Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
5
/
10
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
|
acz
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
|
acz
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
|
acz
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
|
acz
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
|
acz
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
|
acz
Volvo
|
acz
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
|
acz
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
|
acz
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel