Diskuse

Jozef Kabaň: Sedmimístné SUV bude velké překvapení. A facelift udělá z Octavie úplně nové auto!

16.9.2015

Na stánku Škodovky jsme se sešli se šéfdesignerem značky, Jozefem Kabaněm. Měl pro nás více než zajímavé informace!

 

  • 171 Reagovat !

    foto Joab

    Joab 16.09.2015  08:39

    :)

    Hergot, to je mi rozhovor jak noha. Škoda že nejsou tidleti pánové z vedení občas upřímní.. Informace tam jsou ovšem nečekaný. Fakt jsem si myslel, že prozradí něco jako "to nový velký SUV bude hnusný, ale něco dělat musíme. A facelift Oktávky stojí zaprd, čtvrthodinová práce na hajzlíku":)
    Mimochodem dnes je v Hospodářkách článek o modelový ofenzívě Škody, kde se Vahland vyjádřil o "minimálně třech SUV", nikoli o čtyřech.. což mi přeci jen zní střízlivějc. Špekulujou o malym SUV vycházejícim z Fábie.
    • 111 Reagovat !

      foto LiborGondek

      LiborGondek 16.09.2015  09:00

      « Re: :)

      SUV vycházející z Fabie... Nevim proč mi v hlavě naskočil obrázek Fiatu Panda 4x4...
      • 103 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.09.2015  11:02

        « Re: Re: :)

        SUV z Fabie, to bude síla >:D

        Ty už nevědí coby, zoufalost nad zoufalost :no: :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 17.09.2015  10:04

          « Re: Re: Re: :)

          Nevim na cem ma zaklad Mazda CX3, ale pohledove vypada na male auto na zakladu Mazdy 2, takze si dovedu prestavit neco na Fabii - Captur,...
      • 20 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 16.09.2015  12:26

        « Re: Re: :)

        Ale tak... když každýho Skauta označí za SUV, rázem jich mají plnou nabídku...
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.09.2015  09:25

        « Re: Re: :)

        Nie Panda, ale Daihatsu FX [odkaz]
    • 20 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.09.2015  09:53

      « Re: :)

      No tak třeba informace o velkým faceliftu Octavie je celkem zajímavá... o tom se zatím nemluvilo.
      • 80 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 16.09.2015  10:04

        « Re: Re: :)

        Myslím, že ta ho potřebuje. Vyjma těch vyšperkovaných modelů jsou ty obyčejné takové.... hodně obyčejné a působí skoro zastarale. Jak mi zezačátku přišla hezká i ta obyčejná Oktávka, tak dnes, když vidím vozy v nemetalické barvě a na malých kolech bez xenonů, působí to jako 10 let staré auto, na druhou stranu v plné polní je to velmi atraktivní auto.
        • 31 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.09.2015  10:12

          « Re: Re: Re: :)

          Myslím, že velký facelift potřeba není. Obyčejné verzi by prospělo udělat něco se světlama, hlavně při denním svícení těma světlama uprostřed masky to vypadá blbě, ale třeba i černěné mlhovky dodávané ke xenonům dělají dost.

          Osobně bych přivítal vysunutí kol o kus ven, ale s tím moc nepočítám... a jinak úplně nevím, co by s tím chtěli dělat... snad ještě nějak zahladit to promáčknutí zadního víka a třeba to doplnit světly jako u Superbu. Malůvky "čtyřoké" Octavie vypadají dost hrůzostrašně a ani nijak nezapadají do portfolia značky...
          • 51 Reagovat !

            foto PepaJ

            PepaJ 16.09.2015  10:17

            « Re: Re: Re: Re: :)

            myslim, ze je..obycejne verze ..jsou dnes na pohled jiz strasne okoukane..to delaji ty ciste hranate linie..ten vuz proste neni zajimavy ..neni na nem nic navic...a to te octavii proste chybi..snad to bude to o cem pan Kaban hovoril..ptoze to denne kolem sebe musim od VW vidat je designova katastrofa..zda se ze i VW se poucilo a pocinaje novym Tiguan..ci konceptem C coupe GTE...dostane do designu take trochu emoci..na ktere ja jsem vysazeny..ale kazdy to mame hold jine...coz je fajn :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.09.2015  10:19

            « Re: Re: Re: Re: :)

            Nemyslím nic brutálního, spíš do toho základu doplnit, něco, aby to nevypadlo tak zoufale levně. S těmi xenony ti musím dát s odstupem času za pravdu, opravdu je to nic moc. Možná přidat trochu "ozdob" do těch levnějších verzí, lišty? Světla, jak říkáš.. něco decentního, ale podle pana Kabaně to asi nebude jen tohle, že by něco jako Vision C?

