Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
4
/
23
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
|
acz
Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý
|
acz
Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce
|
acz
Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013
|
acz
Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano
|
acz
Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města
|
acz
Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem
|
acz
Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Kapota na plynové vzpěře nás potěšila
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre