Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
21
/
88
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hledáte práci v IT? Máme nabídku hned pro 16 profesí