            Vrcholu dosáhli u Superbu, ten je fakt moc hezký a vždy se za ním otočím, trochu se bojím, že po období hran se zase pomalu vrátí oblé tvary, ale nechme se překvapit... snad to nebude ale ta parodie na Eklasse >:D
            • 11 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.09.2015  10:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: :)

              S iudexem jsme spekulovali, že to možná koncern dělá s těmi světly schválně, aby dal trošku vyniknout těm lepším verzím a pošťouchl zákazníky k příplatku... ale měli jsme něco upito >:-[] .

              S xenony za pravdu - myslíš u Superbu? Superb jo... no, správné proporce jsou prostě základ.
              • 20 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 16.09.2015  10:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                S xenony u Oktávie, dříve mi nevadila ani levnější verze a v hezké barvě to bylo atraktivní auto, ale tak nějak dnes mi přijde už hodně obyčejné, hlavně díky těm světlům. Superba bez xenonů? Toho jsem snad ani ještě neviděl.

                Určitě to dělá schválně a pomyslně tě nutí připlatit za lepší verze. Setkal jsi se někdy s Oktavií Active? Já ano a nejen exteriér, ale i ten interiér bys u auta za skoro půl milionu nečekal... působilo to až lowendově.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 16.09.2015  11:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                  Myslím že jsme se bavili o tom, že já bych Superba bez xenonů nechtěl a ty bys na nich netrval...

                  Active jo, měli jsme jednu Active 1.6TDI půjčenou... vadila mi záslepka místo schránky na brýle, gumovej volant a absence loketní opěry. Černý zrcátka ani absence mlhovek mě vyloženě neruší a nakonec i černý kliky na bílým autě se daly. Active začíná na 350 a za 400 je s klimou a silnějším TSI... každopádně v těchto vodách raději Kiu nebo třeba Renault, Nissan...
                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 16.09.2015  11:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                    Říklas i o Oktávce, že bez xenonů je to nic moc, ano u Superbu jsme se o tom také bavili :-)

                    Jinak souhlas... já viděl červenou Active a tam už černý plastový paket působil hůře, interiér - mám stejný dojem.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 16.09.2015  11:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                      Jo, říkal... ale chápu, že připlatit 27 u nějaké základní Octavie je celkem dost peněz.
              • 12 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 16.09.2015  10:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                No počkaj, ja to tvrdím aj bez vína. >:D
                Btw. konečne som vyskúšal Superb a myslím, že mám vybraté.
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 16.09.2015  11:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                  No, povídej, já jsem fakt nemožnej a ještě jsem se na Superba nedokopal >:D Nějak toho mam teď moc >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 16.09.2015  12:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                    O Superbe sa už dosť popísalo, takže žiadne prekvapenie. Verzia 2,0TDI 140 kW 4x4 DSG v najvyššej výbave, šedá quartz metla (inak veľmi podarená). Vizáž je vydarená, exteriér je bez jedinej výhrady (proporcie, detaily, kolesá, svetlá, všetko sedí). Interiér je tiež OK, ako sa písalo, nejaký luxus to nie je, Passat je zreteľne vpredu, ale pre majiteľov Fordu to nevadí, je to taká lepšia Octavia, ale to platí aj vo vzťahu Golf-Passat, za mňa teda OK. Sedadlá tiež väčšie ako v Mondeu. Jediná drobná výhrada bola k stredovému panelu, ktorý je z tvrdého plastu a tlačí do nohy (čo podľa predajkyne namietali viacerí), naopak kritizované výplne dverí ma nerušili. Priestor očakávane kráľovský, vpredu normál, ale vzadu až zbytočný na kolená a prekvapivo aj na hlavu sa vojdem, ani lakťami sa netlačím; vzadu je Mondeo menšie; naopak kufor je +/- rovnaký, tie litre sú nahnané rôznymi schránkami. Motor TDI 190k, primeraný výkon, ale toľko koní by som mu netipoval, kľudne to mohol byť aj 150k motor a veril by som tomu, každopádne typický chrochták, pre mňa neakceptovateľný, ale zase aj na predvádzačke solídna dlhodobá spotreba 5,7 l (ja som mal 9,3 >:-[] ). DSG no comment. Najviac ma ale prekvapila jazda, to auto pôsobí ako o triedu menšie, agilné, žiadny pocit ťažkopádnosti, skrátka také ľahkonohé (aj s ťažkým dízlom, DSG a plnou výbavou). Oproti Mondeu je to značný rozdiel; Mondeo pôsobí skrátka ako kus auta, Sup je v porovnaní s ním ako kompakt. Na druhej strane komfortom na Mondeo nemá, to je rozhodne pohodlnejšie čo do jazdy, tlmenia nerovností i hluku. Každopádne ani na 18kach to nebol kostitras a milší je mi tento agilný prejav Superba pred rozvážnym komfortom Mondea. Prepínanie jazdných režimov nejaký efekt neprinieslo, cítil som len v dynamickom móde lepšie reakcie prevodovky (v komforte je to tragédia). Celkovo ale dojmy veľmi pozitívne.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 16.09.2015  12:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                      Zajímavé srovnání od nezaujatého fauvé positive :-) No musim to zkusit. A co jsi tedy vybral? :-) Toho Supa?
                      • 10 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 16.09.2015  13:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                        To je pohľad nezaujatého Ford positive ;-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 16.09.2015  13:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                          Ty jsi ale.. .:D Tak co si vybral? >:D Notak >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto iudex

                            iudex 16.09.2015  13:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                            SZ
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 16.09.2015  13:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                              Oka :-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Nonsens

                      Nonsens 16.09.2015  13:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

                      dobre sa to číta, keď človek nemusí riešiť, ktorá veta je pr.
          • 00 Reagovat !

            foto miro68

            miro68 18.09.2015  07:12

            « Re: Re: Re: Re: :)

            No prave facelift sa dotkne predneych svetiel. budu rozdelene na 4 samostatne svetla. Nieco ako mala predchazdajuca Mercedesu E Klasse. Boli uz zverejnene aj nejake neoficialne obrazky, ale treba pockat na oficialne foto. na tych neoficialnych to bolo trocha nezvycajne. Dost velka zmena oproti sucasnemu modelu

            [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto moreczech

        moreczech 17.09.2015  13:58

        « Re: Re: :)

        A taky je fakt, že to auto facelift potřebuje jako sůl :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 17.09.2015  14:43

          « Re: Re: Re: :)

          Octavia je za srpen pátá v Evropě a druhá mezi kompakty... ne, myslím, že nepotřebuje facelift.
    • 40 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.09.2015  10:04

      « Re: :)

      Stěží mohl někdo očekávat, že oznámí datum představení nových modelů nebo že nám snad nové SUV nakreslí...ale i tak mi tento krátký rozhovor přijde rozhodně zajímavější než bývá obvyklé, ne jen pouhá "reklamština". Minimálně z něj vyplývá, že facelift OIII je už prakticky hotový a nepůjde o kosmetické zmény (což mě překvapuje, až se trochu bojím) a Snowman by měl bý více než jen krabicí na kolech s interiérem Octavie.
      • 20 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 16.09.2015  10:16

        « Re: Re: :)

        Ale jo, jak už koneckonců píše Emel. Na ten facelift jsem zvědavej, momentálně jasně nejhezčí verze oktávky mi přijde 4x4, potažmo i ten Scout.
        • 20 Reagovat !

          foto PepaJ

          PepaJ 16.09.2015  10:18

          « Re: Re: Re: :)

          ..skoro souhlas ale ten stribrny plast na Scoutu..to je strasne..hlavne zezadu to vypada, ze to tam nekdo namontoval..z jineho vozu, kdyz byl hodne pod vlivem..
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 16.09.2015  10:34

            « Re: Re: Re: Re: :)

            Je to nevkus, naštěstí z běžných nadhledů to není tolik vidět... a ve světlejších barvách (třeba bílé) se to ztratí.
  • 201 Reagovat !

    foto nebezpecnavosa

    nebezpecnavosa 16.09.2015  08:49

    Všichni budou sedět v kufru.

    Tak bude ten kufr véliký !
    • 51 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 16.09.2015  08:57

      « Re: Všichni budou sedět v kufru.

      >:D :yes:

      to bolo top :yes:
  • 83 Reagovat !

    foto dewill

    dewill 16.09.2015  08:49

    To je mluva

    Přijde mi to jako rozhovor s PR oddělení, než se živým člověkem >:-[]

    To je jak rozhovor s Babicou....když to nemůže být sportovní, tak říkejme dynamické a když by bylo i to moc velké lhaní, tak říkejme alespoň praktické :-)
  • 91 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 16.09.2015  08:56

    facelift octavie bude

    uplne nove auto.. sranda...

    a nemala byt uz sucasna octavia uplnou bombou a novym autom?

    z toho teda usudzujem ze nejak nam tie skodovky rychko starnu .... ;-\
    • 111 Reagovat !

      foto LiborGondek

      LiborGondek 16.09.2015  08:57

      « Re: facelift octavie bude

      každá Octavie je úplně nové auto a bomba současně. A to i ty 15 let starý modely...
    • 311 Reagovat !

      foto 4hill

      4hill 16.09.2015  09:18

      « Re: facelift octavie bude

      Pořád mi přijde jednoduchý design Škody přijatelnější než rozplyzlej design Hyundai..
      • 22 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 16.09.2015  09:27

        « Re: Re: facelift octavie bude

        ohladom toho faceliftu.... pisu tam ze sa im sucasny styl octavie podarilo ozivit novinkami.... len dufam ze tam nevzniknu nejake kly vpredu na svetlach... a aj tie zadne ze nezacnu spajat navzajom .... po vzore isteho konkurenta... casom uvidime .... kazdopadne sucasny dizajn octavie je hodne za zenitom... to aj golf 5 je krajsi a vyzera modernejsie a to uz je neco..... octavia potrebuje ozivit a omladnut ... ale na spravnych miestach
        • 08 Reagovat !

          foto 4hill

          4hill 16.09.2015  09:55

          « Re: Re: Re: facelift octavie bude

          Je všeobecně známo že jednoduchost zastará pomaleji než složitý design..Jinak už by se lednice dělali po vzoru H/k..to znamená nakřivo a s boulema do všech stran..Až bude Oktávka zastaralá tak po současném Hyundaii už nikdo nevzdechne..stejně jako po jejich více jak pět let starých autech. To že něco nemám rád neznamená že to musím odsuzovat..ale to haterovy nevysvětlíš..
          • 100 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 16.09.2015  10:32

            « Re: Re: Re: Re: facelift octavie bude

            To je jeden pohled na vec. Druhy je ten, ze ten jednoduchy design casem tolik nezastara mimojine i proto, ze jako zastaraly vypada uz kdyz opousti linku. ;-)
      • 31 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 17.09.2015  09:09

        « Re: Re: facelift octavie bude

        A přitom soukromé sooby, tj nepodnikatelé a a nefiremní vozy, tka tam jednoznačně vede Hyundai. Zajímavý co. Soused tedka přivalil domu místo starýho Mondea I40 v kombajnu
    • 11 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 16.09.2015  10:04

      « Re: facelift octavie bude

      Usuzuješ špatně.

      Třeba Facelift Octavie II byl hodně výrazný, to ale neznamená, že by původní verze byla nějak špatná nebo že by předčasně zestárla - osobně preferuju originál (a mám obavy o tu III).

      Současná Octavia je bombou, pro Škodu je to nejúspěšnější model historie. "Novým autem" je ale už tři roky a konkurence nezahálí, je potřeba se zákazníkům připomenout... a facelift po čtyřech letech je obvyklý postup. Můj názor je, že Octavia vypadá vedle Superbu a Fabie pořád moderně a stačily by drobnosti - retušovat základní halogenová světla, možná si trošku pohrát s prolomeným víkem kufru... no, nechám se překvapit.
      • 21 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 16.09.2015  11:00

        « Re: Re: facelift octavie bude

        Ako píšeš, facelift minulej Octavii viac ublížil, ako pomohol, tak na avizovaný FL aktuálneho modelu sa pozerám s obavami, najmä v kontexte jej čistých línií, aby sa to neprehnalo s nejakou snahou o veľkú zmenu. Vnímam to presne tak, ako Ty, stačia drobnosti, ktoré by pozdvihli najmä vzhľad bežných verzií, žiadne zásahy do základných línií ale netreba. Ani v kontexte Superbu nevyzerá Octa nemoderne, naopak ten ide v úplne rovnakých šľapajách a Octavia sa nemá moc kam posúvať.
      • 01 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 16.09.2015  13:44

        « Re: Re: facelift octavie bude

        to bude určite len mejkap, aby sa pripomenula. FL 2 nehrozí.
        Oktávka v lepšej výbavičke vyzerá dobre a tie už od sú na naše trhy (niekto musí oktávku aj keby deti nejedli), kvôli tomu to meniť nebudú.
  • 63 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 16.09.2015  09:03

    Oktávka

    No, alespoň nepřímo přiznal, že stávající Octavia není zase tak designová perla, jak se tady tvrdilo. Kdyby tomu tak bylo, nejspíš by velké změny nebyly zapotřebí, že. Na druhou stranu dokázal Kabaň faceliftem zmršit i Octavii II, takže uvidíme.
    Jinak mi ovšem pravděpodobně vrozená skromnost tohoto chlapíka opravdu imponuje.
    • 21 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 16.09.2015  09:52

      « Oktávka

      Myslím, že Kabaň neměl s faceliftem předchozí Octavie nic společného...A když už ji zmiňuješ, i ona prošla výrazným faceliftem i přesto, že bezesporu nešlo o nepovedený nebo nějak abnormálně stárnoucí model, takže nechápu, proč jsi to pojal jako nějaké "přiznání".
      • 42 Reagovat !

        foto Horst-Fuchs

        Horst Fuchs 16.09.2015  12:10

        « Re: Oktávka

        Pravda, pokud se pamatuji, Kabaň ten facelift představoval, nicméně sám říkal, že ho tvořil předchozí tým.
        Nicméně poměrně dosti hrozný facelift Yetiho už jde plně za ním (a může si říkat, jak chce, že ho chtěl udělat jinak).
        • 11 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 16.09.2015  13:04

          « Re: Re: Oktávka

          No Yeti...Možná by mohl být trochu atraktivnější, ale jsem toho názoru, že pokud zadání znělo "levně a nekompromisně skloubit dva zjevně nekompatibilní designové jazyky", tak to o mnoho lépe dopadnout nemohlo.
    • 12 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 16.09.2015  10:06

      « Re: Oktávka

      No mne OII FL zpětně už tak zmršená nepřijde, řekl bych, že vyzrála a dnes, spíš než dříve ocením její kulatější tvary, i když i klasická dvojka vypadá pořád dobře :-)
  • 53 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 16.09.2015  09:04

    firemni platek

    otiskl informace z PR oddeleni
  • 50 Reagovat !

    foto Ondore

    Ondore 16.09.2015  09:19

    Kedy?

    Mi tam chýbajú informácie o tom kedy sa na tie autá môžeme tešiť. 7-miestne SUV bolo ohlasované pôvodne na jar 2016, najnovšie je spomínaný termín rok 2017...
    A dtto Octavia, je super, že je facelift hotový, ale bude aspoň ten v autosalónoch v najbližších mesiacoch? Už tento rok, alebo až nasledujúci?
    Trochu menej reklamštiny a aspoň nejaké fakty do článkov by som poprosil. 8-s
    • 30 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 16.09.2015  09:30

      « Re: Kedy?

      Tady je vcelku dobrý přehled (včetně faceliftované Oktávky) [odkaz]
      Pravda, ty termíny se možná trochu posouvají...
      • 11 Reagovat !

        foto Ondore

        Ondore 16.09.2015  09:47

        « Re: Re: Kedy?

        Dík za odkaz, prekvapil ma hlavne Der Skoda-Bus a tak trochu sa obávam, že termíny sú len fabulácia Autobildu. Vlastne v to dúfam, termín Octavia facelift 2017 sa mi vôbec nepáči :-)
        • 30 Reagovat !

          foto Horst-Fuchs

          Horst Fuchs 16.09.2015  09:57

          « Re: Re: Re: Kedy?

          Většinou nové modely nebo větší facelifty najíždějí po celopodnikové dovolené. Odhadoval bych tedy představení faceliftu Octavie příští léto a náběh výroby na podzim. Bude to už ale oficiálně model 2017.
          Mimochodem o novém Roomsteru se nějak přestalo mluvit, pravda je, že pro Škodovku to není nijak podstatný model, rebrandovaný Caddy, navíc výroba v Polsku...
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.09.2015  10:07

          « Re: Re: Re: Kedy?

          Překvapilo tě, že Škoda Bus nebude, nebo jsi to nedočetl?
          • 11 Reagovat !

            foto Ondore

            Ondore 16.09.2015  10:32

            « Re: Re: Re: Re: Kedy?

            Prekvapilo ma, že nad ním vôbec uvažovali, do portfólia Škodovky mi nepasuje.
            • 30 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 16.09.2015  10:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kedy?

              Hm, Škoda má být rodinně orientovaná značka, MPV by se hodilo...
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.09.2015  10:09

          « Re: Re: Re: Kedy?

          Ten Škoda Bus by byl náhodou fajn, osekaný transporter, hlavně i cenově, proč ne? Líbí se mi celkem i ty náčrt velkého SUV, ale ta Oktávka? No, to je dost hrozné >:D Snad to tak nedopadne >:D Parodie na Eklasse >:D
      • 13 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 16.09.2015  09:53

        « Re: Re: Kedy?

        Ak je na tom renderi tej O III FL aspon polovica pravdy ( uz len samotny fakt, ze ma mat deleny predny kukuč ako kedysi E-klassy ) tak mozu ohlasit na pracaky hromadne prepustanie z tej haly, kde ich buchaju... 8-s
        • 30 Reagovat !

          foto Ondrej-Chamilla

          Ondřej Chamilla 16.09.2015  12:27

          « Re: Re: Re: Kedy?

          I naše informace říkají, že světlomety budou odděleny. Uvidíme :-)
          • 20 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 16.09.2015  12:37

            « Re: Re: Re: Re: Kedy?

            A kedy ukazu tu O III RS 4x4 ?
            Alebo to ten diskusny kolega klamal ? :-!
            • 00 Reagovat !

              foto holden-holden

              holden_holden 16.09.2015  16:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kedy?

              a co na ni uvidis?
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 17.09.2015  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kedy?

                Třeba jak takoví diskuzní šašci jako ty tu budou hýkat a "hejtovat" pod testy ;)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 16.09.2015  15:36

            « Re: Re: Re: Re: Kedy?

            To jako vážně? No... teda :/
      • 50 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 16.09.2015  10:07

        « Re: Re: Kedy?

        Moje obavy o facelift Octavie narůstají... :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 16.09.2015  10:10

          « Re: Re: Re: Kedy?

          >:D Radši si nech tu co máš >:D Tohle je velká síla... >:D
  • 40 Reagovat !

    foto vosovcelak

    vosovčelák 16.09.2015  11:49

    a neměla by mít škoda 9-ti místné suv ?

    aby uhájila nesporný prostorový náskok před konkurencí ? jako u všech modelů ... uvážíme-li, že průměrná evropská žena má 1,3 dítěte, myslím, že 7-mi místné suv zdaleka nepostačuje ... >:D :no:
    • 20 Reagovat !

      foto dewill

      dewill 16.09.2015  12:02

      « Re: a neměla by mít škoda 9-ti místné suv ?

      myslíš transporter na zvýšeném podvozku a v 4x4?:)
  • 40 Reagovat !

    foto Somewhere-je-uz-prec

    Somewhere je už preč 16.09.2015  12:27

    Neviem si pomôcť,

    ale Kabáňovi neverím ani slovo. Podobným spôsobom, zdá sa mi, sa vyjadroval vždy a všetky tie prekvapenia a výrazné zmeny verejnosť, vyjmúc fanúšikov, takmer neregistrovala...
  • 72 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 16.09.2015  12:39

    Ježíšek

    Hurá, už zas budou Vánoce v létě. :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 16.09.2015  12:52

    Sedm v československejch

    No já jsem velmi zvědavý. Baví mě sledovat evoluci designu u Škodovky. Mám trochu obavu, aby Octavia nepřišla o zadní světla na čtvercovém půdorysu, z toho rozhovoru mám pocit, že ty změny budou trochu větší než obvykle a mohlo by následovat přibližování k Superbu. SUV si umím představit v současném jazyku, ty hrany by mu slušely, a detaily například, jak je zasazené zadní světlo u Fabie vč. C-sloupku, to by se mi líbilo, to se povedlo.
    • 31 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 16.09.2015  19:19

      « Re: Sedm v československejch

      No já jsem si to přečetl a jsem z toho rozhovoru dost rozladěný. Stačilo, pokud by u nového Tiguanu opravili zjevné chyby (příliš velká kola, příliš hluboko usazených v blatnících, chybějící ruční brzda, přeplácaná přední maska, odstranit konstrukční chybu, kdy při sklopení zadních sedadel nevznikne rovná plocha) zapomenout na zjevné škodovácké nesmysly (jako otočená čísla na tachometru a otáčkoměru a spláclá střecha u zadních dveří) a mohlo by to být dobré. Jenže z toho, co ten člověk říká, se obávám, aby z toho nevzniknul další rendlík, nebo bláznivý rumunster :no: Pokud se neudrží konzervativní charakter škodováckého designu, bude s komerčním úspěchem Škody amen. Ti, kdo to nemají v hlavě srovnané, si stejně koupí rendlíka, nebo podobnou kreaturu a "sportovní a moderní" Škoda jen ztratí normálně uvažujícího zákazníka, který si koupí něco méně bláznivého. Dobře to bylo vidět na praštěném designu rumunstera. Nebýt flotilových nákupů, byl rumunster propadákem.
      • 00 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 16.09.2015  22:04

        « Re: Re: Sedm v československejch

        Preplacana predni maska? Myslis ty dve horizontalni lamely? >:D
  • 20 Reagovat !

    foto eXp10it

    eXp10it 16.09.2015  15:01

    Sportovní suv

    "Bylo těžké skloubit sportovní vizáž s vyšší karosérii SUV? ". To už se hodně blíží TV nova. To je dotaz jak: "Bylo těžké skloubit display s LCD?". Zajímalo by me co si redaktor mysli ze zkratka SUV znamená.
  • 10 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 16.09.2015  18:58

    Superb Sportline

    Bude k objednání od 22KT/16. :-!
  • 20 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 16.09.2015  19:29

    Ne, nebude to překvapení...

    Je mi líto, pán Kabaň, ale Polar bude znám nejméně půl roku před jeho představením. O to se pánové z AutoBildu postarají a já jsem tomu rád. Alespoň pak nebudu očekávat designovou bombu, ale budu mít čas připravit se i poměrně usedlý, moderní ale nepříliš dynamicky působící vůz, jemuž v rámci úspor budou chybět např. chromové lišty kolem bočních oken. Ale na druhou stranu možná nabídne deštníky v předních dveřích, aby byl simple clever. Jo, a taky se trochu ušetří na zvukově izolujících materiálech, jak pro úsporu váhy, tak proto, aby Polar nekonkuroval Tiguanu, a tak proto, aby bylo možno vůz vylepšovat při faceliftu.
    Už by to chtělo opravdu něco výrazného!
  • 21 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 16.09.2015  20:18

    Kouzlo nechtěného?

    "Auto.cz však mezi vybranými médii samozřejmě nechybělo".
  • 30 Reagovat !

    foto Dixik2

    Dixik2 16.09.2015  20:57

    Roomster II

    Prodej bude od března 2016. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 17.09.2015  21:58

      « Re: Roomster II

      Nemá smysl čekat, Caddy už se prodává a VW je u nás tradičně levnější než Škoda >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 17.09.2015  08:50

    Trochu obavy a jeden návrh...

    Já jen doufám, že facelift současné oktávky dopadne mnohem lépe, než u té minulé. To byla opravdu designová katastrofa, to nejhorší, co design škodovky od spojení s VW vytvořil...
    P.S. Vzhled současné Octavie se mi strašně líbí, hlavně ty lomená přední světla. Jediné, co by to auto potřebovalo jako sůl, je mírně zvětšit rozchod kol, aby se víc přiblížila k okrajům blatníků. Pak by už Škodovka nemusela dávat podložky na vystavovaná auta :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 17.09.2015  13:03

      « Re: Trochu obavy a jeden návrh...

      tak rozchod určitě měnit nebudou a kola zalezlá půl metru v podbězích zůstanou (včetně RS), protože to je dneska už charakteristický poznávací znak škodovek (jakési rodinné stříbro), který se bude do budoucna dále prohlubovat (každá další generace bude širší a širší minimálně o centimetry, ale rozchod rozšíří vždy maximálně o milimetry.

      Jinak s Octávkou není potřeba dělat vůbec nic, kromě předních světel základní verze, která vypadají jako z devadesátých let...

      ... pokud jde o O2, tak facelift ve správné barvě (stříbrné) na liftbacku se správnými koly nevypadal až tak špatně... (combi vybadala blbě všechna, tam to fakt nekorespondovalo)
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.09.2015  09:08

        « Re: Re: Trochu obavy a jeden návrh...

