Diskuse

Jízdní dojmy: Volkswagen Polo R WRC

30.8.2013

Český trh již na podzim obohatí ostrý Volkswagen Polo R WRC. Při příležitosti letošní Rally Deutschland jsme si jej poprvé vyzkoušeli.

 

  • 40 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 30.08.2013  14:16

    vw

    Vyzera velmi pekne, ten vykon na polo musi byt uchvatny. :yes:
  • 80 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 30.08.2013  14:24

    Silniční WRCéčko

    Polo vypadá k světu a asi bude i zatraceně dobře jezdit. Jako fanoušek rallye dávám rozhodně :yes: :yes: :yes:
    Jen mi nevykládejte tu pohádku o spotřebě. Abych s tímhle jezdil za 7 na sto tak bych musel pořád jezdit jak pos*anej. A při ostrém stylu jízdy 11 na sto že je horní mez?
    Teď tu o karkulce...
  • 49 Reagovat !

    foto Yull

    Yull 30.08.2013  14:25

    Poluce

    A koncernisti mají pětihvězdičkovou poluci... >:D
  • 20 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 30.08.2013  14:32

    ...

    Už zase kecy o spotřebě...
    Je mi jasný, že v klidu s tím pojedu pod sedm - ale že si Polo při ostré jízdě vezme 11, tomu nevěřím ani náhodou.
    Možná tak 11l/50km.
    • 70 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 30.08.2013  16:38

      « ...

      Ono je otázka co ke spotřebě napsat, protože všechno mezi 4l a 25l je správně. Nakonec nejlepší výpovědní hodnotu má asi normovaná spotřeba, protože to je číslo o kterém člověk ví z čeho se skládá. Všechno ostatní jsou pindy, pro někoho 200 na dálnici je něco co nikdy nezažil, pro někoho denní chleba, pro někoho jízda na limitu na okruhu neznámá věc a rychlou jízdou nazve trochu ostřejší polechtání někde na okresce. Protože s 2.0 TSI mám něco odjeto tak v Polu typuji následující spotřeby:
      stoupání na Grossglockner za sucha a malého provozu kdy jde jet co to dá 25 litrů, středně rychlý okruh na limitu 22 litrů, dálnice trvale 200 km/h 16,5 l/100 km, dálnice trvale 150 km/h 10 litrů, dálnice 130 km/h 8 litrů, okreska v běžném provozu 6 litrů. Průměr běžného řidiče (kterému nehoří často koudel) 8,5 litru, economy run 4 litry.
      • 00 Reagovat !

        foto Ondris

        Ondris 30.08.2013  16:43

        « Re: ...

        Tak tak. Že nejde o spotřebu ale o definici jízdního stylu mi došlo až po odeslání příspěvku.
        Celé je to jen o pojmu "ostrá jízda" - pokud je tím myšleno "jet 130 mezi vesnicema" pak ano, těch 11 je tak adekvátních. Ale pokud to člověk vezme z Oseka na Dlouhou Louku jak se jezdí závod do vrchu, bude tam mít hodně přes 20 jak nic.
        • 10 Reagovat !

          foto topten

          topten 30.08.2013  16:54

          « Re: Re: ...

          a když pojedes nazpátek, tak budes na peti, mozna i min, takze v prumeru bedes něco přes tech deset.
          nemuzes prece definovat spotřebu při jizde s prevysenim nejakych 500 metru na par kilometrech.
          to ti zadny auto nepojede za normovanou spotřebu
          • 00 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 30.08.2013  18:09

            « Re: Re: Re: ...

            Nazpátek se kocháš, to není ostrá jízda. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 30.08.2013  18:27

            « Re: Re: Re: ...

            VYTESAT DO KAMENE! Nikdo není schopen dlouhodobě jezdit za extrémní hodnoty!
            • 00 Reagovat !

              foto Ondris

              Ondris 30.08.2013  18:33

              « Re: Re: Re: Re: ...

              Tak to tam hergot napíšu - při rychlé jízdě s občasným využíváním dynamického potenciálu si Polo WRC vezme 11l/100km. Hotovo, dalších diskusí netřeba. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Enthusiastic-driver

            Enthusiastic.driver 31.08.2013  10:11

            « Re: Re: Re: ...

            ale děte, downhill je kolikrát lepší jak uphill :-!
      • 00 Reagovat !

        foto baca42

        baca42 30.08.2013  19:59

        « Re: ...

        Ty 4 litry při economy run si myslel vážně?
        • 00 Reagovat !

          foto novice

          novice 30.08.2013  20:06

          « Re: Re: ...

          Tim myslel neutral z dlouheho tahleho ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 30.08.2013  20:15

          « Re: Re: ...

          Po dálnici určitě ne, že. S posledním 1,8 TSI se dostaneš i pod 3 litry. Ale asi pak budeš hledat první strom, přes který bys mohl hodit provaz. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Makovnik

            Makovnik 31.08.2013  00:07

            « Re: Re: Re: ...

            Pod 3L/100 jedine na odtahovke alebo z kopca, inak je to s tym motorom cira fanztazia.
            Ibaze 3L/50-70km.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 31.08.2013  00:17

              « Re: Re: Re: Re: ...

              Jasně, fantazie. Pokud se smíříš s průměrem do 60 km/h, což na economy run sedí, tak se to dá. Klidně to čti jako 4, to je úplně jedno. Umí spotřebu stáhnout až neuvěřitelně nízko, když od něj nic nechceš a necháš ho úplně se flákat.
              • 00 Reagovat !

                foto Makovnik

                Makovnik 31.08.2013  13:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: ...

                3L/100 na economy run robi ledva Passat s naftou, nie benzinom.
                1.8TSI zerie pri okamzitej 50-60ke na rovine s tempomatom medzi 3.1-3.5 (vyskusane), takze pod 3 je to skutocne z rise fantazie.
                To je dolna limitna rychlost, pri nizsej uz spotreba stupa, co je logicke.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 02.09.2013  17:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                  Říkáš leda Passat... snad nechceš říct, že svůj argument opíráš o Passat s 1,8 TSI. :-) Pod 3 litry se dá dostat i s automatem. To je, co. Záleží na autě. Za ty roky motor prodělal nejednu změnu. A DSG se také naučilo nějaký ten trik. Velkým faktorem je tu trasa samotná, ale skutečně nemluvím o cestě z kopce.

                  Jak jsem napsal, můžeš to číst klidně jako 4. Mne to zajímá jen z hlediska toho, co motor zvládne. A musím se vždy usmívat poznámkám, že s tím pod 10 jezdit nelze. Ano, asi bych se zastřelil, kdybych měl takhle vyjet celou nádrž, ale jde to.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Makovnik

                    Makovnik 02.09.2013  21:15

                    « Re: Re: ...

                    Passat s naftou je podla teba 1.8TSI??
                    Bol tu clanok o rekorde z USA, kde to dali za 3.3 alebo tak podobne.
                    Mam na mysli 1.8TSI v oktavke. Ale mozno je vo fauve modeloch nejaka super duper verzia, jazdiaca viac na vzduch.

                    10 je vela; pod 10 sa da jazdit snad aj s Ferrari.

                    Btw, najnizsiu okamzitu spotrebu na rovine som mal s 2.0TDI PD v okte, na tempomat to zralo 2.2-2.6, opat medzi 50-60kmh na 5ty kvalt, ked sa to prevaluje na cca 1250ot.

