Diskuse

Kamaz Days 2014 u Hradce Králové

1.9.2014

Společnost Kamaz Česká republika připravuje akci, na níž představí nákladní vozidla Kamaz a dalších značek vyráběných v Rusku.

 

  • 88 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 01.09.2014  08:11

    ko

    když tam přijdete, myslete i na to, co ty sviněruský nám tady udělali. Lidé probudte se a myslete i na naše děti. :-!
    • 107 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 01.09.2014  08:34

      « Re: ko

      Jejda, diskusní hvezda petrumr opet perlí.

      Zajímavé ze ti nevadí "co ty svině německý nám tady udělali", mucedníku.

      Doufám, ze uz máte v ústavu po snídani. Ceká te dnes terapie nebo jsi zarazen jako beznadejný prípad?
      • 83 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 01.09.2014  09:29

        « Re: Re: ko

        Tak tak a to bych se vsadil, že ty němci tady u nás a v koncetrákách zabili víc našich lidí než sověti >:D
        • 74 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 01.09.2014  09:32

          « Re: Re: Re: ko

          Jenomze petrumr se tady práve o tech Nemcích v dobe 2. svetové války nekolikrát pozitivne vyjádril, takze to mu jaksi nevadí. Proto taky tak nenávidí vse co je ruské.
          • 83 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 01.09.2014  09:37

            « Re: Re: Re: Re: ko

            Tak třeba byl dědeček esesák nebo aspon obyčejný český udavač. Nebo možná sudeták a henleinovec, kdo ví >:D >:D >:D
        • 46 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 01.09.2014  15:17

          « Re: Re: Re: ko

          Rozdil je mozna v tom, ze se Nemci poucili, ale Rusove vubec ne.
          • 43 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 01.09.2014  15:25

            « Re: Re: Re: Re: ko

            Nějak jsem si nevšiml, že by Rusové někoho přepadali nebo zabíjeli. Stejné je to i s Němci. Horší je to asi s Američany. Ti mají po válce na svědomí pád miliónů lidí.
            • 46 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 01.09.2014  15:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: ko

              Nepracujes nahodou na ruskem ministerstvu zahranici? :-)
              • 44 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 01.09.2014  15:50

                « Re: ko

                Jestli je každej člověk s mozkem dle tebe ruskej agent, tak asi budu ten spící agent. Až mě někdo probudí, tak ti to potvrdím na 100%. Jo a ještě se omlouvám za překlep. Nemají na svědomí pád ale pár miliónů lidí.
                • 43 Reagovat !

                  foto Nicco

                  Nicco 01.09.2014  15:55

                  « Re: Re: ko

                  Uz i Rusove samotni priznali, ze maji vojaky na Ukrajite a co tam asi delaji, kdyz nezabiji?
                  • 34 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 01.09.2014  16:07

                    « Re: ko

                    Když to bereš takhle, tak asi nenajdeš národ, jehož vojáci někoho nezabíjí. Tím ale neříkám, že na Ukrajině má ruská armáda nějaké vojáky. Možná, kdyby tam byli, tak se tam nikdo nezabíjí. Třeba jako na Krymu.
                  • 22 Reagovat !

                    foto aproximus

                    aproximus 01.09.2014  16:55

                    « Re: Re: ko

                    a co dělají američtí vojáci v afgánistánu, když nezabíjejí? a co dělali ve vietnamu a v iráku? mohl bys mi to prosím vysvětlit? zřejmě to byla jejich pravlast, stejně jako ukrajina rusů..
                    • 43 Reagovat !

                      foto petrumr

                      petrumr 01.09.2014  17:29

                      « Re: Re: Re: ko

                      je tam pozvala vláda, kdežto na ukrajinu vtrhli.
                      • 24 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 01.09.2014  17:31

                        « Re: Re: Re: Re: ko

                        Neblbni.
                      • 21 Reagovat !

                        foto dolfi

                        dolfi 01.09.2014  21:03

                        « Re: Re: Re: Re: ko

                        petrumr: Do Iráku pozvala američany vláda? Záleží na tom, kterou vládu myslíš, ale (tehdejší) irácká to určitě nebyla... ;-)
                    • 32 Reagovat !

                      foto petrumr

                      petrumr 01.09.2014  18:14

                      « Re: Re: Re: ko

                      gilgite, jsi tak blbéj nebo se tak děláš, proč pořád píšeš- skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu >:D >:D >:D
                      • 24 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 01.09.2014  18:25

                        « Re: Re: Re: Re: ko

                        petrumre, chápu, ze to mezi chovanci ústavu nemás jednoduché.
                    • 54 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 01.09.2014  20:33

                      « Re: Re: Re: ko

                      V Afghánistánu? Kdyby do něj prvně nevrthli Rusové a nerozvrátili do té doby fungující stát, kde se nedalo o nějakém talibanu či extremismu ani mluvit, nebyl by Afghánistán tam, kde je teď... Trochu historie by to chtělo.
                      • 12 Reagovat !

                        foto aproximus

                        aproximus 01.09.2014  21:08

                        « Re: Re: Re: ko

                        na to bych mohl taky klidně kontrovat, tím, že kde mohl být afganistán dnes, kdyby CIA fakticky nevytvořila talibán a nevyzbrojila mudžáhidy. ono není ani tak podstatné co se stalo před třiceti lety, ale co se děje dnes a bude dít zítra. co myslíš, že tam zůstane až se koaliční síly stáhnou? k čemuž dřív nebo později stejně dojde. pořádek a demokracie? mimo to, mluvit o afgánistánu před invazí rusů, jako o fungujícím státě bez extremismu je poměrně dost odvážné..
                      • 01 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 01.09.2014  23:04

                        « Re: Re: Re: Re: ko

                        Tak ona je pravda, ze pred tím nez Rusové vtrhli do Afgánistánu, tak tam nebyl taliban. Ovsem ten "fungující stát", to byl extrémní komunistický diktátor, který to dost prehánel i na vkus tehdejsího SSSR.
                        • 10 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 01.09.2014  23:12

                          « Re: Re: Re: Re: Re: ko

                          ale houno, v Afg měli krále, kterého místní komunisté s podporou SSSR svrhli a pak tam nastal bordel....... ;-\
                          • 01 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 01.09.2014  23:18

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ko

                            Ano, v Afgánistánu meli krále, kterého místní komunisté svrhli, a potom tam nastala taková diktatura, ze to bylo moc i na SSSR, a potom SSSR obsadil Afgánistán.
                          • 00 Reagovat !

                            foto aproximus

                            aproximus 02.09.2014  10:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ko

                            jo měli tam krále, ale s vánoční pohádkou to jinak nemělo nic společného..
            • 34 Reagovat !

              foto honysek

              honysek 01.09.2014  20:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: ko

              Cože??? Co tzv. osvobození, kdy se hordy primitivních ruských vojáků hrnuly do ČSR a kradly, co se dalo a znásilňovaly? Co srpen 1968? Co Afgánistán? Co domluva SSSR - nacistické Německo o neútočení? Rusové jsou rozpínavý národ, který se musí držet na uzdě, jinak pozře vše, co se mu zlíbí...
              • 11 Reagovat !

                foto aproximus

                aproximus 01.09.2014  21:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: ko

                nejdřív si naštuduj kdo a kolik procent světových zdrojů vlastní a spotřebovává a pak tu něco piš o rozpínavých rusech.
              • 21 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 01.09.2014  23:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ko

                Nemilý honyseku, slova jako "tzv. osvobození" muze pouzít jen absolutní lidský odpad. Kdyby nedoslo k tomu tzv. osbození, tak bys tady mozná dnes nic nepsal.

                Kdyz si clovek uvedomí, jaké obeti vojáci Rudé Armády v 2. svetové válce prinesli, kolik jich padlo a bylo zraneno, a to obycejných lidí, kterí nenesli vinu za poltiku SSSR, tak se cloveku nad takovým odpadem jakým jsi ty chce zvracet.

                Jiste, byli vojáci co kradli a znásilnovali, a to bylo spatne.

                Ale kdyz si clovek uvedomí, co tito vojáci, tito lidé zazili, nekolik let války, co prozili pri tazení znicenou zemí, mnoho z nich ztratilo své blízké, atd., tak kecy o "primitivních ruských vojácích" jsou odporný hnus.
              • 20 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 02.09.2014  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ko

                Kdyby sem ta rudá armáda nepřijela, tak než by dojeli američani k ostravě, tak němci postříleli tak o 30% lidí víc.....Takže díky té rudé armádě ses možná narodil.

                U dědy na vsi byli taky a nikoho neznásilnili a nezabili. Akorát přivelkli mouku a nařídili že chtěj upéct koláče. Ale to jim ženský rády upekly.
    • 78 Reagovat !

      foto Arten

      Arten 01.09.2014  11:49

      « Re: ko

      jj, člověk žasne a nechápe kolik lidí tady v Česku zase "fandí" rusákům, 40 let si s námi vytírali pr*el, ale co, to už je přece dávno pryč a zůstavají jen idylické vzpomínky na klídeček, teplíčko, smrádeček a všeobecný blaho(lo)byt.
      Jsem rád, že pan kolega Huml už to přestal v sobě dusit a učinil svůj "coming out". Bravo soudruzi, není přece zač se stydět, je třeba jasně pojmenovat, že zlo leží na západě a jediná naděje je na východě, ano, tak to musí být, tak je to správné, je třeba myslet politicky Jasánek.

      P.S. Barrichello a gilgite nepište mi tu prosím něco o kovbojích, národnostních předsudcích, černobílém vidění světa nebo jiných politicky korektních sra*kách. V Rusku je určitě spousty krásných míst, spousty dobrých lidí bla bla bla.... ale děkuji nechci, Rusa co nejdál od těla.
      • 53 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.09.2014  12:11

        « Re: Re: ko

        Já budu psát co chci. To co píses, tedy "idylické vzpomínky na klídeček, teplíčko, smrádeček a všeobecný blaho(lo)byt", v mém prípade nehraje zádnou roli.

        Nikdo netvrdí, ze zlo lezí na západe a dobro na východe.

        Ja Rusum nefandím, ale ani nejsem proti nim. Rozumím tomu, ze to nekteré pidimozky nejsou schopny pochopit.

        Za to, ze ty más cernobílé videní sveta a kazdý, kdo se pozitivne vyjádrí o Rusku, je pro tebe hned komunista, rozhodne nemuzu.
      • 31 Reagovat !

        foto Andromeda

        Andromeda 01.09.2014  12:20

        « Re: Re: ko

        Chyťte se třeba za ručky, a pochodujte spolu, protože jste oba stejná IQ ... Panebože, a tohle se prsí dokončenou ZŠ - odfláknuté nejen tam ...
        Nebezpeční, opravdu nebezpeční, jste Vy dva ... Čím dál a čím méně, tím lépe ... >:-[]
      • 32 Reagovat !

        foto aproximus

        aproximus 01.09.2014  12:57

        « Re: Re: ko

        jsi úplně stejný, jak ti, po kterých pliveš. to ti ale v té tvé zabědněnosti nedochází. aneb komsomolce a vlez do prdelky sovětů vystřídali ještě nadšenější tržní komsomolci a vlez do prdelky tzv. západu, kterým se slastně hýká blahem na rájem tzv. kapitalismu jen proto, že jimi vysmívaný ruský mužik dolující pro ně ropu a plyn a čínský otrok vyrábějící pro ně 18/7 výdobytky konzumu nemá ani né desetinovou mzdu a životní nároky.
        • 14 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 01.09.2014  13:44

          « Re: Re: Re: ko

          :yes: :yes: :yes:
          • 32 Reagovat !

            foto Arten

            Arten 01.09.2014  17:33

            « Re: Re: Re: Re: ko

            Já jsem tušil, že nakousávat tady politickou debatu je blbost, (ne)kulturnost internetové debaty v Česku je všeobecně známa a jakýkoliv noblesní gentleman by u nás v rychlosti metamorfózy na zpustlé hovado trhal rekordy.

            Všechno má v životě nějakou důležitost, podle níž se pak určují priority a u mě má geopolitická orientace Česka prioritu jednu z nejvyšších. Pánové, co si tu jako dokazujete? Pořád hledáte ideální eldorádo a ne a ne ho najít, co? Jo česká duše odkojená pohádkami má pro ten romantismus silné predizpozice, že ano?. Nechci vám do toho kecat, ale nikdy nebude nic tak dobré, aby se na tom nedalo najít něco špatného.

            Já vidím pro Česko v tomto čase a v tomto prostoru pouze 2 alternativy - západní nebo ruská sféra vlivu. Je tu ještě třetí varianta, opět zabrnkáme na idealistickou strunku a po vzoru věčného Kima budem usilovat o vojenskou a ekonomickou soběstačnost, ale to se snad všichni i tady shodnem, že je utopie. Vlastně jsem ještě zapomněl na možná úplně nejideálnější variantu švýcarské neutrality.....no, to necháme v kolonce "můžem jen snít".

            Tak takhle je nalajnované hřiště, za obě strany najednou nelze hrát, zbývá jen určitá variabilita ve způsobu jakým budeš za vybraný mančaft hrát. Jenže chyba lávky, zase jsme všechny přelstili, čecháček věří, že by možná šlo hrát za oba. Lavírování a až jakési opovrhování jasným vyhraněným postojem spojené s neochotou se za něco postavit, něco bránit, to je naše náboženství, které nám bohužel brání v silnějším národním sebeuvědomění/sebeúctě.

            Proboha všude se dělají špinavosti, všude se lže, krade, zabíjí, manipuluje, jedinou proměnnou je MÍRA těchto špatností a já jen nechápu lidi, co věří, že Rusko je v tomto ohledu lepší než Západ, to mi fakt hlava nebere.

            Takže Gilgite a spol, je mi líto, že vás takový černobílý postoj dráždí, ale já chci, aby se Česko seberealizovalo v ekonomických a vojenských strukturách Západu a klidně si sněte dál váš barevný sen, že příjde někdy doba, kdy budem my Češi realizovat své národní zájmy beze zbytku na 100%, já už jsem z takového věčného hledání vyrostl. Životní motto v duchu "jdi za tím, kdo hledá pravdu a utíkej od toho, kdo tvrdí, že už ji našel" je pěkné, já se jím taky řídím, ale v určitých oblastech dotýkajících se nás všech je to nemístný hazard, pánové, tak bacha na to, aby se nám to znova nevymstilo.
            • 22 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 01.09.2014  18:56

              « Re: ko

              Přečti si svůj první výtvor a pak něco piš o kulturnosti internetové debaty.
              • 23 Reagovat !

                foto Arten

                Arten 01.09.2014  20:12

                « Re: Re: ko

                Hele, reagoval jsem na příspěvek petruma a nikoho tady v diskusi jsem neurazil, nadával jsem obecně na rusáky a ty mraky jejich českých obdivovatelů co se rojí na českém internetu. Dále jsem si rýpnul do Humla, jehož postoj je mi naprosto odporný, ale svým způsobem si ho "vážím" za to, že přestal kličkovat a jasně projevil barvu.

                Pokud jde o tu kulturnost debaty, tak jsem měl na mysli vzájemný respekt mezi diskutujícími, i když spolu nesouhlasí, ne to, že nebudeš používat vulgarismy, jsme na anonymním fóru ne v kostele.

                No a koukni na reakce, první ti napíše o pidimozku, druhý zapochybuje o tvém IQ a dokončené ZŠ, třetí vytáhne komsomolce a čtvrtý naznačuje, že bys mohl bydlet v socdomku z nakradeného materiálu.
                • 21 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 01.09.2014  23:29

                  « Re: Re: Re: ko

                  Ja bych rekl ze pidimozek je pro tebe docela kompliment.

                  Jeste jednou, a mozná to tentokrát pochopís: Ne kazdý, kdo má jiný názor nez ty, je obdivovatel Rusu.

      • 73 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 01.09.2014  13:09

        « Re: Re: ko

        O kovbojích ne.

        Možná leda o inidánech, pro ty, co melou pořád kolik lidí komusnismus zavraždil. Pak o 50. letech v USA.
        Oni soudruzi na to šli chytře. Kléma byl proti nim břídil, když se to tak vezme.

        V USA by Horáková, kdyby byla naopak komunistka skončila ne před obřím tribnuálem, ale skokem z okna z nemocnice nebo nehodou v autě. Stála by v kolonce sebebražda nebo nehoda, náhodné úmrtí.
        Takhle to dělali soudruzi v USA.
        Doporučuji naštudovat příslušnou literaturu.

        Krásné místa krásní lidé sou všude, v akždé zemi na světě.
        Stejně jako v každé jsou ti špatní.

        Největší prča je, že nejvíc hejakj ti, co za totáče ukradli co nebylo přibytý, v práci spali, dojili systém co to šlo pro vlastní prospěch a vydávali to za odboj.
        A dodnes bydlí v domku, z nakradených socialistickýho amteriálu, kterej jim přivezla jezedácká vétřieska nebo liazka >:D >:D

        To sou ty paradoxy....
        • 23 Reagovat !

          foto aproximus

          aproximus 01.09.2014  13:12

          « Re: Re: Re: ko

          :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 01.09.2014  23:12

          « Re: Re: Re: ko

          :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 01.09.2014  23:26

          « Re: Re: Re: ko

          No já hodnotím každé společenské zřízení podle toho kam lidé utíkali a utíkají. Asi tak. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Lovap

            Lovap 02.09.2014  11:24

            « Re: Re: Re: Re: ko

            To potom u teba musia na vysokom mieste byť umiestnené nedemokratické štáty Perzského zálivu - tam uteká spústa ľudí >:D
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 02.09.2014  17:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: ko

              Není bez zajímavosti, že z Afriky všichni utíkají do západní Evropy a ne do Perského zálivu...a zrovna tak z Jižní Ameriky se všichni hrnou do USA...a ne naopak .;-\
      • 32 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 01.09.2014  15:30

        « Re: Re: ko

        Nejlepší je vše svádět na jiné, třeba na ty Rusáky. Je to takové dospělé. My Češi za nic nemůžeme, dokonce i do strany nás nutili ti zlí imperialisti z Ruska.
        • 21 Reagovat !

          foto aproximus

          aproximus 01.09.2014  16:57

          « Re: Re: Re: ko

          a tuzemské výrobce nákladních automobilů vlastně taky zardousil ten zlý kamaz.
  • 56 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 01.09.2014  08:36

    Obohacení trhu

    Kamaz toho zrejme v Ceské Republice moc neprodá, ale kazdé obohacení trhu je fajn.

    Jinak významným akcionárem Kamazu je firma Daimler, to jen pro informaci nekterých diskusních kovboju.
    • 53 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.09.2014  09:28

      « Re: Obohacení trhu

      Jako náhrada za vysloužilé Liazy, Pragy a ojeté západní trucky myslím docela zajímavé. Robustní technika a pokud budou dobré ceny....

      Už předtím tu byl chvíli běloruský Maz, ale moc se jich neprodalo, asi 6 ks
      • 23 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.09.2014  09:31

        « Re: Re: Obohacení trhu

        Jiste, jenomze to chce jednak prekonat predsudky vuci ruské znacce, a potom mít dobré ceny, financování, urcitou reklamu atd. Pokud si nejaký importér/prodejce postaví do dvora pár Kamazu a bude si myslet ze se zákazníci jen pohrnou, tak bude zklamán.
        • 23 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.09.2014  09:39

          « Re: Re: Re: Obohacení trhu

          Tak importér je firma, co sem vozí několik let úspěšně GAZy Gazelle, Sobol a Valdaj a dále UAZy a nově i 4dvéřové Nivy a další stroje.

          Takže ta už má i svojí skupinu zákazníkům a někdko z nich by mohl potřebovat nový nákladák. A zbytek bude o tom najít nové zákazníky...
          • 13 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 01.09.2014  09:48

            « Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

            Ja tu firmu znám. Jednoduché to rozhodne mít nebude.
            • 56 Reagovat !