        ... a zbaviť sa tých zadných šikmých prelisov okolo značky, tak ako u Superba!
  • 10 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 17.09.2015  10:15

    Vedeni mu zatrhlo kecani

    "Dostat se k Jozefovi Kabaňovi bylo letos ve Frankfurtu daleko těžší než kdy jindy. Šéfdesignér totiž výrazně zredukoval svůj „rozhovorový“ program"

    Myslim, ze v predeslych rozhovorech toho asi nakecal az prilis, tak dostal pratelskou radu, kterou ale nevyuzil:

    "můžu vám prozradit, že se bude z pohledu designu jednat skoro o nové auto. Opravdu, výsledek předčil všechna moje očekávání!"

    V prekladu: Nekupujte soucasnou Octavii, uz je nova a bude daleko lepsi = prodeje -30%
    • 10 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 17.09.2015  11:29

      « Re: Vedeni mu zatrhlo kecani

      Pravděpodobně dostal pokyn, aby něco v tomto smyslu řekl, protože výroba oktávek naprosto nestíhá poptávku :-)
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 17.09.2015  21:57

        « Re: Re: Vedeni mu zatrhlo kecani

        nebo úplně opačně. Z POHLEDU DESIGNU... tzn. líbí se ti současná podoba? Kupuj hned, facelift design opět zkur.... >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 17.09.2015  12:44

      « Re: Vedeni mu zatrhlo kecani

      tak úplně nové nemusí nutně znamenat lepší a jestli to má být vážně čtyřoké, tak bych naopak spěchal pro tu stávající... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 17.09.2015  13:16

        « Re: Re: Vedeni mu zatrhlo kecani

        Bohužel máš možná pravdu, v případě příšerného "korejského" faceliftu II. generace to platito totálně! ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 26.09.2015  09:11

        « Re: Re: Vedeni mu zatrhlo kecani

        Nikam nebež. Počkaj na novú a starú kúpiš s výbehovým bonusom. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Petrko

    Petrko 17.09.2015  14:34

    chápu ty divné reklamy Hzundaie. Tohle je totéž jen to nedávají do TV. Vánoce v létě, Velikonoce v listopadu a tráva bude modrá.
  • 01 Reagovat !

    foto King-of-the-road-

    King of the road. 17.09.2015  19:47

    Foto Octavie

    Nejaka fotka od designove maga X-Tomiho by nebyla:-)))
  • 00 Reagovat !

    foto Gabriska

    Gabriška 17.09.2015  21:01

    facelift

    Teď vypadá Octavia parádně, tak hlavně, aby se to faceliftem nepřekombinovalo a nevznikl z toho nějaký paskvil. To by byla věčná škoda. Byť na nové tak, jako tak, nebude. Takže bazar to jistí za pár let. Předpokládám, že nejdřív se objeví v nějakém velkém, takže to Áčka jistí.
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 17.09.2015  21:55

    Jistě, pane ministře...

    ...a s příští generací Yetiho přistanou na Marsu >:D >:D >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici. Doma skoná jen pětina lidí

Většina Čechů umírá v nemocnici, muži i na ulici.…

Většina Čechů by svůj poslední den nejraději prožila v klidu domova, ale ve skutečnosti se toto přání „splní“…

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5 hodiny! „Hodně aut zhaslo, čekáme na vlky...“

Peklo na D1: Filmaři Honza a Honza tu strávili 13,5…

„Začíná tu být tma, hodně aut zhaslo. Čekáme na vlky.“ Tuhle lehce humornou zprávu posílali mobilem domů ve…

 

iSport.cz

Vary sklízí chválu za bruslivý hokej. Sičák vypráví, jak zkušení hráči působí na mladé

Vary sklízí chválu za bruslivý hokej. Sičák vypráví,…

Měli leštit extraligovou podlahu. Ať už podle finanční síly, nebo z pozice naivního nováčka. Jenže karlovarští…

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je Slavia. Pomáhá video?

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je…

Velká jízda Slavie a Plzně, další sparťanské trápení, sedmnáctigólová show boleslavského čarostřelce Nikolaje…

 

Reflex.cz

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany. Předvádějí se na Instagramu, zatímco země trpí pod sankcemi

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany.…

Zatímco Írán byl poměrně tvrdě zasažen sankcemi, které na něj uvalily Spojené státy, děti zazobaných obyvatel…

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než kvůli střetu zájmů. Tady jde o mnohem víc

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než…

Ačkoli se na první pohled týká verdikt Evropského parlamentu o „zastavení“ dotací pro společnost Agrofert z…