Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Karoserie pro Porsche Panamera bude možná vyrábět Volkswagen

Podle internetové verze týdeníku Der Spiegel se budou karosérie nového Porsche Panamera vyrábět v závodě Volkswagen v Hanoveru.
Zpět na článek
8. 4. 2006 10:30
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 10:53
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 10:59
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:08
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:09
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:30
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:42
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:21
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 21:19
neregistrovaný "bingo"
8. 4. 2006 11:13
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 11:35
neregistrovaný "dCi"
8. 4. 2006 11:50
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 21:42
neregistrovaný "Ace2"
8. 4. 2006 11:43
neregistrovaný "mišo"
9. 4. 2006 17:52
neregistrovaný "Jirka"
8. 4. 2006 12:15
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 20:39
neregistrovaný "miki"
9. 4. 2006 17:29
neregistrovaný "Jirka"
9. 4. 2006 17:22
neregistrovaný "Jirka"
11. 4. 2006 13:24
neregistrovaný "miki"
8. 4. 2006 12:04
neregistrovaný "GTY"
8. 4. 2006 12:16
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 13:23
neregistrovaný "911"
8. 4. 2006 12:15
neregistrovaný "Honza"
8. 4. 2006 12:19
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 12:26
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:26
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 13:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 13:25
neregistrovaný "911"
8. 4. 2006 13:28
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 13:40
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 18:02
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 23:35
neregistrovaný "Essesant"
8. 4. 2006 20:22
8. 4. 2006 20:46
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 21:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 21:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 22:45
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 09:51
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 11:29
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2006 10:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 21:21
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:10
8. 4. 2006 22:31
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:39
8. 4. 2006 22:50
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 23:43
8. 4. 2006 23:15
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 23:42
9. 4. 2006 00:07
neregistrovaný "Essesant"
9. 4. 2006 08:45
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 09:54
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 10:22
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 10:30
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 13:45
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 10:45
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 12:21
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:02
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 22:11
8. 4. 2006 22:13
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 22:30
8. 4. 2006 23:59
9. 4. 2006 11:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 4. 2006 11:39
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 18:26
9. 4. 2006 18:26
10. 4. 2006 11:28
neregistrovaný "Jozki."
10. 4. 2006 12:05
neregistrovaný "GTI"
10. 4. 2006 15:41
neregistrovaný "Jozki."
10. 4. 2006 18:42
neregistrovaný "GTI"
9. 4. 2006 12:26
neregistrovaný "sir.nobody"
9. 4. 2006 13:41
neregistrovaný "Essesant"
9. 4. 2006 19:19
neregistrovaný "sir.nobody"
9. 4. 2006 21:50
neregistrovaný "Essesant"
10. 4. 2006 10:21
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 13:08
neregistrovaný "Essesant"
10. 4. 2006 14:26
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 16:16
neregistrovaný "Essesant"
10. 4. 2006 16:48
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 14:44
neregistrovaný "Essesant"
11. 4. 2006 18:47
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 18:43
neregistrovaný "ANTIGTI"
9. 4. 2006 21:37
neregistrovaný "Marko"
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 10:30
Sympatie
Porsche čím dál tím víc ztrácí moje sympatie. Z unikátní značky se z něj stává "masovka" a tyhle kroky s VW to jen podtrhují :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 10:53
Re: Sympatie
"masovka"? >:D Je snad uplně jedno, jaky znak je nad branou fabriky. Svarecka i lakovna je uplne stejna, jen ji proste nemusi stavet.
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 10:59
Re: Sympatie
Ty asi moc nechápeš, kdy se používají uvozovky, viď? ;-) Tak když je všechno všude stejný, tak by to vlastně mohli rovnou nechat dělat v Číně, ne? Když to může dělat mateřské VW, tak proč ne rovnou Porsche? :no:
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:08
Re: Sympatie
Myslim, ze problem je to spis psychologicky. Oni by to ti cinani zvladli, toho se neboj. Tak jak WV zvladl skodovku. Cesi tam delali akorat cvideny opice na pasu a cely vedeni bylo nemecky... K tem uvozovkam, kdyz napises;-\"Porsche čím dál tím víc ztrácí moje sympatie. Z unikátní značky se z něj stává "masovka" atd." tak predpokladam, ze se z nej podle teba stava masovka a uvozuovky jsi spatne pouzil ty.
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:09
Re: Sympatie
sakrys, to je preklepu, omluva... 8-s
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:12
Re: Sympatie
Není masovka jako masovka. A u Porsche je to velmi specifická masovka, proto tam jsou ty uvozovky, aby mě nemohl každý blbeček chytat za slovo. I když se to vlastně už asi stalo ;-)
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 11:30
Re: Sympatie
Oduvodneni "velmi specificka masovka" je hloupe. K tomu "kazdy blbecek" se vyjdrovat nebudu, udelal jsem si o tobe, a ted ty uvozovky pouziju snad dobre, "pekny" obrazek.
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:42
Re: Sympatie
Já si tě velmi dobře pamatuji a tak věř, že vím, proč jsem použil "každý blbeček" :-) ;-) Stejně jako je tam použito to "asi" ;-) Vymlouvat ti to ale nebudu :-) A už vůbec mě nepřekvapuje, že se ti to odůvodnění zdá hloupé >:D :yes:
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 12:21
Re: Sympatie
Min urazek a vic diskuze zajickuz.
neregistrovaný "bingo"
8. 4. 2006 21:19
Re: Sympatie
Tak hlavne, ze tomu rozumis sam, protoze mi ostatni moc ne (synteza: blbcek jses tady tak maximalne ty) :-!
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 11:13
JE TO DIVNÝ
Porsche křičí do světa tu zprávu. Cayenne je dražší verzí Tuarega, kastli Panamery budou bouchat ve VW. Možná dojde za nedlouho k "půjčování" koncernových jednotek. Myslím, že to nejsou úplně nejlepší kroky, uvidíme co na to kupci. Kupci se mění, dříve to byli lidi, co chtěli sportovní auto, historii, vyjímečnost. S Cayennem přišli pózeři. Porsche začíná měknout ve stylu. Je nakažen vwirem být všude a dělat vše.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "dCi"
8. 4. 2006 11:35
Re: JE TO DIVNÝ
Jde jen o Porsche. Kromě 917, 959 a GT1 1998 mě nikdy moc nebralo (nezpochybňuji jistě famózní ostatní kvality vozů značky). V mých očích mu chybí exkluzivita. Simply Porše :-!
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:50
Re: JE TO DIVNÝ
Na téma Porsche jsme se tu už několikrát shodli s Markem. Současný vývoj se však "naší" vizi vzdaluje pořád víc a víc :no: A přesně jak píše manitou, časem aby se člověk bál, že v Porschi najde páčky z Pola. Trošku se obávám další degradace sportovní značky ve stopách Lamba... ;-\ Hlavně že blbečci trošku ušetřej. Přitom si kupci těchto aut klidně pár euro připlatí za unikátnost. Docela bych i tipl, že skuteční individualisté, kteří dříve mohli klidně jezdit v Porschi se budou stále více uchylovat k malosériovým např. ostrovním značkám. Bohužel pro Porsche. Bohužel pro nás...
neregistrovaný "Ace2"
8. 4. 2006 21:42
Re: JE TO DIVNÝ
nechci ti kazit radost, ale v Cayenne jsou plastové páčky z Octávky I. Kdežto Touareg mé své vlastní, hezčí a lepší páčky s prstencem chromu ( i když asi budou z Phaetona a ne jen pro Touareg)
neregistrovaný "mišo"
8. 4. 2006 11:43
Re: JE TO DIVNÝ
presne tak, porsche u mna za poslednych par rokov dost stratilo...uz to nieje legenda typu ferrari, pomaly ale isto sa z porsche stava len akysi drahsi vw... :no:
neregistrovaný "Jirka"
9. 4. 2006 17:52
Re: JE TO DIVNÝ
Porsche bych k Ferrari moc nepřirovnával. Typ 911 byl v 60. letech solidní sportovní kupé, ale výkony Ferrari nekonkurovalo. Až jeho boxer v 70. letech dostal turbo. Díky tomu se výkon vyhoupl na přibližně 300 koní. Tím se dostal do teritoria supersportů. Na Ferrari si opravdu vyšlápl až s technicky prošpikovaným typem 959. A pak až dnes s Carrerou GT. Už podle cen je jasné, že Ferrari se pohybuje v úplně jiných sférách. Chyba by byla, kdyby se na SUV nevrhlo. O něčem podobném přemýšlelo i Maserati s konceptem Kubang. Porsche moc dobře ví co dělá. I motory z Gallardo se vyrábějí v Maďarsku spolu s motory z Audi. Nevidím v tom žádný problém. Přece nechceš, aby Porsche stavělo vlastní závod na nový model, to by byly zbytečně vyhozený peníze. V tom jsou výhody spolupráce s VW. Porsche prostě válí :yes: >:-[] :yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 12:15
Re: JE TO DIVNÝ
Bohužel si už nyní jeden motor Porsche od VW půjčuje.. V6 v Cayenne je od VW :no:
neregistrovaný "miki"
8. 4. 2006 20:39
Re: JE TO DIVNÝ
chlapci porsche už na tom bylo v historii hůře delalo jeden čas hranatou krabici s motorem VW / snad z golfu/ sporťák pro mlade kterej vypadal jak z překližky. nevím co to bylo za model. a jestli je mi dobře známo tak VW vlastní Porsche, mě se také nezamlouvá 5-ti nebo čtyř dvéřové porsche ale co naděláme zákazník je zákazník a než aby si koupil Mercedes tak je potřeba mu něco předložit. a ještě taková perlička -podnikatel ze zlína si koupil Cayenne no a trochu zasněžilo udělala se námraza no a zrovna tam byl takovej asvaltovej kopeček myslíte že to s tím Cayennem vyjel zdaleka ne no ale daleko horší bylo že ho předjela 120cítka a ta to vyjela bez problémů. tak šlo Cayenne zpátky do garáže.
neregistrovaný "Jirka"
9. 4. 2006 17:29
Re: JE TO DIVNÝ
Ta hranatá krabice byl typ 914. A s tím vlastnictvím si se trochu splet :no:.To Porsche vlastní 18,53% VW. Porsche nevydělává jen prodejem aut, ale i investováním. :yes: :yes:
neregistrovaný "Jirka"
9. 4. 2006 17:22
Re: JE TO DIVNÝ
Klid pánové. Zákazíci Porsche už se sami rozhodli co chtějí a prodeje za minulý rok jenom utvrzují. Sportovních vozů se prodalo 24 540 a SUV jen 16 960. Nárůst prodeje 911 je o 20%, takže vše je zatím OK. A čtyřdveřový Porsche. Proč ne? Když může Maserati dělat Quattroporte. :yes: :yes:
neregistrovaný "miki"
11. 4. 2006 13:24
Re: JE TO DIVNÝ
hele a kdyz to porsche bude mít 4 dvere tak na to ukecate i manzelku ono je to vlastne takovej rodinej vuz a kdyz to bude mit oddelenej zavazadlovej prostor mrizkou tak si muzete odpocitat DPH :-) no na tech prvnich fotkach to navypada zase tak nejhur
neregistrovaný "GTY"
8. 4. 2006 12:04
SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
Hura hura, to bude bomba, slava slava :yes: :yes: :yes: Jeste kdyby to vypadalo jako prassat to by byl orgac! Slava! Bravo VW-Porsche (bravo Wartburg - Ferrari) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 12:16
Re: SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
>:-[] :yes:
neregistrovaný "911"
8. 4. 2006 13:23
Re: SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Honza"
8. 4. 2006 12:15
zzz
Porsche, jako nejziskovejsi automobilka sveta, urcite da na zdejsi prispevovatelu typu ZZ a prehodnoti sve plany a vyrobni postupy.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 12:19
Re: zzz
Porsche je relativne nejziskovější automobilka světa - na jednom autě vydělá nejvíce.. absolutně nejziskovější je Toyota - minulý rok čístý zisk přes 10 miliard $ :-! BTW teďka jsou ziskový, ale hrajou si s ohněm.. už jednou se Porsche pokusilo jít do nižších segmentů.. nedopadlo to dobře :no: Navíc díky výrobě Cayennne v "dílnách" VW se nevěřitelně zhoršila kvalita produkce - Porsche bylo vždy mezi nejlepšími, nyní se díky Cayenne pohybuje u dna :-(
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:26
Re: zzz
.. aneb jak šel hloupý Honza do světa na ZZkušenou >:-[] ;-)
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:26
Re: zzz
Jo a jinak moc dobrej příspěvek k tématu :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 13:03
Re: zzz
Hodnotit podnik jen podle ziskovosti je příliš "židovský" přístup.... Já preferuji, když si podnik vydělá a má identitu.. Resp. pokud by podnik vydělával na nezajímavých a "laciných" produktech, tak ho nikdy nebudu uznávat ;-) To se netýká Porsche, ale i tak by mělo vyrábět Panameru samo. To bych spíš pochopil, kdyby Cayenne vyrábělo VW (což se možná děje, nevím), nebo kdyby pro Porsche dělali kastle na Boxster... 911 a Panamera by měly být výhradně "Made by Porsche, Germany"
neregistrovaný "911"
8. 4. 2006 13:25
Re: zzz
naprosto souhlasim
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 13:28
Re: zzz
VW vyrábí (pokud se nepletu) Cayenne společně s Touaregem a Q7 v Bratislavě ;-\
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 13:40
První fotky testovací muly pro Panameru!!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 18:02
Re: První fotky testovací muly pro Panameru!!!
Tak to je prasečí práce- takhle "japonsky" až "korejsky" to rozhodně vypadat nebude..
neregistrovaný "Essesant"
8. 4. 2006 23:35
Re: První fotky testovací muly pro Panameru!!!
Hnus to je, ale nevidim duvod proc by to nemohlo vypadat ve vysledku jeste hur, jak je ve "skvelem a ikonickem" koncerny VW-Porsche zvykem. :no:
8. 4. 2006 20:22
JSEM ŠOKOVÁN
co je možné číst na auto.cz... v diskuzi o takové ikoně, jakou je PORSCHE. I když, pravda, ZZ se svým příslovečným "slonem v porcelánu" to velmi, velmi nešťastně rozehrál... tak snad tu jsou ještě mimo mě srdcaři... co 911ku budou bránit i v pokleku na jednom koleni, se zlomeným mečem, s hrudí zborcenou krví... leč s nezlomným PORSCHE SRDCEM. U žádného auta to nikdy nedělám, jen když kolem mně jede 911ka - zvolám - hele, hele, 911ka... a rozbuší se mi srdce. Jo, nemusím zrovna jásat nad Cayennem, můžu trnout, co vyleze ze čtyřech dveří, omejvali mě u minulýho Carauta se studií SUV911... na druhé straně miluju Caymana, muliju Boxstera... a neskonale se teším na nástupce 928 :yes: P.S. Nevím, tedy, jestli ZZ nedělá na jatkách, když mu padá do prstů v souvislosti s Porsche termín "masovka", byť by jej dal do uvozovek, ale jedná se nepochybně o jeho velmi neuváženy přehmat... a protože jen přehmat, tak mu jej velkoryse všichni odpusťme. Dnes tedy opravdu trefně - BRAVO, VW-PORSCHE ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 20:46
Re: JSEM ŠOKOVÁN
:-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 21:15
Re: JSEM ŠOKOVÁN
No 911ku budiž, tedy proč ne, mě z ní nikdy srdce nekrvácelo, ale ikona to je... Bavíme se ale o tom, zda může být ikona ikonou, když ji nebude vyrábět "ta pravá" továrna. Analogie s hodinkami, které se zde občas taky připomínají. Budou Breitlingy (nebo si dosaď jinou prestižní značku, nejsem na hodinky takový expert, tahle mě zrovna napadla, než abych klasicky citoval Omega..), opravdu Breitlingy, pokud je vyrobí, resp. jejich část, nějaká "horší" hodinkářská firma, třeba Swatch (abychom analogicky zůstali ve Švýcarsku), opravdu prestižní. Ztratí exkluzivitu, do určité míry, buď konkrétní model, nebo celá společnost.. Porsche pro mě znamená zejména 356, nádherné kupé. 911ka mě tolik nebere, možná spíš až ta současná, než ta původní, ale princip je v tom, že exkluzivita pro mě tkvý v tom, že to prostě budou "tlouct" v Reichu. To je součást značky. Chápu, že v současné době to tam stejně (možná) budou stavět ne zrovna němci, ale třeba turci. Možná ne u Porsche, ale u VW určitě nějaký mají. Ale budiž i tak, měla by je střežit orlice.. Prostě Porsche musí být postavený v Německu a u Porscheho.. Ad ZZho "masovka", no ono opravdu 911ka masovka je, ne kvalitou, ale počtem kusů.. "Nemasovka" je třeba Veyron, Carrera GT, MB SLR McLaren atd.. Masovka je vlstně i jiná ikona - E-type. Prostě je to tak, 911 nepotkáváš denně na ulici, v Praze kdyby si se snažil tak možná, ale třeba v bohatších státech, resp. v místech, kde je koncentrace bohatých lidí, tak by si ji tam potkával poměrně často (společně s ostatní exkluzivní "masovkou")... Ale i na takových místech budeš těžko denně potkávat McLaren F1, Enzo, XJ220... Jediný (téměř) současný Porsche, který není hromadně vyráběno je Carrera GT (nepočítám tunerské "kusy")... Je to otázka peněz. Tady i jinde je běžně masovka Fabia, 206ka, Golf... tam kde jsou prachy je masovka 911ka, XK, BMW 6, MB SL....
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
8. 4. 2006 21:15
Re: JSEM ŠOKOVÁN
Ku.va, to je docela dlouhej příspěvek... >:-[] ... na mě.
8. 4. 2006 22:09
Re: JSEM ŠOKOVÁN
:-) To jo, ale hlavně je přehlednej ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:45
Re: JSEM ŠOKOVÁN
ano :yes: , ano :yes: , ano :yes: ...vo vsetkom suhlasim ;-) Naviac: "Ale budiž i tak, měla by je střežit orlice.." :yes: :yes: >:D Dobra veta... >:D /// Dokonca suhlasim s tym, ze pohlad na to co je to exkluzivita je dany bohatstvom v krajine. Vcera som bol vo Wien a 3x ma tam obisli Aston Martin (ja som mal vobec take "AM hody": vo stvrtok isiel jeden DB9 Volante na BA znackach pod oknami na nasej ulici - teda on nesiel...pomaly roloval...asi aby mi sposobil co najdlshie "utrpenie" :-( )A to nepocitam tie Ferrari, Lambo, Bentley a spol... a 911 za ktorej "chvostom" som stravil v zapche asi 1 hod. na mestskom dialnicnom okruhu. A to som "slintal" iba ja...lebo som neni zvyknuty. A ani tieto auta nie su koniec...viem, ze v Londone je toto uplny standard a musis mat Spyker D12 Peking-to-Paris aby si vytrcal z "davu".... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 09:51
Re: JSEM ŠOKOVÁN
No, tak koukám, že ne všichni tu jsou zabednění a vidí to stejně jako já ;-) :yes: Některé tradiční hodnoty jsou nedotknutelné, což prasečí mozky ve Vlkohradu a jejich přicmrndávači nemohou pochopit :-) Porsche to u mě "dotáhlo" už tak daleko, že se za 911 už neotáčím. Zevšednělo. Pepřák pro mě není Porsche, takže ho ignoruji stejně jako všechno z VW produkce. K té Vídni. Na nábřeží na ulici, kde jsou hotely SAS a Marriott, je několik prodejen s auty. Je to velmi vybraná společnost. Asi sám víš, kterou ulici myslím. Je to ulice lásky. Trochu jiná než mají v Hamburgu, ale já ji tak vnímám. Aston Martin, Bentley, Ferrari, Maserati, ... :yes: Porsche jsou úžasná. Ale už je nevnímám tak jako dříve. Masovky mě nikdy nebraly ;-)
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 11:29
Re: JSEM ŠOKOVÁN
Ano...tusim to je Ringstrasse (?). Aston Martin ma este krasnu predajnu so servisom na konci arealu Shopping Centre Sud v SCS MotorCity. ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 10:12
Re: JSEM ŠOKOVÁN
SCS je ten velký "obchoďák" na druhé straně Dunaje?
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 21:21
Re: Ad: SUV 911
To, co mimo ine (podobne "kvalitne") periodika vydava Carauto za SUV verziu 911 je v skutocnosti projekt nastupcu Cayenne, ktory sice bude zdielat zakladne mechanicke skupiny s buducim Touaregom, ale inak pojde o uplne samostatny model. Ma to mat karoseriu typu SUV-coupe podobneho stylu, ako pripravuje BMW so svojim projektom "Sport Activity Coupe". Porsche tak ponukne produkt, kt. bude podstatne imidzovejsi, aj bude lepsie zapadat do filozofie znacky, nez je tomu teraz u trochu "mainstreamovo" ponimanom Cayenne. ;-) :yes:
8. 4. 2006 22:10
Re: Ad: SUV 911
To jsem tedy zvědavý na ten výsledek... v Carautu to bylo dost znepokojivé...
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:31
Re: Ad: SUV 911
V Caraute je tych veci podanych znepokojivo tolko...ze som ho musel prestat kupovat. ;-)
8. 4. 2006 22:39
Re: Ad: SUV 911
:-) Já ho kupuju, protože mi to uložil :-) Paja... psali tam o Lexovi... tak jsem to ze setrvačnosti koupil 3x za sebou... ale končím s tím. Mimochodem, nevím jak u vás, ale tady není jedinej pánskej časopis, kterej bych s radostí četl... nemyslím jen motoristickej... nic, jen úchylné bláboly... témata nad kterejma žasneš... kanibalismus, prasárničky, kudy a kam ho strkat (jako bych to nevěděl sám nejlíp), jaký si koupit ponožky k teplákům... stále dokola... kvalitní časopis nenajdeš.
neregistrovaný "GermanCarFan"
8. 4. 2006 22:50
Re: Ad: SUV 911
Zapomel jsi na 7 (12, 13 nebo 15) hracek za 1 (2, 3, 4, 5 atd.) milionu, co jste se chteli vzdycky zeptat, ale pak jste se nezeptali... Zname :-) ;-)
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 23:15
Re: Ad: SUV 911
Ja som ho kupoval 1 rok. Slovom: jeden rok! Ospravedlnuje ma iba to, ze som bol od cca. 5 rokov az doteraz zvyknuty kupovat nejake tlacene periodikum o autach - takze som ho kupoval zo zufalstva. Cim narazam na Tvoje "mimochodom". Ono totiz nejde kupovat nic. Nicovate NIC!!! U nas su vsetky CZ casaky + asi 10% nasich (ktore sa podobaju vasim). Suma sumarum: CZ + SK casaky su dost ubohe. Teda pre cloveka, ktory vyzaduje istu uroven informacnej hodnoty. Ale sudiac podla mnozstva, nakladu, a vydrze existencie takych titulov sme ai v mensine. Ani mna nezaujima kanibalizmus, kade a kam ho strkat, s kym vcera veceral Brad Pitt, a s kym spala moderatorka TV sprav. Rovnako tak ma zaraza, ze niekto zverejni v specializovanom auto-casaku spravu o terennej 911 - aj ked musi byt jasne ze v Zuffenhausene nie je evidentne nikto tak dementny, aby to v tejto forme realizoval. /// Btw. s kamaratom sme chceli vydavat exkluzivny auto-magazin o dobrych autach (aj s USA /Jap. produkcie, kt. u nas nie su) postaveny prevazne na super fotkcah s minimom informacii. Ak info, tak vecne (bez pokusov o radoby-vtipnost), a zakulisne + rozhovory (ni s hercami a modelkami, ale s ludmi z m-sportu a vyroby), atd.. Akurat do toho nikto s nami ist nechce, lebo to je v nasich podmienkach stratove. Chyba tomu povrchnost, bulvarnost...a co je najskandalnejsie: chceme si to nechat zaplatit (pretoze si naivne myslime, ze za info sa ma platit)- cca 150-200 SKK za cislo. A to je v case tyzdenneho prisunu infos za 20 SKK nehoraznost. (Aj ked zas ;-\ nikomu nevadi, ze za 20 Sk bude mat vyssiu energeticku hodnotu Kit-Kat Chunky, nez subor tych infos :-) ;-\ )
8. 4. 2006 23:42
Re: Ad: SUV 911
:-) :yes: Ten tvůj časopis... dobrej nápad. :yes:
neregistrovaný "Essesant"
9. 4. 2006 00:07
Re: Ad: SUV 911
Co na to rict: od chvile kdy prestal vychazet the prague tribune, odebiram z ceskych tistenych casopisu jenom Euro. Nic jineho nema cenu cist. Hlavne peridika zamorene deutschlandskym PR... Neco jako popisujes by se dle me neprodavalo nikde v Evrope. Nebo prodavalo, ale urcite ne dost dobre aby si to na sebe vydelalo. Je to prilis specificke a hodne drahe. Je jasne, ze se za infos plati. Informace ma ale jenom fixni cenu, takze stoji stejne, pokud ji chce jeden zakaznik nebo milion... Kdyz nebude dost zakazniku, tak to skonci prave jako the prague tribune - o naklady na ziskavani informaci se bude delit malo lidi, cena poroste a pocet ctenru bude klesat az casopis zanikne. Mozna si to taky nedokazu dost dobre predstavit, ale 1 vytisk k nahlednuti bych si urcite poridil ;-), protoze jak to popisujes, tak by se mi to mohlo libit. Otazka je, kolik lidi by si to skutecne pravidelne kupovalo... Ale zkus, budu moc drzet palce ;-) Videls casopis Quattro ruote (treba pro inspiraci ;-)) Je to jediny tisteny casopis o autech ktery uzanavam...
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 08:45
Re: Ad: SUV 911
S cenou infos mi je to jasne....konec-koncov tu vsetci informujeme zadarmo, takze v tom by som nakoniec zas az taky problem nevidel. Mozno ide skor o kvalitne fotky - obvykle to nebyvaju ani PR materialy vyrobcu. Bolo by na to treba najat spickovych fotografov v EU, Jap., USA.....a to by bolo nechutne drahe. A aj mne je asne, ze by ten casak neprezil ani pol roka, ak by si mal na seba zarabat. Vsetky vyspele trhy sa medialne bulvarizuju. To je viditelny smer a je to proste tak. Lenze to zo sebou nesie devalvaciu kvality zurnalistov. To co sa dnes docitas, to je informacne tak na urovni nastenkarov v ZS. ;-\ Quattroruote poznam - asi dve/tri cisla som si kupil ked som bol mladsi, a kupoval som jeden cas pravidelne aj sestersky magazin Auto&Fuoristrada... ;-) Teraz uz vpodstate vsetko najdem (a rychlejsie) na nete... a zbezne citam UK magazin Car, klubovy magazin McLarenu Racing Line, a z domacich Trend (to je ekonomika - to iste co vase Euro) - pretoze som dospel k podobnemu nazoru ako Ty: ze jedina nebulvarna tlac je ekonomicka. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 09:54
Re: Ad: SUV 911
Zkuste časopis Fénix... ;-) Je špatně k dostání, vychází 1/4 letně a je to to nejlepší, co se dá u nás v češtině koupit :-) Kromě návodu na Lexus >:-[]
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 10:22
Re: Ad: SUV 911
Za chvíli začnou u nás vydávat Top Gear. Doufám, že to bude za něco stát.
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 10:30
Re: Ad: SUV 911
To je isty prislub ...otazkou je, ako dobra bude miestna redakcia
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 13:45
Re: Ad: SUV 911
JJ, tot otázka.. :-| :-)
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 10:35
Re: Ad: SUV 911
OK. ;-) Dik za tip...skusim :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 10:45
Re: Ad: SUV 911
Vydává to stejné vydavatelství jako časopis Koktejl. Dříve to bylo ještě ve větším formátu a na těžším křídovém papíře. A i cena byla vyšší. Před cca rokem udělali tuto změnu ;-\ Už to není, co to bylo, ale i tak to stále vede... :yes: U nás se to dá koupit na benzínkách, nebo při štěstí v centru v trafice. Většinou mají tak jedno, dvě čísla :-!
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 12:21
Re: Ad: SUV 911
:yes: OK. Dik..skusim.
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 22:02
Re: Ad: SUV 911
K tomu SUV911, kde tě omívali? Mě v Motole 8-s >:D
neregistrovaný "Charger"
8. 4. 2006 22:13
Re: Ad: SUV 911
:-)
8. 4. 2006 23:59
OT: AUTA
Nedávno jsem tu napsal story o 911ce - končí to větou - "...jo, a na zadku má vytetovanou číslovku 911". Dnes jsem byl v bijáku a tam dávali upoutávku na chystanej film - AUTA. Dokonalé, je to od Pixaru a "hrajou" tam kdejaký ikony od Fiatu 600 po Ferro... Přes plátno letí 911ka a za ní křičí nějakej konkurent... "hele... a fakt máš na zadku tetování?" :-) Pánové, jak je vidět, auto.cz čtou už i v Hollywoodu :-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 4. 2006 11:01
Re: OT: AUTA
>:D >:-[] :yes: :yes: BRAVO GTI!! >:D
neregistrovaný "Charger"
9. 4. 2006 11:39
Re: OT: AUTA
>:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozki."
10. 4. 2006 11:28
Re: OT: AUTA
Keby ta Lones cital ten by ti dal. To nebol "nejakej konkurent" ale Dodge Viper !!! A tie kreslene auta su celkom verne - to Ferro je na prvy pohlad 360 Modena.
neregistrovaný "GTI"
10. 4. 2006 12:05
Re: OT: AUTA
Aha... tak jsi to také viděl :-) :yes:
neregistrovaný "Jozki."
10. 4. 2006 15:41
Re: OT: AUTA
Tiez som bol vcera v kine. :-)
neregistrovaný "GTI"
10. 4. 2006 18:42
Re: OT: AUTA
:-)
neregistrovaný "sir.nobody"
9. 4. 2006 12:26
boze boze...
