Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto bude mít brzy nového šéfa: mezi kandidáty je údajně také Jahn

Ondřej Láník
Diskuze (26)
Podle listu Wolfsburger Allgemeine Zeitung bude mít Škoda Auto od léta nového ředitele. Informace serveru Auto Motor und Sport hovoří o čtyřech kandidátech. V nejužším výběru je i Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, a.s. za oblast personalistiky.

Německý list Wolfsburger Allgemeine Zeitung sice ve středu napsal, že novým šéfem české automobilky Škoda Auto se stane Reinhard Jung, ale podle pátečních informací serveru Auto Motor und Sport není toto rozhodnutí definitivní.

Reinhard Jung působí v roli šéfa strategie výroby koncernových značek Volkswagen od srpna 2004. Předtím působil dva roky jako ředitel Volkswagenu v Mexiku. Ve Volkswagenu pracuje Jung již od roku 1974, kdy nastoupil jako projektový inženýr.

Podle AMS je mezi kandidáty nejen Jung, ale také Winfried Vahland, momentálně zodpovědný za aktivity koncernu VW v Číně, Stefan Jacoby, vicepresident značky Volkswagen pro marketing a prodej a také Martin Jahn, člen představenstva Škoda Auto, a.s. za oblast personalistiky.

Dosavadní šéf Škody Detlef Wittig oslaví na začátku června 65 let a odejde do důchodu. Wittig stojí v čele automobilky Škoda Auto od října 2004 a v minulém roce se stal v České republice manažerem roku.

Ondřej Láník
Diskuze (26)
5. 5. 2007 12:34
Re: jestli už není pozdě
A nejen auris,ale i nové Bravo má stejný podvozek jako stilo!!
Já jsem s fábií jel a musím říct,že lépe sedí v zatáčkách než první,jen se více nakloní,ale podvozek v rámci třídy opět patří k tomu nejlepšímu....jen punto s corsou mají lepší.... :-!
5. 5. 2007 12:30
Re: jestli už není pozdě
Myslím,že jsi velký odborník >:-[]
Roomster jede na tři směny,nová fábia podle prvních čísel jde na dračku....a ty tady tvrdíš takový nesmysly?? :-!
5. 5. 2007 12:29
Re: jestli už není pozdě
Myslím,že jsi velký odborník >:-[]
Roomster jede na tři směny,nová fábia podle prvních čísel jde na dračku....a ty tady tvrdíš takový nesmysly?? :-!
4. 5. 2007 06:19
Re: jestli už není pozdě
To je spiatocnicke myslenie a´la Volkswagen: naco zlepsovat, ked sme dobri? Preco vyvijat pre novu generaciu aut napriklad novu podvozkovu platformu? Napriklad preto, ze ta povodna je vzhladom na dnesne poziadavky trhu prilis mala, s kratkym razvorom a uzkym rozchodom. Alebo aj preto, aby sa zefektivnila jej vyroba, technologie sa stale vyvijaju, co bolo moderne a na spici vcera, dnes je uz zastarane a mozno zbytocne drahe (vid. VW Golf). Tiez preto, aby plnila poziadavky dneska, nie tie minule. Ani nechcem vidiet tie investicie, ked trh dotlaci Skodu montovat aj ine ako benzinove a naftove motory, pretoze platforma nie je na podobne konstrukcne modifikacie nijak prisposobena. Spat na vavrinoch sa nevyplaca.