Citroën u modernizovaného C4 Cactus láká na odvážný vzhled a vynikající komfort. Jak to funguje v praxi, jsme zjišťovali v okolí francouzského Marseille.
Jezdil jsem minulý rok na roadshow Citroenu s tou samou motorizací co je uvedená v testu a žádné váhání Aisinu jsem nikde nepozoroval.Jezdil jsem 15 km okruh,kde byla okreska,město a dálnice.Ze všech aut,které jsem tam jezdil a bylo jich celkem 7 se mě nejvíc líbila C3 Shine 1.2 PureTech AT6.Takže s váhavostí automatu nemohu souhlasit.
Pridávam sa, jazdil som s nim v C4 Cactus, C3 aj C3 Picasso a bol som úplne spokojný. Pravdupovediac je to jediná kombinácia motora a prevodovky s ktorou by som si teraz Citroena kúpil.
mohlo to mat aspon klasicke budiky ( ved aj nova C3 ich predsa uz ma ) ... tak kde je problem? .. rovnako by to chcelo pohon 4x4 s poriadnym motorom ..taketo inak prakticke zvysene auto ponukat len v dvojkolke je dalsia premarnena sanca ... v 4x4 by to kludne mohlo konkurovat suzuki S-crossu/vitare pripadne CH-Rku aj mazde CX-3 aj novemu T_Rocu ...
dosud dostupné verzi designový krok dost kupředu. Trochu se pořád nemůžu srovnat s tím mikrodisplejem místo přístrojů, zdá se mi, že za slunečného počasí nebude tak dobře čitelný, jak bych si přál. I když designově je to přesně něco, co se mi líbí.
Akorát prostorově to není nižší střední ani omylem.
Tak ti nevim, mám to asi naopak. Původní verze se mi líbí víc, oproti téhle ocucané nudě, má šmrnc. Kde souhlasím jsou ty dispeje, to byl od začátku krok mimo ;-\
Mně právě "ocucaná" přijde ta verze před modernizací. Teď tu příď designově přeci jen zatraktivnili, je členitější a zajímavější. Předtím té jednobarevné hmoty bylo moc.
Velmi by mne zajimalo, co vede sefredaktora k tomu, ze akceptuje otazky v nadpisech. To je priklad cisteho amaterismu. Nadpis ma vyjadrovat hlavni myslenku clanku, ale zde se ma zvykem, ze nadpis skryva obsah a vlastni sdeleni je nulove.
Pochopitelne, ze me ani nenapadlo clanek cist.
V tomto prípade teda nesúhlasím a názor, že otázka do nadpisu nepatrí považujem za otrepané klišé. Uznávam, že auto.cz to preháňa, ale tu mi to príde celkom namieste. Treba len poznať mieru, inak sa tu potom stáva, že na titulke sú tri články a samé otázky.
S popisem vnějšího vzhledu souhlasím. Záď mi přijde celkově nějak nevyvážená a ty protáhlé světlomety mi tam nesedí. Ale hlavně se neměli tak razantně zbavovat airbumpů. To bylo něco co to auto nejvíce odlišovalo od konkurence a argument "že zákazníci praktické vlastnosti Airbumpů stejně nikdy moc nechápali" se mi opravdu nelíbí. Podle mě to zákazníci pochopili ale nevyužili tak jak by si Citroen přál, nebo v Citroenu dostali strach, že zašli v extravaganci až moc daleko a rozhodli se Cactus zobyčejnit aby se zalíbil co nejvíce lidem. Přece jenom jde stále jen o zisk.
Za mě tam sedí i ta protáhlá zadní světla. Úzké auto opticky rozšiřují. S airbumps naprosto souhlasím, ty na bočních dveřích měly zůstat jak byly - do města naprosto ideální.....
Čo si všímam niekoľkoročné citroeny s Airbumpom, tak zjavne je problém udržať ich v dobrom stave. Už teraz sú fľakaté, zle sa to čistí a životnosť je otázna. Ako nápad to však bol dobrý.
znamy mal citroen C3 prvej generacie s 1,6hdi 80kw v topke za cenu pomaly golfa a vravel ze uz nikdy viac... ale je mozne ze odvtedy sa citron uz kusok zlepsil... aj ked mne celkovo ta znacka proste "nesedi" svojou DNA... je to na mna proste celkovo gycove tie dnesne stavnate citrony .. ale inak ich uspechu chapem.. ludi to laka ked auto hyri farbami aj displejmi ... najma mladych .. a damy... to iste tie farebne yarisy.... je to tam sama zenska .. len dnes som 3 stretol a chlapa som v nich opat marne hladal
aspon ze 508 uz konecne vyzera normalne ... ;-) . levika mozem
A uvědomuješ si, ty tupounku, že první generace C3 je v dnešní době stará patnáct let?
Je zajímavé, jak rychle ty dovedeš obracet kabáty. Kam se hrabou naši politici.
Možná, dodnes si pamatuju, jaké strašné krámy byla auta první generace C4. Dodnes si pamatuju ta zkroucená těsnění pod bočními okny, nelíciující kapoty nebo ten příšerný plechový zvuk při zavírání dveří. O měkké, kroutící se karoserii ani nemluvě... :-O:no:
uz po prvom pohlade na ten displej ma presla chut na to auto... ja tento fejk budikov nemusim... cumiet na displej este aj v aute to je uz na zamyslenie.... klasicke budiky su proste na nezaplatenie :yes:
cactus pritom mohol byt dokonaly .. keby tam hodili normalnu palubku a 4x4 a nejake aspon 4 valce... ach jo ... ale to by musel mat ine logo.. nejake schopnejsie
[odkaz] .. pride mi to kusok predisplejovane navyse s dost nestastnym sposom prevedenia samotnych displrejov :-( ... tie dva trciace tablety sa mi nelubia... posobia na mna rusivo... :-( .. facelit ale inak chvalim.. aj predne a zadne partie su teraz podstatne zivsie... :yes:
Zrejme Citroen nebol absolútne spokojný s predajmi, pretože sa zmenil riadne vrámci "iba" faceliftu - takmer celá karoséria, to si žiada kompletne nové nástroje, má úplne nové svetlá, podvozok, atď. Oceňujem ale , že Citroen Cactusu vzal 30% crossover looku, ktorý nebol potrebný. Verím, že v novej generácii z neho bude klasický hatchback, crossovery nepotrebujeme.
na toto som zvedavy ci do buducna "obetuju" cactus alebo C4... lebo jeden model z tejto dvojice to podla mna do buducna "neprezije" ... vsadzam na vitazstvo C4.. a tento cactus pojde casom aj tak prec ;-) obzvlast po rozbehu C3 aircrossu uz nebude mat zmysel ponukat 2 podobne velke outdoorove vozy a zaroven zbavovat sa v danej triede "solidnej" a plnohodnotnej C4-ky... aj ked v citrone je mozne asi vsetko... pojem prekvapenie tu nema ziadnu moc
C3 aircross je uz teraz "praktickejsim" a priestrannejsim vozom ako cactus.. navyse za mna je aj krajsi a to aj v kabine [odkaz] .. vidim tu vacsiu sancu na uspech... a zaroven prave C3 aircross asi "pozerie" cactusa ktory mi pride taky nijaky... a aj tazko uchopitelny a zaraditelny ... za mna cactus skonci ... dik za nazor :yes:
Pokud už Citroën provedl tak zásadní inovaci bývalého Cactusu, aby zvedl jeho nevalné prodeje, nechápu, proč to neudělal pořádně. Dělené zadní sedadlo zavedli už dávno, fajn. Přidání podélného nastavování volantu taky dobré. Ale proč to auto ani teď nedostalo pořádný přístrojový štít se slučným stíněním a hlavně otáčkoměrem?!! A hlavně, kde jsou stahovací okna v zadních dveřích? To jako v C segmentu fakt myslí vážně? Je to škoda, protože vnější design nyní vypadá fakt zajímavě a snad by se dal tolerovat i ten nejsilnější tříválec v kombinaci s manuální převodovkou. Buď jak buď, velkou pochvalu zasluhuje poctivá mechanická P brzda! :-) Jako celek je ale toto auto pořád polovičatá práce,a to je škoda...