Nejsem žádným příznivcem E-Pacu, ale slinty Baborského jsou falešné jako tony děcka poprvé na houslích.
Zvlášť u toho komfortu...když si vzpomenu na onanii u Karotky,
Já už tím vozem jel, v dieselu a moc mě taky nenadchnul. Přidal bych, že mizerný je výhled dozadu a základní diesel (tuším 180 k) je slabý. Auto je hezkém ale to je tak vše....když Jaguar raději hliníkové a agilní zakokolkové XE. To je úplně jiné kafe.
vacsi F-pace s hlinikom je lahsi ako mensi E-pace ( bez hlinika ) ... sranda ale tak to proste je... uvidime ako na to zareaguju zakaznici jagu.... a podla mna nielen podvozkom ale aj dizajnom a motormi je vacsi F-pace proste "lepsi" jag ako tento baby jag ktory ma az moc kompromisov... auto velkosti atecy aby vazilo takmer 2 tony je fakt moc... navyse ani moc premiove motory to nema vzhladom na to ze je to jag ... ved uvidime co na to zakaznici jagu...
Žádné SUV nemá moc DNA Jaguaru. Od toho tu jsou jiné modely. Paradoxně dostupnější XE hliníkové je. Jinak ty benzínové Ingenium 4 válce prémiové parametry mají, jen to jsou 4 válce, bohužel.
vacsi F-pace podla mna nema chybu... vizaz motory ... celkova aura.... ale tento tazkopadne podivne posobiaci E-pace mi fakt k jagu akosi "nesedi" ... akoby to uz ani nebol jaguar .. proste toto je uz cez caru jak sa vravi... ale asi aj jag uz potrebuje nahnat predajne cisla tak co uz ze? ... razom mu ani nevadi ze premiovost takto posiela do haja... kvantita dnes vladne ;-) ... to uz potom postaci aj bezny tigi alebo sportage ... horsi od tejto tazkej selmy aj tak nebudu a ani menej prakticki ...
Karoserie z hliníku, klasická koncepce - motor podél a u awd jasná preference zadku, zavěšení prakticky totožné s F-typem, to je F-pace, jestli to jmenované není DNA jaguaru, tak pak už nevím, co jí má být.
Ano, e-pace je šméčko, podobně jako evoque, ale Jaguar se učí na příkladech, třeba GLA, hlučné, neohrabané, uvnitř malé a jak se prodává... ;-)
mas pravdu, tie auta sa prekvapujuco dobre predavaju napriek parametrom
bol som Jagyho pozriet ked ho predvadzali v Cestlicich, mne sa tiez celkom zapacil....
Drzim mu palce :-!
Demagog křičí, “chyťte demagoga”. V F-pace, což je suv, je jasná DNA současných jaguarů, jak jsem ti ji popsal. Takže tvé tvrzení, že “žádné suv nemá moc DNA jaguaru”, není pravda. Jasné, trumpeto? ;-)
Souvisí to v tom, že výrobci nemohou vyrábět jenom to co lidé moc nechtějí, resp. aby přežily musí vyrábět i to co lidé chtějí a kupují. Takže když troubíš do světa ve svém avataru, že jsi fanda Harley, tak ti jenom jemně připomínám, že i Harley se chová jako Jaguar a klidně vyrobí elektrickou motorku pro zelené hlávky tak jako Jag vyrobí fejkové SUV pro barbíny. Mě ani jedno ani druhé neuráží pokud Jag zároveň vyrábí F-type a Harley zároveň vyrábí XYZ (dosaď si sám, nejsem milovník Harley). Prostě jsem si rýpl do tvého oportunismu, kdy si účelově vybíráš falešnou kritiku jenom toho co se ti hodí do krámu.
Dinar ti odpověděl celkem jasně, nevím co od této kategorie hledáš? GLA, Q3 jsou stejné hujdy, jen drzost a schopnost výrobce prodat ještě dráž je menší.
Musíš žít ve zvláštním světě, když tyto vozy označuješ za hujdy, zlatá mládež? 8-s
Jinak samozřejmě souhlasím, že zde není objektivita, když na jedné straně je každý hujdaj a škodovka vynášen do nebe a pak kritizován Jaguar. Ale musíme pochopit, že asi nebylo dobré jídlo, Jag to nezaplatil, nedopřál k tomu hezkou dovolenou apod. Tak to u nás chodí...
Ano, jejich technika neodpovídá v žádném případě ceně, ty zlatá mládeži. Pochopil jsi to špatně, ale ani jedno z těch aut není za dané peníze žádný top.
Benzínový topmodel za skoro 1,5 mil. Kč s hmotností 2 tuny je dobrej nesmysl. GLC 300 s 245 koňovým R4 se skoro stejným časem na 100 a hmotností o více než 1/4 tuny nižší stojí o víc než 100 tis. míň.
GLA 45AMG stojí skoro stejně. A to vůbec nemluvím o tom, že RS Q3 stávala kolem 1,5 mil. Kč taky.
Tady se museli v JAGU definitivně zbláznit pokud na to nehodlají dávat na první dobrou slevu aspoň 30%.
Docela by mě zajímalo srovnání jízdních vlastností s Tiguanem, ani bych se nedivil, kdyby jezdil líp.
No právě, včetně převodovky...
Evoque je příšerně předraženej, taky teda variantu SI4 člověk vidí maximálně tak v katalogu na rozdíl od GLC 43 nebo X3 40i, který tojí na každým rohu.
Kdyť taky Evoque je na ceně Touarega a technikou je to pořád prostě naleštěnej mainstream.
Co se musí LR nechat je fakt, že vedle celkem normálně cenově nastavených aut (RRS a RR), prodají hromadu sotva průměrných aut za naprosto nesmyslný ceny.
Když to lidi kupují... Můžeme si říkat, jak je to nepřístojné, ale člověk by si neměl plést příčinu a následek. Těžko se divit, že automobilkám peníze nesmrdí.
Nemozem si pomoct, ale vzhlad toho auta je taky teply ze v zime bude roztapat sneh okolo auta :), cielovu skupinu vidim u exhibicionistickych homosexualov a zien, soryjako
...jakéže další kočičky mají nadváhu? Ten název totiž zcela jasně odkazuje svým "i" na další modely.
Zůstane Baborský opět u okna za závěsem, myslíce si, že není viděn (jako všichni redaktůrci plátku SM), nebo si je schopen obhájit kravinky, kterými nás pravidelně oblažuje? ;-)
Třeba tou nadváhou tedaktor myslel hmotnost v rámci segmentu. :-|
Na druhou stranu...... Z celého článku je cítit jistý negativizmus ke značce.
Jaguar asi neposílá foršus k výplatě redaktora.
Tož jako obvykle, někde tam venku - v tomto konkrétním případě v ceních, a jak jinak vždycky vlevo dole ;-) Cheš-li tedy malý, prémiový SUV, který bys sám před sebou jakžtakž dokázal obhájit, čili 4 kola benzínem hnaný, s výkonem dostatečným, tak si připrav zhruba přibližně:
Audi Q3 - 132kw - 970 000,-
Audi Q5 - 185kw - 1 400 000,-