Diskuse

Kamaz 6580, 65801 a 65802: Nejnovější zástupci své značky

20.5.2016

Kamaz si pro letošní rok připravil novou generaci těžkých nákladních vozidel v podobě modelů s označením 6580, 65801 a 65802.

 

  • 29 Reagovat !

    foto cechblog

    cechblog 20.05.2016  07:53

    NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

    v Rusku v podstatě neexistuje nic co by v automobilovém průmyslu Rus vymyslel sám, vše kopíroval, ukradl (i jejich slavný T-34 /motory, převodovku, podvozek, konstrukční části, sklonění předku atd./), nevíte někdo jak vznikl Kamaz
    • 52 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.05.2016  08:34

      « Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

      Jasně......

      Ještě tak o tom něco vědět vid.

      První generace automobilů KAMAZ pochází z perspektivních automobilů ZiL-170 a ZiL-175. První nákladní automobil KAMAZ byl vyroben na hlavní výrobní lince 16. února 1976 (model KamAZ-5320, po mnohaletém provozu na jihu Ruska byl odkoupen, opraven a umístěn v muzeu závodu). Již v roce 1979 byl vyroben stotisící nákladní automobil.
      Automobilka KAMAZ byla založena v roce 1969 z důvodů nedostatečných kapacit v závodech na výrobu nákladních vozidel s nosností mezi 8 a 20 tunami s naftovým motorem. Na nejvyšší úrovni bylo rozhodnuto o stavbě automobilového závodu ve městě Naběrežnyje Čelny v Tatarstánu. Pozici nevybrali náhodou, město se nachází v centru země, u břehu dvou splavných řek Volhy a Kamy. Nedaleká železniční trať byla také výhodou. Plánované objemy výroby zahrnovaly 150 000 nákladních automobilů a 250 000 motorů ročně.

      Budování továrny probíhalo průběžně celé desetiletí, celková zastavěná plocha 3 343 000 mł závodu v dalších letech ještě stoupla. V závodě bylo použito více než 30 000 jednotlivých kusů technologického vybavení, zahrnujícího poloautomatické a automatické stroje a vybavení. Na vybavení výrobních linek KAMAZu se podílelo přes 700 zahraničních firem z 19 zemí Evropy, USA, Kanady a Japonska. Dalších 2 000 závodů pocházelo z 500 měst Sovětského svazu.
      • 02 Reagovat !

        foto cechblog

        cechblog 21.05.2016  01:19

        « Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

        takže bolševiku víš ho-vno, jen obecné info ze stárnek kamaz.cz a nic na co jsem se ptal, Zil kopíroval kde koho, někde jsem četl, že Kamaz kopíroval také Tatru [odkaz]
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 21.05.2016  21:35

          « Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

          ZIL neměl potřebu nic kopírovat, ZIL právě ža do zahájení výroby Kamazů byl nejdůležitější automobilka v zemi a dostával solidní peníze. Celý areál byl spší obří město a zaměstnával tisíce lidí.
          • 00 Reagovat !

            foto cechblog

            cechblog 22.05.2016  17:21

            « Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

            jasně, jako celý sovětský průmysl, vždť jste nám o něm tvrdili, že je nejvyspělejší na světě
    • 42 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 20.05.2016  08:34

      « Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

      si doštuduj najprv niečo, kým vypustíš takú xujovinu. T34 vznikla na základe legálne kúpenej licencie od amerického konštruktéra, ktorého konštrukciu ani v amerike ani nikde v európe nedocenili. Rusi, teda sovieti to kúpili, vylepšili a uspôsobili na ich potreby a podmienky. A pokiaľ si dobre pamätám, tak kamaz kupuje kabíny, pričom podvozok nápravy, prevodovky aj motory si robí sám. Podobne to robí aj Tatra a tá kupuje aj motory od Paccaru.
      • 02 Reagovat !

        foto cechblog

        cechblog 21.05.2016  01:10

        « Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

        psal jsem snad něco co by s tím bylo v rozporu ty tupá hysterko, co ani nezná konkrétní jména o kterých žvaníš, od Christieho koncepci, podvozek a konstrukční části (zkosené hrany), od Dodge převodovku, od BMW benzínový motor, od Liberty naftu a to ani nemluvě, že převodovku a motor dělali jen z materiálu dovezného ze západu
        • 21 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 21.05.2016  09:15

          « Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

          ja som ti do ničoho nenadával ale kľudne môžem skĺznuť aj na takú úroveň. Googlil si pekne, akurát si toho veľa tipujem z angličtiny nepobral. >:D ty priglupava haňa
          • 02 Reagovat !

            foto cechblog

            cechblog 21.05.2016  18:30

            « Re: Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

            utřels, tak zalez
            • 21 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 21.05.2016  21:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

              tebe sa ani nedá napísať že naser si, pretože v hlave už máš nasrané
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 21.05.2016  21:32

          « Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

          šašku, T-34 mělo dieslový motor, na rozdíl od werků wehrmachtu co měly akční rádius 100 km >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto cechblog

            cechblog 22.05.2016  13:27

            « Re: Re: Re: Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

            bolševiku, raději drž svou nevzdělanou hubu: [odkaz]
    • 22 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.05.2016  08:35

      « Re: NEZNÁTE NĚKDO TECHNICKOU SPECIFIKACI V HISTORII

      ZIL 175 [odkaz]
  • 15 Reagovat !

    foto cechblog

    cechblog 20.05.2016  07:55

    MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY

    Díky tuneldědkovi Klausovi se prodej Mercedesu neuskutečnil.
    • 13 Reagovat !

      foto galerida

      galerida 20.05.2016  16:19

      « Re: MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY

      Teraz neviem, či sa sťažuješ, alebo ho chváliš. Bez zohľadnenia jeho ostatných krokov JE TATRA JEDINÁ ČESKÁ AUTOMOBILKA, ktorú môže závidieť celý svet. Škoda je technológia vw group a v tom aute je toho pramálo českého, taktiež majitelia majú majú trvalý pobyt mimo ČR. Tatra je v tomto domovskou firmou, podvozky sú celé ich know-how, zvyšok DAF... A na rozdiel od Kamazu, nie je každá jedna tatra originál a nehrozí to, že ak kúpiš 10 rovnako nakonfigurovaných tatier a objednáš náhradný diel, tak ti nebude pasovať na hociktorý kus. Čo je u Kamazu bežné - čo kus, to originál - aj keď na papieri všetky navlas rovnaké :-)
      • 03 Reagovat !

        foto cechblog

        cechblog 21.05.2016  01:50

        « Re: Re: MERCEDES MĚL ZÁJEM O NÁKUP TATRY

        na Tatře není co závidět, bohužel, jen tupé kecy se Škodovkou, malé motory vznikají v Česaně a jsou dílem našich inženýrů, raději Škodovku pod VW s miliardovými zisky než Tatru, který je stále v insolvenci PS: ty slovenský blbe, kde mají trvalé bydliště slovenští majitelé Tatry
  • 20 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 20.05.2016  14:53

    kvalitka

    no tak neviem ako kamaz, ale moja priatelka sa narodila nedaleko tovarne - a to je celkom kvalitna masinka!!!
    :-!
    a aj Kazan je super mesto
  • 22 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 20.05.2016  20:48

    Senzace se nekoná...

    Už už jsem se chtěl divit, že se stal zázrak a že Rusové u nového Kamazu navrhli velmi pohlednou budku, .... než jsme se dočetl, že pochází od Mercedesu! >:-[] >:-[] >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.05.2016  22:34

      « Re: Senzace se nekoná...

      zato Tatra Phoenix vůbec cizí budku nemá, že....Avia má budku, co dělalo designerské centrum Daewoo v Anglii atd atd.

      • 12 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 20.05.2016  23:42

        « Re: Re: Senzace se nekoná...

        Já ale přece netvrdím, že výrobce kamionů nemůže použít cizí budku, já jen napsal, že jsem si (naivně) myslel, že se Rusové konečně zmohli na slušný vlastní design! :-)
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 21.05.2016  21:33

          « Re: Re: Re: Senzace se nekoná...

          Oni maj i vlastní budky, neboj
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 22.05.2016  15:34

            « Re: Re: Re: Re: Senzace se nekoná...

            Jasně, ale větišnou moc krásy nepobraly... ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto cechblog

              cechblog 22.05.2016  17:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Senzace se nekoná...

              co krásy, ale kvality
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Stav Lenky (36) pobodané v Egyptě se prudce zhoršil. Letí za ní český lékař

Stav Lenky (36) pobodané v Egyptě se prudce zhoršil.…

Ještě včera se mluvilo o jejím brzkém převozu zpět do České republiky. Dnes se ale podle informací ministerstva…

Božský Thor má nový sestřih, na hvězdnou akci láká čerstvým trailerem

Božský Thor má nový sestřih, na hvězdnou akci láká…

Do filmového podzimu už zase tak moc dlouhá doba nezbývá. Jedním z jeho trháků má být i nové dobrodružství…

 

iSport.cz

Famózní úspěch! Baumrtová zaplavala český rekord a je ve finále MS

Famózní úspěch! Baumrtová zaplavala český rekord a…

Česká plavkyně Simona Baumrtová po čtyřech letech znovu postoupila do finále mistrovství světa na 100 metrů…

Jednáme s několika kluby, řekl Jágr o NHL. Šéfovi Floridy už odpustil

Jednáme s několika kluby, řekl Jágr o NHL. Šéfovi…

Když hokejisté Kladna v přípravě na novou sezonu poprvé vyjeli na led, nechyběl mezi nimi ani Jaromír Jágr. Ten…

 

Reflex.cz

Šestnáctiletá Němka, členka Islámského státu zadržená v Iráku, pochází z města nedaleko českých hranic

Šestnáctiletá Němka, členka Islámského státu…

Příběh šestnáctileté Němky Lindy Wenzelové, která se hlásila k Islámskému státu a byla zadržena počátkem…

Obrácená migrace: Za druhé světové války byli uprchlíci z Evropy v syrském Aleppu či palestinské Gaze

Obrácená migrace: Za druhé světové války byli…

Důvody pro migraci bývají po staletí podobné – války, násilí, ekonomické problémy. Jenže toky, kudy uprchlíci…