dospělé.
    [odkaz]
    • 31 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.09.  07:31

      « Re: Malý vnitřní prostor

      Přesně tak, auto je prezentováno jako nějaký skokan do města, z textu bych si ho představoval jako nějaké hybridní citigo, jenže v reálu je to rozměrově suv nižší střední, tiguan atp., což jsou typicky rodinná auta. Při těchto rozměrech je velikost kufru UX vyloženě demonstrací konstruktérské neschopnosti, tak mizerné využití obestavěného prostoru se hned tak nevidí. A design, xtá variace na origami s hmyzím xichtem, k takové uniformitě nedotáhlo svůj design ani audi.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.09.  09:33

        « Re: Re: Malý vnitřní prostor

        Jako vážně = Cigigo? >:D

        Je to prostě [odkaz] od Lexusu

        To jak zoufale se všichni v diskuzi vyhýbaj se tomu jak auto jezdí a jak je tichý = prostě tomu o co de = to je fakt prča. Konstruktérská neschopnost = taky dost dobrý :yes: >:-[]
        • 31 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.09.  10:16

          « Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

          Šimpanz dal odkaz na test, kde kritizují malý kufr, já přidám z jiných k dané věci:

          autoexpress: "But the boot is alarmingly small."

          thecarconnection: "Cargo room isn’t awe-inspiring in hybrids: it’s likely to be a two-seater most of the time, with the storage area crammed with weekend finds or weekend bags."

          carwow: "Figures for boot capacity have yet to be released, but you’ll struggle to get much more than a couple of cabin suitcases in the UX boot."

          Každý kdo testoval, malý kufr kritizuje, jen místní trumpeta s téčkem na čele se tomu zoufale vyhýbá=to je fakt prča. >:D
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 24.09.  10:28

            « Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

            Opisovat umíš = stejně jako nechápat podstatu >:D

            Ale nepřekvapuje = že trumpetka tvýho typu = nevyhodnotí o co u auta de = a soustředí se u špičkově jezdícího příměstskýho auta = na kufr ;-)

            To žes pochopil UX = jako nějaký hybridní Cigigo = je VWšeříkající :-)

            Protože to nevíš = zkusim vysvětlit: U aut nejde jen o kufr = ale i o jiný věci. Asi to nepochopíš = ale zkusit sem to musel >:-[]
            • 11 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 24.09.  10:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

              To viš, že jo, šmudlo. ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.09.  12:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

                Jj vim = a nezmění se to ani když mi budeš řikat.. ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 24.09.  11:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

              Tyvoe mně už úplně cuká oko.
              Simtě jaký jsou dobrý drátový sluchátka přes uši, primárně do vlaku, na poslech ze Spotify, do těch čtyřech litrů?
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 24.09.  13:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

                Mě teda naposled nadchly [odkaz] ale to sme trochu jinde

                V tom co hledáš nemám až tolik zkušeností = podle svejch preferencí by sis snad moh vybrat tady [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 24.09.  14:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

                  No tak dík.
                  Sennheisery ne-e, to spíš pudu do nějakejch Audio Technica, možná Grado.
                  Stejně to za měsíc rozsednu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 24.09.  14:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malý vnitřní prostor

                    Jestli to za měsíc rozsedneš = di do levnejch [odkaz]

  • 16 Reagovat !

    foto Pallermo

    Pallermo 24.09.  07:19

    Nechapavost lidi

    Tady asi plno lidi nechape, ze to nema byt velky kombik, ze to nema byt na 4 lidi na dovolene, ale ze je to jako druhe vozitko treba pro zenu, treba pro mlade 2 lidi atd...vozim neco velkeho, jezis koupim si VAN, vozim prazdny kufr, tak si koupim Fabii jezis je to tak tezke pochopit, ze ne kazde auto je Koktavka?
    • 02 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 24.09.  09:35

      « Re: Nechapavost lidi

      Viz já 9:33 a :34

      A vlastně i viz = úvodní příspěvek diskuze
    • 11 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 24.09.  13:35

      « Re: Nechapavost lidi

      Jenže tohle je zvenku velké jako ta Oktávka a uvnitř přitom jen ta Fabie. A to vše za cenu Superbu. To je to, co lidem vadí.
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 24.09.  14:55

        « Re: Re: Nechapavost lidi

        Nojo = superjezdící auto = koho by to zajímalo :-)

        Tady sme zatim = trochu jinde. 911 je taky vlastně strašně nepraktický auto. Zajímavý že u ladění od českýho ideálu Okty směrem ke sportu = to lidi chápou. Ladění auta směrem C-HR a UX nějak ne :-|
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 24.09.  17:53

          « Re: Re: Re: Nechapavost lidi

          Superjezdící auto, ve kterém neodvezu ani děti do školy či potom na florbal nebo atletiku, mě fakt nezajímá.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 25.09.  10:17

            « Re: Re: Re: Re: Nechapavost lidi

            No problem = pro takový sou zas jiný auta = blbější pohon blbějš jezdící = ale zas s většim kufrem

            C-HR nebo UX = určitě nejsou rodinný přepravníky = i když to dítě se dozadu myslim v pohodě vejde. Nevim proč bych ho tim neodvez na atletiku nebo něco
          • 00 Reagovat !

            foto Pallermo

            Pallermo 12.11.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: Nechapavost lidi

            Tak si nejprve vezmete deti, zajedte do Lexusu a zkuste je odvezt. Pak neco melte :-) Ja v nem sedel a vy? asi prd, tak drzte klapacku, kdyz nevite o cem mluvite. A ty vase argumenty velky jako octavia a bla bla, ano octavia je i velka jako jeden mikrobus a kolik se lidi vejde do mikrobusu a kolik do octavie...? no tak nemelte blbosti, kdyz kategoriim a technice vubec nerozumite.
  • 00 Reagovat !

    foto Keziz

    Keziz 02.10.  21:13

    desing

    Pro mě byl ne moc dobrej co se týče desingu ale v poslední době je fakt nádhernej a sexy za mě palec nahoru
  • 00 Reagovat !

    foto Exposed

    Exposed 05.10.  21:44

    Lexus

    Nezajímají mě jízdní dojmy, pokud auto vypadá tak jak vypadá. Tohle je prostě designový propadák.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Extrémně akční sérii dochází dech. Recenze Just Cause 4

Extrémně akční sérii dochází dech. Recenze Just Cause 4

Série Just Cause byla vždy o extrémní a šílené akci, která popírala jakýkoliv realismus nebo zdravý rozum.…

Lipno láká na spoustu novinek: Skicrossová dráha, tunel i restaurace s vyhlídkou

Lipno láká na spoustu novinek: Skicrossová dráha,…

Lyžařský areál Lipno připravilo na zimní sezonu hned několik novinek. Tou největší je určitě druhá skicrossová…

 

iSport.cz

Pyšný Hubník: Vrba je vítězný trenér, Schick si moc nezahrál

Pyšný Hubník: Vrba je vítězný trenér, Schick si moc nezahrál

Na tváři mu hrál vítězný úsměv. Roman Hubník dovedl svůj tým k dalšímu velkému úspěchu, s Viktorií Plzeň slaví…

Posily Masopust a Ševčík. V čem jsou silní a na koho ve Slavii zatlačí?

Posily Masopust a Ševčík. V čem jsou silní a na koho…

V lize kosí soupeře a honí titul, Evropskou ligu má rozehranou na postup ze základní skupiny. Slavia už ale…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Kdo je státu nebezpečnější? Mynář, nebo prezident?

Karel Steigerwald: Kdo je státu nebezpečnější?…

Prezidentův Mynář půjde před Vánocemi k soudu, protože se soudí o to, jestli dostal či nedostal prověrku…

Horor, nebo důvod k pobavení? Podívejte se, kde všude může být v Rusku pošta

Horor, nebo důvod k pobavení? Podívejte se, kde…

Rusko je rozlohou největší zemí světa a na mnoha místech je to pořád ještě poměrně chudá země. Ale dopisy či…