Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kamaz vládcem ruského trhu za rok 2016

Kamaz si podle analytické agentury Autostat i v loňském roce udržel své vedoucí postavení na ruském trhu nákladních vozidel.
Zpět na článek
23. 1. 2017 09:21
23. 1. 2017 09:29
23. 1. 2017 11:03
23. 1. 2017 13:55
23. 1. 2017 14:03
23. 1. 2017 15:19
23. 1. 2017 15:33
23. 1. 2017 13:27
23. 1. 2017 14:02
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 09:21
Je ironií
že první Kamaz vyvinul ZIL a předali jim to k výrobě. A kde je dnes Kamaz a kde ZIL.....
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Bubáq
23. 1. 2017 09:29
Re: Je ironií
Domnívám se, že rozdíly mezi Kamazem a ZILem se nijak zvlášť nevyvinuly. ZIL v posledním 10-letí omladil výrazně svojí nabídku a nadále se soustředí na auta s vysokou průchodností terénem. Kamazy jsou levnější a hlavně na silnici orientované trucky. Obě značky skoro umřely v devadesátých letech, pak získaly nové naftové motory JAMzy a celkem přežívají. Problémem trhu v Rusku je neuvěřitelný podíl starých krámů - na jednoho nového Kamaze připadá 12 starých a u ZTilu je ten podíl ještě horší (1/16).
23. 1. 2017 11:03
Re: Je ironií
No, emise náklaďáků v Rusku evidentně příliš neřeší... :'-(
23. 1. 2017 13:21
Re: Je ironií
S tymi emisiami sa v Rusku bohuzial naozaj nikto nezaobera. Tie nakladne auta a autobusy, to je niekedy nieco strasne. Inac zaujimave, ze niekolko stoviek Kamazov boli nedavno DAROVANE Kube... zaujimalo by ma to, kto to vsetko zaplatil. [odkaz]
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 13:54
Re: Je ironií
Nové nákladáky už v Rusku musí plnit tuším EURO III a i domácí firmy už maj v nabídce motory EURO 4. To že se neobměnují staré krumply je dáno ekonomickou sitaucí na západě Ruska a na východě tím, že ty staré verky projedou a vydrží víc jak ty nové na těch sibiřských necestách.
23. 1. 2017 13:55
Re: Je ironií
To nebol dar, ale investícia. Možno do budúcich aktivít ruských firiem, alebo do obnovy ruských vojenských základní. Kto vie
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 14:15
Re: Je ironií
Pochybuju že by Putin jen tak zaplatil ze státního rozpočtu Kamazu 2400 nákladáků a poslal je Raulovi. Zas tak moc se ti dva nemusí, kor po tom sbližování s USA a Obamou. A Rusko má pokud vím jedinou základnu mimo území bývalého sojzu v Sýrii. Narozdíl od USA , které má mimo své uzemí stovky základen.

Za všechno co předtím Kuba z Ruska kupovala (od roku 1992 samo) musela platit. Jako např. za dopraví letadla Antonov či IL-96.

Jinak mimochodem Rusko loni vyrobilo 500 lokomotiv. A narozdíl od těch českých (vyrobených z čínských komponent a oceli) ze ŠKody Plzen fungují se všemi motory :o))
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 13:57
Re: Je ironií
Kuba zas tak chudá není, oni dost vyváží rum, cukr, tabák doutníky, ovoce a mořské plody, další prachy maj z turistů , od kubánců v emigraci který to posílaj těm co tam zůstali, doktory vysílali do různých zemí latinské a jižní ameriky (samozřejmě za úplatu) atd.
A brali si myslím i nějaké půjčky od Číny a dřív jim něco dával i Chavez.

Na Kubě jezdí hodně čínských autobusů a minibusů, taky nějaké Evropské, a spousty amerických trucků 90-00 let. Na Youtube sou videa. Myslím že nějaké Kamazy si asi můžou dovolit.

EDIT: aha tak oni podepsali smlouvu na dodávku 2400 ks, tak to už je solidní číslo. Tak to nevím kdo teda platí.
23. 1. 2017 14:03
Re: Je ironií
Tak hlavně, že to byly KAMAZy, a ne rakety s jadernými hlavicemi! ;-)
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 14:07
Re: Je ironií
Haha, ty jako první umístilo USA do Turecka a dalších zemí po Evropě a okolí a všechny mířily na Sojuz. Jestli čekali že to Chruščov nechá bez odezvy tak museli být moc naivní nebo idioti. Já sedět na jeho místě udělám to samé, pokud na mě někdo namíří rakety, namířím je na něj taky. A proč je nemířít z Kuby když je to nejblíž.

Každá akce vyvolává reakci. Už sme to tu probírali.
23. 1. 2017 15:19
Re: Je ironií
Já bych se tak nesmál, ten kdo po II. světové rozbil protihitlerovskou koalici byl Stalin (znemožnění svobodných voleb ve východní Evropě, blokáda Berlína atd.). 8-s
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 15:20
Re: Je ironií
Stalin byl magor, to už sme tu taky probírali.
23. 1. 2017 15:33
Re: Je ironií
Jasně, a na jeho agresivní zahraniční politiku Západ musel reagovat. Velkou převahu SSSR v množství vojáků, tanků a jiných konvenčních zbraní NATO po celou dobu studené války vyvažovalo jadernými raketami. Jiným způsobem případný rozsáhlý konvenční útok SSSR a jeho satelitů na západních Evropu NATO nebylo schopno odvrátit. Proto se taky NATO nikdy nemohlo zavázat k tomu, že nepoužije jaderné zbraně jako první. :-!
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 11:57
Re: Je ironií
ZIL aktuálně nic nevyrábí, v Moskvě 100% ne, tam byl smontován poslední nákladák v Srpnu, půlka areálu je zbouraná a staví se tam kanceláře, stadion a obytné budovy. Vgoogli si "penisula ZIL". Jediný co tam funguje je renovace limuzín a busů v bývalém odd. speciálních vozů kde se ta auta vyráběla. Jinak nic. Avtozadoskaja nepremává.
A jestli něco dělá pobočka ve Smolensku nejde dohledat, ale i kdyby, budou to pouze stovky kusů ročně.

To sem měl na mysli.
Avatar - Bubáq
23. 1. 2017 13:27
Re: Je ironií
No jo, je to tak... tady jsem našel článek, co ho sdílejí i další noviny: https://auto.mail.ru/article/63505-otkud… />Na základě informací z AvtoReview jsem nepředpokládal, že ta fabrika definitivně klekla....

A na základě článku v odkazu jsem dodatečně spočítal že v Rusku je evidováno 19,8 starých ZILů na 1 nového. Výroba byla ukončena o minulém prosinci.
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 13:52
Re: Je ironií
Tak tak. Smutný kam to stát rep. tedy město Moskva jako majitel dovedli. Přitom třeba ten projekt Kentavr s novým nákladákem s čínskou budkou ala MAN byl hodně zajímavý, pár desítek aut vyrobili ale pak to nějak odpískali, hádám že enbyly peníze na rozjezd sériové výroby.

Stejně tak další zajímavé prototypy 80-00 let.

Je smutný že to neumli bud prodat nebo tam nalít peníze a dělat něco smysluplného. Šikovných lidí tam bylo dost.
23. 1. 2017 14:02
Re: Je ironií
No, pokud by míň miliard lili do armády, zbývalo by jim dostatek prostředků na potřebnější věci... :-O
Avatar - Barrichello
23. 1. 2017 14:04
Re: Je ironií
Spíš je to o lobby a zájmech. Pro jiné podniky jako VAZ, Kamaz atd bylo peněz dost. Anebo měl někdo stategický zájem aby se tam nic nevyrábělo a dostal se k vysoce lukrativním pozemkům v Moskvě...