Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
12
/
35
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
acz
Renault
|
acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory