Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
14
/
35
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
acz
Renault
|
acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu