...to se zase ozval někdo, kd o tom vůbec nic neví >:D Kamaz jde ruku v ruce s MB už delší dobu, tak než tu na někoho začneš plivat a být za debi*a, zkus si o tom nejdřív něco zjistit ty trubče >:D
klasika, u ruský technice a zejména tý nový tu s olbibou debatujou lidi, co neviděli novej žigulík ani na obrázku a naposled jeli ve 40 let starým 210x >:D >:D >:D
A žijí v těžké deziluzi že všechno je ukradené a okopírované a že v rusku je komunismus, zatímco je tam tvrdý kapitalismus a přitom jim nevadí komunistická čína, kde opajcnou všechno i s logem.
Jo vona nás čína v roce 1968 nevokupovala, já sem zapoměl. Vona nás taky v roce 1945 neosvobozovala a než by dojeli amíci někam k Ostravě, nemuseli jste tu taky nic psát, protože váš dědeček mohl být dávno tuhej.
Ale o tom se nepíše, to není populární.
Takže zbývaj pitomý kecy a hejty o věcech o kterých nic neví. Klasika
Pozor pozor dorazil ruska uderka >:D Daj si spred oci kosak s kladivom a citaj medzi riadkami - robia to licencne podla vozov zo zapadu, tak ako naprijlad zigulika, cize sa nic nezmenilo. Co je nespravne v mojom prvom prispevku?
Na oficiálně zakoupené licenci (Lada/Vaz či AMO F-15 či ZAZ od Fiatu) ; ZIL (motory Buick) nebo o spupráci s partnerem Mercedes (Kamaz), Renault/Nissan (VAZ, Moskvič), Ford (GAZ), nevidím nic špatného stejně jako na válečné reparaci (válečná kořist BMW Sahara aka Ural/Děnpr, Opel aka Moskvič).
válečnou kořist v podobě raket, letadel, proudových motorů, vědců, matemiatiků, inženýrů, techniků si bralo i USA a další, nevím proč by si to nemělo brát Rusko, kterému narozdíl od USA či Británie způsbili němci as 600x větší škody na majetku, životech a krajině.
Nevies, ci je to nejaky upraveny motor alebo to fakt vyrabaju take motory, ze s nimi idu 160 km >:D [odkaz]
Dokonca som nasiel i Kamaz, ktory si vali skoro 180 >:D >:D >:D [odkaz]
vojenský špeciál bez obmedzovača očividne naprázdno, nič iné špeciálne by som za tým nehľadal. Prípadne to môže byť testovacia mula pre dakarské špeciály >:D
no na Dakare nejdú, majú obmedzovače na 160 >:D Toto je obyč. vojenský ľahký prázdny valník so silným motorom. :-) 120 jazdila aj stará AVIA 31 Turbo, 140 na diaľnici s odpojeným obmedzovačom sa dalo ísť aj s plným MANom F2000 s plným návesom a dalo by sa pokračovať. Podľa mňa nič neobvyklé.
americké tahače bez omezovače a bez návsu umí valit taky 150-160 na tom není nic zajímavého. DeRooyiovi thedá s dakarským DAFem TurboTwin to jelo asi 230 po asfaltu nebo kolik