Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
11
/
30
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
|
acz
Nápis IS uprostřed signalizuje aktivní systém I-See
|
acz
Odpočiň si - tak zní rozkaz poté, co nereagujeme na první výzvu Driver Alert Supportu
|
acz
Prostornost, praktičnost a střízlivý vkus charakterizují novou kabinu FH
|
acz
Tlačítkem na straně páčky motorové brzdy zapínáme automatické podřazování a držení motoru v co nejvyšších otáčkách za účelem maximálního účinku zpomalení
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
„To je místa! Přitom mám přesně dva metry,“ říká instruktor
|
acz
Díky prodlouženému nastavení volantu a možnosti zalomení sloupku se cítíme jako za volantem osobního automobilu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Výhled šikmo vlevo je brilantní
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Mats Franzén prozrazuje, že odhalení I-Torque spojeného s dvouspojkovou převodovkou je sice z hlediska konkurenčního boje brzké, ale pro plánování dopravních společností optimálně načasované
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků