Na jaře jsme se poprvé seznámili s malým Mercedesem třídy A, nyní přichází na řadu o něco vyšší béčko. Poprvé jsme se v něm svezli na ostrově Mallorca.
Fakt inteligentní názor, když už nemáš co říci, tak se alespoň snažíš diskreditovat oponenta. Ale co, polovina příspěvků v diskuzích na auto.cz je stejná.
Malej cross over je vzdycky vhodny pro mamky s detmi nebo drive narozene. Na tom neni nic spatneho. Vsak maturantky muzou mit CLA a kluci treba ML. Nove zatim neznam, ale puvodni Becko je ergonomicky velice prijemne.
Jsem důchodce, tedy podle Vás typický kupec.
Je tady ovšem jeden háček. V současné době montuje MB do většiny svých modelů (ne-li do všech) možná funkční a průlomový, ale nehezký, ošklivý, či přímo hnusný přístrojový štít. Touto novinkou mě absolutně odrazuje od koupi této značky. Dle mého názoru design přístrojovky dehonestuje jinak luxusní interiery.
Exteriér fajn, interiér by to chcelo asi vidieť naživo, na fotkách to vyzerá dosť divoko. V kufri rovná podlaha na úkor litrov (pre mňa osobne zaujímavejšie ako pár litrov navrch, resp naspodok poriadne pod nakladaciu hranu. 120kW benzín asi ideálny motor pre domáce použitie
Toto je jeden z najhnusnejších interiérov aký poznám. Naživo som videl, sedel som v tom a nekúpil by som si to, ani keby si mi stál na krku. Čínsky herný automat šuviks...
Ten předek se mi líbí víc, než u áčka, ty zaoblenější světla mi nějak sednou víc. Zadek je tak zhruba srovnatelně ošklivej a interiér klasika cirkus.
Já bych to viděl tak, že ve srovnání s Áčkem praktičtější auto s podobným půdorysem - pokud člověk často jezdí po městě a vozí víc nákladu, dětí a tak, tak super. Párkrát jsem jel s Bčkem jakožto taxíkem, a taky fajn (ditto BMW 2er). :-)
Ale no tak :-) Pokud nemáš doma tři basketbalisty...
Co se odcházející generace B-klasse týče, tak superb to samozřejmě není, ale čtyři dospělí podle mně v pohodě. Vždyť je to velké skoro jako touran... :-)
Lebo na zadnych sedadlach su len 2 isofix uchyty, vpredu aspon na fotkach ziadny. Rodina tam vojde, ale mala a taka rodina vojde hocikde. S 3 detmi v autosedackach by tam asi rodina nevosla. A ze to nie je ojedinele. Inak by to bol asi favorit na nove auto. Babka chce nove auto, mercedes, len co z toho, ked tam vnuci nevojdu.
Přesně na to jsem myslel, všude lesklé plochy co budou házet odlesky.
A dle hesla "víc tlačítek, víc volant", už jim tam chybí jen ovládání klimatizace, okýnka, posun sedadel a otevírání kapoty :-)
Nezoufejme, ještě se na volantu nějaké to místo najde!
:no:8-s:'-( FUJ ta k to je riadny HNUS! za ďalšie. tým že dávajú prvky triedy S do triedy A či B, degradujú luxusnú triedu a je to až nevkusné a začína to byť nudné! Čo nemajú kúska fanzázie ? Mercedes u mňa stráca na honosnosti a vlastne sa mi prestáva páčiť !!! :no:
Ale, no. Načo osobné útoky? Ja som vyjadril svoj názor a nemusí sa ti páčiť, ale urážať sa navzájom ? Prajem ti pekné sviatky. Inak slovo HNUS, je úplne normálne slovo a nemá nič spoločné s fantáziou, tak že .... :-)
Nemôžem si pomôcť, ale ten podsvietený interiér [odkaz] vo mne vzbudzuje spomienky na kolotoče na púti , skrížené s tými akože1000wattovými kazeťákmi, ktoré predávali vietnamci na burzách.
..., jelikož v tabulce nějak nemohu najít ani jednu jedinou verzi s manuální převodovkou! Kde udělali soudruzi z NSR chybu? 8-s8-s8-s:no:
P.S. Ta přístrojová deska plná tabletů je opravdu odporná, vč. designu těch výdechů klimatizace. 8-s
Nižšia cena? Pokiaľ si v minulých generáciach väčšina kúpila automat, tak z finančného hľadiska sa to výrobcovi ani neoplatí vyvíjať. Čo je na tom divné? Predpokladám, že mb vie čo robí, ak by si väčšina klientov kupovala poctivú kvedlačku, tak by ho istotne mal v ponuke ;-);-)
Souhlasil bych s Tebou... kdyby to byl klasický automat.
Ale proč všude cpou dvouspojku?
Je to řečnická otázka: protože nesmyslné testy na emise... a v tom je ten průšvih. Proto bych taky uvítal manuál - je to pořád lepší volba, než dvouspojka.
Jakkoliv ano, do Mercedesa patří automat, ale s hydroměničem... ;-)
No, jistě.. existují i špatné a nepovedené klasické automaty.
Ale z toho jsem nějak MB nepodezříval.
Neexistuje ale opravdu dobrá dvouspojka. Tady myslím při použití v autě tohodle typu. Měl jsem DSG v naftovém kombíku - hotové neštěstí.
Dvouspojka patří do 911 a jemu podobných. Její jedinou výhodou je zkrácení času, kdy se na kola nepřenáší výkon... ušetříš i pár vteřin na jeden okruh!
...nejsem zrovna fanda hvězdy, ale zrovna tohle rozhraní má své kouzlo. Nejen, že si člověk může stále navodit budíky klasického M-B, podsvětlení změnit nebo vypnout, ale nabízí tolik individualizace, že si nevybere jen militantní frantík ;-)
Chcelo by sa s tým rozhraním naživo pozabávať a až potom by som posudzoval. Pokiaľ povypínaš podsvietenie tých výduchov a kadečoho okolo, zvolíš decentnejšiu farbu a vyberieš si na panel zmysluplné informácie, tak výsledný efekt môže byť diametrálne odlišný ako tento nepodarok [odkaz] . Tablet v strede mi nevadí, aspoň je navigácia na očiach a nie pod kolenami ;-)
Ale jo, pod volantem proč ne... dokud to jde ztlumit.
A že jde - zkoušel jsem na Céčku. Když se to správně pustí, tak rozdíl od klasických budíků poznáš jen při opravdu podrobném zkoumání...
Ale ta skleněná deska vedle volantu a fakt cirkusový výdechy klima už je prostě neomluvitelná... ještě ty výdechy mohly být červený.
Ako majitel MB musim povedat ze B sa mi nepaci . Na rozdiel od noveho A ktore vyzera ovela lepsie a v porovnani so starym A je to velky pokrok. MB robi aj pekne auta napr. S coupe, E coupe , GT ale B cko je presuvadlo za trest...