                    Ale samozrejme, su aj menej zrave motory, len to nebude benzin. Ani ten v Smarte.
                    Podla mna si sa sekol s motorizaciou.

                    Co do spotreby, s hocicim sa da jazdit pod normovanou kombinovanou a to dlhodobo. Ze sa neda pise len ten, co nevie.
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 30.08.2013  21:04

          « Re: Re: ...

          Ano, vážně.
          • 00 Reagovat !

            foto novice

            novice 30.08.2013  21:08

            « Re: Re: ...

            Myslis, ze bys zvladl sjet celou nadrz s prumerem 4l? Dost pochybuju [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 30.08.2013  22:11

              « Re: Re: Re: ...

              Já nemluvím o denním ježdění po Praze nebo po dálnici. Já mluvím o economy run, pokud víš co to znamená. Většinou je při takové jízdě předepsaná min. průměrná rychlost mezi 50-60 km a vítězí ten s nejmenší spotřebou, takže tento průměr nikdo nijak výrazně nepřekročí. Což znamená, že nejvyšší rychlost aut je na volné cestě do 80 km/h, vyšší rychlost jedině když se rozkutálí z kopce, všude se dojíždí na setrvačnost, vesnice přísně do 50 etc. Trasa po okreskách maximálně silnicích 1 třídy. Vzdálenost 200-300 km. Takže žádné cukání po městě, žádné studené starty, žádná vyšší rychlost, prostě dlouhá plynulá a relativně na poměry většiny řidičů pomalá jízda.
              • 00 Reagovat !

                foto novice

                novice 30.08.2013  22:30

                « Re: Re: ...

                Ja se neptal na presny postup, ale na to, jestli si myslis, ze bys zvladl takhle usporne sjet celou nadrz.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 30.08.2013  22:41

                  « Re: Re: Re: ...

                  Na trase economy run ano.
                  • 00 Reagovat !

                    foto novice

                    novice 30.08.2013  22:53

                    « Re: Re: ...

                    Tak ti preju volnou cestu a pokud mozno porad mirne z kopce :-) , za normalnich podminek to nikdo z nas tady nejspis nedovede, tak bych to sem ani netahal.
                    • 30 Reagovat !

                      foto Ham-

                      Ham. 30.08.2013  23:07

                      « Re: Re: Re: ...

                      Od začátku píši při economy run, nevím proč do toho taháš normální podmínky. Za normálních podmínek takto nikdo nejezdí. Ale většina trochu otrkaných řidičů by to dala s prstem v nose, jediný problém je, jak píše MT, že je to nuda a většinu řidičů by taková jízda dlouhodobě nebavila, mě také ne. Ale když jsem dal v prvním příspěvku příklad extrémní maximální spotřeby (spíš tam by velká část řidičů měla problém ji dosáhnout, protože to znamená už velmi ostrou jízdu a nepříliš velký prostor pro chyby) tak jsem dal i opačný extrém.
                      • 00 Reagovat !

                        foto novice

                        novice 30.08.2013  23:19

                        « Re: Re: ...

                        Ono je mozne, ze nejaky "silenec" s tim pojede, co ja vim treba za 3 litry, ale tezko v provozu, kde nejsou jen rovinky a hlavni silnice.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 30.08.2013  22:51

                  « Re: Re: Re: ...

                  Jediná možnost je, že by ti z toho mohlo šibnout. Ale jinak proč ne?
    • 00 Reagovat !

      foto bez-prislusnosti

      bez_prislusnosti 30.08.2013  18:25

      « Re: ...

      Mi přijde divná udávaná spotřeba vyšší než u Golfu... a rozdíl hmotnosti na Golf jen 30 Kg???
  • 11 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 30.08.2013  14:51

    hosi

    musite si uvědomit jak v redakci testuji, unich je ostra jizda asi jako kdys my ostatní vezem deti do skoly/skolky >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 30.08.2013  15:35

      « Re: hosi

      Tak zase nejsme tu žádné profíci nebo závodníci, žejo - ale o něco výkonnější atmosféra si při dynamické (rozhodně ne sportovní) jízdě vezme i 13-14 litrů. :-)
      Chápu, že tenhle motor je o nějakých patnáct let modernější a jistě efektivnější, ale naplno tlačící turbo prostě neokecáš.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 30.08.2013  16:21

        « Re: Re: hosi

        Pár dní dozadu som skúšal Golf GTI v silnejšej verzii Performance a na PC bola dlhodobá priemerná spotreba 8,9 l na sto. Podotýkam, že išlo o predvádzačku, ktorú nik nešetrí a ktorá putuje po motoristických redakciách a okruhoch. To je na daný výkon perfektná spotreba (i so zohľadnením mierne kecajúceho PC). :yes:
        • 10 Reagovat !

          foto Ondris

          Ondris 30.08.2013  16:30

          « Re: Re: Re: hosi

          To je krásná spotřeba, až se mi tomu nechce věřit...(samozřejmě věřím tomu, co píšeš).
          Ten motor bude jistě natolik silný a úsporný, že ho předpisová jízda pošle někam k osmi litrům, ale aby to při jízdě na okresce "co to dá ale stále rozumně" bralo jen jedenáct..? Vždyť minulé GTI při tomhle stylu jelo za nějakých 15+, pokud se nepletu, Megane a Giulietta to samý v bleděmodrym...
          Celé se to holt odvíjí od definice pojmu "ostrá jízda".
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 30.08.2013  20:55

            « Re: Re: Re: Re: hosi

            Odvíjí se to také hodně od silnice, kterou máš k dispozici. GTI jezdí klidně 15-25, když máš vhodný prostor. 9 litrů odpovídá spíš běžné svižnější jízdě, kterou si můžeš v provozu dovolit.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 30.08.2013  21:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: hosi

              Neviem, ja som ho skúšal v pondelok a pritom cez víkend bolo auto na Slovakiaringu, predo mnou i po mne ho skúšali zákazníci a nik extra úsporne. ;-) Pre porovnanie predvádzačka Focus ST ukazovala priemer 11,2.
              • 00 Reagovat !

                foto Ondris

                Ondris 30.08.2013  23:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hosi

                Dřív se spotřeba snižovala VAGem - /17 Instruments, Přizpůsobení kanál 03, nastavit 85 a tradá, jezdíme o litr levněji :-)
                V novém Golfu jsem se ještě nevrtal, třeba to nastavit nejde.

                11,2 už je docela dost...

                /just kidding
        • 00 Reagovat !

          foto topten

          topten 30.08.2013  16:36

          « Re: Re: Re: hosi

          vono taky de vo to, co si v dnesnim provozu muzes realne dovolit.
          když nic jiného, tak ses limitovanej tim, abys na miste neprisel o papiry, tedy dalnice do 180, okresky do 140 a obce do 90. ale protože ja nejsem dobytek, obce jezdim do 60 tacho. a když k tomu prictes hustotu provozu, vpodstate nemas moc moznosti jak to auto prohnat. a ja při tomhle rezimu sem se snad nikdy nedostal nad 10 litru s 1.8tsi, samozrejme uvazuju vzdalenost aspoň 50km. dalnici neberu, tam se nikdy o sportovni jizdu nejedna. no a samozrejme to beru jako clovek, kterej ma aspoň nejaky cit k motoru, takze třeba na trojku nepojedu 150 ...
          • 00 Reagovat !

            foto Jenc

            Jenc 30.08.2013  21:08

            « Re: Re: Re: Re: hosi

            Já jsem teda s 1.8 tsi nejel, ale pokud (jakože určitě) jede na trojku 150, tak proč tak občas nejet? Všichni tu píší o určitém "tramvajovém" průběhu, takže to asi nemá moc smysl a na vyšší převod pojede asi i líp, ale mluvit o nějakém citu k motoru? Pokud je ohřátý olej, což je snad samozřejmost, tomu motoru to nemůže vadit. Nemyslím teda jet úsek několik km s tahkle vytočeným motorem, ale jinak, proč ne?
            • 00 Reagovat !

              foto topten

              topten 30.08.2013  22:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: hosi

              myslel jsme to tak jak pises, nemá smysl tak jet několik kilometru.
              vytocit to kratkodobe, proc ne, ale jak pises, smysl to nemá. ani ti to nevykouzli usmev na tvari. tim ze to ma od 4500 přes 6000 ot stále stejnych 160k, tak klesa tocivy moment a pocitove to prestava jet
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 31.08.2013  00:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: hosi

              Také není 1,8 TSI jako 1,8 TSI. Ty potvory se někdy naladěním liší. :-) Prostě Octavia nemůže jezdit jako A3, kde bychom to byli. >:D
        • 01 Reagovat !

          foto memorex31

          memorex31 30.08.2013  23:18

          « Re: Re: Re: hosi

          Predvadzacka Astra OPC (280PS) dlhodoba spotreba (cca 6tkm) 9,8L. Su proste podarene motory a su motory na h**** :-) Mimochodom, to OPC stoji 29.900 eur a to mi pride urcite zaujimavejsia ponuka ;)
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 31.08.2013  10:14

          « Re: Re: Re: hosi

          třeba byl u nějakého pedantského přísného dealera >:D

          jiank moje zkušenost z PC je taková, že čím víc krátkých ostrých pojížděk, tím větší kecavost...
        • 00 Reagovat !

          foto jamp

          jamp 31.08.2013  20:07

          « Re: Re: Re: hosi

          No v časoch mladíckej nerozvážnosti som na Octavii 1 1,6 74 kW na palubnom počítači mal najvyššiu okamžitú spotrebu 41 litrov na 100 ( ale to som skúšal plný plyn v kopci, sused provokoval na motorke a aj tak ma obehol ako nič, to som ešte netušil, čo dokáže litrový objem na 2 kolesách ), a najvyššia priemerná bola cez 11 litrov trasa Nitra Žilina a neodradil ma ani prekvapený vodič AVIE Furgon v Krvavých Šenkoch, keď vyšiel na hlavnú pred kamiónom, ktorý som práve predbiehal. Nestihli sme sa ani zľaknúť... Ale vtedy policajti jazdili väčšinou na Felíciách a pokuta 2000 Sk bola asi za prejazd na červenú. Ale aj Superb f TDičku sa dá rozparádiť na 8 litrov
  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 30.08.2013  16:18

    Hmotnosť na vine (?)

    Keď som čítal o Pole s motorom z Golfu GTI, povedal som si: raketa!
    Ale chyba lávky: dynamika na úrovni Golfa, a to zrejme pre vysokú hmotnosť. Nerozumiem, prečo má auto o triedu menšie, ako Golf takmer rovnakú hmotnosť. Technika je rovnaká, je to predohrab, s manuálom, dokonca len 3 dverami a napriek tomu váhou atakuje Golf.
    Otázka potom znie: načo by som si priplácal za menšie auto, ktoré jazdí rovnako?
    • 00 Reagovat !

      foto Ondris

      Ondris 30.08.2013  16:23

      « Re: Hmotnosť na vine (?)

      Je to holt o generaci starší vůz, asi se ještě tolik "nešetřilo" :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 31.08.2013  13:12

      « Re: Hmotnosť na vine (?)

      Navíc jen s tuhou nápravou... ale zase ta exkluzivita má něco do sebe.
  • 22 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 30.08.2013  16:52

    Pořád je to jen Polo

    Nic víc, nic míň. Jeden nadpis v článku říká "ostrý design", ptám se kde je? Kouknu na to a vidím obrovská 18" kola s pneu s 35% profilem, jiný přední nárazník a rychlý šedomodrý pruhy. No za srdce mě to nechytá a ostře to už vůbec nevypadá, takže fakt nevim :no:

    O tom, že je Polo dobré auto víme všichni a že kvuli WRC musí VW vyrobit omezenou serii, víme taky... Jenže ruku na srdce, existuje důvod proč vyhodit 650k za malé skoroWRC, když si můžu koupit neméně dobré GTi a dost ušteřit? ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 30.08.2013  16:57

      « Re: Pořád je to jen Polo

      Neexistuje. Punktum.
    • 012 Reagovat !

      foto cobra-s

      cobra.s 30.08.2013  17:16

      « Re: Pořád je to jen Polo

      Ty bud uz zticha ty zmetku to sou srack* co tady meles to se neda tyjo OMG ;-\
      • 40 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.08.2013  17:28

        « Re: Re: Pořád je to jen Polo

        Možná bys měl taky napsat o co ti jde? Pokud sem chodíš urážet lidi jen proto, že mají jiný názor než ty, tak tu nemáš co dělat :no:

        Pokud dokážeš výjádřit svůj názor, sem s ním, můžeme o tom diskutovat. Osobní invektivy si nech na doma, nikoho to nezajimá. Tady je to o autech a diskuse o tom, co si o nich myslíme ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 30.08.2013  21:26

          « Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

          je to jen nějakej mutant >:D
    • 30 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 30.08.2013  17:43

      « Re: Pořád je to jen Polo

      No jo, ale v GTI nikdy nebudeš mít ten mistrovský pocit Ogiera, když zmasakroval rekordní čas na legendární Ouninpohja. To ti prostě žádné GTI nedá i kdyby bylo za třipade. ;-)
      • 02 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.08.2013  17:51

        « Re: Re: Pořád je to jen Polo

        No jo, problém jen ten, že to ti nedá žadné takové seriové auto ;-) No snad mimo WRX STi a Eva :yes:
        • 30 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 30.08.2013  18:00

          « Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

          Žádné sériové auto ti nedá skutečnou rychlost a schopnosti wrc speciálu, Polo wrc ti dá alespoň ten pocit. ;-)
          I když je tedy pravda, že do toho mohli dát haldex a nedělat z toho hloupý předohrab.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 30.08.2013  18:10

            « Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

            Jj přesně na to narážím, mohla to být alespoň 4kolka ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 30.08.2013  18:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

              Asi by neměl být problém zastavět do toho techniku z A1 quattro. Škoda, zase jenom další předohrab.
              • 00 Reagovat !

                foto ericn

                ericn 30.08.2013  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                Souhlas :yes: Možná se jen v Audi bojí, že by A1 Quattro bylo dost v ohrožení...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 30.08.2013  18:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                  Asi bylo, protože Polo WRC má o dost lepší image.
                  • 11 Reagovat !

                    foto MirekGTA

                    MirekGTA 30.08.2013  19:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                    já bych předekolku neodsuzoval, osobně po čtyřkolce netoužím. Všichni jsme nabažení z toho co vidíme u WRC speciálů, ale třeba v rally je koukání na produkční verze aut jako je Evo a Sti vcelku nuda koukat a jízda v seriovém autě 4x4 bude spíš zklamáním - je to sice efektivní, ale to neznamená zábavné.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 30.08.2013  20:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                      Tak rally je především o efektivitě a tam má čtyřkolka v rally výhodu oproti předokolce. To, že by nebyla zábavná, je argument úplně mimo. Jen se prostě v dnešní době jezdí co nejefektivněji. Dnes už těžko někdo bude jezdit třeba jako G. Galli se Evem :-)

                      A co se týče HH, tak z vlastní zkušenosti můžu říct, že na točivé okresce je určitě zábavnější ta s 4x4 než předohrab a to po celý rok.
                      • 01 Reagovat !