vzdycky se tesim na to, az si presctu takovouhle diskusi pod clankem o nejakem "nemasovem" aute... to je najednou vsede spousta majitelu extraluxusnich limuzin a supersprotu, kteri vi, jak by se mel chvat ktery mangement prestizni znacky... spis me to pripomina strae komunisty plkajici u piva v knajpe V. cenove skupiny a spinavosti ods... vazeni, uvedomte si, kam to prosche dotahlo... kam to dotahlo lambo? tak daleko, aby ho vw zachranil? a bugatky? a rr? a bentley? o te vasi exkluzivite snite jen vy, pisalkove prispevku... opravdovemu kupci je to jedno... jestli bude mit packy stejne jako se pouzivaji v jinem modelu nebo ne... opravdu se tad obcas docela bavim... pro fabriku jsou dulezite cisla a ne vase prispevky...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Essesant"
9. 4. 2006 13:41
Re: Nobody´s less Sir than sir.nobody
Hochu nemas to v hlave v poradku! Proc by jinak treba maserati a Ferrari meli prebandovane i uplne stejne soucasky v motoru, kdyby to zakaznici nechteli? Dobre si vzpominam, jak byly u prvnich F456 krzovane ovladaci prvky z Fiatu Tipo. A v RR to nevadi??? Mozna to preve nevadi takovym nulam jako ty nobody, ale clovek co se rozhodne utratit castku pres 150 000€ za auto vyzaduje skutecnou dokonalost a ne "dokonalost" ve stylu deutchlandskych koncernu :no: Rozumi nekdo z tech "managerskych guru" co tady pise o zisku alespon trochu podnikovym financim a managementu??? Ja tvrdim, ze ne. To, ze fabrika vykazuje zisk na ukor rozvoje v budoucnu neni zadne plus! Porsche totiz zdima to nejcenejsi co vlastni - exkluzivitu sve znacky. V budoucnu se to projevi predevsim ve snizenych marzich. Za neexkluzivni model uz lide nebudou ochotni tolik platit. Ted jeste jsou. Az prijdou dalsi VW-Porsche modely, tak ruku v ruce s urcitym poklesem kvality prijde pokles exkluzivity a tim padem logicky pokles marzi :-! Takze se chce rict bravo VW-Porsche!
neregistrovaný "sir.nobody"
9. 4. 2006 19:19
Re: Nobody´s less Sir than sir.nobody
ja chlapce nula nejsem... a kdyz si kupuju auto, tak nezkoumam, jestli ma stejny paky u volantu, jako o dve tridy nizsi model... je zajimave, ze to z mych znamych nezkouma nikdo... to jen pakosci, kteri si koupi drahou karu na leasing, aby ji za rok vratili ustavu, protoze nemaji na chleba, zkoumaji kazdy detail, protoze nenasli jinou zabavu... ukaz mi cloveka, ktery cumi na takove veci a je zaroben prumernym potencionalnim zakaznikem... prosimte... bezesporu jsou to citalkove casopisu o autech. a ted trosku o tom tvem managementu... a marketingu... jednou bude rr vykazovat zisk.. jednou mozna... ale jo, exkluzivita mu zustala... jeste ze byl zachranen
neregistrovaný "Essesant"
9. 4. 2006 21:50
Re: Nobody´s less Sir than sir.nobody
Nerikam, ze by automobilky jako RR nemely byt soucasti koncernu. Ale znacka je soucast nehmotneho jmeni kazdeho vyrobce. Stejne jako tehnologie, patenty, goodwill, etc. Pokud nekdo uprednostnuje kratkodoby nebo strednedoby zisk pred vytavarenim hodnoty podniku, tak u me nepoziva ucty. Protoze dnes sice vytvari zisk, ale ve chvili kdy znehodnoti znacku dalsimi pociny jako prebrandovanym tuaregem, likviduje hodnoty, ktere pred 50 let pred nim budovali generace majitelu a zamestancu firmy. Porsche je stale silna znacka. Jen aby se z ni nestalo naco jako Audi. Pokud chces videt, jak se spravne ridi exklusivni vyrobce, tak se zajed podivat do Maranella :-! Tam totiz dokazi vytvaret zisky, aniz by se prostituovali. PS: Stejne prinejmensim viditelne soucastky z low-endu nemaji v premiovkach co delat! Je to stejne jako kdyz by ti prinesli kilovou Fiorentinu na plastovem tacku s plastovym priborem a k tomu Chianti Riserva ve sklenici z Ikea, ale penez by si za to rekli tolik, jako by to bylo servirovane na stribre a v kristalu... To se proste nedela. Ikdyz se deutchlandi snazi svym PR dokazat a vsechny presvedcit o pravem opaku - Staci jim nenaletet ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 10:21
Re: Nobody´s less Sir than sir.nobody
:yes: :yes: Je smutné, kolik lidí je už ovlivněno tím proněmeckým vlivem. Jsme holt německý trh. Hnus. No jo, dřív všichni čuměli na Rusáky, teď na Němce a na Amíky. Jak jednoduché a povrchní, když je tolik možností... Ale je jednodušší si to nechat naservírovat, než používat svou hlavu. O to vís si pak vážím lidí, kteří mají stejné vnímání hodnot, jak to píšeš ty. Jsem rád, že jsou lidé, kteří vidí dále a uznávají klasické hodnoty. Sir. Nobody je vážně "nobody" ;-) ale aspoň, že ví, že ti opravdoví pracháči na páčky nekoukají.. on je totiž "Sir" :-)
neregistrovaný "Essesant"
10. 4. 2006 13:08
Re: Souhlas
O "sir.nobody" jsem se vyjadril uz v titlu prispevku, dale slov netreba. Taky vubec nechapu to vlezdopr*elstvi. Vsichni jsou tady po*rani z Ameru a z Deutchlandu. Proc? Kvuli americkym filmum a nemeckym denikum, a tristnim mediim obecne. (nechtel bych se ani v nejmensim dotknout cestnych vyjimek) Cekat od Junge Fronte Heute nezavisle informace predevsim u nekterych temat je cira naivita. Jenze lide tu potrebuji ty predzvykane o "neciste" informace ochuzene zpravy a komentare "odborniku" vydavane za zpravy. Pak taky kazdy blb rad cte to, co si o problemu chce myslet. Proto vznikaji tendencni zpravy. Stacilo, kdyz mi vcera kamarad ukazal videozaznam o tom jak na ceskych TV (nova, CT1, Prima) informuji o italskych volbach. Musel jsem se smat. Neverim, ze by ty dezinformace nekdo primo manipuloval a planoval, spis to jde na vrub neschopnosti a stupidite nasich novinaru. Pritom v cca 4 min spotu na Euronews byli schopni podat realisticky, plasticky a srozumitelny obraz o tom o co tam ve volbach jde (tolik jen maly aktualni priklad). Tady se dostavam k meritu veci: Pokud se cely narod spokoji s tim co na nej blijou ceska media, tak za 5 let budou cesi narod poslusnych, ve VW jezdicich, tupcu, Deutchland bude nas velky bratr a USA vzdaleny raj na zemi. Jiste je to pohodlne, ale jak hloupe a kratkozrake... :-( V Nemecku je uz od Bismarka socialni stat zalozeny na dokonale kontrole a poslusnosti obyvatel. Je jasne, ze kazda vlady by neco takoveho rada mela taky. Ovcim se totiz dobre vladne ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 14:26
Re: Souhlas
Čéče, mluvíš mi z duše :yes: Poslušné ovečky, tak tak... A pěkně kývat hlavou (když už ji mám, že?). O to víc mě mrzí, že se z CZ trhu stahují takový velký hráči jako je třeba Carrefour. Nejde o to, že je o krám méně (což stejně nebude, protože to budou Tesca), ale o další ochuzení rozmanitosti kultury. Je špatné být orientován jen jedním směrem :no: Velmi mi tu chybí více vlivu Francie, Itálie, Británie, Japonska...
neregistrovaný "Essesant"
10. 4. 2006 16:16
Re: Souhlas
Co vic napsat... Ikdyz popravde Carrefour CZ nebylo nic moc - ono se tem zvetsenym diskontum kvalitou spatne konkuruje... Ta obscese z Deutschlandu je cesta do pekel... Nam dvema a dalsim nam podobnym lidem by to mohlo byt v zasade jedno - mame holt ten obzor trochu sirsi. Kdyz se ale pak kazdodene potkavas s tema zabednenyma ignorantama s prefabrikovanymi nazory, tak te to predne obtezuje, pak taky trochu mrzi (tenhle narod snad na vic) a hlavne znepokojuje. Takovych samponu je totiz cim dal vic a mnozi se geometrickou radou. 8-s Pokud jde o zahranicni vlivy, tak je dle me kazdy extrem skodlivy. Tak ocividna orientace na jednu zemi/region je pak zhoubna: Viz triumf Kapsche jako posledni priklad. Tahle zeme jde z blata do louze predtim CCCP, Ted GER. Mozna si to CR zaslouzi, kdyz se tak snadno necha "kolonizovat" a manipulovat :no:
neregistrovaný "ZZ"
10. 4. 2006 16:48
Re: Souhlas
Jo, CRF CZ nebylo nic moc. Procházel jsem párkrát zázemí, když jsem šel na jednání a moc jídla bych si tam nekoupil >:D Francouzi jsou fakt kouzelní :-) Nicméně jsi tam mohl koupit spoustu věcí, které holt v německých / rakouských krámech nekoupíš. A že Francouzi přes to žrádlo sakra jsou. Je to prostě o jedno místo výběru míň a to je špatně. K čemu je pak svoboda se svobodou výběru, když není z čeho vybírat?? Tohle si moc lidí neuvědomuje no :no: V téhle zemi žije až moc lidí, kteří se potřebují k něčemu upnout. Mít takovou berličku. Manuál jak žít. Neumějí žít podle sebe, ale žijí podle toho, jak to vidí v TV, čtou v magazínech atd... Proto říkám, že jsi mi dneska při pondělku udělal radost, chlape. Je nás víc :yes: Ovšem už jsme se dostali celkem daleko od těch aut, co? ;-)
neregistrovaný "Essesant"
11. 4. 2006 14:44
Re: Pravo na vyber
Presne tak, v tom jsme za jedno-jakkoliv se zuzi vyber, je to ztrata rozmanitosti pro zakaznika. Nakonec budes mit jen svobodu si svobodne vybrat mezi Milkou, Milkou nebo Milkou (kazdy necht si dosadi to co chce). Me dela radost, ze v tom tady nejsem sam ;-) Hned se clovek citi lip. A ted zpatky k tem autum...
neregistrovaný "ZZ"
11. 4. 2006 18:47
Re: Pravo na vyber
:yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "ANTIGTI"
9. 4. 2006 18:43
bez titulku
Svetove automobilky su zachránené..... Ak aj doteraz nemali dost kvalitných managerov analitkov a schpných ludí ktorí by odhadli reakcie trhu a vývoj na dalších 5 možno 10 rokov dopredu nastala ich spása.. Stačí prísť na toto fórum a ludí ktorí toto všetko vedia je tu viac ako dosť.. Možno si ani nebudú vedieť vybrať s toho množstva >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2006 21:37
Re: bez titulku
????