Zaujimalo by ma to hrkanie v palubovke. mali to vsetky testovane auta? Mam doma E 350 d r. v. 2014 a nic v tom nehrka aj ked ta palubovka je uz samozrejme oproti novemu E zastarala. U stareho E je tiez este 7 G prevodovka je 9 G rychlejsia? Zda sa mi zrychlenie z 0 - 100 o sekundu lepsie ako u predlosleho E cka a vykon motora ostal stejny co sa tyka 350 d je tam stale 260 koni ako aj bolo . Dik
Ad vrzani a zpracovani interieru: s letosnim sedanem E 220d mam ted ujeto cca 8.000 km a z palubovky se celou dobu ozyvaji ruzne zvuky, nejvic drnci "neco" ze smeru vlevo pred ridicem, jakoby z repraku ve dverich, ale kdyz se naklonim az k nemu, tak to jde z palubky nekde u zakotveni A sloupku. Rezonuje to a drnci protivne a nejde to ignorovat, dela to stale, krome hodne nizkych otackach tesne nad volnobehem to nedela.
Dale mi odpadava levy plastovy kryt sedaku ridice a dekor "cerny piano" uz je poskrabanej a to nejsem zadny prase, ktery by na to hazelo klice apod.
Z clanku je patrne, ze u kombi to asi lepsi nebude.
Autor velebi pohodli a dobre odhlucneni, mohu potvrdit, kazi to jen dojezdovky (ekvivalent bmw runflatu), ktery na nerovnostech dost mlatej.
Kupovat auto hned po nabehu vyroby je podla mna celkom odvaha. Uz som s tym zazil vela problemov. Od veci ako, ze niekde nieco drnci az po seriozne konstrukcne chyby. Od istej doby sa vylozene vyhybam autam, ktore nie su na trhu aspon 2 roky. Aj ked sa k tomu automobilka postavy ferovo, tak to otravuje.
s limo som najazdil zopar sto km, vela aj v centre po ozaj otrasnych prazskych dierach a nezachytil som nejake ruchy alebo vrzganie....
Airmatic uplne uspokojive, ale boli tam zbytocne 20ky - ja by som na take auto ( E 220 d ) radsej prijemnejsie 18ky.
Interier uzasny, muzika tiez
spotreba prijemna, takze vcelku za mna spokojnost! :-!
Si 3,5 litrovy sestivalec.... je to 3 litr jak mate spravne uvedeno v tabulce.
Jinak na jare prijdou nove motory, novy radovy dieslovy sestivalec 200kw a jeho silnejsi verze 250kw. Ta silnejsi je ve hvezdach jiste je zatim jen to, ze pujde do Sklasse a SUV.
Posledni vec E43 AMG ma sportovni program u 9G tronicu a radi znatelne lepe/rychleji nez standard...ovsem trosku na ukor pohodli.
minulý týden jsem jel tacikem MB Ecko sedan.....tak že nějaká soc verze...nic méně mě velmi negativně překvapilo..málo místa pro narty na zadních sedadlech (nedají se pohodlně zasunout pod přední sedadlo ).
A vtip jak všude vychvalují dva velké displeje na palubovce.......staci kdyz ze zadu sviti slunko (jel jsem na pracovni veceri v podvecer) a displej haze opravdu nechutna prasatka :-) ..jedna se trebas o chvilku....nez zmeni auto smer atd...ale stojite na cervenou....a do očí vám par minutek svítí pomerne ostře slunce odrazem.....
Pocitam, ze u ridice nebo spolujezdce logicky tenhle problem odpada...ale sedet v zadu..neje boze se nahnout trosku doprostred :)))
Mluvil jsem s lidma primo z R&D a dlouze se zvwzovalo, zda se vubec bude nejakej silnejsi diesel vyvijet...puvodne mela soucasna 350cdi dostal malej elektromotor po vzoru 400h s lion bateriema. Nakonec raketovej rist prodeji SUV prevazil misku vah. Nutno dodat, nejvetsi slabinou MB byly prevodovky, ktery dynamicky potencial jinak skvelych motoru dosti brzdily. V zasade mi bylo receno, ze se nad dieslama v osobacixh houfne stahuji mracna a vyrobni a vyVojove naklady jsou uz tak vysoke ze uz de hledi dale do budoucnosti.
Napriklad u Skladse tvori Evropa 14%!!! Prodeju a z tech 14% je to pry 60% ku 40% ve prospech diesel/benzin.
Nemít D6 by bylo hrozné šlápnutí vedle a MB by tak zůstal jednoznačně třetí vzadu. I tak už ztratili spoustu zákazníků. Spoustu BMW jezdí v biturbech a MB se nemůže rovnat.
Nie je to ono, nefunguje to. Ziadny WOW efekt sa nedostavil. O tom, ze si to clovek na prvy pohlad pomyli s C-ckom ani nehovoriac. Aby to ale nevyznelo uplne negativne. Spatne auto to nie je. V danej triede su ale krajsi.
skoda tej vizualnej unifikacie ;-\ ... mne sa to v pripade MB tiez vobec nepaci ... za mna dnes uz radsej lexus :yes:
nejde ani tak o ziadny wow efekt... ten MB nemal nikdy za potreby.. zakaznici vedia ze MB ma ine prednosti a ine kvality ... mna mrzi len to ze vsetky MB su dnes uz hodne vizualne podobne a tak nejak mi to k premiovosti a charizme tejto znacky proste uz nepasuje... u dacii by to clovek chapal alebo u nejakej inej lacnejsej znacky ktora musi setrit pri vyvoji a nakladoch ale premiove auta za desiatky az statisice eur aby sa podobali dnes ako vajce vajcu a lisili navzajom defakto uz len rozmermi? ... to je podla mna uz kusok zvlastne ;-\ .... urcite taky lexus ti dnes uz da ovela viac charizmy a jedinecnosti a stylu ako MB :yes:
nemám dôvod kupovať kombik, ale nove E je výborné riesenie a na airmatiku aj pohodlné jazdenie - ked to niekto využije....?
Mne by sa hodilo skor C 220 limuzinka airmatic
hehe, ja ? ;-)
Ked urobia RS6 sedan, budem ju chciet.
ak urobi Porche seriovy voz odvodeny od Mission E a bude to fakt SEDAN ( nie lift/fast back ) tak asi znova zapredam svoju dusu a budem chciet jeho. >:-[]
...teda pokial bude uz vsetko okolo akcneho radiusu elektromobilov vyriesene...
( dojazd 500+ km, "tankovanie" na dalsic 400 km do 15 min...)
BMW a MB proste niesu pre mna, aj ked v specifickych modeloch dokazu zaujat. ;-)
tak chciet RS6 je jedna vec a byt ochoten za ni zaplatit druha... >:D
ja jsem dosud resil vseumela, ktery v komfortu odveze rodinu, ma slusnej vykon na bezpecny predjizdeni a obcas se da prasknout do koni.
pro me nejlip zafungovala 535XD, ale vynechal jsem napr. Jag, ktery me proste nenapadl.
ted mam cestovani vyresene, takze jsem pokukoval po giulii, ale po srovnani s M2 neni co resit.
vlastne je...
zvesti o ostre verzi M2 me trapi... to totiz bude auto, ktere si cenu podrzi jeste lepe
Ono..., ochota bude. ;-)
Otazok ale za tych par rokov bude ovela viac:
Bude vdaka novemu dizajnovemu jazyku nova A6/RS6 nadalej taka pekna, aby som ju chcel ?
Po pozreti spy-foto buducej A8 a zvestiach o moznej RS8, nebode to ten voz, ktory budem chciet viac ?
Ak ale doondia interier kadejakymi dotykovymi displejmi, bude to este stale ten interier v ktorom by som sa citil najlepsie ?
Nebude nahodoooou nieco z konkurencie mojmu oku viac lahodne ? :-|
Alebo, a to sa moze stat asi najskor, neprijde aj Porsche s ozajstnou 4 dverovou konkurenciou a budem mat asi jasno ? a budem menit aj nick...? >:D
tak pokud vim, dosud si zadne RS6 nemel a na nicku se to neprojevuje >:D
A8 je obrovska, nejak by pro me postradala smysl ve verzi RS
RS6 je na hrane, ale dalnicni rodinny vuz je to super o tom zadna. Pro me je za hranou cena.
nova panamera je hezka, ale je to uplne jiny styl nez RS6, nervouci..
mam rad zpusob, jakym Porsche dela auta a asi bych mu dal prednost
Joooo, zdyt joooo ;-)
Ale 2 A8-y som mal a ich velkost mi nejako neprekazala. Skor ide o ten dizajn - auto ako take - A6 sa mi vzdy viac pacila ako A8. Vnutri som bol aj tak schopny odviezt pohodlne dalsich 3, takze preferoval by som ju - teda RS6 sedan.
Nova A8 bude fakt hodne odlahcena, narvana technikou, predopkladam riadenie 4 kolies ako SQ7, proste o jej agilitu sa nebojim. No a vyzor - ta brutalnost RS6 premietnuta do A8 na RS8 - pozri si MTM S8 Talladega. Ano, aktualna A8 je "obluda", ale pekna obluda a coskoro si jej obludnost budem uzivat. :-! ( 4.2 TDi )
Ale za par rokov bude out, nafta mozno bude "city-out" a bude treba tento problem riesit. ;-)
Porsche...ano, aj Panamera je pekna, ale nie az tak, ako by som si predstavoval. Preto cakam, ze este urobia nieco dalsie, ozaj 4-dverove - proste nie a nie a nechcem lift ! :-!
Cena ? Hmm..., no asi prestanem fajcit a bude na akontacku. >:D >:D >:D >:D
( joke ;-) )