Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Jízdní dojmy se Seatem Tarraco: Nová vlajková loď sourozence nezapře, přesto je svá

Modely Kodiaq a Tiguan Allspace se dočkaly třetího koncernového sourozence. Jaké je SUV Seatu pro sedm jsme zjišťovali na silničkách v okolí Barcelony.
Zpět na článek
13. 12. 2018 09:25
13. 12. 2018 09:36
13. 12. 2018 11:26
13. 12. 2018 19:41
13. 12. 2018 12:14
13. 12. 2018 16:19
25. 12. 2018 11:49
Avatar - JirkaV8
13. 12. 2018 09:25
hezke by to bylo
Hezke by to bylo, nejak se nam s SUV roztrhl pytel :-) Zvlastni co so trh zada. Aspon je z ceho si vybirat. Jen me prekvapila spotreba benzinu k 15L, to muselo byt opravdu svizneee >:D Ale nemuzu si pomoct, nejak mi priada, ze ma velka cast aut v dnesni dobe kdyz ne stejny, tak velmi podobny designovy jazyk. Osobne bych se to snazil vice odlisovat a davit jednotlivym znackam a modelum vlastni tvar. Ne jak asiati, vsichni cerne vlasy, brylky.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Uživatel_5340709
13. 12. 2018 09:49
Re: hezke by to bylo
Motory TSI nikdy nebyly spořílci. Dvoulitr v kombinaci s těžkou krabicí při svižné jízdě za 6 jezdit nebude.
Avatar - Ozzman
13. 12. 2018 11:08
Re: hezke by to bylo
A které čtyřválcové turbomotory v takovém autě budou spořivé? >:D Podobná zkušenost s Ecoboosty. Kdo chce šetřit, jedině naftu..
Avatar - Uživatel_5340709
13. 12. 2018 14:32
Re: hezke by to bylo
No je fakt, že mě nenapadá žádný spořivý turbo-motor.
Avatar - LeonST
22. 12. 2018 15:49
Re: hezke by to bylo
Ale jo, je to hodně o hmotnosti. Já měl předchůdce 1,5 TSI v Leonu ST 1,4 TSI ACT 110 kW a auto mělo kolem 1,3 t a součinitel odporu vzduchu tuším 2,6. Nebyl problém jezdit za 5 litrů a i při hodně svižné jízdě jsem nepřešl přes 7,5. Taky je to o stylu a plynulosti jízdy. Zrovna tenhle motor klade při brždění motorem minimální odpor a lze tak docela slušně spotřebu tlačit dolů.
13. 12. 2018 19:42
Re: hezke by to bylo
Kde máte dnes atmosférickou naftu? :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 16:25
Re: hezke by to bylo
ono turbo je v praxi aj ovela citlivejsie na spotrebu ako klasicke atmo pri zatazi to je fakt.... ved ani ja s mojim malym 90 konovym turbom nemam problem jazdit aj za 8 ( napr teraz v zime ) a to ani nejako sa nenahanam po cestach ... ale na spotrebu som nikdy nejak nepozeral.. uz z feldy som zvyknuty ze zadarmo sa proste nejazdi ... takze pohoda .... teraz ale za podobnu spotrebu mam ovela lepsie a zivsie povozenicko ;-)

tym papierovym udajom dnes este stale nejde verit ( tych mojich papierovych 4,7 som este nemal hadam nikdy za tie skoro uz 2 roky.. okolo 5,5 ale uz je realnych ) ... ale uz sa tesim kedy bude po novom uz udavany realnejsi udaj o spotrebe
Avatar - iudex
13. 12. 2018 09:36
Objem kufra?
Ad "v pětimístné konfiguraci pojme Tarraco 760 litrů, s další lavicí vzadu je to o 60 litrů méně"
Pán redaktor, skutočne nám chcete presvedčiť, že päťmiestna verzia má 760 litrov a sedemmiestna až 700? Skúste trochu porozmýšľať nad tým, čo píšete. A keby ste si to nevedeli uvedomiť len podľa čísel a logiky, stačí sa pozrieť na fotky: toto jeť 760 litrov: [odkaz] a toto má byť 700: [odkaz] Vážne? 8-s
Rozbalit vlákno
3
13. 12. 2018 09:57
Re: Objem kufra?
Zdravím,

těch 700 litrů v kufru má Tarraco v momentě, kdy je poslední řada sklopená. Nicméně jsem to v textu upravil, aby to bylo více zřejmé. Jsou to mj. zcela shodné hodnoty s Tiguanem Allspace.

Díky za upozornění,
s pozdravem
Standa
Avatar - iudex
13. 12. 2018 11:26
Re: Objem kufra?
OK. Z pôvodného textu to ale rozhodne nevyplývalo, keď prvá časť vety zjavne hovorila o nesklopených sedadlách, takže logika hovorí, že aj druhá časť súvetia hovorí o tom istom.
13. 12. 2018 19:41
Re: Objem kufra?
Výkon u dvoulitrového tsi od 1500 otáček je úžasný. :-) Opravte si to, otáčky výkonu a točivého momentu. ;-)
Avatar - Bubáq
13. 12. 2018 12:14
Seatovy sedačky
Mám osobní zkušenost s několika seaty tzv. Altea-family. Kromě spolehlivosti a na MPV neobyčejně agilních jízdních vlastností jsem na nich miloval přední (a vlastně i zadní) sedačky: vysokánská opěradla, objímající záda až po opření ramen, akorát tvrdé/měkké, prostě zdaleka nejlepší ve třídě.
Proto mě docela mrzí na novém Tarracu, že kromě málo dynamického vzhledu a "plovoucího" displeje nabízí sedačky, které na snímcích vypadají úplně normálně, asi jako ve škodovkách. A dodám, že škodovácké sedačky mě už dlouho nevyhovují. A pan Kolman to ve svém vyjádření také potvrzuje: sedačky jsou sice pohodlné, ale jinak nic mimořádného nenabízí. A to je speciálně u seatu, a speciálně u auta za milión, chyba. Kdy už se výrobci naučí, že v době neobyčejné vyrovnanosti aut nabízených na trhu není prostor pro žádné kompromisy?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 12. 2018 16:19
musim
povedat ze sa mi Tarraco zacina kazdym dnom pacit viac a viac a momentalne je to asi jediny seat ktory ozaj je tam kde by som ho chcel vidiet ... hoci ten samotny look by slo urcite spravit aj "svojskejsie" .... vysledok ako celok ( aj kabina aj exterier aj svetla vyska ) beriem a chvalim [odkaz] :yes:

s 2.0tsi v 4kolke podla mna velmi "silna" a tazko prestrielna kombinacia aj popri skutocne silnej konkurencii ( zamrzi jedine chybajuci hybrid ako konkurent povedzme pre outlandera alebo CR-V ... snad casom ) ...

som zvedavy na porovnanie s novym santa fe ... toto bude este velky duel :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2018 21:18
Kdepak jsou posměváčci?
Hmm, tak zatím se tady ještě neobjevil žádný místní "odborník", který by nám zde "zasvědceně" vysvětlil, jak je Seat úplně zbytečná značka, kterou měl VW už dávno zrušit nebo prodat! >:D >:D >:D Asi ho odradil úvod článku! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
25. 12. 2018 11:49
Seat
Neviem cim to je, ale tieto Seat verzie toho isteho koncernoveho su mi vzdy najsympatickejsie. A este byvaju za najpriaznivejsiu cenu.
Nas byvaly prezident Ivan Seatovic by isto suhlasil
Rozbalit vlákno
0