Diskuse

Za volantem Touaregu třetí generace: Jaká je nová vlajková loď Volkswagenu?

20.5.2018

Model Arteon se v pozici vlajkové lodi automobilky VW dlouho neohřál. Po roce jej totiž střídá třetí generace Touaregu, kterou jsme v Rakousku projeli s dieselovým šestiválcem.

 

  • 2212 Reagovat !

    foto ikarus

    ikarus 20.05.  18:41

    Co se na tom bude kazit tentokrát?

    Testy nebo v tomto případě povrchní jízdní dojmy nových aut začínají lehce postrádat smysl. Jak z jiné planety to nejezdí, rozdíl je mnohdy jen ve větší obrazovce a přidané elektronice. Otázka, která budoucí majitele dneska u nových aut začíná zajímat čím dál tím víc už nebude znít: "Jaká je... ". Ale spíše: "Co se na tom bude kazit tentokrát". Navíc mi většina aut od koncernu začíná připadat na jedno brdo. Chtělo by, aby se trošku odlišovaly.
    • 1017 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 20.05.  19:48

      « Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

      Seš samej mínus :no: ale souhlasim s tebou :-)
      • 2113 Reagovat !

        foto ikarus

        ikarus 20.05.  20:17

        « Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

        Jo to vidím taky >:D Na druhé straně, čekáš že v zemi kde si zvolí premiérem největšího mafinána v celé historii dostaneš normální hodnocení? >:D Hus za pravdu také trpěl, co naplat ;-)
        • 916 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 20.05.  20:22

          « Re: Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

          Nojo tuhle sem čet jak mu stoupnuly příjmy co je ve vládách = měsíčně asi 1479 milionů :yes: >:-[]
          • 196 Reagovat !

            foto ikarus

            ikarus 20.05.  20:46

            « Re: Re: Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

            To je teoreticky jen číslo, většině lidí nic neřekne. Těžko říct, zda je u takového člověka malé nebo velké. Zajímavé a zřejmé je ale to, že za dobu ve vládě se majetek ihned zdvojnásobil! To už je i selským rozumem jasné, že to není jen tak. Asi "čtenáři" fakt chtějí větší dotace pro nejmenované zemědělské firmy výměnou za to, že Česko více přispěje do Evropského fondu. Mimochodem jak vidím, máš také ihned mínusy. >:D >:D >:D
            • 67 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 20.05.  21:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

              Asi máš pravdu [odkaz] co je člen vlád ČR vydělává jak nikdy = za pouhý 4 roky majetek víc než z2násobil

              To nemluvim o [odkaz] :-)
        • 812 Reagovat !

          foto sniper1719

          sniper1719 20.05.  20:57

          « Re: Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

          ty ale netrpis za pravdu ale za blbost
        • 06 Reagovat !

          foto Hovnohlav

          Hovnohlav 20.05.  23:13

          « Re: Re: Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

          Pravda je, ze Husa patri na pekac.
    • 91 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 20.05.  20:09

      « Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

      Ne, to zajímá kupce ojetin. ;-) A ono to není tak hrozné, tyhle stesky čtu tak 10 let minimálně a nějak nevidím příkopy plné aut. Problém je, že lidi řeší olej levnější o dvacku na litru (viz. oleje.cz a tamní fórum), mění ho po dvou letech, údržbu odsouvají až do smrti komponenty, servis vybírají stejně jako olej a nejsou schopni dodržovat ani jednoduché poučky jako zahřívání a dochlazování.
    • 80 Reagovat !

      foto hopsalas

      hopsalas 21.05.  00:09

      « Re: Co se na tom bude kazit tentokrát?

      Stávající generace V6, 193kW, 2,5 roku, 60 tis., zatím žádná ani sebemenší závada, vše funguje, jak má. Předchozí generace problémy měly, takže určité napětí tu je, uvidíme.
  • 140 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 20.05.  19:01

    Test

    Škoda, že jste si na cestu do Rakouska zapomněli vzít foťák.
    Mělo to auto nějakou spotřebu? :-)
    • 711 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 20.05.  19:49

      « Re: Test

      Papírová 7 takže tak 9-10?
      • 60 Reagovat !

        foto tomoooo

        tomoooo 20.05.  20:28

        « Re: Re: Test

        Myslim si ze ano, moj predosly treg ma na papieri 6.6 real je 9,4 myslim ze u tohto to bude to iste. 7 bude zrat v 90tke na velmi, velmi rovnej ceste a bez premavky :-))). I led teraz mu dali v zaklade pneu iba 235 namiesto 255.
        • 40 Reagovat !

          foto Varlamow25242

          Varlamow25242 20.05.  22:38

          « Re: Re: Re: Test

          My jezdíme aktuální generaci za 8,5l
          • 40 Reagovat !

            foto hopsalas

            hopsalas 20.05.  23:55

            « Re: Re: Re: Re: Test

            Můžu potvrdit.
            • 20 Reagovat !

              foto tomoooo

              tomoooo 21.05.  09:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Test

              Tak to vam obom gratulujem :-), mozno, raz, sa k tomu cislu dostanem aj ja. :-)
              • 40 Reagovat !

                foto hopsalas

                hopsalas 21.05.  09:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Test

                Musím upřesnit - teď, co jsem už vyklidnil a nabažil solidně vyladěné kombinace motor + převodovka + měchy, tak 8,5, první půlrok však horko těžko pod 10 ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Varlamow25242

                  Varlamow25242 22.05.  14:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Test

                  No hele, cestou do práce, cca 25 km převážně po dálnicích a mírně z kopce lze jet za 5,9 l/100km, nicméně musíš jet do 110 km/hod.
                  • 00 Reagovat !

                    foto tomoooo

                    tomoooo 23.05.  08:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Test

                    Ako si povedal, "mirne z kopce", a ako cesta z prace :-) mirne do kopce :-)? (len aby si niekto nemyslel, je mi viac menej jedno ze to zere 9+, len konstatujem).
  • 512 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 20.05.  19:48

    Rasťo

    tohle auto vychválil do nebes. Dokonce má být řidičsky zajímavé a má motokárové jízdní vlastnosti. Auto má měchy, je to SUV, doposavad jsem si myslel, že motokárové jízdní vlastnosti má MX5, nebo GT 86, nebo s přimhouřením oka CTR poslední generace. Spojení tohoto výrazu s SUV mi přijde jako kdyby jel Rasťo na nějakém matrošu. :-! :-)
    • 316 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 20.05.  19:50

      « Rasťo

      To asi přepísk = trochu dost :-)
      • 410 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 20.05.  19:57

        « Re: Rasťo

        Nicméně jsem byl hrdej na Kodiaka, a vypadá to, že jsme zase o krok zpět za Germány. :-| Ještě větší medvěd než Kodiak sice existuje, ale nevím jak by se mohl jmenovat na K. ;-)
        • 70 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.05.  07:43

          « Re: Re: Rasťo

          Blah... Touareg byl jiná liga než MQBSUV i v minulé generaci přece...
          • 17 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 21.05.  08:40

            « Re: Re: Re: Rasťo

            Jasně je větší, ale Kodiaq ho trošku podlézá a v čr je dost často náhrada za Q7, Touareq.
            • 70 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 21.05.  08:48

              « Re: Re: Re: Re: Rasťo

              Podlézat ho klidně může dál, ale i minulá generace byla o třídu výš, velikostně i technicky, a na tom se nic nemění. Komu stačí dvoulitr, ten ať si klidně koupí Kodiaq... nebo XC90 ;-)
    • 69 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 20.05.  20:16

      « Re: Rasťo

      Motokarove vlastnosti absolutne = motokara. /Se asi shodnem/
      Motokarove vlastnosti absolutne u aut = auta typu mx5. /Klidne souhlas/
      Motokarove vlastnosti V RAMCI SEGMENTU SUV = klidne muze mit Touareg. ;-)
      • 414 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 20.05.  20:27

        « Re: Re: Rasťo

        To teda nevim nevim ;-)

        V rámci SUV má nízký těžiště a výborný jízdní vlastnosti Velar. Strejda tejden řádil s Levorgem = prej super :yes:
        Ale pod pojmem motokarový vlastnosti = si nepředstavim žádný SUV = z principu

        Ty může mít leda něco jako Toybaru atd.
        • 49 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 20.05.  21:09

          « Re: Re: Re: Rasťo

          To nevíš, že tě chabrusáci SUVčkaři vyklikaj? ......... pěkně sis naběhl. ;-)
        • 81 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 21.05.  08:57

          « Re: Re: Re: Rasťo

          Když do každého příspěvku jen skopíruješ tu první větu, bude to stačit, všichni to stejně víme. ;-)
          • 29 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 21.05.  09:05

            « Re: Re: Re: Re: Rasťo

            Ty si mluvčí všichni? :-)

            Nebo jen blábolíš jako o ovzduší před 100 lety? ;-)

            Na to kolik toho nevíš = si docela drzá :-)
          • 22 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 21.05.  11:06

            « Re: Re: Re: Re: Rasťo

            Každej kdo jezdí v SUV, tak potřebuje většinou sebepotvrzení, a potvrzení, že si koupil dobré auto.
            • 22 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 21.05.  12:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

              Strejda velar se vyřádil = v levorgu = motokára... :-)
              A včíl mudruj. ;-)
    • 70 Reagovat !

      foto martin-dr

      martin_dr 21.05.  08:59

      « Re: Rasťo

      pokial si nepochopil ako to Rasto myslel tak hor adsej nepozeraj. Rasto bol velmi prekvapeny ako to auto vzhladom na to ze to je SUV dobre ide a preto to v prenesenom slova zmysle nazval motokarovymi vlastnostami. To je vsetko.. Ak si myslis, ze to priamo porovnava s motokarami tak bud nemas napozeraneho Rasta dostatocne alebo to nevies pochopit ako synonymum..

      Ad Touareg. kazdy kto to jazdil zatial naozaj vypichol dobre vlastnosti, konecne sa VW podarilo spravil pekne atraktivne a luxusne auto s poriadnym motorom a navyse zaujimavou technikou. Ak to aj dobre jazdi, je to velke plus, lebo arteon mi teda ako vrchol vobec neprisiel, pokial je to auto v inej ako tej zlatej farbe tak je nezaujimave auto navyse s interierom passatu.
      • 60 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 21.05.  09:33

        « Re: Re: Rasťo

        Pěkné atraktivní luxusní auto s pořádnými motory byl i minulý Touareg, ne? Mně se možná líbil i víc než ten nový podle fotek...
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 21.05.  11:23

        « Re: Re: Rasťo

        Všetko pekné, ale tipujem že všetci čo jazdili tak mali vyšpičkované verzie aj s hydraulickými silentblokmi. Otázka je ako to bude jazdiť v nejakej bežnej verzii, lebo nepredpokladám, že všetky tie fičúry budú aj v základe, resp. za mastný príplatok.
        Ale inak veľká pochvala za to kam až vedeli posunúť jazdné vlastnosti v podstate mainstreamového SUV.
        • 31 Reagovat !

          foto white-label

          white label 21.05.  12:28

          « Re: Re: Re: Rasťo

          V podstatě to právě moc mainstreamové SUV není, viz technika/cena.
          • 21 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 21.05.  13:44

            « Re: Re: Re: Re: Rasťo

            To je také ošemetné, VW je mainstream a toto je taký top čo vyrába s presahom do prémie, keďže zdieľa techniku s prémiovými súrodencami. Cena je tiež nastavená tak, aby neliezla veľmi do kapusty Audi, tak teraz babo raď. :-)
            • 50 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 21.05.  13:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

              Myslím, že na tom není nic ošemetného. Je to plně prémiový produkt mainstreamové automobilky. ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 21.05.  14:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

                Furt lepší než mainstreamový produkty prémiový automobilky ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 21.05.  19:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

              60K+ nelezie do kapusty ?
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 22.05.  09:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

                Tak určité prekrytie je vždy a všade.
        • 10 Reagovat !

          foto tomoooo

          tomoooo 21.05.  12:35

          « Re: Re: Re: Rasťo

          Nemam pneu podvozok, ale aj tak to jazdi velmi pekne :-)
          • 10 Reagovat !

            foto tomoooo

            tomoooo 21.05.  12:36

            « Re: Re: Re: Re: Rasťo

            A ked to zvladol stary, myslim ze t9 zvladne aj novy.
          • 10 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 21.05.  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Rasťo

            Pneu podvozok je vec jedna a hydrosilentbloky je vec druhá :-) Netvrdím, že to bude jazdiť mizerne, len by ma zaujímal ten výsledný rozdiel medzi jedným a druhým riešením, keďže doteraz všetci novinári jazdili zrejme len s touto top verziou.
            • 00 Reagovat !

              foto kesumb

              kesumb 21.05.  20:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

              Co si představuješ pod pojmem hydrosilentbloky? To je totiž dost nesmysl...
              Co má Touareg příplatkově zajímavý je mechanický předepínání stabilizátoru pomocí servomotorů na každý nápravě, to z toho může dělat zajímavý auto a to se právě liší od konkurenčních hydraulických řešení úprav tuhosti stabilizátorů. Každopádně se jedná o stabilizátory, což jsou zkrutný tyče ovlivňující kroucení nápravy, tedy to o kolik se potopí jedno kolo když se druhý vytáhne z podběhu..
              Silentbloky jsou mimo jiné třeba na uložení motoru a zabraňují přenášení vibrací do karoserie, kapalinový jsou již generace...
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 22.05.  09:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

                o.k. moja chyba, splietol som to. myslel som tie nové stabilizátory a píšem o silentblokoch. Nevieš náhodou či to budú mať všetky verzie, alebo len tie top výbavy?
                • 10 Reagovat !

                  foto kesumb

                  kesumb 22.05.  20:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

                  Příplatkově by to mělo jít k 3,0 TDI a TSI. Nevím jestli to půjde i k základnímu slabšímu TDI, zatím je konfigurátor takovej makovej. V Cayenne to jde připlatit od základní verze až po E hybrid, takže v technologii problém nebude ani u hybridu. Ale v základu to není tuším ani u Cayennu Turbo nebo SQ7, takže bych si na to nevsadil ani tady:/.
                  • 00 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 23.05.  08:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rasťo

                    Hm, zaujímavé, nečakal by som že sa VW až tak "odviaže" :-)
      • 20 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 21.05.  12:17

        « Re: Re: Rasťo

        je srandovné, keď niekto vytiahne niečo z kotextu, tobôž u videa, kde záleží aj na mimike a iných súvislostiach a potom sa rozvinie debata úplne od veci. V kontexte porovnania s inými suv ako symbolika výborných jazdných vlastností v rámci triedy sa takéto prirovnanie dá s nadsádzkou použiť a tak to rasťo určite aj myslel, nie je to dvojtýždňový elév po maturite.
      • 20 Reagovat !

        foto white-label

        white label 21.05.  12:26

        « Re: Re: Rasťo

        Souhlas, akorát se nejedná se o synonymum, ale o přirovnání, v tomto případě s logickou nadsázkou.
        Touareg byl podařený i v předchozí generaci.
        To, že jezdí podobně velmi dobře, jako aktuální Q7/Cayenne, by nemělo být nějakým velkým překvapením.
  • 1111 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 20.05.  20:21

    Kde zůstal Volkswagen?

    Manuální převodovka, ruční brzda, analogové přístroje, atd, atp... :no:
    • 512 Reagovat !

      foto car

      car 20.05.  21:04

      « Re: Kde zůstal Volkswagen?

      Spinkej dál..
      • 87 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 20.05.  22:23

        « Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

        Proč spát? To je věc filosofie. Takže ještě jednou: kde zůstal lidový vůz? VW na trhu vyhrával vždy svou širokou flexibilitou konfigurace! Tohle není vůz pro Evropany, ale bohaté Asiaty, kterým stačí 3 stupně výbavy a dost. To se mi ovšem jako Evropanovi nelíbí. I když mladí ekonomové ve vedení VW asi ví, že EU je v háji a bohatí zákazníci jsou už jinde. :no:
        • 131 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 20.05.  22:35

          « Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

          Ale houby, kdo by dnes stál u luxusního SUV o manuál?
          Jaký 3 stupně výbavy a dost? Co zbytek konfigurátoru?
        • 50 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 21.05.  07:46

          « Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

          No tak samozřejmě Touareg úplně typický VW není... pokud se nepletu, vývoj mělo na starosti Porsche (u první generace určitě a myslím že to tak zůstalo, ale jistý si nejsem), vyrábí se na jedné lince s Cayenne a Q7, základ je šestiválcová nafta.
          • 19 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 21.05.  08:18

            « Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

            Typickej netypickej = je to třetí generace

            A že má víc příbuznejch = zrovna ty si psal že Touareg je nejpovedenější z celýho trojlístku = dneska teda spíš pětilístku

            Arteon je hodně nepovedenej hodně předraženej pašík = kterýho dá i Kia

            Myslim že neni o čem = vrchol nabídky VW je.. ;-)
            • 50 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 21.05.  09:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

              Já přece Touareg nekritizuju, jen říkám, že to není typický VW. Právě proto že to je vrchol nabídky tak nemusí být pro každého. Ta esence VW je Polo-Golf-Passat.

              Pětilístek nevím co myslíš, koncern má spoustu SUV, ale sourozenci jsou pořád tři.
              • 07 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 21.05.  09:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                5 dneska už 5

                Arteon taky neni pro každého = dokonce nevim pro koho je ;-)
                • 40 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 21.05.  09:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                  Můžeš je vyjmenovat? Hlavně prosím tě nepiš Urus, jo?

                  Arteon je takové Volvo od VW... mainstreamová technika za vyšší ceny. Ale až na tu cenu je to vcelku pěkné auto, jen od toho nesmíš čekat žádný přesah. Kdyby mi ho nabídli za neodolatelnou cenu místo Passatu... tak už asi vím pro koho je :-)
                  • 08 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 21.05.  09:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                    Víš že si prvníma 2 větama dost odporuješ žejo :-)

                    Ať chceš nebo ne = ty dva nový přírůstky sou furt stejná technika

                    No zvenku Arteon docela hezkej je, uvnitř slabší, technicky slabý, cenově šílený

                    Ceny Arteonu sou neodolatelný = no spíš nezdolatelný ;-)
                    No fakt radši levnější lepší Kiu
                    • 42 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 21.05.  10:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                      Touareg a Urus jsou úplně jiná auta, vyrábí se jinde, mají jinou techniku. Urus je benzínový osmiválec, dává stovku za 3,6s, má o 11cm delší rozvor a tak.

                      Vím že základ platformy je stejný, to se ale dá napsat i o Polu a Kodiaqu a nikdo soudný by je za sourozence neoznačil. Maximálně třeba za bratrance.
                      • 13 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 21.05.  10:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                        Co ty si představuješ pod slovama = úplně jiná auta, mají jinou techniku? [odkaz] ;-)

                        Fakt si doteď žil v představě = že ta současná 5tice VWelkejch SUV = je něco jako Polo a Kodiaq? :-)
                        • 52 Reagovat !

                          foto Emel

                          Emel 21.05.  10:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                          No přesně to co je v tom odkazu - jiný motor, jiný rozvor a rozměry, jiný podvozek, jiné brzdy, jiná filosofie, jiná cena, jiné místo výrboy... jiné auto.
                          • 14 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 21.05.  11:12

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                            1. dubna už bylo ;-)
                            • 40 Reagovat !

                              foto Emel

                              Emel 21.05.  11:47

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                              Říkal jsem si že to zase zkusím... tak nic :-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 21.05.  10:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                    Jj, za cenu Passatu by bol aj pre mňa. :-) Inak hovorilo sa o šesťvalci pre Arteon, pre US trh vraj hotová vec, ale nejak to utíchlo, tak neviem, či ho ešte máme čakať. Bez toho V6 (VR6) tam žiaden presah samozrejme nie je, čistý mainstream.
                    • 14 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 21.05.  10:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                      Furt je tu ta levnější lepší Kia :-)

                      Eště furt se dá sehnat = za cenu Arteonu R4 prémiovej Lexus GS V6 3,5 ;-)

                      Fakt těžký vymyslet pro koho je Arteon = i když jeho totálně nezajímavá technika a brutal přepálená cena = zdá se přece jen někoho zaujme :-)
                      • 40 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 21.05.  12:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde zůstal Volkswagen?

                        Lacnejšia? Aký cenník pozeráš? Pretože u nás Stinger 2,0t 255k začína na 41t eur, GT line je 47t a V6 (na ktorý zrejme narážaš) je za 58900. Arten je síce sakra drahý, ale až takto nie (najdrahší Arteon 2,0TSI 280k R-line 4motion stojí 47t).
                        A to je cenník, pričom každý vie, že Volkswageny sa za cenníkové ceny nekupujú, na rozdiel od Kie, kde zľavám moc neholdujú.
    • 55 Reagovat !

      foto white-label

      white label 20.05.  23:48

      « Re: Kde zůstal Volkswagen?

      Tady se mnohem spíš nabízí otázka, kde jsi zůstal ty...
  • 65 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 20.05.  22:55

    Arteon

    že je nebo byl v pozici vlajkové lodi? No to je hodně odvážné tvrzení. Jednak tady byl a je Touareg v minulé generaci a to je koncepčně i cenově auto o dvě třídy nad Arteonem stejně jako nová generace Touaregu. A pokud zůstaneme u klasických aut, tak Phideon je také o dvě třídy nad Arteonem. Délka přes 5 metrů a rozvor přes 3 metry strčí Arteon do kapsy, příčně instalované čtyřválce Arteonu těžko obstojí vedle podélně instalovaného V6, awd realizované přes spojku je vedle permanentního awd pomocí diferenciálů jenom dětská hračka, klasické pružiny vedle pětistupňového vzduchového odpružení vypadají jako chudý příbuzný a dá se pokračovat donekonečna, servodovírání dveří, noční vidění a řada dalších fíčur, ke kterým si Arteon vzhledem ke své koncepci nikdy ani nečuchne. Skutečnost, že má redakce Arteon k testování z něj vlajkovou loď neudělá i kdyby se pan redaktor snažil sebevíc.
    • 24 Reagovat !

      foto Hovnohlav

      Hovnohlav 20.05.  23:05

      « Re: Arteon

      Asi ted na Arteonu meli vlajecky a ty fusekle na zrcatkach, tak proto.
  • 60 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 21.05.  03:04

    Jsem velmi atraktivní muž!

    Rád cestuji. Za toto auto mi ho může některý z redakce Auto.cz vykouřit, třeba Myčka.
    Moje intimní fotky na webu "odkaz"
    >:-[] >:-[]
  • 35 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 21.05.  06:01

    Oslňující...

    ...radiátor a to doslova. Viděno in natura je pro mě směsí křivek a tvarů Q7 i Bentaygy. Jakkoliv se maska až nebezpečně leskne, celek mě nechává naprosto chladným.
    • 14 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 21.05.  09:01

      « Re: Oslňující...

      Vzpomínám na toho černého na malých kolech, co jsme viděli, to bylo memento. V R-line bez chromu na velkých kolech je to celkem ok, ale ta nevtíravá elegance předchozích generací je pryč. A vnitřek je z fotek úplně nezajímavý, možná ve 3D naživo to bude lepší, ale celkově to mám podobně, nový touareg mě míjí bez nějakého zaujetí.
      • 00 Reagovat !

        foto wikinko

        wikinko 21.05.  16:41

        « Re: Re: Oslňující...

        Ja som novy ntouareg videl prvykrat zozadu, bol som nadseny. Tie monitory vo vnutri su pekne zapracovany, neposobi to cinskym dojmom. Ale potom som sa postavil pred auto a bol som zhrozeny. Ta predna maska vyzera ako nejaky precackany americky pickup.
    • 30 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 21.05.  11:08

      « Re: Oslňující...

      Ta maska to je opravdu skwost desajnowy, co cekat od VW
    • 21 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.05.  12:33

      « Re: Oslňující...

      Chromovaný radiátor je hlavně pro Čínu, u nás lze mít naštěstí u všech verzí (nejen u R-linu) černé finiš, místo chromu.
  • 12 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 21.05.  11:19

    q7

    Skoda, ze z toho robia dalsiu Q7.
    Toureg mal caro takeho hardkorovejsieho auta.
    • 20 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 21.05.  12:54

      « Re: q7

      Ne, že bych se hádal, ale co konkrétně mu chybí "hardkorového" proti minulé generaci? Pokud upustíme od vzhledu, který mě se aktuálně líbí daleko víc a někomu naopak míň?
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 21.05.  13:03

        « Re: Re: q7

        Su tam veci, co navysuju cenu a nie su v takom aute potrebne. Na moj vkus tam tlacia privela luxusu.
        Tie ceny aj vdaka tomu zacinaju vyrazne vyssie a naviac tam naopak v ponuke vybavy nevidim moznost dokupenia uzamykatelneho diferencialu, tym sa Touareg odlisoval.
        Vonkajsi vzhlad nehodnotim, to je tu druhorade (klasicka VW nuda), pokial to nie je na ukor funkcnosti - ako byvaju dlhe previsy, bocne ramy/stupienky a podobne.
    • 01 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 21.05.  16:18

      « Re: q7

      Za mne design dost dobrý :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Plekancův vzdor vůči Vondráčkové: Spory kolem domu! Nechtěl tam s ní být

Plekancův vzdor vůči Vondráčkové: Spory kolem domu!…

V jejich vztahu to začalo skřípat už před dvěma roky! Deníku Aha! se podařilo zjistit, že Tomáš Plekanec (35)…

Babiš vytáhl bublifuk, hejtmanka z ANO si vzala člena ODS. Zahrál i Michal David

Babiš vytáhl bublifuk, hejtmanka z ANO si vzala…

Hejtmanka Karlovarského kraje Jana Vildumetzová (ANO) nekoukala na vládu a opozici a vzala si za muže politika z…

 

iSport.cz

Ekpai v Plzni sedí. Nechal se nachytat na pár korun, říká kouč Petržela

Ekpai v Plzni sedí. Nechal se nachytat na pár korun,…

Historicky první Afričan v Plzni zatím nedostal čuchnout. Má to těžké, jako každý průkopník. Ubong Ekpai,…

Icardi, Werner či koučův žolík? Real shání střelce, má na něj sedm miliard

Icardi, Werner či koučův žolík? Real shání střelce,…

Po prvním soutěžním duelu s Atléticem Madrid se v Realu museli otřást hrůzou. Po odchodu Cristiana Ronalda do…

 

Reflex.cz

Náboženská pouť do Meronu: Vesnici na severu Izraele každoročně navštíví statisíce Židů

Náboženská pouť do Meronu: Vesnici na severu Izraele…

Chasidští Židé obvykle velmi těžce nesou jakýkoli zájem lidí zvnějšku o svůj svérázný svět. V jeruzalémské…

Babiš, Zeman, Okamura… Jak se zbavit politiků, které nemáte rádi

Babiš, Zeman, Okamura… Jak se zbavit politiků, které…

Zlobí vás Babiš? Zeman? Okamura? Filip? Klaus? Někdo další? Otevřete každý článek, který informuje o tom, co…