Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
7
/
15
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
|
acz
Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
|
acz
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
|
acz
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
|
acz
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz