Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
14
/
88
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel