Koukám na tvůj vozový park a chápu, že máš vysoké nároky...
Za mě snad jen tolik, že život bez střechy má svoje kouzlo a užíval jsem si jízdu i když jsem jezdil v manželčice 206cc a později 207cc a poslouchal pošklebky o tom, jestli nejsem gay:)
Pár let mám taky kabriolet (starý) a problém je strašně úzká škála počasí, kdy se s tím dá jezdit. Nesmí být moc zima (tzn alespoň 12 stupňů) ani moc horko (tzn. tak do 27), nesmí pršet, nesmí moc pálit slunce, nesmí před Váma jet hulící avie nebo nějaký jiný dieselový vrak... prostě ideál je 20 stupňů pod mrakem (případně jasná noc). Protože není nic smutnějšího než mít kabroš a jezdit s nataženou boudou.
Jinak k článku - Z3 je hezké auto, ostatní se mi nelíbí. Já bych do výběru přidal Miatu a Astru, případně Mégana.
Presne ja bych jeste dodal, nesmis jet na nejakou trachtaci kam musi byt manza nacesana, pak zbyva cesta zpet, pokud nenastanou uz recene varianty. I proto sem se kabria nenavratne zbavil
Z4 je neobyčejně špatně řešená. Fouká do ní už od 60 km/h docela nepříjemně. Je dost nízká a čelní sklo je níž než je příjemné. Řešením je mít tak 150 cm... nebo kulich:)
Zetti ty seš konůpek, co je schopnej v jednom příspěvku auto sepsout a o příspěvek dál vychválit.
V prvním příspěvku vysvětluješ,proč je Z4 pryč a nenávratně a v druhém píšeš, že je úplně v pohodě.
Střídáš se s někým u kompjůtru? >:D
Ja myslim, ze ta mas lehce navato. Vysvetlim ti to ale musis mi rict co ti neni jasne.
Vyuziti kabria u nas je velmi omezene jak pise Stejsn. To snad pochopis.
Z4 E85 ma platenou strechu, nema zadni okenka. Tahne do ni jak do shnile chatrce.
Z4 E89 (sDrive od roku 2009) ma plechovou strechu, na kazde strane 2 pary oken. Pokud zavres vsecky okna, je uplne v pohode, netahne do ni a v tricku v ni pojedu uz od nejakych 9°C
Drzel jsem to auto 9 let a najel 50K km. Proste tech prilezitosti s tim jet bylo tak malo, ze drzeni toho auta nedavalo zadny smysl. Tedy alespon pro mne, nekdo jiny me auto honi po Morave a je moc spokojenej.
"Presne ja bych jeste dodal, nesmis jet na nejakou trachtaci kam musi byt manza nacesana, pak zbyva cesta zpet, pokud nenastanou uz recene varianty. I proto sem se kabria nenavratne zbavil"
Z čehož mi vyplývá, že auto, které jsi prodal, mělo všechny výše jmenované nedostatky - což bylo následně důvodem jeho prodeje.
Jinak omezené možnosti jsou u kabria s plátěnou střechou, s CC se dá jezdit celoročně, což taky manželka posledních deset let dělá... Nepřestěhuješ s tím čtyřčlennou rodinu na chatu, nicméně jinak je to v pohodě, auto - většinu lidí vidím v autech sedět samotný, max po dvou... plný auta jen o víkendu.
"Nesmí být moc zima (tzn alespoň 12 stupňů) ani moc horko (tzn. tak do 27), nesmí pršet, nesmí moc pálit slunce, nesmí před Váma jet hulící avie nebo nějaký jiný dieselový vrak... prostě ideál je 20 stupňů pod mrakem (případně jasná noc) "
To snad pochopi i mene chapavy. To ze aktualne venku slunce vypaluje fleky do kuze a par blbcu to neodradi od jizdy bez strechy je jejich problem. K te Z4ce bych dodal, ze muze i prset, ale musi se jet.
U nás v Brně máme opalovací krémy, sluneční brýle a čepice. A je opravdu zvláštní, když jsi to auto měl devět let, že jsi na to přišel až teď, že je vlastně k ničemu :-):-):-):-)
Jestli ty nebudeš ten blbec:)
Ty jsi taky chudak. V aute se netopilo jednu cestu v ramci testu. Min. 100 km trasa je pro test idealni. Na kratke cesty se taky netopi, to postrada smysl. Auto je nahraty z garaze, kde je trvale min. 10°C
Ta recenze taky neni urcena pro tebe, pres ni hledam lidi se kterymi si mohu menit zkusenosti. Par tech lidi jich mam, doslova par, ale tech aut tady je par a za celou dobu co ho mam jsem na druhe na silnici jeste nenarazil. A takovy auta si ja hledam, takovy mam rad. Muzu ti pripadat jako blbec, ale auto kteryho sou plny parkoviste bych si urco nekoupil.
Ale koníčky máš společný s některýma místníma frajerama. Třeba jezdit na letních celý rok:)
Když potkáš za rok jedno Ferrari FF, znamená to, že jsi potkal vyjímečné auto. Když potkáš jedno Mitsubishi, znamená to, že jim na to víc než jeden člověk neskočil:)
V Evrope nas byznysmani ridi prostrednictvim politiku a ty jsi jejich dokonalou ovci. Nejen ze jako ovce poslouchas ale jeste pokladas jejich rozhodovani za jedine spravne navic to vnucujes i ostatnim
Jezdit na zimnich gumach v zime je v mych rezimech jizdy stejna blbost, jako nosit v lete povinne destnik. Letos je to teda docela extrem.
hehe, letos jsem přezouvání nechal až na poslední chvíli a když lehce nasněžilo, zámkovou dlažbu s lehkým popraškem jsem s RWD nevyjel ani nadvacekrát, i když jsem se rozjížděl ze suché garáže:)
ty ovce >:D
jj, to sou ty evropsky jebky, zapadnou i do mokre travy. Mitsubishi Outlander a Eclipse Cross maji podvozek S-AWC vychazejici z Evolution. Ale to je pro tebe scifi, tim se nezabyvej
Frajeru uhádá auto z 1.2 na 900, pak dá dýško na milión >:D >:D >:D ale v autě netopí a jezdí na letních gumách, protože mimo Prahu údajně nejezdí, takže provozuje krabici 4x4 v příměstském provozu:)
to máš recht, to je pro mě sc-fi:)
mhm tak to asi nemám tak velké nároky jako ty, v kabriu se dá jezdit se zapnutým topením i v 18 stupních a se zapnutou klimatizací i v 35...
S windschotem a vytaženýma okýnkama na dálnici klidně 220, se staženýma okýnkama reálně tak do stovky, kdy si užívám větříku a nepotřebuju tolik klimatizovat...
Přesně tak, není problém jezdit nahoře bez i v teplotách kolem -10 °C. Windshot udělá dost a do auta téměř nefouká, takže se dá se zapnutým topením příjemně jezdit. A na zimu jsem neměl lepší auto na každodenní dojíždění, než roadster, teplo v tom je hned, člověk škrábe jen 3 malá okna, sníh má smeten prakticky jedním tahem košťátkem...A ještě je s tím sranda :-)
Já když jsem měl Boxstra, tak jsem řešil jen plátěnou střechu aby mi ji nějakej gauner nerozřízl, páč i druhovýroba 45 000 Kč bez práce.... Takže jsem řešil parking a přenocovaní aute kde
Jsi nejak moc zhejckanej, poslis >:D Je jasny, ze Ritmo se hodi uz jen jako lestenka na leto. Ale jinak nevidim nic spatneho na celorocnim pouzivani kabrioletu a tim padem i jezdeni s natazenou strechou. Napr. s celorocnim provozem Saabu 9-3 2,0T Hirsch nemame problemy. S natazenou strechou je to vevnitr jak coupe, dobre odizolovane a svetle calounene, takze vubec nevnimas, ze jedes v cabriu a ne v coupe.
kabrioletov je coraz menej takze takyto clanok tu za 10 rokov asi uz ani nebude... vonku 30tky .. a ludia v obchodakoch na velkych milionovych SUVeckach ;-) .. a cim vacsie tym lepsie .... no jo... kabria su dnes uz bez sance hoc mnohi ludia na mne aj maju ... ale akoby ich dnes uz nikto nechcel sila :*) .... a vlastne ani neviem ci som nejake kabrio tento rok u nas uz videl... mozno raz.. aj to asi len nejaku staru sunku ... inak by som o tom vedel
Můj výběr je Chrysler Crossfire cabrio, nebo Pontiac Soltice, nebo Smart Roadster coupe Brabus na víkendový relax + jízda město
ale je jich jak šafránu v ČR, takže výběr bída
Z toho výběru bych si nekoupil ani jedno a už vůbec ne za 200 tisíc. Bud bych vzal Chrysler Sebring V6 a ještě by mi tak 150 tisíc zbylo a nebo bych si připlatil na BMW 6er s V8, Mustang V8, Camaro V8...
>:D >:D >:D Chtel jsi rict, ze by ti tech 150tis. zbylo na nutny servis, nebo jak to bylo mysleno?
EDIT: Sorry, kouknul jsem, ze jezdis v Renaultu, coz tvuj prispevek do jiste miry omlouva. >:-[]
Co se vyberu v clanku tyce, muj salek kavy to uplne neni, ale proc ne... snad bych jen doplnil, ze to Z3 a MR2 nebudou v tehle cenove relaci zadny top kousky.
Do 200tis. Kc bych volil napr. druhou generaci MX-5, Peugeot 306 Cabrio nebo MG TF. Tyhle auta se daji v danem cenovem limitu sehnat v opravdu dobrem stavu, bez koroze, mechanicky bez problemu, se zachovalym interierem i strechou.
Z osobni zkusenosti pak muzu jedine doporucit nejaky Saab. U nich je navic vyhodou, ze se daji pouzivat celorocne i jako hlavni auto. Jen s tou cenou uz jsme nekde jinde, pokud se budeme bavit o autech v top stavu a je jedno, zda bude rec o klasicke 900, novejsi 900 II/9-3 nebo posledni generaci 9-3. Tyhle auta ovsem levnejsi uz nebudou.
Z vlastni zkusenosti muzu doporucit: [odkaz]
Spatnou volbou urcite nebude ani nejaky Benz. Muj osobni tip jsou W124 Cabrio a R129. Pro ty, kteri hledaji neco dostupnejsiho, pak treba CLK. Vyvaroval bych se jen druhe generaci SLK R171, ktere jsou peklo na servis a i takova banalni vymena palivoveho fltru znamena praci na cely den a tomu odpovidajici fakturu...
Jinak k té využitelnosti v našich klimatických podmínkách... Bez střechy člověk jezdí protože chce, ne protože musí. Na vyjížďku pro radost opravdu není problém od nějakých +5 °C. Aspoň u rozumně řešeného roadsteru. V podstatě to znamená že od dubna do října jde střecha nahoru jen když prší ;-)