Diskuse

Jízdní dojmy s Peugeotem 508: Jízdu a vzhled staví nad praktičnost

1.7.2018

Široký, nízký a se zajímavě řešenou přídí i zádí. To jsou první vjemy při pohledu na novou pětsetosmičku. Otázkou je, zda dynamickému vzezření odpovídá také jízda a jak moc to ovlivnilo praktičnost francouzské novinky.

 

  • 62 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 01.07.  18:15

    508

    Škoda, že jste nejezdili i s benzínem. Každopádně jsem rád za jízdní dojmy :yes:
    Na první počtení to auto (pro mě) kromě volantu nemá chybu :yes:
    • 116 Reagovat !

      foto car

      car 01.07.  19:09

      « Re: 508

      ..nemá chybu.Interiér prostě bomba..jaký to rozdíl oproti konzervativní konkurenci.
    • 12 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 01.07.  21:16

      « Re: 508

      Benzín je trochu sklamaním, respektíve pocitovo nie je veľký rozdiel oproti dieselu, len krajší zvuk.
      • 11 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 01.07.  21:20

        « Re: Re: 508

        Jezdil jsi s oběma verzemi?
        • 11 Reagovat !

          foto pumpkin

          pumpkin 01.07.  21:34

          « Re: Re: Re: 508

          Aj s tým 130-koňovým dieselom s manuálom.
          • 51 Reagovat !

            foto Tomas-Dusil-auto-cz

            Tomas Dusil, auto.cz 02.07.  09:55

            « Re: Re: Re: Re: 508

            S tím jsem jezdil taky. Zvolil jsem jej raději, než benzin. Možná chyba.
            • 05 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 02.07.  12:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: 508

              Jestli byla moznost zkusit benzin a neudelal jsi to, tak to byla kardinalni chyba. ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 03.07.  10:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 508

                A proč by měl zkoušet vůz s muzeálním motorem, který většinu potenciálně reálných kupců nezajímá?
            • 02 Reagovat !

              foto pumpkin

              pumpkin 02.07.  16:14

              « Re: Re: Re: Re: 508

              Obeta pre čitateľov. ;-)
    • 20 Reagovat !

      foto h-onzyk

      h.onzyk 03.07.  18:53

      « Re: 508

      Benzín v GT verzi zde [odkaz]
  • 1118 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 01.07.  18:34

    kdo chce praktičnost,

    ať si koupí pojízdný pultový mrazák z Bolky
    Kdo má rozum a vkus ať si před Škodovkou odplivne a jde jinam, třeba k Peugeotu.
    • 1216 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 01.07.  21:00

      « kdo chce praktičnost,

      Jojo. Akorat tim pak nemuze nikde jezdit, pokud teda vylozene nevyhledava posmech okoli. Cim to podle tebe je, z maj z francouzkejch aut vsichni, kteri o autech aspon trochu neco vedej, jen srandu? Dobre, castecne mozna az na nektery starsi Citroeny.
      • 1212 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 01.07.  21:04

        « Re: kdo chce praktičnost,

        Tím že v nich nikdy neseděli? Tím že "o autech aspoň trochu něco věděj" od Franty z hospody? No povídej.
        • 1314 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 01.07.  21:11

          « Re: Re: kdo chce praktičnost,

          Presne tak. Francouzky auta, s cestnou vyjimkou vyse, muze mit rad jen nekdo, kdo v nich v zivote nesedel. Anebo, rekneme, lehce intelektualne indisponovani.. ale takovejch tu moc neni. Naopak!:)
          • 1213 Reagovat !

            foto pumpkin

            pumpkin 01.07.  21:19

            « Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

            Na jedeného ľahko indisponovaného práve reagujem. :-) Šup si vyskúšať ako v sa v roku 2018 jazdí vo francúzskych autách ako Talisman či nová 508.
            • 1315 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 01.07.  21:35

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              Proc? Pichat nozem hluboko do stehna se taky nemusim, abych vedel, ze ten zazitek bude stat za prd. Rika se tomu “rozum”. Hele at si kazdej jezdi cim chce, jen mi prislo vtipny srovnavat francouzky auto s nemecko-ceskym:) Jak pisu, proste nejakej duvod k tomu, ze maj z francouzkejch aut vsichni rozumny lidi jen srandu, asi bude..
              • 913 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 01.07.  21:44

                « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                [odkaz] + [odkaz]

                Už sem tu tolikrát čet o všech normálních a teď rozumnejch lidech = to je něco jako dřív: "Bůh by to tak chtěl"? >:D
                • 137 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 01.07.  22:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  To zrovna ty, obavam se, opravdu pochopit nedokazes.
                  • 213 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 01.07.  22:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                    Ty imaginární rozumný a normální lidi = na který se taky odvoláváš? To si piš že ne :-)

                    Dám radši na znalosti a rozum = zkus to taky někdy ;-)
              • 812 Reagovat !

                foto pumpkin

                pumpkin 01.07.  21:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Okej, každý máme zjavne inú predstavu o rozume, nechajme to radšej tak. ;-)
              • 411 Reagovat !

                foto sachs800

                sachs800 01.07.  23:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Ty nemůžeš mít všech pět pohromadě. To není možný....
              • 612 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 01.07.  23:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Rozum je niečo, čo u teba absentuje.
              • 128 Reagovat !

                foto Ada-je-zase-tady

                Ada je zase tady 02.07.  00:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Má pravdu, předsedo! Když auto, tak ne francouzské! Když už francouzské, tak ne rendlíka!
              • 1013 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 02.07.  03:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                S rozumem je to u tebe jako s francouzskými auty, Taky jsi ho ještě nezkoušel použít.
              • 710 Reagovat !

                foto st-paul

                st.paul 02.07.  10:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Vidíš, ja napríklad stále nechápem, prečo je u nás Octavia jedným z najpredávanejších modelov vo svojej triede. Po objektívnom zohľadnení výbav a ceny ide o jedno z najdrahších áut na trhu, ktoré ničím nevyniká, skôr naopak, teda jednou z najhorších ponúk. Zvažujeme kúpu auta v cene cca 22 000 € a medzi veľkým množstvom kandidátov Škoda vôbec nefiguruje, ....nemá mi čo ponúknuť. Ale späť k Francúzom. Kamarát má aktuálny Superb v špecifikácii Laurin a Klement a faktom je, že sa na nič nesťažuje. Druhým faktom ale je to, že pri výjazdoch do Tatier, kde prevádzkuje 3 chaty chodí radšej manželkiným Citroenom C5. Jeho 2.2HDi je jeden z najlepších naftových motorov, aké chodia po cestách a komfort, ktorý dokáže poskytnúť hydropneumatický podvozok, je v danej triede nevýdaný a niečo aspoň trochu podobné ponúka nemecká prémia za dvoj a trojnásobné cenovky. Takže áno, pri šoférovaní C5 sa usmieva, ale nie z dôvodu, že by si robil z francúzskeho auta srandu.
                • 30 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 03.07.  10:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  Pokud chceš zažít komfort hydropneumatického pérování, demontuj ve svém voze sedačku a sedni si na těhotenský nafukovací balón. Vedle "komfortu" ucítíš nejistotu, poněvadž nejsi schopen kontrolovat pohyb vozu po cestě. Úplná noční můra - a na namrzlé vozovce zejména! Pro mne osobně by byla koupě vozu s hydropneumatickým pérováním, který se chová stejně nevypočítatelně, jako C5, czela nepřijatelná. :no:
              • 28 Reagovat !

                foto Todie

                Todie 02.07.  15:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Napsat svůj názor a zaštiťovat se všemi rozumnými lidmi je doslova protimluv a arogance hlouposti. Jenže to hloupému stejně nevysvětlím. Takže je můj příspěvek stejně zbytečný jako tvůj. :-)
      • 712 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 01.07.  22:43

        « Re: kdo chce praktičnost,

        Koukám, ať žijí názory z pravěku...
        • 713 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 01.07.  23:30

          « Re: Re: kdo chce praktičnost,

          To nie je názor z praveku, to je učebnicová ukážka absencie mozgu.
      • 1013 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 02.07.  03:36

        « Re: kdo chce praktičnost,

        Příspěvek hodný vesnického dacana pro kterého je Octavie I dokonalé auto. Nějak jsem si nevšiml že by lidé jezdící ve francouzských autech kdekoliv na světě byli hodní posměchu. Ovšem česká náves je jak známo určující faktor pro hodnocení výrobků automobilek po celém světě.
        • 513 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 02.07.  07:46

          « Re: Re: kdo chce praktičnost,

          To víš, když se svět smrskne na tu náves, dostaneš Joaba a jeho názory.
        • 139 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 02.07.  08:12

          « Re: Re: kdo chce praktičnost,

          Schvalne se priste zeptej, nebo pozoruj reakce, kdyz budes jezdit nejakym francouzem. Ale ne v Rumunsku simte, spis budto na zapade, nebo treba v Japonsku.. proste tam, kde si nutne vzdy nemusi kupovat to nejlevnejsi.
          • 213 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 02.07.  08:21

            « Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

            Nech už toho [odkaz]
            • 117 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 02.07.  08:27

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              Hehe, super >:D
          • 611 Reagovat !

            foto car

            car 02.07.  08:32

            « Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

            ..nebo třeba v Japonsku,jo? ;-)..no to už myslím stačí.Tak já mám Renault..a ?Ale už jsem myslel,že období,kdy se nadávalo na fr. auta už je dávno pryč..teď jsou IN korejský.I když i u těch lidi už poznavaji, že jsou kvalitní a spolehlivý..
            • 30 Reagovat !

              foto Ada-je-zase-tady

              Ada je zase tady 03.07.  10:16

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              ... že jsou kvalitní a spolehlivý. Na rozdíl od toho rendlíkovského odpadu >:-[]
          • 79 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 02.07.  08:42

            « Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

            Ked sa prestanes spravat ako typicky malomestiacky buran, tak daj vediet. Musis mat velmi smutny zivot, ked musis neustale riesit to, co si o tebe a tvojich rozhodnutiach mysli niekto iny a podriadovat tomu svoj zivot.
            • 139 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 02.07.  08:55

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              Hele, já celkem obdivuju lidi, kterejm je úplně jedno, co si o nich okolí myslí. Snažím se k tomu taky posouvat.. ale úplně mi to prostě nejde. Vždyť je to i chvílema nebezpečný, s tim autem.. jaká je reakce, když jedeš za francouzkym autem? Snažíš se ho za každou cenu předjet. Nechceš, aby mu to zrovna chcíplo, nebo přestalo brzdit.. nemluvě o tom, kdo ty auta většinou řídí. Se nerozčilujte, já za to nemůžu, žejo.
              • 113 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 02.07.  09:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Obdivuješ se? :-)
              • 612 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 02.07.  09:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                To už musí být cílený trolling...
                Takové názory nemůže mít dospělá bytost.
                • 126 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 02.07.  09:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  Ale jako věcně argumentovat zas umíte vy, příznivci francouzký technologie ( >:D ), parádně.
                  • 513 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 02.07.  09:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                    Zato ty si dnes predviedol neskutočné množstvo vecných argumentov >:D
                    • 128 Reagovat !

                      foto Joab

                      Joab 02.07.  09:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                      A jaký by sis představoval věcný argumenty k tomu, že má drtivá většina soudnejch lidí z francouzkejch aut akorát srandu? Mám ti sem dát nějaký přepisy rozhovorů, nebo jak?
                      • 410 Reagovat !

                        foto Blue-Sun

                        Blue Sun 02.07.  10:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                        Třeba... zejména k té "drtivé většině soudnejch lidí" bych prosil skutečné argumenty.
                        • 106 Reagovat !

                          foto Joab

                          Joab 02.07.  10:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                          A jak by sis to představoval? CZSO zrovna tudle statistiku, obávám se, nevede..
                          • 410 Reagovat !

                            foto Blue-Sun

                            Blue Sun 02.07.  10:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                            To, milý Watsone, je už čistě tvůj problém. Ty tady předhazuješ většinu, tak si ji i dolož něčím, co ti bude možno věřit.
                            Jinak jsi prostě jen za vesnického pitomce.
                            • 108 Reagovat !

                              foto Joab

                              Joab 02.07.  10:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                              Oká, tak až příště pojedu na služebku či vejlet někam ven (soráč, Rusko nedám:)), tak ti dám vědět a pojedeš se mnou, a budem se o tom s lidma bavit. To samý s mejma kamarádama a známejma. Tyvoe co je to tady za klauni:)
                              • 510 Reagovat !

                                foto Petrko

                                Petrko 02.07.  11:09

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                Ven myslíš s traktorem do lesů a do strání? Tam by jsi ten tvůj názor možná obhájil.V zahraničí neberou Škodu tak jako ty za nejlepší auto a výsměch francouzským autům tam taky není stejný jako u vás v hospodě U Vovsu.
                                • 106 Reagovat !

                                  foto Joab

                                  Joab 02.07.  11:20

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                  Co furt máte s těma hospodama? Často i notor U Vovsu si může přečíst Vergilia v originále, či poznat, že francouzký auta stojej za starou belu.
                                  • 311 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 02.07.  11:44

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                    Když seš sečtělej = víš jak dopad Joab :-)
                              • 111 Reagovat !

                                foto Blue-Sun

                                Blue Sun 02.07.  12:33

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                Prima, už se těším... Bude to aspoň do okresního města, vidláku? Nebo radši ne, myslím, že společnost dalších podobných hlupáků bych bez násilného trestného činu neustál.
                                Nevím, co je tu za klauni, ale spolehlivě vím, že jsi absolutní blb.
                                • 116 Reagovat !

                                  foto Joab

                                  Joab 02.07.  12:48

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                  Proč hned tak přísně? Jako taky bych byl podobně frustrovanej, jezdit francouzkym autem.. ale dyk vám to přece nevadí, že se vám lidi smějou. Tak se tim kamaráde řiď, sedni do tý francouzký mašiny a c'est la vie!
                                  Akorát si pak rači umej ruce.
                                  • 211 Reagovat !

                                    foto Blue-Sun

                                    Blue Sun 02.07.  13:02

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                    Víš.... ještě jsem se nesetkal s tím, že by se mi lidi smáli. Proto pořád čekám na to tvé zdůvodnění, na ty skutečné argumenty.
                                    Z francouzských aut mám zatím jen a jen radost, na rozdíl od jízdy v produktech Škody a VW...
                                  • 110 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 02.07.  15:16

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                    Ádo? >:D
                        • 19 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 02.07.  17:47

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                          V piatej cenovej sú len a len súdny ľudia >:D
              • 49 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 02.07.  11:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Poslední věta je jediná pravdivá. Ty za to nemůžeš ty jsi se jako hloupý pozér narodil.Jak ti napsal kolega výše, pro tebe je důležité co si o tobě kdo myslí, ne jaký opravdu jsi.
          • 612 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 02.07.  08:44

            « Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

            No, když se zeptám u vás v hospodě, tak nepochybně dostanu stejně hloupé reakce, jako píšeš ty. Když se zeptám normálních lidí, se kterými jsem běžně v kontaktu, nebudou mít žádný problém ani žádné hloupé připomínky.
            A jen tak na okraj... francouzská auta na západě rozhodně nejsou "to nejlevnější".
            • 128 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 02.07.  09:29

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              Ceníkově ne. Ale aby si to někdo koupil, v reálu neni problém 50% dolů, na západě..
              • 513 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 02.07.  09:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                To iste, darujú ti ho a ešte prispejú na odvoz…
                • 41 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 03.07.  10:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  I kdyby ho dávali zadarmo, kdo by chtěl vypadat ve společnosti jako blb?
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 03.07.  18:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                    Ty si síce auto zadarmo nedostal ale aj tak si tu za blba
              • 510 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 02.07.  09:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                kľudne mi dovez jednu 508 s 50% zľavou :-) ,dostaneš ešte aj nejaké všimné.
                • 108 Reagovat !

                  foto Joab

                  Joab 02.07.  10:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  Sorry, ale v showroomu pužó mě fakt neuvidíš:)
                  • 49 Reagovat !

                    foto nippon

                    nippon 02.07.  11:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                    Tak si daj kuklu.... Aj ja poprosím 3008 s 50 % zľavou.
                    • 29 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 02.07.  12:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                      To ja by som chcel radšej Long Traveller v plnke. Polka ceny dolu, to už sa fakt vyplatí.
                      • 09 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 02.07.  17:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                        Jj, hlásim sa do radu a beriem hneď 2 kusy >:D
                        • 06 Reagovat !

                          foto traveldrive

                          traveldrive 02.07.  21:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                          Tak dlhý rázvor, 160k, z toho by bol famózny karavan. ;-)
                          • 07 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 02.07.  23:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                            Ja som skromný, mne stačí dízel so 160k a AT. Predsalen manuál patrí do múzea >:D
                            • 07 Reagovat !

                              foto traveldrive

                              traveldrive 03.07.  00:28

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                              Do toho sa snáď dáva aj nejaký benzín? A 160 k diesel je tuším len s automatom, nie? ;-) V tom prípade je voľba jednoduchá ako facka. Toto je to správne uplatnenie pre 8-stupňový automat.
            • 78 Reagovat !

              foto westeros

              westeros 02.07.  10:04

              « Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

              Respekt vesnických strejců si získáš jedině Passatem (nevadí že má půl mega najeto).

              Pokud si mladý, obdiv vesnických děvčat vzbudí jedině Octavia s křídlem (nevadí že párkrát bouraná)

              Vážený vesnický důchodce jsi pouze, pokud máš Fabii I HTP bez klimatizace.
              • 105 Reagovat !

                foto Joab

                Joab 02.07.  10:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                Bavoráci sou lepší, minimálně pro ta ďoučata.
                • 58 Reagovat !

                  foto westeros

                  westeros 02.07.  10:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                  Tak s 316 compact, to už jsi nadsamec :-)
                  • 410 Reagovat !

                    foto car

                    car 02.07.  11:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                    Pokud dokážeš dostat 50% z ceny i u Renaultu,tak by jsme se mohli dohodnout.Dám ti slušnou odměnu.A když nás bude víc,tak si konečně vyděláš na slušný auto a získáš si respekt kámošů a celého okolí:-)..že s tebou vůbec diskutuju !!!
                    • 104 Reagovat !

                      foto Joab

                      Joab 02.07.  11:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                      S někym, kdo dokáže napsat "by jsme", se na ničem dohadovat nebudu. Aby bylo jasno teda.
                      • 311 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 02.07.  11:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                        Takže nadřazení formy nad obsah? ;-)
                      • 310 Reagovat !

                        foto traveldrive

                        traveldrive 02.07.  12:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                        A to som si myslel, že najväčšieho blba som už na ACZ stretol... :-!
                        • 114 Reagovat !

                          foto Joab

                          Joab 02.07.  12:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                          Kdepa, furt to může bejt horší. Počkej až napíše něco o těžišti.
                          • 210 Reagovat !

                            foto traveldrive

                            traveldrive 02.07.  14:46

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                            Trafená hus zagágala. Ja som písal o tebe, ty trúbka. :-!
                            • 113 Reagovat !

                              foto Joab

                              Joab 02.07.  15:01

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                              Aha, to ta jazyková bariéra, sorry. To je maďarština, nebo polština? To víš, na českym fóru to nečekám.
                              • 111 Reagovat !

                                foto traveldrive

                                traveldrive 02.07.  17:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                                Ještě větší blbec, než jsme doufali.
                          • 310 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 02.07.  15:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo chce praktičnost,

                            [odkaz] ? :-)
  • 138 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 01.07.  19:18

    1,6

    To jako že tento vůz střední třídy v benzínu končí na objemu 1,6? To je fakt vzláštní doba. Mi by tam jako vrchol pasoval 3 litr. A nemusel by být ani vyhoněný. 8-s
    • 69 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 01.07.  19:25

      « Re: 1,6

      :yes: mi taky, aby na tom byl podobně, jako jeho třídní konkurenti.
      Loučím se s heslem "osmiválec do každé rodiny". :-)
    • 49 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 01.07.  20:34

      « Re: 1,6

      To jsou představy z říše snů. Ale aspoň dvoulitr by tam být mohl. Foukaná šestnáctistovka mi připadá jako motor pro hothatch, u skoro pětimetrového sedanu to není ono.
      • 313 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 01.07.  20:42

        « Re: Re: 1,6

        Viz já 20:41 = 300 koní a 8st. automat = to bude asi v pohodě
        • 58 Reagovat !

          foto prezdivany-alias

          přezdívaný alias 01.07.  20:48

          « Re: Re: Re: 1,6

          Píšu to tu vždycky: jde o charakter motoru, nikoli o maximální výkon a krouťák.
          • 413 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 01.07.  20:53

            « Re: Re: Re: 1,6

            Souhlasim = a sem rád že sem ty šestiválce eště stihnul = ale těch 300 hybridních koní = může bejt v pohodě = i fungovánim

            Frantíkum motory docela dou = masivní přechod na 8st. automat = za to taky plus

            Velkoobjemový motory = to se začíná trochu omezovat už i na americkym kontinentu. Tady už neni šance

            Teda je = koupit nějaký Camaro nebo Mustang = ale v evropskejch autech už bude jen něco takovýhohle
      • 114 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 01.07.  23:11

        « Re: Re: 1,6

        Mě by zajímalo, za co mám ty palce dolů? To tu jsou samí teplí? Nebo ti, co nikdy nejeli v 6 válci? V takové limuzíně by měl být odpovídající vrchol....a na jiných kontinentech tomu tak ještě v této třídě je. Taky jsem rád, že jsem v sedanu třídy C měl 6 válec. Dnešním palečkářům na vrcholu stačí 1,6 nejspíše.
        • 58 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 01.07.  23:38

          « Re: Re: Re: 1,6

          6 válec naprieč a predný náhon. To je taká tradičná európska kombinácia v strednej už od nepamäti
        • 46 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 02.07.  06:12

          « Re: Re: Re: 1,6

          V sedanu C-Klasse je stále šestiválec. Znám jednu japonskou prémii a ta do Evropy bude vozit dva sedany s 5m a mají jen R4 a baterky. Ford sem taky V6 nevozí, nejde vůbec o EU, jde o to, že nejsou ochotni homologovat kvůli pár tisícům ks.
          • 80 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 02.07.  17:08

            « Re: Re: Re: Re: 1,6

            Což je smutné. On ti to teda lepší dealer fordu doveze - Fusion Sport (2,7ecoboost) za 800+ nebo Taurus SHO, ale i tak. Tento peugeot je pěkný, ač se peugeotům vyhýbám, ale zkrátka 1,6 na vrcholu, to mi nesedí.

            C Klasse už moc nesleduju, ale mám dojem, že už snad jen jako AMG a i ten má být nahrazen hybridem (43 amg). A diesel v 6 válci už myslím taky není. Já měl tehdy právě 350 CDI, což bylo hodně dobré.
            • 010 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 02.07.  17:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: 1,6

              On ten 300 koňovej hybrid bude nejspíš rychlejší než tyy dovezený... ;-)

              MB má přece 2 zcela nový R6 = benzín i nafta = tak nový že eště nejsou všude = dávaj to od dražších modelů
    • 313 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 01.07.  20:41

      « Re: 1,6

      Doby kdy v těhle autech byly 3litry = benzín i nafta = sou pryč. Sem rád že sem je eště stihnul = a měl možnost oba vyzkoušet
      Tady bude zhruba 300 koňovej hybrid = tolik koní neměl ani ten benzín ani nafta
    • 53 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 02.07.  12:20

      « Re: 1,6

      njn, chtělo by to alespoň 2L +, dnešní motory jsou divné.
  • 65 Reagovat !

    foto kubaskodovak

    kubaskodovak 01.07.  19:55

    508

    Nádherné auto, pro Peugeot trefa do černého. Design na jedničku, jízdní vlastnosti a zpracování podle prvních dojmů taky. Myslím si že je to velmi vážný konkurent ve střední třídě a ještě zamíchá kartami.
  • 104 Reagovat !

    foto NAD

    NAD 01.07.  20:40

    PSA

    Tak myslím, že týmto modelom Peugeot sa znova usadí medzi značky kde (v rámci mainstreamu) bude považovaný pocitom za to "lepšie" (ako VW). PSA musí ale viac investovať do Citroenu (ich súčasné "bacuľky" mi k tejto značke vôbec nesedia) A Opel je až na výnimky tiež taký beztvarý... Inak povedané súčasný Peugeot si našiel svoj štýl a ostatné 2 značky sa tak nejak hľadajú. A DS... tak to som zatiaľ nejako nepochopil. Jediný model čo stojí za zmienku bol ich prvý počin - a to bol DS3.
    • 74 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 01.07.  22:04

      « Re: PSA

      No s tým DS tomu ani ja nerozumiem. Začiatok vyzeral sľubne, ale keď už sa "luxusné citroeny" dostali ľuďom do povedomia, ostalo zrazu ticho. Tak načo sakra tá počiatočná snaha?
      Z Opelu nemám zatiaľ zlý pocit, otázne je, ako si to PSA predstavuje z dlhodobého pohľadu.
      • 14 Reagovat !

        foto NAD

        NAD 02.07.  20:59

        « Re: Re: PSA

        Asi máš pravdu, s tým Opelom je to subjektivne. Objektívne ale čísla idú dole. Ale to by už chcelo hlbšiu analýzu prečo
  • 33 Reagovat !

    foto AutoKaCer

    AutoKaCer 01.07.  20:48

    Nová generace 1.6

    Nová generace 1.6 už není THP, ale také PureTech (asi kvůli filtru pevných částic >:-[] ). Každopádně se 508 hóóódně povedla.
    Co se týká "slabších motorů", kde benzín končí na té 1.6, doba je holt taková, že to budou nahánět hybridama.
    Jsem docela zvědavý, jak bude vypadat nová 308, kterou by mohli ukázat už příští rok a do prodeje v 2020.
    • 44 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 01.07.  22:05

      « Re: Nová generace 1.6

      Budúci rok bude patriť novej 208.
      • 04 Reagovat !

        foto AutoKaCer

        AutoKaCer 02.07.  08:00

        « Re: Re: Nová generace 1.6

        Také pravda. U té 208 jsem ale vlažnější, protože nevím, co čekat. Platforma by měla být nová, vyvinutá spolu s Čínany, vnitřek bude muset být nějaký kompaktní i-Cockpit, ale už by to alespoň mohlo mít v plné palbě full led, jako to teďkon bude mít 508 + plus možnost hybrida a elektra - na daily docela dobrá věc.
        • 211 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 02.07.  10:13

          « Re: Re: Re: Nová generace 1.6

          Vnitřek, doufám, bude jen evolucí stávajícího i-cockpitu. Ten v 208 je povedený. Už tak nadšený nejsem z očekávaného vnějšího vzhledu, protože aplikace designového stylu 308 na menší auto (dle předpokladů) na mě nepůsobí hezky. Podle mě to pak 208 ublíží
  • 43 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 01.07.  21:03

    508

    Podle všeho se vcelku povedla. :yes: Těším se, až ji vyzkouším. Už předchozí RXH v naftě na mě udělalo dobrý dojem a nová 508 se proti němu na pohled posunula pomalu o dvě generace dál.

    Pro redakci: Na prezentaci Focusu vás pozvali? Slyšel jsem zvěsti o nejlépe jezdícím kompaktu. :-)
    • 12 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 01.07.  21:15

      « Re: 508

      mal som 508GT a môžem povedať že to bolo veľmi dobré auto. Občas rozmýšlam prečo som ju dal dalej.
      :-(
  • 129 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 02.07.  00:27

    Je to neprodejné :-)

    Šišatý volant, budíky v okně, namísto pod volantem, atd.. ne, ne, lidi nejsou až tak blbí!
    • 714 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 02.07.  03:50

      « Re: Je to neprodejné :-)

      Lidi ne. Ty ano.
    • 45 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 02.07.  12:22

      « Re: Je to neprodejné :-)

      nevadí, ale které auto je pak teda "správné a prodejné"? jen ať víme ;-)
  • 96 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 02.07.  07:20

    Tahle třída auta není pro hoštaplery

    a kdo neumí tak neprodává. V autě této třídy skončíš po racionálním uvažování, lepší jízdní vlastnosti než SUV, menší provozní náklady než SUV. Jak se zdá 508 je nejlepší výtvor PSA za posledních 20 let, tak proč naprosto nelogicky udělají šoférovi z pracoviště guláš.
    • 413 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 02.07.  07:41

      « Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

      Za nejlepší bych dal možná [odkaz]

      Pracoviště je moderní [odkaz] guláš je něco zcela jinýho. Možná hraje roli věk = hodnotitele :-)
    • 313 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 02.07.  08:42

      « Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

      Těším se, až prodejní čísla tvou teorii (zase) zcela rozmetají...
      • 133 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 02.07.  09:29

        « Re: Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

        Ale já to auto chválím, Peugeot udělal kus cesty, motory OK, automat OK, design fantazie, přes výtky bude v autě místa dost. 1,6 benzín stačí, 4x4 až tak nepotřebuješ není to gazík.
        PSA už dlouho používá močovinu a to je správně. I přes tu budíkovou pitomost je spousta důvodů proč si 508ku koupit spíše než Passat s tím průmyslovým designem.
        • 97 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 02.07.  10:13

          « Re: Re: Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

          Vidím to velmi podobně, povedený exterier, krásný a kvalitně zpracovaný interier zabitý nesmyslnou volant-budíky manýrou. A pak ještě prostor, jestli si p. Dusil se svými 170cm za sebe stěží sedl, znamená to nulový prostor na zadních sedačkách už při průměrné výšce řidiče a vysocí mají smůlu. Daň za design, otázkou je, nakolik převáží design nad praktičností v dané třídě, já bych tipoval, že v Evropě si to auto půjde hodně lidí (rodin, firem) prohlédnout, prodávat se ale bude ten passat. ;-)
          • 26 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 02.07.  12:31

            « Re: Re: Re: Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

            Pral bych Peugeotu, aby nova 508 fungovala i prodejne. Dalo se postavit velke 5m dlouhe auto proti Talismanu, ale to jak k novemu modelu pristoupili mi prijde sympaticke.
            Filozofie blizsi spis 406 s povedenym designem (nevim jen proc francouzske auto musi mit kly) beru jako vymezovani si vlastniho teritoria, kdy na prikladu nemecke D3 je videt, ze klasicky stredni sedan jeste nerekl posledni slovo.
            • 22 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 02.07.  12:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

              A liftback už vůbec ne ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.07.  12:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tahle třída auta není pro hoštaplery

                A jeste k tomu! ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 02.07.  12:35

    Diskuze a redakce...

    ...prijde mi, ze uroven diskuzi pomalu pada az na uroven zumpoidniho AF. Stalo by za to nektere diskutery uklidnit, at si to jeste nedavno nejlepsi z celeho ceskoslovenskeho internetu nekazime.
    • 20 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 02.07.  12:57

      « Re: Diskuze a redakce...

      na AF tá diskusia pod článkami to je niečo,ale je tam jedna sekcia kde sú ešte ľudia ktorých autá bavia (živé témata...)
      • 14 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.07.  13:37

        « Re: Re: Diskuze a redakce...

        Zbytek je ale tragédie odpovídající redakčnímu potenciálu ;-)
    • 210 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 02.07.  13:03

      « Re: Diskuze a redakce...

      Některé diskutéry... opět zavádíme totalitu?
      • 57 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 02.07.  13:37

        « Re: Re: Diskuze a redakce...

        Když dáš někomu klíč od bytu a on ti místo do záchodu čůrá na podlahu, tak to necháš být?
        • 29 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 02.07.  13:46

          « Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

          Tváříš se jako inteligentní člověk a vyplodíš tak nesmyslné přirovnání? Ale notak...
          Navíc, vzato striktně, mohli bychom skončit tím, že zablokujeme všechny, protože každá diskuse nakonec může sklouznout k žumpě. Tak se znovu ptám, totalita? Jen tvůj názor bude ten správný?
          • 35 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 02.07.  14:03

            « Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

            Nejde o názor, ale o vystupování. Nemusím se tak tvářit, to bude možná drobný osobní (a ne můj) problém ;-)

            Nevnímáš-li rozdíl mezi diskuzí o autech (oprav mě, jestli tu hledá většina z nás něco jiného) a trollením nebo osobním napadáním, pak je mi to líto. Já ten rozdíl vnímám.
          • 93 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 02.07.  14:17

            « Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

            Náhodou to trefil dobře, půjčíš deseti lidem klíče, 9 čůrá do záchodu a jeden na podlahu, co je správné vyhodit toho dobytka a nebo 9 lidí má trpět. Já tvrdím vyhodit dobytka a až po tom co uklidí.
            • 29 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 02.07.  14:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

              Blbý príklad. Jak chceš ten dobytok z tých desiatich ľudí identifikovať?
              • 45 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.07.  15:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                Každý má právo na svůj názor, občas vyletí emoce, ale dá se to udržet v rámci mezí ne?
                • 010 Reagovat !

                  foto traveldrive

                  traveldrive 02.07.  17:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                  Čo tým chcel básnik povedať? Ja som napísal, že ten príklad zrovna nesedí. Aký máš s tým problém? Nie je to dosť k veci?
                  • 73 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 02.07.  18:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                    To bylo k té identifikaci...
                    • 08 Reagovat !

                      foto traveldrive

                      traveldrive 02.07.  21:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                      Tak sorry, to som nepochopil.
            • 111 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 02.07.  15:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

              Jenže přirovnání se záchodem zrovna dost kulhá. To spíš by se dalo říci přirovnání "z deseti lidí každý dělá nějaký nepořádek, vyhodíme toho, kdo dělá nejhorší". A kdo to posoudí?
              • 28 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 02.07.  15:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                Ať je po tvém, sice jsi jen změnil konkrétní činnost na obecnou, budiž. Málokdo z nás má diskuzní úroveň třeba nicku _MT_, avšak poznat a posoudit co je už za hranou by jsi mohl.

                Pakliže je většinový názor takový, že diskuzní úroveň je zde na stabilní nebo snad stoupající úrovni, pak beru svůj úvodní příspěvek zpět.
                • 19 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 02.07.  15:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                  Muj názor je že úroveň katastrofálně upadla = nedivim se MT že ho to přestalo bavit

                  V diskuzi to vždycky někdo začne = tentokrát Joab

                  Vyčítat těm co reagujou = to je takový..
                • 111 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 02.07.  15:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                  Jistě, že jsem to změnil, protože můj popis skutečně odpovídá diskusní realitě a tomu, co bys s ní chtěl provést ty.
                  Co když mám "hranu" posunutou jinam, než ty? Kdo rozsoudí, co je správně? Co když mám názor, že je v první řadě třeba zlikvidovat právě lidi jako ty, kteří by chtěli cenzurovat ostatní?
                  Kdyby úroveň diskusí skutečně tak klesala, dávno by do nich většina lidí přestala přispívat. Ale diskuse jedou; žádný jiný web se nemůže pochlubit takovou četností příspěvků.
                  • 011 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 02.07.  15:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                    Blbost = naprosto jednoznačně klesla
                    Blbost = proč by přestali přispívat? Maximálně někdo jako MT
                    De o toho kdo to vždycky rozjede = buď rád že dneska ne ty = de to hodit na Joaba :-)

                    Kterej to = fakt trochu přepísk = co bude psát o čínskejch nebo ruskejch autech >:D

                    Včetně prezidentskejch limuzín [odkaz] >:-[]
                    • 55 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 02.07.  15:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                      Ale kamenem nehodíš, viď? Ani já ne. Posouzení by měla mít redakce.
                      • 70 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 02.07.  15:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                        Řekl bych, že za minulého šéfredaktora (Kovaříka?) přeci jen nějaká snaha byla, u Machaly čistá nula. Ten to má totálně na háku.
                        • 010 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 02.07.  16:08

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                          :yes: :-!
                        • 45 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 02.07.  16:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                          Je otázka, kolik na to má dnes Machi lidí...
                          • 011 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 02.07.  16:42

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                            Dost [odkaz] :-)
                            • 54 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 02.07.  16:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                              Myslel jsi tohle?

                              [odkaz]

                              • 011 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 02.07.  17:23

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                Myslel sem že nakladetelskej dům je tak brutal ve vatě = že přibrat 1 člověka jestli je třeba = je asi jako když si já koupim zmrzlinu :-)
                                • 42 Reagovat !

                                  foto webpaja

                                  webpaja 02.07.  18:26

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                  Zkus tu kočku, co tomu velí ;-)
                                  • 03 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 03.07.  09:35

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    Trochu stará = ale neni špatná ;-)
                                • 70 Reagovat !

                                  foto Martin-Machala-Auto-cz-

                                  Martin Machala (Auto.cz) 03.07.  08:57

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                  To by bylo krásný:) Na nedostatek lidí se vymlouvat nechci, to vám čtenářům může být celkem jedno, je mi jasný, že prostě automaticky očekáváte nejkvalitnější servis. Do diskuzí koukáme všichni řekl bych průběžně, je logický, že nejvíc samozřejmě u svých článků. Když už něco vyplodím, tak mě samozřejmě zajímá, co vy na to. A kdo se do mě zase pustí:)
                                  Pokud jde o regulaci z naší strany. Do teď jsem zastával spíš názor, že se o pořádek postaráte sami. Vnímám to spíš jako vaše "hřiště" a vstupovat z pozice síly a snažit se vytipovat, kdo dělá bordel a kdo se chová slušně... To mi přijde trochu komplikované. Nedávno se tady do mě pustil nějaký wolf, či jak se jmenuje. Poměrně nevybíravě, zcela zbytečně na osobní rovině. Stojí toto za ban? Když nebyl vulgární?
                                  Nicméně stížnost na upadající úroveň diskuzí přijata. Pokud byste začali houfně opouštět diskuze, byl by to pro nás samozřejmě průser, přece jenom je to naše výkladní skříň. A že se pod našimi články velice diskutuje, to je něco, co nám konkurence může stále jenom závidět.
                                  V tuto chvíli máme připravený facelift stránek, i s lehce upravenými diskuzemi. Měly by být přehlednější. Samozřejmě budu víc sledovat, jak se vám úpravy líbí a jestli jste spokojení. Tedy se budu diskuzím více věnovat. A pokud budou stížnosti na chování některých čůrajících kolegů pokračovat, holt se budeme snažit umravňovat.
                                  Emoce chápu, věcnou a klidně i tvrdší kritiku taky. Klidně i sarkasmus, beru. Ale osobní útoky a když z toho příspěvku vyloženě kape žluč, bez toho bych se docela obešel i já.
                                  Machi
                                  • 50 Reagovat !

                                    foto -Karel-

                                    _Karel_ 03.07.  09:04

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    :yes:
                                  • 07 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 03.07.  09:13

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    To je ale chybný názor [odkaz] :-!

                                    Bez urážky = když ste se tak rozepsal, což oceňuju = někdy mě místní amatérismus = v textech i v tomhle = docela zaráží. Jste velký web = zisk a tržby viz odkaz + nejlepší jízda na webu ;-) s vysokou návštěvností a obratem = to by mělo jít líp

                                    • 60 Reagovat !

                                      foto Martin-Machala-Auto-cz-

                                      Martin Machala (Auto.cz) 03.07.  09:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Líp? Líp to jde vždycky... Ale vážně, pokud nám vyčítáte amatérismus a podobné věci, nečte se mi to úplně dobře. A ať to tady napíše kdokoliv, vždycky mě to píchne a říkám si, jestli na tom něco nebude. Dávat ale do rovnítka naši velikost s tím, že je pro nás hračka lusknout prsty a přivést dalšího člověka, třeba formátu Rasťo Chvaly... To by se mi líbilo:)
                                      Já jsem se svými chlapci spokojen, makají, snaží se... Ale pokud bych se měl zaobírat myšlenkou na rozšíření týmu, ať se koukám, jak chci, moc jmen mě nenapadá. Lidí, co píší o autech, je spousta. Ale těch kvalitních je hrozně málo... A těch, co by byli ochotní akceptovat naše tempo, je ještě míň,
                                      Machi
                                      • 04 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 03.07.  09:44

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Odborná úroveň = technické nedostatky = to je realita = to neni o píchání = to musí přímo bodat ;-)

                                        Rasto je trochu něco jinýho než mám na mysli = byť si jeho videa nebo Honzy Koubka rád pustim. Myslim spíš odborný dohled úrovně Martin Vaculík

                                        To mi připomnělo váš test Ghibli = ti 2 měli víceméně stejným pocity a fakta o autě = a teď pozor = na základě stejných postřehů = došli k jinému závěru

                                        Ten o makání znám [odkaz] to na mě nezkoušejte >:D

                                        Vemte si že technické chyby v článcích tu celkem pravidelně opravují běžní diskutující = ne výjímečně = běžně

                                        Viz odkaz = za diskuze nesete odpovědnost. Nejsem cimprlína = ale občas mi to přijde přespříliš. Vim že každej řiká že to = myslim všechno = bejvalo lepší a přitom [odkaz] ale fakt mi přijde že úroveň diskuzí bývala lepší = opravdu :-!

                                        Nevím v kolika tohle všechno dohromady včetně ajťáka děláte = ale tohle je 1 a půl člověka [odkaz] v reálu = podle počtu hodin = spíš 1 a čtvrt :-)
                                      • 50 Reagovat !

                                        foto -Karel-

                                        _Karel_ 03.07.  09:54

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        No, Martine - jednou jsem Vás upozornil - protože to byl vážně extrém - na "Jokyho", co tu o vánocích posílal přání do Ml. Boleslavi - přání, ať zase vypadá jako po válce, s přiloženou fotkou vybombardovaného města. Reakce - v několik dní staré diskuzi smazaný příspěvek. K smíchu! Čekal bych, že takovýho "člověka" prostě vymažete, a to bez pardónu. Zřejmě píše pořád podobný úvahy, ale to už nevím, nezobrazují se mi. Naštěstí tu podobných zas tak moc není.
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto Seabow

                                        Seabow 03.07.  12:09

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Kedysi som mal rad testy Pavla Jandu (y) na konkurencnom fore, vedel vyborne opisat jazdne vlastnosti a pocit z jazdy aj ked boli dost dlhe tie texty vedel som zhltnut test auta co ma zaujimalo naraz. Aj tie onboard videa boli zaujimave a bolo vidiet, ze vie soferovat aj ked o bezpecnosti takejto jazdy na okreskach by sa dalo polemizovat. Potom ale zacal pisat cudne testy hlavne koncernu ako Rapid na NS a podobne vtakoviny a nasledne sa uplne odmlcal, skoda podla mna neviem co sa s nim stalo ale takyto redaktor podla mna chyba na CR a SK scene. Cely ten web je uz len z 80% Tesla hejt a zbytok su ukradnute clanky, testy zadne. V CR mate Koubka, chlapcov z Garaze CZ ale inac asi na vyber nie je mnoho tvari. V SR mame Chvalu, Cabaka, chlapci z autozurnalu tiez nie su marny ale tiez toho nie je vela. Komediantov typu autosalon ani radsej nejdem spominat. Kludne by mohol pisat testy aj pan z akcelerace videoblogy z YT myslim, ze tu ma nick stealth01. Kazde video ma kvalitnejsie a kvalitnejsie, obraz, zvuk, komentar. Pomaly ale isto nebude mat minimlane v CR konkurenciu co sa tyka videa.
                                        • 20 Reagovat !

                                          foto -Karel-

                                          _Karel_ 03.07.  12:11

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                          S Jandou se stalo to, že se stal šéfredaktorem AF :-)
                                          • 20 Reagovat !

                                            foto Seabow

                                            Seabow 03.07.  12:19

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                            To som nevedel skor som to myslel tak, ze preco uz nepise testy lebo posledny test ma 10.2.2017 a odvtedy nic. Inak posledny test na AF vysiel 20.8.2017 cize skoro pred rokom to je sila, skoda mal som tu stranku rad ale stala sa z toho bulvarna sracka bez testov.
                                  • 60 Reagovat !

                                    foto evocolt

                                    evocolt 03.07.  09:20

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    Chodim na web o zbraniach,kde si prislusny admin robi poriadky a cistsky so zbytocnymi zahlcovacmi prispevkov,ktore nesuvisia s danou temou,ale zbytocne vyvolavaju utoky.Krasny priklad je Hamuna a jeho utoky na Rusko.Vtom pride opacna strana a naraz je 100 prispevkov o nicom a clovek nema chut ani citat tu diskusiu.
                                    Vsimol som si,ze uz to vadi viacerim ludom.Dufam,ze vam fakt nejde len o pocet prispevkov v diskusii,ale aj o kvalitu tych diskusii.Nic nemam proti vymene nazorov na danu temu,ktoru autor napisal,ale vadi mi ked sa tema zvrhne na politicku diskusiu,ktora sa tu pravidelne opakuje a stale je to o tom istom.Netreba BAN-ovat ludi.Vymazte im to a poucia sa sami.Moj nazor je taky,ze co nie je k teme,tak to nepatri do diskusie.
                                    • 06 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 03.07.  09:22

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Hurá na Rusko >:-[]

                                      Kratší nick navíc bez obrázku = by udělal zázrak. Lidi obecně vnímaj víc formu [odkaz] než obsah = bohužel i u aut a hifi

                                      Poplet si kvantitu a kvalitu = omezit zakázat atd. sprostý nebo třeba rasisitický atp. příspěvky = dát ban = to je na místě = redakce odpovídá za diskuzi
                                      Ty bys omezoval kvantitu = a jinej názor = ty si komunista? :-)
                                      • 60 Reagovat !

                                        foto -Karel-

                                        _Karel_ 03.07.  09:46

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Takhle - ač tě mám za totálního ko..., sám bych ti ban nedával. Nicméně číst v jedné diskuzi 40x pod sebou něco ve stylu " snad sis to už uvědomil=už víš že mám pravdu" a pořád dokola, nic věcnýho, jen ty samý pindy, to fakt člověk radši odejde a pod těmahle zas.ranýma diskuzema taky většinou nikdo další nechce debatovat. Jedna věc je mít jinej názor, a druhá plevelit.
                                        • 04 Reagovat !

                                          foto Hammunasakra

                                          Hammunasakra 03.07.  09:48

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                          No to je ale to co píšu = dát ban za rasismus atd. = je naprosto na místě

                                          Hlídat diskuze = je viz rozhodnutí soudu = povinnost redakcí. Tady je Machalův přístup prezentovanej v 8:57 za kterej si mu dal :yes: naprosto chybnej

                                          Že se ti nelíbí názor a kvantita = za to dávat ban je = no divný :-| To fakt nejde = pro mě naštěstí :-)
                                    • 60 Reagovat !

                                      foto Martin-Machala-Auto-cz-

                                      Martin Machala (Auto.cz) 03.07.  09:36

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Tak pod toto bych se podepsal. Naprosto nechápu, proč by na webu o autech mělo být politické diskuzní vlákno. Jak mě naučil můj otec, o politice se nemá cenu bavit. Tím méně u nás.
                                      • 07 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 03.07.  10:29

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        To máte pravdu = nicméně [odkaz]

                                        Koho to zajímá = dobrá předposlední věta = teda blbá = bohužel to trefil
                                    • 23 Reagovat !

                                      foto Joab

                                      Joab 03.07.  11:33

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Já proto třeba na zbranekvalitne.cz přestal chodit, strašně mě tam právě štve ten způsob moderace - aby se člověk bál, aby nebyl maloučko OT. Cesta do pekel..
                                      Magory typu hammunasakry nutno holt ignorovat, ikdyž já se musim přiznat, že mě chvílema dost baví:)
                                      • 05 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 03.07.  13:06

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Děs běs když autor příspěvků tvýho typu = viz včera nekonečný kecy na francouzský auta = je přesvědčenej o svý nadřazenosti :yes: >:-[]
                                        • 50 Reagovat !

                                          foto Joab

                                          Joab 03.07.  13:27

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                          Kdo rika? Zadnou nadrazenost necitim.. to, ze se tu chovas jako magor, je proste fakt. Pokud nechces, aby te tak lidi brali, prestan se tak chovat.. uplne jednoduchy.
                                          Stary, moudry muz promluvil!
                                          • 03 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 03.07.  14:44

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                            Vim kdo byl Joab = a víme jak dopad ;-)

                                            Plus předpokládám že oba víme = že byl zhruba přesnej opak starýho moudrýho = agresivní cholerik s problémama v sebeovládání :-)
                                          • 01 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 03.07.  16:59

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                            Takže ani nevíš co píšeš?

                                            Co takhle zakázat diskuzi lidem co o autech melou totální kraviny = jako třeba ty v průběhu celý týhle diskuze :-!
                                  • 35 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 03.07.  09:35

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    Hmm, chápu stížnosti na zas.írání diskuzí. Když si zobrazím strom a vidím tam ten obvyklej ping-pong, dokonale mě to odrazuje. Regulace je ovšem věc ošemetná, skutečně hraničních příspěvků zas tolik není a likvidovat cokoliv, co přímo nesouvisí s tématem, mi správné nepřijde.

                                    Podle mého není třeba nic složitě vymýšlet, ignorace funguje spolehlivě.

                                    • 25 Reagovat !

                                      foto Machyrek

                                      Machýrek 03.07.  11:08

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Vidim to stejne. Samocistici mechanika na zaklade ignorace zasi.racu diskusi by mela byt dostacujici. Obcas nekdo neodola, to ma pak vrchni zasi.rac orgazmy, ale to jsou bezny aspekty zivota.
                                    • 51 Reagovat !

                                      foto iudex

                                      iudex 03.07.  11:18

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Nefunguje. Pozri sa na Hamunu: vždy sa nájde niekto, kto na tie jeho nezmysly plné útokov (nech zdvihne ruku ten, komu Hamu ešte nevynadal), odkazov a "=" (skutočne nechápem, čo to má v písanom texte, notabene v každej vete robiť) zareaguje a je z toho ako píšeš zas.aná diskusia, kde je ťažké sa zorientovať. Takže ja som za občasný ban či zmazanie agresívnych či vulgárnych príspevkov a Hamu je ideálny kandidát. Ostatne pravidlá prispievania hovoria jasne.
                                      • 31 Reagovat !

                                        foto woody-alien

                                        woody-alien 03.07.  11:43

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Ale funguje. Vypadá to tu přímo úměrně vůli dotyčné(ho) ignorovat. Jenže když to někoho baví....
                                      • 05 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 03.07.  13:04

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        Ty si skutečnej demagog = trpíš sklerozou = že nezačínám = a vždycky naopak = jako teď ty? :-)

                                        To jak remcáš že nesmim odpovídět když o mě zase něco takovýhohle napíšeš = to už tu bylo >:D

                                        Bacha hoaxy = úmyslná demagogie = sou někde už trestný ;-)
                                      • 02 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 03.07.  19:07

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        S těma vulgárníma příspěvkama a mnou = tos fakt hodně přehnal :no: :-!

                                        Nejhorší bejvaj takový demagogové dobra = jako ty ;-)

                                        Asi bych zasahoval = vůči opravdu blbejm příspěvkum = viz 1. v diskuzi pod Hyundai Kony

                                        I když je složitý mazat žvásty = jako třeba Joabovy protifrancouzský v týhle diskuzi = ať sou sebeblbší
                                    • 60 Reagovat !

                                      foto Superbird

                                      Superbird 03.07.  11:30

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                      Mozno by pomohlo to co perfektne funguje na zahranicnych strankach,ze najprv pride upozornenie nech diskutujuci neodbiehaju od tematu a nerobia si z toho svoj vlastny debatny kruzok mimo temy.A zrazu to skonci a dotycny si dodiskutuju SZ ak maju zaujem pokracovat v diskusii,ktora je mimo temy.Proste ja hladam na zahranicnych forach rad fakty,skusenosti,pomoc,radu,zlepsovaky a nie citanie o komunistoch,urazky,osocovanie,vzajomne zdlhave dokazovajie si kto ma pravdu mimo temy.Vid tato diskusia.Dozvedel som sa vsetko mozne,len nic zaujimave o 508.
                                      Ja som zas za kompromis.Upozornit diskutujucich nech s tym prestanu zas.ierat vlakno a ked neposluchnu tak to premazat.Kedze ked raz si budem chciet kupit 508 tak sa chcem nieco o nej dozvediet a nie precitat si vzajomne invektiva.
                                      • 40 Reagovat !

                                        foto iudex

                                        iudex 03.07.  15:00

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                        :yes:
                                  • 04 Reagovat !

                                    foto twistedTSD

                                    twistedTSD 03.07.  13:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                                    Pokud jde o můj názor, přikláním se k současné praxi do diskusí nezasahovat, tenhle způsob "samoregulace" mi na ACZ vyhovuje. Že se plevelí diskuse nesmyslnými hádkami, často úplně mimo téma? To ale není nic nového, v dávné minulosti se taková vlákna barevně označovala za flame.

                                    Myslím si, že pokud by živé diskuse na ACZ mohlo něco spolehlivě zabít, tak nějaké vysoce aktivní moderování a určování, který názor je ještě dostatečně k tématu a který už ne.
                  • 55 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 02.07.  15:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                    Tohle nemá smysl, nikdo nemluvil o cenzuře a slovo likvidace by mě (narozdíl od jiných) nenapadlo ani použít. Psal jsem o uklidnění některých diskutérů, ne o cenzuře či likvidaci.

                    Přitom si to stačilo jen přečíst a vnímat psaný text ;-)
                    • 112 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 02.07.  16:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                      Jenže to je právě ono... to už tu bylo. Uklidnění je v podstatě cenzura. A nakonec to tu skončilo vyloženou likvidací diskutérů...
                      • 55 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 02.07.  16:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                        [odkaz]

                        Uklidnění si představuji tedy zcela jinak.
                        • 84 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 02.07.  17:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diskuze a redakce...

                          :yes: Cenzura je jeden extrém, anarchie druhý. Přiměřená kontrola dodržování požadovaných podmínek diskuzí je na místě:
                          "Vážení a milí diskutéři, jsme rádi, že máte chuť a elán komentovat rozličná témata na AUTO.CZ, ke kterým od září 2010 patří konečně i vytoužené testy. V souvislosti s touto změnou bychom vás ovšem rádi upozornili, že AUTO.CZ není území nikoho, kde si můžete dělat, co chcete. Diskuse AUTO.CZ jsou za prvé veřejně dostupné k prohlížení, a proto se prosím kroťte v použitých výrazech. Nechceme totiž ohrožovat mravní výchovu mládeže. Za druhé buďte připraveni na to, že pokud diskuse sklouzne do vulgarismů a osočování, nemilosrdně a nekompromisně zasáhneme. Za třetí, redakce není nafukovací, a proto počítejte s tím, že reakce například na připomínky u testů nebudou probíhat v řádech minut, ale spíše hodin a někdy i dní. Máme prostě hromadu práce. Děkujeme, že rozumíte a diskutujete. S rozumem. "

                          Padni komu padni.
  • 23 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 02.07.  16:33

    Škoda

    Pekná recenzia od Tomáša, podľa mňa jedna z najzaujímavejších tohtoročných noviniek z áut pre "smrteľníkov" a tu taká slabá diskusia. ;-\
    • 04 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 02.07.  16:52

      « Re: Škoda

      Myslím, že množství pozitivních ohlasů tu zaznělo. Pro zachování střední třídy sedanů, liftbacků v Evropě je úspěch 508 důležitý. Bez něj se nemusíme dočkat nástupce Talismanu, C5 nebo třeba Insignie. Třeba se i Ford chytí za rypák a Mondeo nové generace dokáže připravit. Podvozek i pohony slušné má, je potřeba zapracovat na interiéru a sladění.
    • 02 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 02.07.  17:27

      « Re: Škoda

      Ja sice nejsem cilovka středni třidy, ale nova 508 mě zaujala svym vzhledem jak exterieru tak interieru. Nejsou to sice pro mě priority, ale prostě dostavil se tam diky vzhledu, alespoň zajem dozvědět se o tomhle autě trochu vice. Fajn je určitě to, že peugeot použil viceprvkove zavěšeni. Benziny taky nejsou marne jen bohužel ve spojeni s automatem což nekritizuji vim že je to středni třida jen je to muj osobni postoj a preference. Co mě však zatim zaraži jsou pravě ty benzinove motory. Nevim do jake miry jsou změny technicke, ale minimalně už nejde o THP, ale o Puretech. Každopadně už jsou dostupne nějake videa a dle nich tam ty koniky dost nejsou.
  • 03 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 02.07.  19:56

    krasne auto

    a som vazne rad ze to bude ako lift [odkaz] ... aj predajom daneho segmentu to pomoze ... este by to chcelo navrat accordu do eu..... spravit novu C5 nove stihlejsie mondeo ... ozivit kizashi a dalsie kusky ( croma, nove exeo a pod. ) ... a snad sa tento segment pred SUV v eu aj zachrani :yes:
  • 27 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 03.07.  00:29

    No, ako vidím...

    ...Joabko palcuje jak malý diablik...
    >:-[] >:-[] >:-[]
    • 15 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 03.07.  10:26

      « Re: No, ako vidím...

      A pozval si na to celou bandu kamarádů z hospody.
      • 24 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 03.07.  10:36

        « Re: Re: No, ako vidím...

        Celú reprezentatívnu vzorku súdnych ľudí z piatej cenovej >:D
  • 04 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 03.07.  07:04

    Dusil Chvalu...

    ...Tomáši, jestli jsi byl na stejné prezentaci jako Chvala, tak je tvůj článek velmi plochý a přibližuje se instantní polévce podávané ve Světě notorů.
    Nechápu, že jsi nezvolil obě špičkové motorizace. Nechápu, že první dojmy musí být suché, bez atmosféry a invence.

    Za tento článek tedy :no:

    Zkuste se občas podívat na internetovou videokonkurenci z Garáže CZ nebo té Rasťovy. Chybí mi tu víc nadšení, víc emocí a zajímavé omáčky. Zatímco jiní podávají humra na prosciuttu s oblohou, vy z něj uděláte smažák. ;-\
  • 02 Reagovat !

    foto Tycoon

    Tycoon 03.07.  20:03

    Francouzi ve střední třídě tápou

    Francouzi ve střední třídě tápou a myslím si, že tápání není u konce.
    Designově paráda. Ve střední třídě asi nejzajímavější. Ale malá prostornost na zadních sedadlech, i-cockpit nebo omezená nabídka motorů/převodovek/pohonů se mi zdají jako velké mínusy jak pro flotilové, tak soukromé zákazníky. Peugeot bude rád, když v Evropě prodá polovinu toho, co Škodovka Superbů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Snažíte se otěhotnět? 4 rady, které zaberou: Zázrakem je kyselina listová, cvičení i správná poloha

Snažíte se otěhotnět? 4 rady, které zaberou:…

Léto je přímo ideální pro plánování rodiny. Pokud jste se rozhodli s partnerem založit rodinu, máme pro několik…

Ženu zabila „voňavka smrti“. Novičok byl nejspíš v lahvičce od parfému

Ženu zabila „voňavka smrti“. Novičok byl nejspíš v…

Novičok, kterým se na konci června otrávili Charlie Rowley (45) a Dawn Sturgessová (†44), byl ve flakonku od…

 

iSport.cz

Francie v euforii! Mistry světa vítalo na Champs-Elysée tři sta tisíc lidí

Francie v euforii! Mistry světa vítalo na…

Paříž přivítala své mistry světa! Příjezd party trenéra Didiera Deschampse si nenechalo ujít na Champs-Elysée…

Největší letní posila Slavie? Coufal. U ostatních je zamotanější situace

Největší letní posila Slavie? Coufal. U ostatních je…

Tři. Tolik letních posil zatím získala Slavia. Na konci přípravy se zdá, že nejblíž do ligové sestavy má pravý…

 

Reflex.cz

Putin přiznal, že v amerických volbách držel palce Trumpovi

Putin přiznal, že v amerických volbách držel palce Trumpovi

Ruský prezident Vladimir Putin se dnes na tiskové konferenci v Helsinkách překvapivě obsáhle zabýval americkým…

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila a boří zavedené politické standardy

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila…

Jacinda Ardernová nastoupila do úřadu premiérky 26. října roku 2017. Tedy šest dní poté, co zjistila, že je…