              foto KANKUNEN

              KANKUNEN 01.09.2014  12:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

              No tu už chybí jenom Švorcová. Kdyby se naše republika chtěla rozdělit, půl by bratříčkovalo s Němcema a půl s rusama, po deseti letech by si ta proruská část musela uzavřít hranice, protože by lidi utíkali zase do reichu. Mezi těma půlkama by byl rozdíl tak 20 let.
              • 43 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 01.09.2014  12:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                Jsi solidní psychopat kdyz dokázes vytvorit spojení mezi nákladními automobily Kamaz a Švorcovou.
              • 62 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 01.09.2014  12:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                Koukám, že Petrum a spol zde má silnou buňku ... Taky kluci v šedivých uniformách a kožených kabátech dobře platili ???
                • 12 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 01.09.2014  12:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                  :yes: :yes: :yes:
                • 42 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 01.09.2014  13:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                  >:D >:D >:D Deutsche uber alles. Vůdce je věčný no >:D >:D >:D

                  Pust si někdy Dny zrady, když si odfiltruješ komunistickou propagandu, třeba ti něco i docvakne.....treba....
                  • 22 Reagovat !

                    foto KANKUNEN

                    KANKUNEN 01.09.2014  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                    Třeba mít na paměti, že kdo nepěje nadšené ódy na primitivní ruské vozidla ( já vím můžeš si to opravit sám) tak je hned fašoun.
                    • 23 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 01.09.2014  13:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                      Zatím kazdý tvuj príspevek k tomuto tématu byl pomerne primitvní. Pokus se o neco nárocnejsího, pokud to dokázes.
                    • 32 Reagovat !

                      foto Andromeda

                      Andromeda 01.09.2014  18:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                      O voze z Tvé strany nepadlo ani Ň, ať už velké nebo malé. Sousloví intelektuální "kapacity a možností" Petruma a jeho alter ega jsi použil Ty, a mimochodem, bez infantilních fanatických ideologických brýlí ta Švorcová byla velmi dobrá herečka ( mluví tak o ní nejen kolegové herci, ne Geňa se Suchánkem, nebo nýmandi, co jejich jedinou výbavou je tupá vulgarita, slovní í "myšlenková"- jestli se to tak dá vůbec říci ), a paradoxně měla víc odvahy než mnoho velkohubých místních polistopadových "partyzánů" , když se zastávala lidí z branže ...
                      Jsem zvědav na ty, co na ní dnes kydají špínu - a denně přitom předvádí mnohá zvěrstva s rozšklebenou vizáží a berou to jako normal - a lamy konzumenti také ...
                      Nebo rovnou politikaří, viz. třeba tragéd Stropnický - to je panečku materiál, + etc...
                      Měli za sebou válku , nouzi, strádání, a né plné obtloustlé tlamy od mala , utíraný zadek do puberty a pouze velkou hubu co všechno ví, jak je dnes u "umělců" zvykem ...
                      S těma náckama si hrajete s ohněm ... A za de facto dobrovolný anšlus by nejeden příjemce sudeťácko - náckovského dobrodiní neváhal vlepit facana ...
                      Apropo, díky malinko větším vzdálenostem v onom Rusku je plno elektroniky malinko kontraproduktivní, což dojde střelcům vždy cca 100 km od specializovaného servisu ...
                      • 10 Reagovat !

                        foto aproximus

                        aproximus 01.09.2014  21:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                        :yes: :yes:
                      • 01 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 01.09.2014  23:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                        :yes: :yes: :yes:
                • 13 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 01.09.2014  20:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                  Ty taky všude vidíš nacistu... že jo... když se chce, jde vidět a udělat vše...
                  • 11 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 01.09.2014  23:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

                    Petrumr se ve zdejsích diskusích nekolikrát pozitivne vyjadroval o nacistech, NSDAP a SS. Chápu ovsem, ze nekterým lidem to nevadí.
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 01.09.2014  21:19

          « Re: Re: Re: Obohacení trhu

          Ono cena nie je všetko. U auta ktoré má zarábať a vyrábať zvlášť.Tam skôr prevládajú iné argumenty ako napríklad kvalita výrobku, servisná sieť nielen v okrese alebo danom štáte, záruka, spotreba atď. inak vyjadrené ako TCO. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 02.09.2014  09:43

            « Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

            u sklápečky co jezdí po hornídolní někoho bude zajímat servisní sít v jiném státě, ted si to rozštípnul :-) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 03.09.2014  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Obohacení trhu

              Hm, a bavíme sa len o sklápačkách? Mám pocit, že portfólio Kamazu siaha naprieč všetkými segmentami. Nehovoriac o tom, že prečo by si niekto v našich končinách kúpil sklápačku Kamaz, keď tu je Tatra že áno? >:D Takže to naformulujem inak. Ak nebude mať nejaká značka zodpovedajúce predajné a servisné zázemie aspoň v miestach predaja, tak toho veľa nepredá. Veď si zober ako dopadol Liaz či Avia.
    • 03 Reagovat !

      foto Arten

      Arten 01.09.2014  17:49

      « Re: Obohacení trhu

      Jo, každé obohacení trhu je fajn, bohužel u ruských firem je díky tamější vládní garnituře riziko, že dojde k "obohacení" jejich politickým vlivem, protože tam v míře větší než malé splývá byznys a politika v jedno.

      Kamaz je celkem v pohodě, ten tu v té megakonkurenci díru do světa neudělá, ale u strategických odvětví je to obrovské riziko. Lukoil se naštěstí stáhnul, ale taková dostavba Temelína , to by byla velezrada.

      Humlem to začíná a vítězným Únorem to končí.
      • 11 Reagovat !

        foto aproximus

        aproximus 01.09.2014  21:38

        « Re: Re: Obohacení trhu

        ty prášky nevysazuj, nedělá ti to dobře.
      • 01 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.09.2014  23:09

        « Re: Re: Obohacení trhu

        Plácás dost solidní nesmysly. Jak jiz napsal aproximus, prásky nevysazuj a pokud nemás zádné predepsány tak co nejdrív navstiv odborníka.
  • 21 Reagovat !

    foto romgator

    romgator 01.09.2014  12:25

    Kamaz na trhu

    nevím, jaká se skrývá uvnitř technika. Bude určitě jednodušší než Evropská produkce. Pokud tomu dají i dobrou cenu, je docela možné, že menší firmy, které nemají peníze na rozhazování, koupi tyto vozy. A pokud se dají opravit úderem kladiva a ušetřit i na nákladech za servis, bude to pro některé požehnání.
    • 31 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 01.09.2014  17:31

      « Re: Kamaz na trhu

      dost firem se spálilo nákupem dodávek GAZ-gazel. Zkus na to něco sehnat.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 02.09.2014  09:45

        « Re: Re: Kamaz na trhu

        Servis a náhradní díly nejsou problém, je asi 20 delaerů po republice, takže zas plácáš z hladu.
  • 42 Reagovat !

    foto furgon

    furgon 01.09.2014  12:28

    Kamaz days Ukraine

    • 44 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 01.09.2014  12:37

      « Re: Kamaz days Ukraine

      Proc by ne. Dovoz humanitární pomoci na východní Ukrajinu je dobrá reklama pro Kamaz.
    • 01 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 01.09.2014  13:08

      « Re: Kamaz days Ukraine

      >:D :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 01.09.2014  20:37

      « Re: Kamaz days Ukraine

      :yes: :yes: :yes: >:D
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 01.09.2014  13:24

    Kamaz vs. Tatra

    Je na tom Kamaz porovnateľne s Tatrou, či ani nie? Do techniky sa moc nevyznám, tak preto sa pýtam. Vidím, že oba nákladiaky ešte používajú 30-ročnú kabínu, no predpokladám, že Tatra je na tom vďaka novému Phonixu a asi aj modernejším motorom lepšie.
    • 00 Reagovat !

      foto RS

      RS 01.09.2014  13:52

      « Re: Kamaz vs. Tatra

      Možná se pletu, ale většina Kamazů zřejmě používá kabiny MAN a vypadají už opravdu historicky. [odkaz]
      To i 20let stará Liaz Xena vypadá snad lépe...

      Tatra má nové kabiny DAF, nicméně starší TERRNO je dle mého hezčí i když kvalitativně a pro potřeby dnešní doby nevím zdali je ještě konkurenceschopné.
      [odkaz]

    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 01.09.2014  13:54

      « Re: Kamaz vs. Tatra

      30 let staré kabiny? No u nejstarších typů jo.

      Jinak ale ne [odkaz]

      Motory umí plnit i Euro 5, předpokládám že sou od Daimleru, retardéry ZF, pevdovky zřejmě taky.
      • 00 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 01.09.2014  14:02

        « Re: Re: Kamaz vs. Tatra

        Čiže už používajú kabíny z Mercedesov a Tatra od DAFu alebo Renaultu, okej. :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 01.09.2014  14:11

          « Re: Re: Re: Kamaz vs. Tatra

          Ano, pouzívají kabiny Mercedes, ale jen pro nekteré vozy. Vetsina Kamazu momentálne kabiny Mercedes nemá.
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 01.09.2014  14:46

          « Re: Re: Re: Kamaz vs. Tatra

          Kabiny Renault a DAF používá též ukrajinský KraZ, běloruské MAZy sou zas vlastně Many.

          Kabiny původem od Manu používá pro jednu řadu i ZIL.

          Jediný kdo jde vlastní cestou je tedy Ural a Gaz, ti ostatně patří do jednoho koncernu (Oleg Děripaska a Gaz Group)
  • 11 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 01.09.2014  15:23

    Pockal bych 2 tydny

    Ja bych s tim predstavovanim pockal na dalsi kroky Putina a dalsi kolo sankci, jestli to tady vubec budou moct prodavat.
  • 32 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 01.09.2014  18:17

    ok

    Jsem zvědavej, kdo si ty komunistický auta koupí, moc je tady zastánců, ale písmem jim nepomůžete, protože 50% jde na zbrojní průmysl.
  • 40 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 02.09.2014  00:38

    Netahal bych sem politiku,

    ale jedno je nutné říct zcela jasně - kdyby nás neobsadili Němečtí fašisté, Ruská armáda by nikdy nepřišla. Nebyl by důvod. Takže ne Rusové, ale Němci jsou důvodem našich poválečných problémů. Stejně tak na Ukrajině - kdyby tam fašisté neprovedli ozbrojený státní převrat a nesvrhli demokraticky zvolenou vládu, vše s podporou USA a EU, mohl tam být dnes klid.
    Co se týká Kamazů, jsou to trvanlivá auta, do extrémních podmínek Ruska asi vhodnější než Tatra. Výkyvné polonápravy Tatry jsou super, ale je tam v kloubech plno gumových těsnění, která se můžou poškodit a potom celý koncept končí. Kamaz má vždy obyčejné tuhé nápravy které pojedou dokud se o něco komplet neutrhnou. Riziko poškození je tam mnohem nižší. Vzhledem k velkému počtu vyráběných kusů si myslím, že jsou Kamazy po technické stránce dávno vychytané.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Do Prahy přijedou hvězdy moderního metalu: Five Finger Death Punch rozhoupou metropoli už v listopadu

Do Prahy přijedou hvězdy moderního metalu: Five…

Už na konci listopadu si fanoušci tvrdé hudby užijí pořádný nářez. Do Prahy totiž přijede americká metalová…

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v lavici z Obecné školy!

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v…

Kukyho auto, vlk ze Tří bratří či lavice jako v Obecné škole. A také psací stroj, na kterém tvořil Zdeněk…

 

iSport.cz

Jako první vychytal Piráty. V defenzivě jsme jedni z nejlepších, věří Bartošák

Jako první vychytal Piráty. V defenzivě jsme jedni z…

Vítkovice chtějí dát zapomenout na nevydařenou uplynulou sezonu a zejména v úvodu té aktuální se jim to daří…

Laver Cup strhl diváky i hráče. Jágr zdravil, Federer radil kapitánovi

Laver Cup strhl diváky i hráče. Jágr zdravil,…

Velký tenisový svátek v Praze se rozběhl na plné obrátky! A hned odpolední program Laver Cupu v O2 Areně…

 

Reflex.cz

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích chybí děti

Jsme tak civilizovaní, až z toho vymřeme. V ulicích…

Při pohybu Prahou, na který nemám mimo období dovolené čas, jsem zaznamenal zajímavý úkaz. Nejsou děti. Ulice…

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k níž není zapotřebí návod

Imaginárium bratří Formanů a jejich přátel: Hra, k…

V Roztokách u Prahy v neděli 17. září ožil tajuplný divadelní a výtvarný svět. Návštěvníky všeho věku láká na…