                        foto MirekGTA

                        MirekGTA 30.08.2013  20:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                        to je otázka názoru, mě to nechytlo
                        • 10 Reagovat !

                          foto Provocateur

                          Provocateur 30.08.2013  20:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                          Abys mohl soudit, tak musíš mít se čtyřkolkou delší zkušenost ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ham-

                      Ham. 30.08.2013  21:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                      Pokud někoho baví/zajímá WRC (nikoliv okruhy, to je trochu jiná kapitola) tak zábavné je to, co je řidičsky náročné a samozřejmě také rychlé na okresce. Předohrab je nejméně náročný pohon na řízení na okresce, navíc je ve srovnání se 4x4 pomalý a rychlost je nedílnou součástí zábavy, alespoň já to tak mám, takže absolutní nuda. Následuje zadohrab, který je sice také nepříliš náročný na řízení, ale je s ním větší sranda, ale je na té okresce také neefektivní a tudíž pomalý jako předohrab, takže nic moc. Nejsložitější je na ovládání 4x4 a tudíž také nejzábavnější, navíc jako bonus člověk dostává nejvyšší rychlost (ve smyslu projetí zatáčky) a jak jsem napsal, k zábavě rychlost neodmyslitelně patří. Powerslide všech kol v plném záběru je prostě něco čemu se nedotáčivé nebo přetáčivé smýkání pohonů jedné nápravy nemůže vyrovnat jak co do náročnosti ovládání, tak co do rychlosti a tudíž i co se týče zábavy.
                      Předohrab neodsuzuji, jako ekonomická volba pro každodenní přemísťování je OK. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Provocateur

                        Provocateur 31.08.2013  00:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                        Přesně :yes:
                      • 11 Reagovat !

                        foto MirekGTA

                        MirekGTA 31.08.2013  09:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                        to co si napsal není vůbec pravda, většina HH s předním náhonem bude se stejným výkonem na okrsce rychlejší. Rally je můj koníček a zajímám se i úpravy aut a auta co vidíme tam nelze s těmi co vidíme v rally vůbec srovnávat a to nejen do výkonu a váhy, ale taky použitými diferenciály. Když si koupím čtyřkolku s 250koňmi a navíc s nějakým haldexem - tak možná budu rychlejší na rozjezdu, ale jinak budu ztrácet a na nějakou jízdu bokem můžu s výkonem 250 koní a váhou těstně pod 1,5tuny zapomenou. A už vůbec nesohlasím s tím, že 4x4 je na ovládání nejsložitější >:D Jo efektivní ano, ale zábavné jen s pořádným výkonem, trvalým 4x4 a bez elektronických asistentů - ze staré školy.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ham-

                          Ham. 31.08.2013  09:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                          1. Proč by asi tak rallye jezdci používali 4x4, určitě ne proto, že je pomalejší než předohrab.
                          2. Že je rallye speciál hodně odlišný od sériové produkce je zbytečné se bavit, nicméně výhody 4x4 proti předohrabu zůstávají i v civilních verzích.
                          3. Předohrab má proti 4x4 výhody v nižší hmotnosti, lepší spotřebě, jednodušším/bezpečnějším ovládání, nicméně to nejsou výhody pro zážitek.
                          4. Ovládání vozu s jednou hnanou nápravou (jedno zda přední či zadní) je jednodušší vzhledem k tomu, že smyk lze poměrně jednoduše korigovat a chování je vždy víceméně stejné (i když u obou koncepcí opačné). Smyk 4x4 může skončit přetáčivě stejně tak jako nedotáčivě a právě rychlé přechody mezi těmito polohami jsou na řidičský um nejnáročnější a to i vzhledem k vyšší dosahované rychlosti, kdy je na vše méně času.
                          5. Elektronické systémy 4x4 jsou dnes stejně schopné jako mechanika a navíc mají výhodu nižší hmotnosti. Takže právě i ve WRC je vidět, že to je správná cesta, jsou prostě ve výsledku rychlejší.
                          • 00 Reagovat !

                            foto MirekGTA

                            MirekGTA 31.08.2013  10:06

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                            1. 4x4 v rallye používají pouze speciály typu WRC nebo S2000 a produkční auta EVO a STI. Speciál WRC má ale výkon omezen na teoretických 300koní restriktorem, stejně tak produkční auta. Speciál nemá se sériovým autem nic společného, dřívější WRC měli dokonce aktivní diferenciály, bokem v rallye ale už jezdí pouze speciál, produkční auto prakticky vůbec, ale stále má dost výkonu na to aby dokázal 4x4 využít tak, aby byl rychlejší než předokolka - zejména na šotolině, mokru a něhu. U asfaltu se rozdíl zmenšuje.
                            2. nezpochybňuji výhody, pouze tvrdím, že to do určitého výkonu nemusí být rychlejší a zábavnější
                            3 částečný souhlas, ale za jednodušší a bezpečnější ovládání vidím jednoznačně u 4x4 - což považuji za největší výhodu civilních verzí
                            4 dostat 4x4 do smyku je těžší než dvoukolku, při běžné jízdě je 4x4 bezpečnější a jednodušší na ovládání. Aby 4x4 mohla jezdit v zatáčkách výrazně vyšší rychlostí a řízeným smykem, který je u předokolek téměř nemožný, je potřeba větších výkonů a trvalé 4x4
                            5 nesmysl
                            6 neříkám, že 4x4 je špatný - bavilo by mě, ale s výkonem nad 300koní a trvalým 4x4 s vypínatelnou elektronikou. Polo s 220koňma, ve čtyřkolce s haldexem a váhou skoro 1.5 tuny by bylo určitě pomalejší a méně zábavné než předokolka. Subaru WRX taky chybí výkon...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Enthusiastic-driver

                              Enthusiastic.driver 31.08.2013  10:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                              no já ti nevim, s Hamem prakticky ve všem souhlasím... akorát to ještě nemám ověřené praxí, protože... no... ehm... tak nějak si myslím, že 4x4 při své řidičské (ne)schopnosti nebudu umět využít a tím pádem mě ani nebude bavit a imho to takhle má drtivá většina řidičů...

                              Nicméně souhlasím v tom, že u obyč aut nemusí být 4x4 vždyy výhra - viz. i potvrzení v rally, kdy v ročnících Francouzské rally, která vedla jen po hladkých asfaltkách dostaly WRC náklep od předokolkových Xsar..
                              • 00 Reagovat !

                                foto MirekGTA

                                MirekGTA 31.08.2013  11:31

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                                ono se to dá ale dobře ukázat na příkladu toho WRC - to auto využívá obrovského kroutícího momentu přes 600Nm a je stavěno hlavně na využítí co největší trakce. S aktivními diferenciály si mohly dovolit napálit zatáčku bokem a když už byly skoro v příkopu, tak je obrovská trakce doslova katapultovala kam potřebovali. Na druhou stranu třeba na sněhu, pokud neměly hřebíky, tak se to auto nedokázalo pořádně ani rozjet, protože to hodilo error. To takové Evo na rally na asfaltu moc bokem nejezdí - jeho diferáky, které sice nejsou seriové, tak ani tak s takovým stylem jízdy neporadí a ani by je dlouhodobě nevydrželo, ale jeho výkon dokáže 4x4 využít k dobré trakci a i na krátkých rovinkách vyvinout velkou rychlost. Říkalo se, že na přední pohon je 250koní maximum, dneska může mít třeba 300, protože to elektronika na ty kola nepustí. Pokud mám 4x4, tak část výkonu padne na váhu a část na samotný pohon všech kol, tak když nebudu mít auto dostatečně výkonné, tak možná rychleji zrychlím z 0-na 100, ale budu pomalejší z 50-100 a do zatáčky nepřijedu rychleji než s předokolkou. V Evu a Sti je velký potenciál a už i v serii má slušný výkon, který se dá ještě výrazně zvýšit, ale pokud by ty auta měli jen 220koní jako tohle Polo, tak by moc zábavná nebyla.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ham-

                              Ham. 31.08.2013  11:06

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                              1. Od nějakých 160-180 hp je na okresce 4x4 jednoznačná výhoda.
                              3. 4x4 je jednoduší na ovládání v malých rychlostech a na kluzkém povrchu. Ve velké rychlosti a zpevněném povrchu je to přesně naopak.
                              4. pokud se bavíme o zábavnosti tak právě to "těžší dost do smyku" a pak jej především dokázat korigovat je to zábavné na 4x4. Kroužit na parkovišti dveřmi napřed s jednou poháněnou nápravou se naučí každý.
                              5. dokaž to
                              • 00 Reagovat !

                                foto MirekGTA

                                MirekGTA 31.08.2013  11:36

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                                mohl bych s tebou souhlasit, pokud by si napsal od 260-280hp, to by to auto muselo vážit 1000kg, aby na čtyřku bylo dobrý
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ham-

                                  Ham. 31.08.2013  17:17

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                                  260-280 hp předohrab je na okresce už vysoce přemotorovaný a má problémy nejen při rozjezdu, ale v každé ostřejší zatáčce s přenosem trakce. Samozřejmě v porovnání se 4x4. Žádná guma na světě neumí zároveň přenášet vysoký výkon v podélném směru a velké příčné síly v zatáčce.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto MirekGTA

                                    MirekGTA 31.08.2013  18:46

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

                                    v tom s tebou zcela souhlasím, ale se 160hp jsem s předokolkou stejnou zatáčku projížděl s plynem na podlaze a s trakcí nebyl žádný problém, čtyřkolka by v takovém autě na asfaltu jen ubrala výkon
        • 10 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 30.08.2013  19:19

          « Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

          Nové STI (dělá se ještě vůbec?) a především Evo jsou určitě všechno, jen ne auta, které by měly připomínat své kdysi dávné předchůdce- legendy, jenž opravdu byly silničnímu WRC.
          • 30 Reagovat !

            foto Provocateur

            Provocateur 30.08.2013  20:46

            « Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

            Těžko můžou připomínat, když Subaru i Mitsu rally opustilo ;-) Nicméně, to jsou dvě auta, které jsou speciálům pořád nejblíž
            • 10 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 31.08.2013  01:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pořád je to jen Polo

              To je celkem jedno, stále z toho těží a produkční auta stále nasazují. Jde o to, že ty auta vyměkly a pryč jsou doby, kdy neměly konkurenci. Jel jsem EVO X a byla to "jen" silná čtyřkolka, jako třeba Audi S3. Kdežto Impreza WRX z roku 2003 toho předvedla mnohem víc. Vidět to je na tratích rally, kde jezdci Eva X a hatchbackové Imprezy odmítají měnit za poslední generace těchto legend, které za něco stály. Teda odmítali, teď už v rally vládnou jiné typy aut.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 30.08.2013  19:46

      « Re: Pořád je to jen Polo

      Akorát s tím "dost ušetřit" bych byl opatrrný, ani u GGTI v základu to nebude až tak "dost" a zkus si dovybavit GGTI na úroveň Pola WRC ( xenony, 18" kola, bílá perleť, alcantara...), a to samozřejmě neřeším jistou exkluzivitu danou přísně limitovaným počtem Pola WRC.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.08.2013  21:17

      « Re: Pořád je to jen Polo

      Ono se to nezdá, ale liší se a každý nabídne trochu něco jiného. Motory by neměly být stejné, byť se tak tváří, řízení je jiné, výbava je obsáhlejší. Musel by sis je projet. Osobně bych se přikláněl ke Golfu, protože je to prostě lepší univerzál. Ale stejně nepojedou a někomu může více vyhovovat Polo.
      • 10 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.08.2013  22:42

        « Re: Re: Pořád je to jen Polo

        Jo máš pravdu. Golf je větší univerzál a hlavně má za sebou nějaký vývoj (historii), takže za mě je vítěz GTI ;-)

        WRC je pro mě v současné podobě mrtvá soutěž, když závodí jen 2 značky, tak mě to nebaví. Kde jsou ty skvělá 90 léta - Celica, Evo, Impreza 555 a WRC, případně i nadupaná P206, opomenout nesmím ani Escorta či Focuse. Bylo co sledovat, proto mi ani tohle Polo R WRC nic neříká. Navíc vizuálně mě nijak neoslovilo. Bylo by zajímavé se s ním svézt a pak hodnotit znovu ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 31.08.2013  01:03

      « Re: Pořád je to jen Polo

      Samozřejmě! Ten důvod se jmenuje elektrická parkovací brzda, která mě u Golfu GTI přímo uráží! Ale más pravdu, nebýt tohoto zločinu, tak nový Golf GTI nemá chybu.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 31.08.2013  08:48

        « Re: Re: Pořád je to jen Polo

        A co nevypínatelné ESP? :-)
  • 110 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 30.08.2013  16:55

    Už zazněla garážová pravda?

    Už proběhla shrnovačka? Už ukápla slza? Už byl pochválen testér? >:D >:D >:D
    • 110 Reagovat !

      foto novice

      novice 30.08.2013  17:06

      « Re: Už zazněla garážová pravda?

      Garazova pravda se zdrzela u Octavie RS dele nez bylo v planu, musis pockat ;-)
      • 40 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 30.08.2013  17:12

        « Re: Re: Už zazněla garážová pravda?

        Haha dobrý >:D :yes:
    • 32 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 30.08.2013  18:36

      « Re: Už zazněla garážová pravda?

      :yes: :yes: :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 31.08.2013  01:08

      « Re: Už zazněla garážová pravda?

      Už nastavili zrcadlo? >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto cubalibre-16V

    cubalibre 16V 30.08.2013  16:58

    Homologace

    Zajímalo by mě proč VW musí mít homologaci(je to jen dobře) a třeba Škodovka ji nepotřebouje, nebo si vystačí na hony vzdálené homologaci s Fabií TDI. Dříve všichni homologaci měli (Lancia, Ford, Subaru) a dnes stačí jen "šťítek" sportovní...
    • 010 Reagovat !

      foto cobra-s

      cobra.s 30.08.2013  17:17

      « Re: Homologace

      Bohuzel, na to svou omezenosti a nulovou inteligenci neprijdes :no:
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 30.08.2013  18:41

        « Re: Re: Homologace

        Chovej se jako člověk...
        • 40 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 30.08.2013  21:34

          « Re: Re: Re: Homologace

          to víš, mutant >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto cubalibre-16V

        cubalibre 16V 01.09.2013  09:48

        « Re: Re: "Mutant"

        Bohužel jsem nepochopil tvůj projev, zjevně jsi TUPAN a trpíš komplexy a takto se uspokojuješ v diskuzních forech, v tmavé místnosti.
        Téma bylo úplně jiné, ale to je naprosto marné tě tím trápit, příště se prosím nezůčastňuj.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 30.08.2013  21:27

      « Re: Homologace

      Pokud vím, Škodě stačilo k homologaci RS a co nabízela Fabie jako taková. VW mohl mít problémy s motorem, i když regule FIA nesleduji (a ani jsem nesledoval vývoj Pola WRC); problém mohl být klidně jinde.
    • 00 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 30.08.2013  21:30

      « Re: Homologace

      že by to bylo tím že škoda nejezdí WRC??? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 30.08.2013  21:34

        « Re: Re: Homologace

        Předpokládal jsem, že myslí první Fabii.
        • 10 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 31.08.2013  00:19

          « Re: Re: Re: Homologace

          S Fábií to bylo takhle. Aby Škoda Fabii WRC mohla homologovat, musela postavit určitý počet Fabií s délkou vyšší než 4000 mm. To normální hatchback nedosahoval. Vyrobila RS, kterému větší nárazníky pomohly tuto šíři dosáhnout. Naftu Škodovka zvolila proto, že si myslela, že o auto s tímto motorem bude větší zájem než o benzíňák. Jaký motor do auta má přijít, o tom tehdy homologační listina nemluvila.
          Takhle jsem to tehdy četl...
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 31.08.2013  01:06

            « Re: Re: Re: Re: Homologace

            Je pravda, že první Fabia RS byla za výhradní montáž TDI často kritizována, bylo to ale krásné auto a s manuálem. Co by za to dnes v Boleslavi dali, kdyby se současné RS (s nepovedenými proporcemi šířka-výška a tupidním DSG) prodávalo tak dobře!
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 31.08.2013  17:58

              « Re: Homologace

              Stačilo by nabízet F2RS i s výkonnější turbodieselem a prodeje by šly výrazně nahoru,a to bez ohlledu na proporce, o manuálu ani nemluvě, po něm za nějakou (delší) dobu neštěkne pes ani v Evropě, zvlášť u dieselových, nebo vrcholných motorizací a hlavně když je "bez příplatku", jako u F2RS. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 31.08.2013  08:44

            « Re: Re: Re: Re: Homologace

            Bylo to napsané tak, že musí vyrobit alespoň 25 tisíc aut s délkou minimálně 3750 mm a minimálně 2500 aut s délkou minimálně 4000 mm a rozvorem minimálně 2440 mm a že tyto podmínky Škoda splní výrobou Fabie RS. O motoru tam byla také zmínka, základ musel vycházet z motoru, který do nějaké Fabie montovali. Z mého laického pohledu byla tahle část dost vágní, určitě je někde přesněji specifikované, co si pod tím představují.

            Nebyl tedy určen motor pro homologační sérii, tak jsem to nemyslel. Pokud někdo má vhodný základ už v nabídce, tak si tam může dát, co chce. A pokud nemá, tak toho nejspíš využije a dá vhodnou verzi do homologační série.
    • 20 Reagovat !

      foto MirekGTA

      MirekGTA 01.09.2013  11:13

      « Re: Homologace

      češi si vždycky poradí. homologace legendární Škody 130RS byla taky podvod, normálně je ožrali a pak jim nakukali, že civilní verze jezdí u VB >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Kjirka

        Kjirka 01.09.2013  15:54

        « Re: Homologace

        >:D >:D >:D taky pamětník, jo ? >:D >:D >:D
  • 61 Reagovat !

    foto MirekGTA

    MirekGTA 30.08.2013  17:53

    trochu zklamání...

    dvoulitr v takto malém autě mi je sympatický, ale výkonové hodnoty bych čekal lepší. Od limitované série pouhých 2500ks bych čekal něco trochu brutálnějšího a hlavně lehčího.
    • 00 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 30.08.2013  21:38

      « trochu zklamání...

      ta váha u Pola je dost velkej handycap. Za mně určitě GTI performance.
  • 17 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 30.08.2013  19:58

    nech sa na mna nemci nehnevaju

    ale clovek by cakal nejaky namakany interier ktory chyti za srdce a az na ten volant to vo vw vyzera ako na pohrebe.... nuda smutok [odkaz] .... az na ten volant akoby som sa pozeral na seriovku za 299 tacov v akcii ... ved v tom aute by som umrel uz len z tej nudy co vsade dookola na mna ceri zuby..... pohlad do interieru slubuje vykon na urovni favoritu BMI z r 1988

    vw nechape pointe co znamena sportovy duch a sportovy interier... je uplne mimo ... z toho interieru sa mi chce zvracat ... uz aj panda vyzera sportovejsie
    • 21 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 30.08.2013  21:43

      « Re: nech sa na mna nemci nehnevaju

      no asi mám silnější žaludek, ale je fakt, že nejsportovněji působí to WRC na volantu a sedačkách. Jinak trochu koncernově tuctový. :'-(
    • 03 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 31.08.2013  00:14

      « Re: nech sa na mna nemci nehnevaju

      Sportoveho ducha vyhnali Ghostbusters.
      Interier je skutocne priserny. Najma tie budiky, ako chudoba Jezisova, sa do auta tejto limitovanej edicie vobec nehodia.
  • 00 Reagovat !

    foto hijack

    hijack 30.08.2013  22:27

    Recenzia

    Zdravim, ehm nie som novinar ani nepisem motoristicke blogy, za to ked ide niekto na testovaciu jazdu a napise recenziu v style ako by na nej ani nebol. To ze auto sa dobre citi v strednych otackach z dokumentacie vylusti aj moj maly synovec kedze to je pasmo nepadajuceho kr momentu. Ked ale obujem maly hatch ako polo na slupky 18´´ a pritiahnem mu tlmice a stab a neviem co este asi nebude na rozbitej ceste drzat jak pribite, to skor ja by som sa drzal. A ze je 11l/100 tzv ,krajni mez´ tak asi p. redaktor doteraz drzal pod krkom tak jedine naftove nadupane TDi. Moja i30 ked si idem svizne ma aj 14l a to ma polovicny vykon a nejdem ako vrah. Sory ale novy EA888 nejde na vzduch. Takze velmi pekne dakujem za dalsiu velmi bohatu recenziu a zazitky z jazdy. Teraz sa zobudite a ruka v kybli ;-\
  • 04 Reagovat !

    foto LambaX

    LambaX 30.08.2013  23:52

    Skvwělé

    Auto typu nákupní taška pro ženskou do města, do toho motor ve stylu Formule 3 a hurá na trať....
    Zajímalo by mne, kdy konečně koncern začne chrlit něco smysluplného, něco co by běžného člověka mělo oslovit (pozn. jiným způsobem, než že to má soused a ostatně i všichni ostatní okolo :-) ).
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 31.08.2013  00:28

      « Re: Skvwělé

      "oslovit... jiným způsobem, než že to má soused a ostatně i všichni ostatní okolo",
      Sis asi nevšiml, že píšeš zrovwna pod limitkou...
      Pravděpodobnost toho, co píšeš, se tady rovná pravděpodobnosti Wýhry pRvní Ceny ve Sportce.
    • 20 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 31.08.2013  00:33

      « Re: Skvwělé

      Perlíš tady čím dál víc. SUV ti nedávají smysl, auto B segmentu s výkonnějším motorem taky ne...Já vím, je to těžký, když Polo nabízí výkonnější motor než "vlajkové" auto od Mazdy :-)

      Prostě jsou na Zemi i lidé, kteří se nespokojí s autem střední třídy s dýchavičným motrem se 150 koňmi :-)
      • 05 Reagovat !

        foto LambaX

        LambaX 31.08.2013  00:39

        « Re: Re: Skvwělé

        Jste skvělí :-) .

        No SUV mi nedává smysl do města a výkonný motor mi nedává smysl do nákupní tašky. A taky mi nedává smysl do toho plantat vlajkovou loď jiné značky. A jestli budu někdy mít potřebu sedlat výkonné auto, tak to určitě nebude ani HB, ani SUV, ale sporťák typu Ferrari.
  • 10 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 31.08.2013  01:53

    Konečně bez DSG!!!

    Tak se u VW konečně probudili a nabízejí malý hot-hatch s manuální převodovkou. Bravo, ale to to trvalo! ;-\
  • 11 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 31.08.2013  08:52

    me se to libi

    vzdy se mi tihle nadupani prckove libily, jen mi tam chybi neco pro to WRC. tohle je spis jen takove WC. proste tam nevidim ten zaklad pro homologaci zavodniho specialu. samosvor 0, protoze ten xds je ubohost. ctyrkolka 0, tam by se mohli trosku pochlapit a neco pro to vymyslet. volant vypada jako od bertonaka. tvar slusnej ale ten potah je zoufalej a ta izolepa nahore je tragicka. to ze to je jak na hrbitove jsme si u VW uz zvykli a tady je to snad i dobre. kresla vypadaj OK. a palec nahoru za manual.
  • 64 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 31.08.2013  11:25

    POLOGARÁŽ

    Čím to je, že se tu objeví články o těch všech gordinini a houdinini, člověk se na to dívá a vůbec, ale vůbec to sním nehne? Pak tu proletí jedno weercéčko od Pola a diskusní komuntita je buďto v garážovém amoku, nebo alespoň uznale kýve hlavou. Pominu-li tradiční diskusní směsný odpad, uznávající jen zátah jednadvacítky před konečnou na Bílé hoře, pak se tu skutečně najde těžko diskutér, který nevnímá třídní jedinečnost daného vozu.

    Co se týká designu, pak POLO je třídní dokonalost stále a znova. Zadní boční okno u předmětného třidveřáčka aspiruje dokonce na třídní designové řešení století a zadupává do země i špičkovou markantu peugeotu 205.

    Kabina, jasně, pro šoféra, žádná špageta místo řadičky, žádná bujabéza místo sedadel :yes:

    A jízda? No co by člověk mohl v této třídě chtít více? Manuál :yes: motor a podvozek madei in VW. To stačí ne? Za šest pade... bože, tuhle částku si tu čtou i lidi na výplatní pásce... Zadara.

    No jen si tak představ... horní POLO v garáži, permanentka na tramvaj v odpadkovém koši, plná nádrž, a plnej plyn... Já vím, u tebe by to bylo též na... plný gatě, ale tohle snad nebudeme sebezáchovně přičítat k tíži VW.

    Malé, krásné, rychlé, odladěné auto. Ideál pro mladého, krásného, rychlého a odladěného eurodrzka.

    BRAVWO :yes: :-!
    • 24 Reagovat !

      foto novice

      novice 31.08.2013  11:49

      « Re: POLOGARÁŽ

      Tak jsme se dozvedeli, ze zadni bocni okno Pola prekonava v designu Peugeot 205.
      Vsichni vime, ze design je vec znacne subjektivni, nekomu se libi to jinemu ono.
      Pokud tedy srovname vek obou duelantu, nezbyva nam nic jineho nez uznale pokyvat hlavou a zvolat:

      BRAVO 205 :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 31.08.2013  12:19

        « Re: Re: POLOGARÁŽ

        Naprostý souhlas, GTI tentokrát si vedle ;-)
        • 42 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 31.08.2013  14:25

          « Re: Re: Re: POLOGARÁŽ

          :-) Jo? No, ještě to promysli... ;-)
    • 04 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 31.08.2013  13:23

      « Re: POLOGARÁŽ

      S dizajnom mas chronicke problemy a aspirujes na vymenu bryli za dokonalejsi model.
      Spickove riesenie zadneho okna je napr. aj tu [odkaz]
      • 34 Reagovat !

        foto novice

        novice 31.08.2013  14:15

        « Re: POLOGARÁŽ

        Obavam se, ze vymena bryli nepomuze, zavada je az za ocnima bulvama. :-)
      • 53 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 31.08.2013  14:23

        « Re: Re: POLOGARÁŽ

        Doporučuji ti setrvat u svých tradičních primitivních holovětých pokřiků, jakmile se pokoušíš o úsudek, je to nejen k politování, ale i k smíchu.

        Asi ti zatím doma neprozradili, že zadní roh okna u těchto aut, pokud má tvořit harmonický celek při bočním pohledu, těžko může končit před svislou osou středu zadního kola, ale normálně to nech plavat, tohle je pro tebe příliš náročný úkol. O "mase" plechu nad podélným zlomem snad už ani nebudu psát.
        • 22 Reagovat !

          foto HeyDuck

          HeyDuck 01.09.2013  02:34

          « Re: POLOGARÁŽ

          Presne tak, kdyz konci pred osou, vysledky byvaji nezridka katastroficke! Viz [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 01.09.2013  10:58

          « Re: Re: Re: POLOGARÁŽ

          Harmonicky je tu jedine tvoj text formou, obsahom je to rydza kakofonia.
          Ziadne tebou vymyslene pravidlo neexistuje; asi ti doma nepovedali, ze fantazie tvojho vnutorneho sveta sa nemusia zhodovat s realitou.

          Plechova plocha pod spodnou hranou okna je u oboch modelov rovnaka, [odkaz] [odkaz] lebo okno konci s takmer rovnakej vyske.
          Tu sa vsak opat prejavuje tvoje chore selektivne videnie a nadrziavanie milovanemu koncernu.
          Tak sa zhlboka nadychni, zapni zbytky rozumu a pouvazuj nad sebou, az tu zacnes opat chaoticky datlovat do klavesnice.

          BTW: [odkaz] pokud má tvořit harmonický celek při bočním pohledu, těžko může končit před svislou osou středu zadního kola, Neskutocne ako si dokazes protirecit, iba dalsia ukazka kratkeho rozumu...
        • 00 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 01.09.2013  11:18

          « Re: Re: Re: POLOGARÁŽ

          Navyse, Punto ma zvladnutu navaznost bocneho profilu na zadne partie smerom k zadneu oknu [odkaz] (zelena linka kopiruje ohyb plechu), co vytvara z auta harmonicky celok; kdezto Polo vobec [odkaz] , ziadna suvislost.
          To vsak uz znacne predbieham tvoje intelektualne schopnosti, takze neocakavam inteligentnu odozvu.
    • 34 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 31.08.2013  18:16

      « Re: POLOGARÁŽ

      Ahoj slintale, vidím, ze je na tebe spoleh a svoji dávku uslintaných kecu musís pridat. Dobre, ze si tady sám pouzil slova "tradiční diskusní odpad", protoze výstizneji se ty tvoje slinty, které se tvárí jako formulace na úrovni s literárními ambicemi, popsat nedají.

      Jinak samozrejme uznávám, ze ne kazdý psychopat má tak vytríbený zpusob vyjadrování, to se ti zase musí nechat.

      • 63 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 31.08.2013  18:50

        « Re: Re: POLOGARÁŽ

        Velmi rychle zkroť své primitivní vášně, a v diskusi s kolegou se umravni. Též ti nepíši slintale či psychopate, a ačkoliv bych zde, speciálně pro tebe, měl mnoho otřesných a přesných přirovnání, píši s tebou, ostatně tak to dělám ze zásady a vždy, slušně. Pokus se o totéž, jinak zde těžko budeš moci diskutovat, tohle není server pro nevychované lidi.

        Dej si současně závazek, že se pokusíš chovat nejen slušně, ale též jako dospělý. Je-li to pro tebe těžké, poper se s tím. Uznávám, není zde tajemstvím, že nejsi jaksi příliš intelektuálně vybaven, dávej to tedy alespoň méně uboze najevo.
    • 13 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 31.08.2013  18:46

      « Re: POLOGARÁŽ

      Polomozek prezentuje své myšlenky na téma Pologaráž >:D
      • 42 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 31.08.2013  18:56

        « Re: Re: POLOGARÁŽ

        Chovej se tu slušně! Nebo to tu snad hodláš plevelit přisprostlými nadávkami? Mám ti zase já psát polomozku? Kde žiješ, kdo tě vychoval, respektive nevychoval? Na paměti měj ten výchovný výprask, který ti zde nedávno uštědřil kolega Jossalito, a nehoj si zde primitivně své mindráky ani na mně ani na nikom jiném :no: :-!
    • 20 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 31.08.2013  20:22

      « Re: POLOGARÁŽ

      GTI, ty jseš výžně hroznej kecal. Na Bílou Horu jezdí č.22 >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 01.09.2013  09:12

      « Re: POLOGARÁŽ

      Člověk může mít své pochybnosti o tom, jaký smysl to dává vedle Golfu GTI... ale sakra to musí všechno dávat smysl :-)? Tohle se prostě povedlo. A souhlas, jak minulé Clio RS bylo králem miniHH, tak ty Gordini pokusy už byly jen tovární tuning s výsledkem obvyklým u tuningu garážového... nebo dobře, obvyklým u běžných tuningových firem.

      Co mi teda vadí je samotná palubka... tvrdoplast se stříbrným dekorem ve stylu Ford Mondeo před faceliftem... kolem bočních výdechů pro změnu klavír, který neladí s ničím jiným v interiéru... ještě že sedačky + volant jsou bez připomínek a na nich nakonec záleží nejvíc.
  • 20 Reagovat !

    foto Lukixe

    Lukixe 31.08.2013  15:56

    Dobrééé

    Vynikajúce!Navyše z takého malého auta urobiť niečo tak pekné to sa len tak nevidí :yes: Žiadna násilnosť,všetko dokonale zladené,cenovka má opodstatnenie aj keď nie je malá,ale na exkluzivitu je primeraná.
    • 00 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 01.09.2013  16:00

      « Re: Dobrééé

      no dejme tomu, ale ta barevná kompozice se mi vůbec nelíbí. Kdyby nafotili třeba červenou kárku, byl by ten dojem úplně jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto Kasprik

    Kasprik 31.08.2013  20:07

    váha

    Škoda té hmotnosti. Nechápu proč tam nedaly přeplňovanou 1.6, aby snížily hmotnost a zároveň i jízdní vlastnosti. Takhle na rovinku vynikající, ale v zatáčkách opět nic tak jako všechny VW GTI a jiné sporty.. Jinak samotné auto je krásné. Snížit to ještě tak o 100 kg a nemá to konkurenci.
  • 02 Reagovat !

    foto King-of-the-road-

    King of the road. 31.08.2013  20:09

    Barum rally Zlín

    A o barumce tady nenapisete, hlavne ze o novem VW jo. Koho to zajima :-)))
    • 20 Reagovat !

      foto Kasprik

      Kasprik 31.08.2013  20:24

      « Re: Barum rally Zlín

      No a koho zajímá nějaká podřadná soutěž pro taxikáře.
      • 00 Reagovat !

        foto King-of-the-road-

        King of the road. 01.09.2013  12:50

        « Re: Re: Barum rally Zlín

        Jsi nikdy na takove taxikarske soutezi nebyl,ze? takze nevis o cem to je. Ale ja ti nazor vyvracet nebudu.
    • 21 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 31.08.2013  20:34

      « Barum rally Zlín

      no to už tak bývá, že diskuze k článku se vede o tom, o čem se v tom článku píše. Když si chceš pokecat o Barumce, což ti vřele chválím, budeš muset asi do jiný diskuze. Tady totiž některý lidi zajímá právě to Polo.
    • 01 Reagovat !

      foto Atomm

      Atomm 01.09.2013  07:34

      « Re: Barum rally Zlín

      Protože je na Barumku nikdo nepozval a nezplatil jim cestu. Redakci sekce WRC zrušili a teď si budou hrát na fanoušky rally - jak úsměvné. Jdu blejt
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Smutná oslava 79. narozenin Josefa Abrháma: U pípy popíjel sám

Smutná oslava 79. narozenin Josefa Abrháma: U pípy…

Oslava pátečních 79. narozenin Josefa Abrháma proběhla ve velmi poklidném duchu. S manželkou Libuší Šafránkovou…

Milostné putování na Vánočním ostrově: 120 milionů krabů utíká za láskou!

Milostné putování na Vánočním ostrově: 120 milionů…

Je to jeden z velkolepých zázraků přírody. Na Vánočním ostrově začíná počátkem listopadu putování milionů…

 

iSport.cz

Teplice stojí za Kučerou: Pověst fotbalu nekazí hráči, ale FAČR svými kauzami

Teplice stojí za Kučerou: Pověst fotbalu nekazí…

Pokuta 60 tisíc korun za znevážení jména fotbalu pro teplického záložníka Tomáše Kučeru? Podle předsedy…

Kdo je koučem United? Legenda vyznává styl Liverpoolu a chválí Pogbu

Kdo je koučem United? Legenda vyznává styl…

Anglický Manchester United je na znovu na rozcestí. Po ukončení spolupráce s Josém Mourinhem řeší, jakou cestou…

 

Reflex.cz

Děti k pronájmu: Zrůdný průmysl indických sirotčinců vydělává na turistech

Děti k pronájmu: Zrůdný průmysl indických sirotčinců…

Podmínky v indických domovech pro sirotky mají k těm ideálním opravdu daleko. Jídla ani vody se nedostává,…

Rád bych dělal filmovou hudbu, říká expert na etnický nástroj didgeridoo Ondřej Smeykal

Rád bych dělal filmovou hudbu, říká expert na…

Hudebník a výtvarník Ondřej Smeykal patří mezi deset nejuznávanějších světových neaboridžinských hráčů…