Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
4
/
15
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
|
acz
Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
|
acz
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
|
acz
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
|
acz
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků