Diskuse

Katastrofální prodeje Alfy Giulia: Nikdo jí nechce

20.6.2017

Bortí se Marchionneho sen? Alfa Romeo Guilia napodobuje značku Maserati, boom na nejdůležitějším trhu se nekoná. Právě naopak...

 

  • 510 Reagovat !

    foto jk-81

    jk 81 20.06.  13:00

    Otázka

    Alfu nebo BMW M 3 ??? A je to jasné proč to lidé tolik nekupují.
    • 54 Reagovat !

      foto comper

      comper 20.06.  14:03

      « Re: Otázka

      Podla mna je problem v tom, ze giulia sa dlho pripravovala, narychlo ukazali nadupanu QV verziu ktoru potom bolo vidno vsade aby nalakala ludi, ale realita bola opacna. QV sa okukalo a ked po roku a pol prisli normalne verzie, auto bolo prakticky stare a este aj horsie vyzeralo ako top verzia. Ked sa k tomu prirata premrstena cena, niet divu ze ju nik nechce.
      • 24 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 20.06.  15:12

        « To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)

        nj soudruzi :-)
        si jako klikneš [odkaz] [odkaz] jó a přivezou ti ji normálka domů před barák nóó ;-)
        >:D
        >:D >:D
        >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D
        >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
        • 82 Reagovat !

          foto comper

          comper 20.06.  16:55

          « Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)

          Teba za tento spam platia, alebo si len postihnuty?
        • 22 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 20.06.  17:04

          « Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)

          To 75D a 100D znamena vykon v konoch a typ paliva ?
          • 02 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 20.06.  18:57

            « Re: Re: To bude tím že ji nemají v ESHOPu na ALZA jako TESLA ;)

            >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Makovnik

      Makovnik 26.06.  12:54

      « Re: Otázka

      Alfu.
      Preco si kupovat horsie auto?
  • 122 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 20.06.  13:03

    no teď trochu férovosti

    Je to asi tady zbytečné, jen pro doplnění. Např. BMW řady 3 v USA začíná na ceně o téměř 5000 USD nižší.

    Samozřejmě prodeje Giulie by byly super kdyby byly vyšší, ale upřimně, vzhledem k nastavené ceně je to nereálné. Jde tedy jen o to, jak vychází ekonomika. Ono obecně je známé, že prémiové značky díky vzájemnému soupeření dost zrovna v USA bojují s nadprodukcí a s tím i poklesem cen a tedy i s minimalizací marží. A ať se nám to líbí nebo ne, FCA chce po Alfě, aby byla prémiovým produktem i s tím ohledem její produkce probíhá v Itálii, nikoliv v Mexiku a podobně, jako je tomu u tzv. prémiové produkce.

    Tedy neomlouvám tím některé mouchy a rel. nízké prodeje (ty měly být jistě větší a nejspíš se ještě s nějakou podporou rozjedou), které to auto má, ale i přes ně si nemyslím, že by i tam bylo vnímáno jako přímá konkurence levným autům.
    • 74 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.06.  13:09

      « Re: no teď trochu férovosti

      Nikdo z jmenovnaých není levnou značkou.

      MB, BMW, Lexus nebo Cadillac sou vše prémiové značky.

      Alfa se neprodává ani dobře v Evropě... v USA nemá šanci díky několikaleté absenci na trhu, špatné pověsti fiatu, kde samotný fiat a i většina amerických značek FCA končí na chvostu v tabulkách spolehlivosti a sou na tyto vozy neustále recally a to občas i vč samotného Maserati.
      • 36 Reagovat !

        foto jk-81

        jk 81 20.06.  20:10

        « Re: Re: no teď trochu férovosti

        Přesně tak je to narychlo splácanej fiat.
        • 21 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 21.06.  05:49

          « Re: Re: no teď trochu férovosti

          Ne to žvaníš. Je to pěkně nadlouho = nejlepší podvozek ve třídě = udělaná Alfa ;-)
    • 92 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 20.06.  13:34

      « no teď trochu férovosti

      Zásadní otázkou je, zdali má Alfa image a pověst na cenu, kterou za Giulii chce. Odpověď je (bohužel) v článku. A je uplně jedno, zdali to, co si zákaznící myslí, je objektivní, nebo subjektivní.
    • 16 Reagovat !

      foto peterle

      peterle 20.06.  13:42

      « Re: no teď trochu férovosti

      Z teba by mali urobiť hovorcu ČSSD :-)
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  15:26

      « Re: no teď trochu férovosti

      3er se snad montuje v Mexiku? Až (nebo jestli?) bude Alfa jednou stavět novou továrnu, uvidíme, kde bude. Osobně nejsem zrovna za výrobu mimo zemi původu, srovnáváš však jablka a hrušky.

      Máš ale pravdu, že se v USA bojuje celkem tvrdě. A v minulosti i, dá se říct, bez ohledu na marži. Šlo o titul nejprodávanějšího, zbytek byl vedlejší. Avšak ani v USA nemá moc smysl koukat u BMW na základní cenu.
      • 40 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 21.06.  00:40

        « Re: Re: no teď trochu férovosti

        Moc si nemyslím , že cílem Alfy je primárně USA... :-)
        Značka tam roky nebyla , a návrat stojí peníze a čas..
        Alfa je exkuzivní zboží..nikdy se nebude prodávat jako rohlíky , tedy třeba VW..
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 21.06.  09:38

          « Re: Re: Re: no teď trochu férovosti

          Vzhledem k tomu, že mají sedan a nemají kombík, mi přijde, že musí sázet na trhy mimo EU+EFTA. A v USA máš asi ten nejvýznamnější trh pro podobná auta, navíc celkem otevřený. Kde je mimo EU+EFTA Alfa etablovaná?

          Samozřejmě, neměli by čekat zázraky. Nemusí být nutně primárním trhem, ale je to podle mne model, s kterým chtějí expandovat a podle toho je postavený. Takže tam budou chtít uspět a bude to asi důležité pro budoucnost modelu/ značky.
  • 69 Reagovat !

    foto Maxipes-Fik

    Maxipes Fik 20.06.  13:08

    Těžko se tomu divit

    Za mě nic překvapivého. Sice fanoušci AR a novináři jásají jaké je to krásné auto, ale jen málo kdo z nich má na to, aby šel a koupil si ho. Na to samé dojel např. i SAAB.

    AR prostě nemá extrémně konzervativnímu segmentu luxusních sedanů co nabídnout. Tedy nic, co by chlapíka pravidelně po třech letech točícího třeba BMW, přimělo kopnout do vrtule, přihodit pár tisíc EUR nebo USD a naskočit do neodladěného modelu značky, která má image umírajícího koně co mu sem tam odpadne nějaká ta podkůvka...
    • 64 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubaq 20.06.  13:26

      « Re: Těžko se tomu divit

      To není pravda. Stačí se svézt.... a hloupost vypuštěná do diskuze o tom, že Guilia nemá co nabídnout, je odhalena až na kost.
      Opravdu to vypadá, že za nízkými prodeji stojí jednak obecná zkušenost zákazníků s novými modely uvedenými na trh (ty potřebují 1 rok na vychytání základních much) a druhak zveřejněné statistiky spolehlivosti a spokojenosti zákazníků. Za mě: je to škoda.
      • 25 Reagovat !

        foto stealth01

        stealth01 20.06.  14:16

        « Re: Re: Těžko se tomu divit

        Moje dojmy z QV? Moc nepřesvědčila oproti přímé konkurenci. Přední náprava by potřebovala doladit. Nejsem žádný profesionální závodník, ale ten předek je trochu více vymekly, nemyslím tlumení, myslím tuhost nápravy a její usazení v cele konstrukci vozu. Rychlá je neskutečně, ale má drobné nevýhody v jízdním projevu. Ale tisíc lidi, tisíc názorů a dojmů.
      • 02 Reagovat !

        foto Maxipes-Fik

        Maxipes Fik 20.06.  15:05

        « Re: Re: Těžko se tomu divit

        Neříkám, že nepřináší nic nového, nebo zajímavého. Ale povězte mi někdo, čím přesvědčí onoho snového zákazníka (točí každé dva až čtyři roky nové auto), kterého si současná značka nadbíhá jak jen může, aby přešel k Alfě. Resp. aby si vůbec všiml Alfy, aby si do ní sedl a projel se. A bude to stačit? Je opravdu tak dobrá? A když už se to povede, dostane do ruky ceník na jedné A4 a tím to končí.

        Jemu je fuk, jestli to auto jde o kousek líp, nebo hůř, kolik to žere atd. Pokud ho jeho současné BMW/MB/Volvo/Lexus... nečím nevytočí a dealer mu udělá dobrou nabídku, prostě si ho zas koupí. To je realita konzervativního trhu. AR přeju hodně štěstí, ale nevěřím tomu ani za mák
      • 18 Reagovat !

        foto bubulak

        bubulak 20.06.  15:26

        « Re: Těžko se tomu divit

        Ano stačí se svézt. Já se svezl a že by to byla taková pecka, to teda říct nemůžu. Ano, na okreskách je to zábavný, mimo ně ale nepřilíš kultivované, málo pohodlné, v interiéru, který se designově fakt nepovedl je i řada nedomyšleností a infotainment taky nic moc. A ani z toho pověstného italského vnějšího designu jsem si v tomto případě na zadek nesedl. Zadek vůbec italský šmrnc nemá, předek sice trochu ano, ale ty proporce jako taky takové divné. Za mě třeba Volvo S/V 90 je v globálu mnohem lepší package, o D3 už ani nemluvím.
      • 13 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 20.06.  18:00

        « Re: Re: Těžko se tomu divit

        Svezes se a co? Neco je lepsi neco horsi nez treba v bmw, stoji to vic nez bmw a za dva roky to bude stat podstatne min nez bmw. Tomu se asi nerika dobra koupe.
        Proto jsem upozornoval, ze to auto ma spis sanci jako qv nez ve standardni variante.
        Je to relativne maly auto pro rodinu a postrada image svych konkurentu.
        • 00 Reagovat !

          foto Makovnik

          Makovnik 26.06.  11:49

          « Re: Re: Re: Těžko se tomu divit

          Image? ako napr. 4 krouzky pro teplousky?
      • 33 Reagovat !

        foto Anndy008

        Anndy008 20.06.  21:03

        « Re: Re: Těžko se tomu divit

        Ťažko povedať. Bol som sa povoziť naschvál. Páči sa mi to auto. Mám rad benzín zadný nahon a sedany. Preto mám benzínovú trojku aktuálnu. Veľmi som bol zvedavý na alfu. Prvé sklamanie - predajca mi vedel zohnať len naftu. Ale aspoň zadokolku a automat.
        Ako zle auto to nie je. Ale za moji 3-ku by som ho nevymenil. Podobí výrazne lacnejšie - interiér - zbytočne je tvrdšie - v bežnej verzii menej zábavná zadokolka ako BMW - nemalo veľa km a už povrzával interiér. Nejazdilo asi zle - BMW mi ale viac vyhovuje. Pôsobí robustnejšie a menej papierovo, je zábavnejšie a komfortnejšie na extrémnych dierach. Sedadla alfa tiež nič moc. Teda voči 3-ke.
        Páčilo sa mi na Alfe aj pár veci - odozva na plyn pedál lepšia - aj napriek turbonafte voči turbobenzinu - najlepšia vec. Potom sa mi páčil menší priemer volantu aj strmšie riadenie. A tiež sa mi páči exteriérový design. Interiér je OK ale pôsobí lacno. A to ani trojka nie je výkvet.
        V skratke - nie je to konkurencia pre BMW. Vidím to na konkurenciu pre mazdu 6, bohužiaľ drahšiu s jedinou výhodou - zadný nahon.
        Škoda. Čakal som viac.
        V podstate za podobný peniaz je lexus IS.
  • 22 Reagovat !

    foto Disponent

    Disponent 20.06.  13:10

    Protože každý chce něco jinačího - SUV !

    Móda kufrovitých aut odezněla. V pořadí jsou SUVka všeho vzhledu, malá, levná, drahá a i italská. Prostě poptávka po SUV je nepřekonatelná. Tak to je. Ovšem pouze z pohledu na nové vozy. V ojetinách sem tam kufr ještě prodáte.
    • 06 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.06.  13:28

      « Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

      v USA ne.

      Protože se línej, tak ti sem hodím jenom čísla Cadilalcu a Lincolnu a něco mezi prémií a minastreamem je i Buick..

      Kufrové
      CTS - 4 213 ks
      CT6 - 4 383 ks
      ATS - 6 024 ks

      Regal - 5494 ks
      LaCrosse - 10 151 ks
      Verano - 3 211 ks

      Continetal - 5 273 ks
      MKZ - 12 102 ks

      Opravdu kufry už nikdo nekupuje?

      Ale jo, kupuje, ale ne od FCA
      >:D >:D >:D >:D >:D
      • 29 Reagovat !

        foto Disponent

        Disponent 20.06.  13:53

        « Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

        No jo, ale UŠouni jsou trochu švihlí. Uvažme, že diskutujeme o Evropě. Chtěli položit VW a také se jim to nepovedlo. Jejich zpožděná mentalita se projevuje i jinde, např. v militarismu.
        • 44 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.06.  13:59

          « Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

          A proto byli do poloviny 70. let ve všem oproti Evropě napřed >:D >:D

          Evropa je zas švihlá svými kombíky a naftou.

          Každej je nějak švihlej
          • 14 Reagovat !

            foto Disponent

            Disponent 20.06.  15:23

            « Re: Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

            Jak napřed? Jejich auta korodují, mají špatné jízdní vlastnosti, lupou, vržou a nehorázně si sjíždí pneumatiky. Možná s Kubou v jedné úrovni. :-)
            • 32 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 20.06.  20:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

              Všechny vynálezy co se týče komfortu a bezpečnosti měly jako první v 50-70. letech americké značky, zjeména pak Cadillac, Oldsmobile a Chrysler.
      • 30 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  14:35

        « Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

        Zkus to s prodeji za poslední měsíc ;-)
    • 40 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 20.06.  16:06

      « Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

      Co jsem v USA viděl, tak sedan je tam velmi oblíbené auto v tzv. kompaktech, tedy nízkých autech. Američané nekupují kombíky a hatchbacky. Giulia to tedy splňuje. A protože je ve srovnání s BMW3 a MB C velmi dobrá, je to vina reklamy. Např. 500 jde na dračku, ačkoliv je drahá, protože jí předcházelo množství velmi vtipně-inteligentních (i dlouhých) reklam.
      • 18 Reagovat !

        foto XTad

        XTad 20.06.  16:12

        « Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

        Jestli to nebude tim, ze Alfa vypada, jako roztekla kostka masla.
        • 00 Reagovat !

          foto mufik-martin

          mufik.martin 21.06.  07:39

          « Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

          Muj ciste osobninazor je ten, ze at uz Alfa jezdi jakkoliv, tak hlavni je vzhled a kvalita. A zde proste alfa kralovala s modely 155,156 a pro me nejkrasnejsi alfa vech dob 159 a Brera. Skalni priznivci znacky, kteri oceni spickovejizdni vlastnosti a koupi si alfu jako novou, tech moc neni. A beznych lidi, kteri kupuji nova auta nezajima tolik podvozek jestli je o neco lepsi nebo o neco horsi nez treba u Audi nebo BMW. A me osobne se zadna nova alfa nelibi, ale 159 bych si klidne koupil kdybych na ni mel. Ruku na srdce, par skalnich fanousku znacky a milovniky spickovych podvozku proste Alfu neuzivi. Alfa musi zaujmout masy, jinak opravdu skonci jako SAAB. A sposta milovniku Alfy kupuje auto z druhe ruky, takze opet pro Alfu zadny kseft :-( A at uz jezdi giulia nebo treba Stelvio jakkoli skvele tak moc lidem do oka nepadla a tito lide skonci u konkurence
          • 03 Reagovat !

            foto Disponent

            Disponent 21.06.  11:16

            « Re: Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

            Alfa to je Fiat, nebo se pletu? Takže Fiat kvalitka >:D
          • 01 Reagovat !

            foto stary-kluk

            starý_kluk 21.06.  12:09

            « Re: Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

            Opakuji - je to věc reklamy.
      • 00 Reagovat !

        foto Atila-

        Atila_ 22.06.  13:49

        « Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

        Fiat 500 samozrejme na dracku nejde, to je popularni fiatacka legenda. Prodeje v USA jsou daleko za planovanymi ocekavanimi a pres chrleni novych a novych odvozenin se propadaji. Fiat po uvedeni sliboval, ze bude v USA prodavat 50.000 kusu rocne, priblizil se k tomu jenom jeden rok, v roce 2012 prodal 43.000), momentalne je na nejakych triceti tisicich kusech ve vsech odvozenych variantach dohromady.
        Puvodni vize byt uspesnejsi nez Mini se v dlouhodobe perspektive asi nepodari, protoze Mini je svebytna znacka a styl, 500vka je jeden model. Jinak aktualne i po propadu v minulem roce Mini stale prodava o polovinu vice vozu nez 500 komplet.
        • 00 Reagovat !

          foto stary-kluk

          starý_kluk 22.06.  16:11

          « Re: Re: Re: Protože každý chce něco jinačího - SUV !

          Třeba v Kalifornii jich jezdí opravdu mnoho už kolik let. Prodejny Fiatu jsou vidět.
  • 169 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 20.06.  13:13

    Foktovy fabulace a účelové lži

    Nástěnkář Hondy se opět projevil. AR zvedla své prodeje meziročně o téměř 2000% a pomalu buduje svou pozici na trhu.
    Za květen/17 pak prodala 883ks Giulií a skončila v první dvoustovce.

    Spekulace jsou tedy vycucané z hondího prstu a navíc se ještě nezačalo prodávat Stelvio. Tolik aut jako v květnu AR neprodala za celý loňský rok.
    • 87 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 20.06.  13:22

      « Re: Foktovy fabulace a účelové lži

      Ono nie je až tak ťažké zodvihnúť predaje aj 10tis percent ak jeden rok predáš nula a druhý 10tis aút, všakže...
      • 91 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  14:32

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Ano, je potřeba vnímat relevanci a to co předvedl Fokt je absolutně neprofesionální panflet.
    • 32 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.06.  13:22

      « Re: Foktovy fabulace a účelové lži

      Od nuly se vždy krásně klesá, ale autor neprovnával o kolik stouply prodeje (tady u nás taky Chevrolet krásně stoupá vid pajo, taky z nuly a ještě je to šedý dovoz) ale provnával kolik toho v USA prodá Lexus, Cadillac, Mercedes, BMW a kolik Alfa.

      Abysme se bavili konkrétně, tak letos Alfa prodala za 5 měsíců 2702 ks aut, z toho 220 ks 4C a zbytek Giulií.

      Najdi si čísla Lexusu, Cadilalcu, Mercedesu, BMW....a víc prodá i Jaguar >:D
      • 63 Reagovat !

        foto Brumbal

        Brumbal 20.06.  13:26

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Tak Cadillac neni auto ale gauc s propracovanou moznosti odkladat Colu >:D
        • 31 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.06.  13:32

          « Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

          určitě, třeba ATS-V a CTS-V sou nejrychlejšími gauči na světě >:D >:D >:D
          • 34 Reagovat !

            foto Brumbal

            Brumbal 20.06.  15:27

            « Re: Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

            Nejrychlejsi nejsou protoze nemeli v interieru seriovej gauc s odkladacem pro napoje a BigMc ale pouze Recara s lesenim za zady. S takovou vybavou by Cadillac v USA neuspel ani u vychrtliku natoz u obeznich mastnych koblizku ktery ma fans club USA Cadillac prevazne nejvice >:D
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 20.06.  20:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

              krom Recara si tam můžeš nechat dát i voybčejný, ventilovaný a vyhřejvaný sesle. Mimochodem coly se tam vejda maximálně plechovka, v tom je Superb, kam se vejde celá 1,5 L PET daleko víc gaučáková kára pro kobliháře. akorát poněkud víc drncá >:D >:D
      • 20 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 20.06.  13:37

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Ale no tak, koľko rokov sa Alfa v USA nepredávala? Chýba predajná a servisná sieť. Cenovo konkurenciu nepodlieza, aj preto sú predaje tam kde sú.
        • 21 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.06.  13:45

          « Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

          prodejní a servisní sít maj přeci od Chrysleru >:D >:D >:D
          • 10 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 21.06.  10:22

            « Re: Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

            No neviem, ale pokiaľ viem, tak v USA to funguje trošku inak ako v Europe, teda prevládajú tzv. local dealers, ktorí si vyberajú jednotlivé modely od rôznych výrobcov.
      • 40 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  14:11

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Ano, AR to má s jedním modelem, který startuje.
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  14:27

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Jaguar má SUV v prodeji a tvoří větší část prodejů, hádej jak to bude po nástupu Stelvia? Mimochodem, prodeje Caddilacu na to kolik má řad nejsou žádná sláva a v případě prodejů Giulie kolem 1000ks/m to není špatné pro někoho, kdo na trhu tak dlouho pauzíroval.
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.06.  14:33

          « Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

          jenže Cadillac prodává celkem masivní počty aut v Číně.
          • 11 Reagovat !

            foto RS

            RS 20.06.  14:36

            « Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

            A to je argument? Až ti to nevyjde v Čině, tak vycouváš do Indie nebo J.A.R.? ;-)
          • 40 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 20.06.  14:38

            « Re: Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

            To sem nepleť. Naprosto jiná story, jinak sem někdo naveze VW Santanu.
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 20.06.  14:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

              FCA tam neprodává dohromady nic.

              Jinak Cadillac chystá XT4, menší suv/crossover.
    • 14 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 20.06.  13:38

      « Re: Foktovy fabulace a účelové lži

      Nechapu co ma spolecneho nastenkar, porovnani prodeju letosniho roku s fabulacemi a ucelovou lzi.
      V clanku je jasne konstatovano, ze za letosek v porovnani s D3 prodala AR opravdu kolovy a pravda takova je. Jestli za jeden mesi prodala najednou vice je sice hezke, ale nikdo nevi co za tim stoji, nebyla nejake akce ve stylu 24 hodin Opel??? >:D
      Dulezite je ze prodeje AR za moc nestoji a o tom clanek referuje, nic vic, nic min. Uvidime co proda AR za cely rok. Pochybuji ze by pan redaktor mel potrebu nejak AR schazovat a psat na konci roku neco jineho nez ciste porovnani prodeju za rok s konkurenci.
      • 50 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.06.  14:13

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Co má společného? Nadpis zní jasně:

        "Katastrofální prodeje Alfy Giulia: Nikdo jí nechce"

        Když bych byl AR positive, pak vyzdvihnu poslední měsíc a píšu jak roste, když jsem negative, pak vezmu data za prvních 5 měsíců, kdy prodej Giulie teprve nabíhal a Stelvio tam ještě není a voilá, máme tu katastrofu.

        U pana redaktora Fokta žádné novum.
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.06.  13:47

      « Re: Foktovy fabulace a účelové lži

      Tak procenta nabíhají velmi jednoduše, když před rokem neprodávali prakticky nic. :-) Ale jako jo, na nějaké objektivní zhodnocení je ještě brzy.
      • 15 Reagovat !

        foto Brumbal

        Brumbal 20.06.  14:53

        « Re: Re: Foktovy fabulace a účelové lži

        Tak reditel svetrikoveho koncernu Fiat muze nakazat Ferrari zakaznikum, jestli chcete Ferrari musite vlastnit Fiat Panda, Alfu Giuliu, Maserati Quattroporte a Jeep Compass, pak vas nevyskrknem s poradniku o 488 GTB >:D
  • 65 Reagovat !

    foto goes

    goes 20.06.  13:51

    Holt Italove...

    Diskuze jsou plne tech, kteri obhajuji superovost Alfy a jinych italskych znacek, nicmene realita je pak takova, ze to nikdo nekupuje. Uplne podobne je na tom Maserati, taky velke reci, velke oci, velke plany, ale ty neplni ani na 50 %.

    Ono ve finale na trhu nevyhrava ten nejlepsi, ale ten, co umi nejlepe prodat. Italove si nesou z minulosti ne dobre jmeno a je dost jedno zda ta auta jsou uz dobra ci ne, ale proste to v lidech je. A ted si rekneme - co delaji Italove proto, aby toto zmenili? Odpoved je lehka - nic.

    V podstate receno ty znacky nejsou nikde videt. Nikdo poradne ani nevi, ze ta auta jsou. Nikdo ani nevi ze se daji koupit, to uz se musi clovek hodne pidit o tom, zda to je ci neni. A pak - jak pracuji na tom, aby si zlepsili jmeno. Ja nic nezaznamenal. Proste naprosto katastrofalni v tomto smeru. Oni si sedi na zadku, neco udelaji, co muze byt ve finale i dobre, ale pak si asi mysli, ze za nimi pobezi davy a budou jim nohy libat, aby jim neco prodali, jenzte tak to nechodi a chodit nebude.

    Neresim tedy, zda je Alfa dobra ci spatna. V necem dobra, v necem spatna. Nicmene cenova politika je postavena tak, jako by byla Alfa roky v dobre kondici, trh ji vnimal jako kvalitni a srovnatelnou znacku s D3 atd. A to je proste spatne. Ano mohli to s jednou generaci zkusit jinak, dostat se do lidi, ukazat, ze to funguje a pak jit dal. Jenze jit rovnou do boje s D3 je proste dost nerealne.

    Takze jak to vsechno dopadne? Nijak. Po relativnim "boomu" prijde pad a stagnace a nejake planovane prodeje zustanou v naprostem nedohlednu. A ne ani tak proto, ze by to bylo spatne auto, ale proto, ze jeste nepochopili, ze samotny kvalitni produkt je fajn zaklad, ale kdyz to nechteji a neumi prodat a nechteji pracovat se zakazniky, komunikaci apod. tak proste prodaji velke kulove.

    Nemci to pochopili davno. Frantici taky. Korejci nedavno a jak funguji. Italove si jedou porad to svoje nic...
    • 20 Reagovat !

      foto rembaz

      rembaz 20.06.  14:15

      « Re: Holt Italove...

      hmm, napr. v DE chodi v TV reklama na Giuliu relativne casto.
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 20.06.  14:22

      « Re: Holt Italove...

      V něčem máš pravdu, ale obecně srovnávat korejský mainstream, který nastoupil spíš z lowcostových vod nejde.
      AR má nějakou svojí hodnotu, technicky Giulii připravila tak, aby byla schopná obstát proti nejprodávanějším modelům D3 a Jagu. Bohužel vyjma top specifikace zapomněla na jakýsi běžný top.
      Další věcí je, že stejně jako Jag udělala chybu v nástupu modelů. Pro obě automobilky by bylo lepší, pokud by přišla nejdřív s SUV a až pak se sedany. To první obecně přitáhne zájemce a to druhé je doplní.
    • 102 Reagovat !

      foto Mike-C

      Mike_C 20.06.  14:30

      « Re: Holt Italove...

      "italské značky nikdo nekupuje"
      - je to sotva pár dní, kdy byla na auto.cz uveřejněná tahle čísla:
      6. Fiat 383.134
      11. Škoda 301.189

      Takže on to někdo kupuje ;-)

      Souhlasím ale v tom, že je to hodně o lidech a marketingu. Už jsem mohl mít další nový Fiat 14 dní zpátky, kdyby nebyli prodejci naprosto neschopní troubové. :no:
      • 25 Reagovat !

        foto Surcuf

        Surcuf 20.06.  14:48

        « Re: Re: Holt Italove...

        Tak a teď tam ještě napiš, něco k těm datům, jde o prodeje kde ? Celkové? To žasnu, protože Fiat je de facto matka a Šáde člen koncernu, který musí poslouchat, čili za mne je k tomu Fiatu neskutečně blízko a to pomíjím, že před 89. a akvizicí VW pro svět de facto neexistovala, takže pokud je to 383 ku 301 tisícům, tak za mne super úspěch škody - a to žádnou nevlastním.......
      • 22 Reagovat !

        foto goes

        goes 20.06.  14:53

        « Re: Re: Holt Italove...

        proc ta skodovka v tom prehledu? ma nejakou souvislost? navic uprimne reginalni ceska znacka proda skoro to, co mega italksa automobilka, kterea je doma na trhu, co je nasobne vetsi, nez ten cesky, takze tam moc zazrak nevidim, navic ja mel spise namysli ty luxusnejsi znacky italskych aut - alfa, lancia, maserati, nez ten meinstrim ala hyundai.

        Proste kaslou na to, aby si zlepsili jmeno a neco prodali. Tak holt prodaji to, co prodaji.
      • 35 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 20.06.  14:57

        « Re: Re: Holt Italove...

        A ešte to skús v kontexte, nielen absolútne čísla, ale trend. Pozri si predaje Fiatu a Škody pred niekoľkými rokmi. Fiat bol pred dekádou úplne iná liga ako Škoda, predával takmer milión áut ročne (v Európe), kdežto Skoda sa plácala na ani nie polovičnej úrovni. Dnes ho tá Škoda dobieha a tipujem, že nasledujúci rok Fiat predbehne.
        Takže áno, Fiat niekto stále kupuje, ale je to čoraz menej ľudí a celkovo idú predaje Fiatu dolu vodou.
        • 32 Reagovat !

          foto JTF

          JTF 20.06.  22:28

          « Re: Re: Re: Holt Italove...

          Zklamu Tě, ale prodeje Fiatu stále stoupají...tak tipuj!
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.06.  22:58

            « Re: Re: Re: Re: Holt Italove...

            No stále... stoupají od roku 2014.
    • 20 Reagovat !

      foto maxelit

      maxelit 20.06.  21:45

      « Holt Italove...

      Pěkně napsáno,
      nejlépe ziskovou automobilkou je Ferrari jaké mají reklamy atd ? :-)
    • 30 Reagovat !

      foto JTF

      JTF 20.06.  22:32

      « Re: Holt Italove...

      Goes: Maserati pro Tvou informaci v roce 2012 prodalo 6.288 aut a za loňský rok už 42.100. Pokud píšeš o čr, pak ano FCA vidět moc není.
      • 11 Reagovat !

        foto stary-kluk

        starý_kluk 21.06.  12:44

        « Re: Re: Holt Italove...

        Když p.Marchione v r.2007 nastoupil, vyrojilo se spousta nových typů - založil úspěch prodeje na výrobku. To bývalo dříve normální, ale tehdy už ne. A úspěch se dostavil. Ale proč nedal všem těm výrobkům reklamu a pak zrušil všechny výroby? Teď nedávno začal prakticky od nuly, začal preferovat luxusnější typy, smetl Lancii, .... Je to dobře?
  • 80 Reagovat !

    foto Bican

    Bican 20.06.  13:53

    článek převzatý z Jalopnik.com a je na tom podobně Jaguar XE

    Článek je převzatý z jalopnik.com .
    Je z toho spíš cítit, že přání je otcem myšlenky. Giulia má velmi podobné prodeje jako Jaguar XE. Beru v potaz měsíce duben a květen, kdy byla plně na trhu. (data carsalesbase.com).
    Bavíme se samozřejmě o trhu v USA na který zdrojový článek reaguje.
    Howgh,
    Radovan
  • 15 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 20.06.  13:59

    trošku si zaplácám

    od začiatku som mal pocit, že džulka nezaberie, neviem to identifikovať, ani podložiť faktami, tak to tak berte, ale jednak sedan, jednak vrávoranie alfy nad priepasťou, jednak povesť a dokonca mne aj dizajn hovorí, že sa to bude kupovať zriedka. Všetci híkali, vychvaľovali a ja nebudem túto alfu haniť, ani som ju neskúšal, ani nebudem, ale niečo na nej chýba. Samozrejme aj očakávania boli neprimerané, lebo to nie je model, ktorý by mohol zachrániť značku, to skôr stelvio, ale mám obavu, že ani to nebude letieť. Ťažko sa to dá uchopiť, nie je to také jasné, ale markione nemá na to, aby držal alfu aj maserati - jedno padne alebo predá.
    • 14 Reagovat !

      foto Surcuf

      Surcuf 20.06.  14:50

      « Re: trošku si zaplácám

      Ono už to Stelvio mi zní jako Stévie a to je myslím nějaký sukulent :-))).......pro cukrovkáře.
  • 121 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 20.06.  14:09

    Prodeje

    Zas tak černě to nevidím. V Evropě už Giulia přeskočila v prodejích XE a v USA prodeje taky rostou a za květen už je taky před XE, který je podle mě hlavní soupeř pro porovnání, protože ani Sergio si určitě nemyslel, že budou hned z kraje atakovat D3. Ne že by to bylo ideální, ale každý soudný musel vědět, že si Alfa bude muset svoji pozici postupně budovat. Otázka je, jak se povede v Číně.

    Alfa, pokud chce dlouhodobě uspět, musí akceptovat, že současné generace Giulie a Stelvia především budují pozice, aby mohly příští generace dělat pořádná prodejní čísla.
    • 80 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 20.06.  14:14

      « Re: Prodeje

      Ano, tohle je naprosto jasný pohled, žádné zleva a zprava, ale napřímo. :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.06.  15:00

      « Re: Prodeje

      Nie, nepreskočila. Viď tu: [odkaz] XE je síce o málo, ale stále pred Giuliou.
      • 20 Reagovat !

        foto Kubas-AR

        Kubas_AR 20.06.  15:19

        « Re: Re: Prodeje

        tam jde o to že JAG má brutálně silný březen kdy se v UK prodává strašně moc aut.... v jiných měsících je myslím vždy za alfou.... ale nevím, kontrolovat to zpětně nebudu.... uvidíme na konci celého roku....
      • 20 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 20.06.  21:54

        « Re: Re: Prodeje

        No jo, ale to je první kvartál, který je zkreslený tradičním britským prodejním super-březnem. Jinak už od listopadu Giulia XE pravidelně poráží každý měsíc a přeskočila ho i zatím celkově za 2017.

        [odkaz]
        [odkaz]
    • 01 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 21.06.  12:16

      « Re: Prodeje

      Ale - opakuji - zásadní je dobrá reklama !

      Jsou dva nesprávné extrémy:

      1. dobrý výrobek se prodá sám.
      2 dobrý marketing prodá cokoliv.

      Na 1. je málo fajnšmekrů.
      Na 2. je málo diletantů.

  • 40 Reagovat !

    foto RS

    RS 20.06.  14:19

    Více na TN.cz

    Dobrá bulvární srágora..
    Prodeje nejsou zázračné a ani nebudou, ale tento (navíc okopírovaný) článek je pěkná škvára. :no:

    Nic to nemění na tom, že se za letošní třetinu roku prodalo cca 8500 Giulií. V nějaké statistice bylo uvedeno, že se v prémiové střední třídě prodá na Evropské půdě až 80% kombiků. Takové Audi letos prodalo přes 50000ks A4. Když z toho seberu kombíky, tak jsem někde nad 10 tisíci kusy a to není tak obrovský rozdíl. (nevyrábět Sportwagon byl samozřejmě obří omyl)

    A co třeba nebohý Jaguar XE? Ten je na tom i s kombíkem ještě hůř. Neměl by zavřít továrnu? Nikdo ho přeci nechce!
    8-s
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 20.06.  14:24

      « Re: Více na TN.cz

      Místo kombíků ve střední třídě tu jsou SUV. Na příkladu F-Pace a věřím i na Stelviu to bude vidět nejlíp.
      • 21 Reagovat !

        foto RS

        RS 20.06.  14:33

        « Re: Re: Více na TN.cz

        To ano, ale pořád to nic nemění na tom, že 80% A4, 3er, C, V60 atd. jsou kombíky.
        Už jsem to psal v minulosti xkrát, že bez kombíku nemají moc velké šance udělat díru do světa.

        Co se týče USA, tak se stačí podívat na statistiky minulosti. To co prodali letos za třetinu roku v americe, tak to prodávali za celý rok v relativně úspěšných 80-90.letech a pokud si udrží tento trend, tak to budou letos největší prodeje v celé historii Alfy Romeo na US půdě.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 20.06.  14:37

          « Re: Re: Re: Více na TN.cz

          Ty prodeje kombíků ale fungují v zásadě díky fleetovým nákupům, tam AR ani Jag nemají moc šancí.
          • 11 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.06.  14:50

            « Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

            Proč myslíš? Jako že manažeři potřebují k výkonu práce nutně kombík? S tímhle pohledem nesouhlasím, kombík chtějí lidi kvůli rodině a pak jestli něco, tak by fleety měly naopak podporovat prodej sedanů.

            Já bych si eventuálně rád projel Giulii SW, o Stelvio nezavadím pohledem. Ale každému dle jeho gusta.
            • 10 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 20.06.  21:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

              Klasický požadavek zaměstnance za posledních x-let je stále stejný...kombík. Měl ho předtím a chce ho i teď. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Machyrek

                Machýrek 20.06.  23:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

                Zamestnanec by to SUV chtel taky, jenze vi, ze ho nedostane, tak radsi voli kombi, protoze to je vic auta, nez sedanu a kdyz je to zadarmo.
            • 20 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 20.06.  21:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

              ja SUV moc nemusím,ale Stelvio je krásne a asi aj dobre jazdí-pozri test R. Chvála
              • 01 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 20.06.  21:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

                Pro mě Stelvio ten sex-appeal Giulie prostě nemá, je to taková brambora s tlustým zadkem. Samozřejmě, kombík od Giulie mohl taky dopadnout všelijak, ale některé vizualizace se mi líbily

                [odkaz]
                • 10 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 20.06.  22:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

                  kombajn by mohol byť fajn,ale asi nebude lebo Stelvio.
                  sedan/kombi u mňa vyhráva sedan.
                  • 10 Reagovat !

                    foto maXX-CZ

                    maXX_CZ 21.06.  00:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Více na TN.cz

                    Jsou to pitomci, konkretne tahle vizualizace vypada moc dobre.
                    Kombi maji podle me uspech taky proto, protoze jsou casto hezci nez sedany/limuziny.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 20.06.  21:41

          « Re: Re: Re: Více na TN.cz

          Do světa, kde se kombi moc neprodávají, ano. V EU je to už horší. Proto některé automobilky zkouší sázet na SUV/ crossovery. Doufají, že to v EU uspokojí zájemce o kombi a zároveň to bude celosvětově použitelnější.
    • 06 Reagovat !

      foto Surcuf

      Surcuf 20.06.  14:52

      « Re: Více na TN.cz

      Alfa se prodává de facto v Evropě jen v Itálii, jinde to jsou drobky..........už známe italskou "kvalitu".
      • 20 Reagovat !

        foto JTF

        JTF 20.06.  22:24

        « Re: Re: Více na TN.cz

        Je mi líto odborníku, ale většina měsíční produkce se prodá mimo itálii.
        • 02 Reagovat !

          foto Surcuf

          Surcuf 21.06.  09:43

          « Re: Re: Re: Více na TN.cz

          Milý odborníku, nauč se číst, psal jsem v Evropě........ ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  21:40

      « Re: Více na TN.cz

      Počkej, XE snad jako kombi není. Nebo mi něco uteklo?

      Nezdá se mi, že by to bylo 80 %. Kombi nevídám (alespoň mi to nepřijde) tak často, abych tipoval takhle vysoká čísla (samozřejmě bude záležet na oblasti). Třeba v ČR to bylo dříve jasné. Potřeboval jsi kombi, abys z toho mohl udělat N1.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 21.06.  07:30

        « Re: Re: Více na TN.cz

        XE kombík není a ani nebude. Jag s breakem pod XF nepůjde, nahrazují ho E-Pace a F-Pace. Tím bude modelová politika full.
        Ještě letos se představí R6 v benzínu a naftě, nový V8 (kupovaný od BMW...XE Project 8 je posledním modelem s kompresorem, ostatní připravovaná SVR a R už budou s biturbem, pokud se podíváš na YT, tak testovaná auta už znějí spíš jako M5).
        Příští rok nové XJ + FL XE.
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 21.06.  10:36

          « Re: Re: Re: Více na TN.cz

          Myslel jsem si to. XE se týkalo prohlášení designera (kombi nebude), které někteří mylně vztáhli i na XF.
    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 21.06.  10:27

      « Re: Více na TN.cz

      XE je aj v kombíku? Ja mám za to, že namiesto kombíka postavili F-Pace a jediný Jaguár v kombíku je XF.
    • 20 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.06.  13:27

      « Re: Více na TN.cz

      Jaguar s XE v kombíku je na tom tak zle, že se klidně vsadím, že neprodá ani kus. ;-)
  • 50 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 20.06.  14:30

    Acura ILX

    Mimochodem Foktem zmiňované Acury ILX se v květnu prodalo o 13ks míň než Giulie a propad je ročně více než třetinový. Znamená to snad, že by Acura měla zmizet z US trhu? ;-)
  • 18 Reagovat !

    foto Surcuf

    Surcuf 20.06.  14:34

    Někoho to překvapuje?

    Mne ne, taloši si už drahně let myslí, že stačí udělat hezký design a bude se to prodávat, jenže doba je jinde, každý už ty jejich křápy zná a sypat do toho dokola chechtáče se mu nechce, a tuplem amíkům.
    Holt takové rejžo už to nikdy nebude, pokud chtějí značku zachránit , znamenalo by to vyrábět kvalitu a dlouhodobě ji držet, ale na to nemají sílu, Alfa skončí, buď úplně, nebo jak bylo zmíněno v čajně............
    • 31 Reagovat !

      foto RS

      RS 20.06.  14:39

      « Re: Někoho to překvapuje?

      Můžeš mi prosím uvést nějakého "západního" výrobce automobilů, který v 21. století vyrábí, jak ty uvádíš, křápy?
      • 24 Reagovat !

        foto Surcuf

        Surcuf 20.06.  14:54

        « Re: Re: Někoho to překvapuje?

        Rencek třeba.............
      • 32 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.06.  14:57

        « Re: Re: Někoho to překvapuje?

        BMW a VW koncern >:D >:D >:D
        • 31 Reagovat !

          foto Brumbal

          Brumbal 20.06.  16:25

          « Re: Re: Re: Někoho to překvapuje?

          Tak jiste, hlavne ze pravej Barrichello ma soukromy vuz Audi RS6 >:D >:D
      • 30 Reagovat !

        foto maxelit

        maxelit 20.06.  21:40

        « Re: Re: Někoho to překvapuje?

        Škoda mluvit a psá....t ale pan Surcuf má evidentně postavený barák z hoven a slámy expert >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Surcuf

          Surcuf 21.06.  09:44

          « Re: Re: Re: Někoho to překvapuje?

          Další zoufalý obdivovatel nekvalitního braku............, víc k tomu nemám.
      • 02 Reagovat !

        foto white-label

        white label 21.06.  13:25

        « Re: Re: Někoho to překvapuje?

        Zkus se zeptat třeba Ady, nebo Holdena...
  • 01 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 20.06.  14:55

    Jako alternativu k trojce vítám

    XE i Gulii, ale aby se mohly prodávat líp než etalon třídy, musí stát míň. Proto jich člověk moc nepotká. A pokud se prodávají ještě dráž, potom mně asi nikdo nepřinutí si je pořídit a je to škoda...
  • 70 Reagovat !

    foto Kubas-AR

    Kubas_AR 20.06.  15:13

    ROFL

    tak pan Fokt asi soutěží s panem Baborským ze Světa motorů kdo v červnu napíše větší sra*ku o Alfě.... Baborského test Stelvia je ovšem silný kalibr, původní a s fotkama.... takže nějaké obšlehnuté hovadiny pana Fokta nestačí....

    Neva, snad příště.... :yes:

    jen trocha suchých čísel....
    leden 70
    únor 412
    březen 484
    duben 634
    květen 883

    to jsou prodeje Giulie v USA.... myslím že je celkem zjevné že se to teprv rozjíždí....

    Giulia v USA začíná na 38.000USD, BMW 3 na 33.500.... takže i nižší prodejní čísla Alfě můžou Alfě přinést nějaké ty zisky....

    Prostě auto je dobré a pozitivně hodnocené, všechno je na začátku.... na trollení na internetu je myslím času dost.... ale tak co už, proklik je proklik, tak to dnes je....
    • 15 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.06.  15:47

      « Re: ROFL

      tak to su neskutocne cisla na 300 milionovy stat ... to ako ked u nas phaeton predaval kedysi jedno auto mesacne...

      neviem ale pozri kolko v usa predava konkurencia giulie a razom ta ten optimizmus prejde
      • 41 Reagovat !

        foto Mr-Murphy

        Mr.Murphy 20.06.  16:03

        « Re: ROFL

        tak třeba Audi A4/A5 v květnu 5000ks.... jestli se prodeje Giulie dostanou někam k 1500 tak v čem je problém? prodá třetinu toho co zavedená prémiová značka.... nebo co by měli chtít? aby A4 a 3er zválcovali? to asi těžko....

        Navíc prodeje Giulie se rozbíhaly pomalu i v Evropě a teď už se drží stabilně na 2000/měs. což není tak zlé....

        dávám Giulii čas, ty čísla ještě půjdou nahoru....
        • 04 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 20.06.  16:13

          « Re: Re: ROFL

          tie cisla giulie su skor pod 2000 ako nad.. navyse pride leto.. vtedy predaje celkovo poklesnu.. a 20 tisic rocne bohuzial nie je cislo ake giuliu spasi a ake by alfe stacilo na to aby sa jej vyvoj vobec financne vratil to si povedzme rovno... pritom keby mala kombik verim ze mohla predavat aj dvojnasobok.. v com je problem netusim... lebo kombik by podla mna z tejto velkej kasne nebolo asi tazke spravit.. takisto aj nejaku outdoorovu 4kolku...

          giulia uz moc casu nema... prvy rok uz stejne premarnila omeskanym prichodom a konkurencia je zo dna na den silenejsia ( nove C, nova A4, nova optima GT aj v kombiku ) .. zrovna cas je to co hra v neprospech giulie a je realtivne vlastne uz aj "stara" sotva sa predajom rozbehla .. a este ked pride stinger ... pride arteon a stelvio a par dalsich hracov a potom mozes cakat vyssie cisla giulie tak akurat uz asi len v snoch
        • 30 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.06.  16:56

          « Re: Re: ROFL

          Když (jestli) se jim podaří zvýšit prodeje na dvojnásobek, tak budou mít (skoro) třetinu Audi (které je teda momentálně z D3 nejslabší... BMW je 8.348ks).

          Současná čísla jsou cca. šestina Audi a desetina BMW... jako začátek nakonec proč ne.
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 20.06.  19:43

            « Re: Re: Re: ROFL

            >:D :yes: giulia skratka vali >:D :yes:

            ale dost bolo srandy... take stelvio uz vyzera good a tu by sa to uz konecne mohlo aj predavat... aj ked paradoxne asi prave stelvio to giulii zrovna vobec neulahci .. uvidime
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 20.06.  20:55

      « Re: ROFL

      Fiaty 500 se taky takhle rozjížděly a stoupaly a pak najednou zas začly krásně klesat. A všech se jich letos za 5 měsíců prodalo méně jak loni za 5 měsíců. Aby to s Alfou nebylo podobné....

      FCA obecně nějak boom auta v USA nejdou, teda vlastní . Daří se jim jen s tím, co vyvinul někdo jinej (Daimler + Cerberus)

      Viz slavné etalony Dart, 200, Cherokee :-) To byly tak boomy a dvou ukočená výroba už a třetí padá střemmhlav dolů (meziroční pokles 18, v květnu 24%)
      • 12 Reagovat !

        foto JTF

        JTF 20.06.  22:21

        « Re: Re: ROFL

        Barrichello: píšeš blbosti, Fiat 500 se prodává stále lépe a to je na trhu 10 let.
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.06.  22:24

          « Re: Re: Re: ROFL

          píšu celou dobu o situaci v USA, pokud ti to nedošlo. A ne, tam se opravdu neprodává čím dál lépe >:D ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto JTF

      JTF 20.06.  22:23

      « Re: ROFL

      Zřejmě vizionář Fokt očekával při návratu Alfy do USA okamžitě 100t. prodeje. Tak zase má co psát...
      • 21 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 20.06.  22:38

        « Re: Re: ROFL

        aj tak by napísal,ze je to slabé,čakali 200t predaje
  • 51 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 20.06.  15:14

    Co chybí Giulii

    Giulia je jistě fajn auto, ale podle mého názoru její prodeje (minimálně v Evrioě) brzdí tyto věci:
    1) Chybí kombi Sportwagon
    2) Chybí benzinové čtyřválcové motory s manuální převodovkou
    3) Design je pěkný, ale chybí mu výraznější italský styl
    • 32 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 20.06.  15:21

      « Re: Co chybí Giulii

      Vpodstatě se vším by se dalo souhlasit, ale ke všemu bych měl drobné ale.
      1) asi ano
      2) no, manuál, já vím, je to Alfa, ale je rok 2017
      3) design, zejména teda čumák, je naživo takový unylý, podle mého chybí hrany, pro zadek platí to co si napsal, akorát já bych řekl, že mu chybí italský styl zcela
    • 14 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 20.06.  15:45

      « Re: Co chybí Giulii

      4.Kvalitnější grafika navigace
      5.Větší rozlišení zpětné kamery
      • 31 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 20.06.  16:15

        « Re: Re: Co chybí Giulii

        Na takový nepodstatný podružnosti ti typický kupující Alfy zvysoka se-re. Alfa není tablet nebo smart TV. Je to auto co má koule. Bohužel málokterý kupující má koule na potýkání se s její spolehlivostí. Byť si myslím, že VW a ostatní automobilky už kvalitu Alfy dotáhly >:D
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.06.  19:15

        « Re: Re: Co chybí Giulii

        Vtip?
        • 02 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 20.06.  19:31

          « Re: Re: Re: Co chybí Giulii

          To není vtip.Jezdil jsem s ní minulý rok v srpnu.Ty body co jsem uvedl,tak se mě nelíbily.
          Byla to nafta 2.2 132 KW v automatu,výbava Super.
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 20.06.  19:36

            « Re: Re: Re: Re: Co chybí Giulii

            Každý máme jiné priority, ale důvody pro nekoupení auta "slabá grafika displaye"?
            Jako chyba hodná vyjmenování ok, jako důvod špatných prodejů mi to přijde totálně podružné.
            • 10 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 21.06.  11:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Co chybí Giulii

              Tak zase predaje Volva hovoria, ze ludia si na takychto hovadinach potrpia.

              Jaguar je casto kritizovany za pomaly infotaiment a ten je zrovna posledna vec co by nadsenec riesil, lenze realny uzivatelov to trapi u premioveho auta...
              • 01 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 21.06.  13:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co chybí Giulii

                Nemyslim si, ze infotaiment je nejaka zanedbatelna hovadina v ramci pouzitia auta. Vsade uz mas velke displaye a ked maju pomalu odozvu, je to velky pruser - z toho potom pramenia aj tie reci, ze dotykac je nebezpecny a pod. No pokial je spomaleny, tak urcite. A hlavne, cez infotaiment ovladas mnohe veci co sa aj samotnej jazdy tyka. A aj keby nie, v premii naozaj nie je priestor na to, aby to bola slaba stranka.
      • 10 Reagovat !

        foto RS

        RS 21.06.  10:18

        « Re: Re: Co chybí Giulii

        Dixik má pravdu. Je to bohužel jedna z věcí, kterou novináři vidí a všude na ní upozorňuji. Mně by to třeba bylo zcela jedno, ale doba je taková, že lidi na podobné blbosti zkrátka koukají. Samozřejmě jsem to živě neviděl, takže nemohu posoudit, zda tomu jen chybí 4K, Ultra HD a podobně "extémně důležité" parametry, nebo to opravdu vypadá jak Atari léta páně 1990.
        Výhodou ale je, že stačí v rámci modernizace jen vyměnit displej či kameru a je po problému.
    • 02 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 20.06.  16:00

      « Re: Co chybí Giulii

      posramocena povest se napravuje tezko.
      však za par let uvidíme, jak se s ni popasuje VW. Alfa nemohla ocekavat, ze udela dobře auto a všichni se pretrhnou. Bude to trvat roky a spoustu PR, aby lide videli, ze se to nesere, aby si to koupili jako ojetinu a prekvapilo je, v jakem je stavu apod.

      psal jsem to uz při uvedeni.
      QV je fajn auto s dusi, ale standardni verze trpi vyssi cenou a infotainment se nepovedl...
      Když se na ni lide programove divaji s despektem, nesmí mit takove chyby, pokud chce nekoho presvedcit. Když vytrvají verim, ze bude lip.
      Infotainment ale srovnani s premii nesnese a toho si lidi dost vsimaji.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.06.  19:17

        « Re: Re: Co chybí Giulii

        S čím by se VW popasovával? I přes extra průsery s TSI je pořád jedničkou. Buď to lidem nevadí, nebo to neví, nebo to nechtějí vědět.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.06.  16:05

      « Re: Co chybí Giulii

      taka 156 alebo 166tka boli proste alfovitejsie suhlas .. to som pisal velakrat uz :yes:

      chyba tu akesi caro alfy.. nie je to len o chybajucom kombiku ale vidim tu aj ine veci suhlas... je to na dlhsie .. ja tu vidim celu skalu zadrhelov preco giulia predava mizerne ale uz by som sa zase len opakoval a rozpytvaval nieco co stejne asi vieme vsetci ...

      tie tvoje 3 body su vcelku jasne a strucne .. tu nie je o com debatit... :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Odan

        Odan 20.06.  18:45

        « Re: Re: Co chybí Giulii

        Ale jaké čaro prosím Tebe?
        To auto je alfa alfovatá, kompilát geniálních řešení a hloupejch kopanců, jezdící líp, než přímá konkurence. Atmosféry má dost, motory až na chybějící šestivál okolo 300 koní taky skvělý, tak co chtít víc? Přidřenou kliku?
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.06.  21:15

          « Re: Re: Re: Co chybí Giulii

          Někde jsem četl

          Typická Alfa, všem se líbí, ale nikdo si ji nechce koupit :-)
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.06.  21:09

      « Re: Co chybí Giulii

      Souhlasím a podepisuji se pod všechny body! Celkově to vypadá, jako by vcelku opovrhovali prioritami evropského trhu. Což je odvážné, když zde dosud prodávali 90 % produkce. Zejména absence 2.0 T s manuálem je pro mmě fakt těžko pochopitelná.
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 20.06.  15:16

    (Not) Too Funky

    Nj, nevím jak to je, ale protože jsem slyšel, že emoce prodávají, pak by se nebylo čemu moc divit, že prodeje Giulie nejsou slavné, možná to ale americký zákazník vidí jinak a v exteriéru není problém. Další věcí je, co s prodeji případně udělají cla, kterými Trump hrozil.
  • 13 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 20.06.  15:29

    to je presne to

    ze moze byt nadherna a moze o nej kazdy basnit .. ale stejne v sedane toho asi moc nepreda ( co sme pisali uz viaceri ) a navyse ked pride stelvio tak paradoxne ono bude pre nu asi tym najvacsim protivnikom ziadne subaru ani mazdy... ani hondy a ine znacky

    podla mna uz tu davno malo byt 5 dverove MiTo a vlastne uz komplet nove MiTo to by iste predalo viac ako giulia v sedane ... takisto tu uz mala byt pomaly aj nova giulietta ... lebo hatche tiahnu.. nie velke drahe sedany s stvorlistkami a 500 konikmi ... realny sofer nenahana casy na ringu ale potrebuje auto do prace aj nakupy a a na bezny zivot .... kazdopadne stelvio by uz ale alfe malo vyrazenejsie pomoct presadit sa na trhu aut ... tu uz vidim krok spravnym smerom ( konecne ) .. len ako som pisal vyssie prave dost mozno stelvio potopi giuliu... neprekvapilo by ma to ..
  • 16 Reagovat !

    foto WoodyPWX

    WoodyPWX 20.06.  15:29

    Skarede, drahe a jeste italske auto?

    Ne, dekuji.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.06.  15:36

      « Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?

      dizajn je subjektivny.. mne tento obly dizajn tiez uz viac sedi na vyssiom stelviu ako na rozplacnutej giulli ( mame stelvia az dve pred predajnou alfy u nas a je to fakt krasne auto ) ... tu fakt vidim krok spravnym smerom a stelvio bude na rozdiel od giulie uz podla mna uspesne auto... giulii hodne chyba kombik ( aj optima bez kombika mala tiez podstatne slabsie predaje v eu ako ma dnes uz s kombikom ) ... auto to uz bude urcite kvalitne a nie je coho sa bat lenze sedany v tejto "velkostnej triede" a za dane masivne prachy to maju z roka na rok tazsie..

      giulia ak chcela uspiet mala proste prist normalne s kombikom.. priapdne aj s nejakou outdoorovou variantou na styl outbacku.. supnut tam nejake paradne "pouzitelne a dostupne motory" lebo tie stvorlistky su na kasni krasne ale v reale nepredajne... ja som sa inak presne toho bal... ze vovysledku to proste ziadna pecka v predaji nebude.. co sa uz zaicna potvrdzovat ... a take stelvio preda mozno uz coskoro viac aut mesacne ako giulia za cely rok.. to bude debakel pre giuliu.. na jej mieste uz rovno vymyslam kombik alebo neviem... ale nevidim jej buducnost ruzovo v sedane
    • 02 Reagovat !

      foto Brumbal

      Brumbal 20.06.  15:41

      « Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?

      Italske znamena horkokrevne, i s takoveho klidneho sveda ktery po krachu Saabu a nezajmu eu o Volvo, by ze svedskeho ridice Alfa Giulia za par let v servisu udelala horkokrevneho jizana >:D >:D
    • 60 Reagovat !

      foto Cuba66

      Cuba66 20.06.  15:46

      « Re: Skarede, drahe a jeste italske auto?

      WoodyPWX - přečetl jsem si tvůj příspěvek a vsadil se s kolegou o panáka, že budeš koncernovej. No a vyhrál jsem, díky!
  • 01 Reagovat !

    foto jozephko

    jozephko 20.06.  16:09

    Celé to je krištáľovo jasné...

    Celé to je krištáľovo jasné - Fiat sa snaží zraziť cenu značky Alfy-Romeo čo najnižšie, aby ju koncern VW mohol kúpiť čo najvýhodnejšie. Métou je cena 1 euro... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.06.  16:24

      « Re: Celé to je krištáľovo jasné...

      pritom 156tka kedysi mala aj kombik aj 159tka .. tak kde je problem netusim.. ;-\
    • 20 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 21.06.  00:54

      « Re: Celé to je krištáľovo jasné...

      TO UŽ SE ANI NEDÁ ČÍST. 8-s
  • 40 Reagovat !

    foto Phoenixx

    Phoenixx 20.06.  16:45

    Nie je to az take zle

    Az tak zle by som to nevidel. Tie predajne cisla maju stupajucu tendenciu. Treba si uvedomit, ze je to nova znacka na trhu. Ak nepocitam 4C tak posledne AR sa v USA predavali v r 1995. Chce to len cas.

    Alfa Romeo
    Giulia
    2017
    January 70
    February 412
    March 484
    April 634
    May 883

    [odkaz]
    • 11 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 20.06.  18:42

      « Nie je to az take zle

      No jo, v Evropě za 2016 10475ks a za 1-4/2016 8648ks, tj stoupající tendenci to má, nicméně jestli to bude stačit, je otázka...

      Btw Alfa by měla spíš jít s cenou dolu, aby prodávala víc a vybudovala si pozice pro další generaci, přes noc se prémií nestane. Ačkoli si to mnozí myslí, tak Alfa prémií opravdu není (jen její ceny). Tady je D3 nedostižná ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 20.06.  21:18

        « Re: Nie je to az take zle

        Možná. Ale nejsem si úplně jistý, že kdyby to stálo třeba o 100k míň, tak by to na věci něco zásadního změnilo.
        • 10 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 20.06.  21:24

          « Re: Re: Nie je to az take zle

          Asi máš pravdu ... ;-)
  • 35 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 20.06.  17:15

    Upřímně

    Vlastně kdybych měl říct jak bych si Alfu představoval, aby budila (moje) emoce, řekl bych současná (2017) Mazda 6.
  • 53 Reagovat !

    foto Avanti

    Avanti 20.06.  17:29

    auto.skoda.cz

    To je už raz tak, keď v redakcii auto.skoda.cz sedí banda neschopných čurákov, ktorej keď sa pod ruky dostane nejaký Talian, treba ho čo najviac dokopať a zasypať zemou... :no: :no: :no:

    Absolútne bulvárny a neprofesionálny článok. V každej vete snaha potopiť. Škoda aj ďalej komentovať, sami si robia reklamu malomocní úzkoramenáči. Najlepšie bude, keď budete písať iba o Škodovkách, tam Vám ide jasanie najlepšie, večer sa potom v pohode môžete urobiť do ponožky a sladko zaspať. :yes:

    Bohužiaľ, Taliani vedia perfektne navrhnúť, dokonca už aj kvalitne a moderne vyrobiť (Stelvio a Giulia sú vyrábané prostredníctvom tovární priemyslu 4.0) ale stále nejako nevedia predať. Pozitívne ale je, že po tak dlhej pauze, kedy nič nové okrem zmeny masiek nepriniesli, sa ich predaje aspoň trochu rozbehli a každým mesiacom stúpajú na číslach. Giuliu určite obehne Stelvio a s príchodom ešte väčšieho SUV v roku 2018 a nástupcom Giulie - malým crossoverom, sa Alfa dostane do uspokojujúcej kondície. Chýba určite ale aj Giulia sportwagon...
    • 30 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 20.06.  18:52

      « Re: auto.skoda.cz

      Prodat - mrkni na jejich dealerskou síť.
      Půlka prodejců s trochou nadsázky vůbec neví, že se Giulia prodává a druhá půlka si ta testovací auta syslí.

      "Na víkend vám to nepůjčíme, máme pořadník a vůbec, to není standardní postup. Zkušební jízda jen s prodejcem, cca 30 minut, objednejte se prostřednictvím formuláře." Auto pak celej víkend stálo před dealerstvím na parkovišti.
    • 03 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.06.  23:04

      « Re: auto.skoda.cz

      " nástupcom Giulie - malým crossoverom" Než aby z Alfy byla naprosto tuctová továrna na SUV a crossovery, to bych byl radši, kdyby ji potopili úplně.
      • 00 Reagovat !

        foto Avanti

        Avanti 20.06.  23:31

        « Re: Re: auto.skoda.cz

        Pardon, Giulietty, v rýchlosti som to splietol. Vychádzal som z výstupu svetríkového pána, ktorý chce udržať výrobu v Álf v Taliansku. Taktiež chce presunúť výrobu nástupcu Pandy do Talianska...
    • 20 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 21.06.  06:06

      « auto.skoda.cz

      Bohužel souhlas = bulvárnim stylem napsanej neprofesionální článek :-!

  • 55 Reagovat !

    foto memphis-unv

    memphis.unv 20.06.  17:32

    Nepatří do stáda

    Bohužel se nedivím, drtivá většina stáda nikdy vkus neměla a nikdy mít nebude.
    A tak víc než skutečná kvalita auta rozhoduje marketing, i když se skutečností nemá nic společného
    • 40 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 20.06.  17:36

      « Re: Nepatří do stáda

      Ano. Například velmi dobře umí marketing VW. Od toho by se měla skupina Fiat učit. Kdyby např. takovou Giulii VW měl, zaplavil by s ní celý svět.
      • 14 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 20.06.  19:57

        « Re: Re: Nepatří do stáda

        nielen vw ale aj korejci by alfe dnes uz lavou zadnou ukazali ako sa robia auta na predaj konecnemu zakaznikovi a nie len do muzea a na vystavy :yes:
        • 33 Reagovat !

          foto memphis-unv

          memphis.unv 20.06.  22:06

          « Re: Re: Re: Nepatří do stáda

          Ne jak se dělají, jak se prodávají.
          Kdyby to co dělá Fau-Vé mělo prostě jen jinou nálepku na kapotě, neštěkne po něm pes. A kdyby na kteroukoliv Alfu někdo nalepil logo Das Auto, lidi by mu urvali ruce. Možná už u kolen.
          Takže ne udělat auto jinak, jen stádu něco nakukat
          • 12 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 21.06.  17:17

            « Re: Re: Re: Re: Nepatří do stáda

            To je tim, jak je znacka vnimana.VW dela spolehliva kvalitni a vetsinove libiva auta, ktere ve vsech aspektech kdyz ne na spici jsou ji aspon blizko. Vysledny produkt, jako prumer vsech je temer bezkonkurence a etalonem. Tomubodpovida vysoka zustatkova hodnota. Zadne vymyslene kauzy jako dieselgate nebo steky anonymu v diskuzich to nezmeni, oni nejsou trh. Alfa ma povest spis spatnou a podle vseho to auto neni bez chyb a ani pri primem kontaktu zakaznika nepresvedci. Velka cast ani o zadne Alfe vubec neuvazuje.

            Jinak ja jsem ji zatim potkal 2x a co se exterieru tyce, pokazde se mi vybavilo "tohle ze ma byt ta pecka?" Vzhledove to neni vubec zadna slava.
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 21.06.  20:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nepatří do stáda

              vtip roku, VW dělá kvalitní a spolehlivá auta, to mi nedělej, kdo má furt čistit ten poprskanej monitor >:D >:D >:D

              VTIP STOLETÍ >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto stary-kluk

              starý_kluk 22.06.  09:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nepatří do stáda

              Značka je vnímaná vlivem šikovnosti marketingu. VW to umí od počátku, kdy zaplavil svět tehdy již zastaralým Broukem - dokonce i USA, kde jezdil mezi "koráby silnic". Bylo to tehdy dokonce jen jediné auto, co dělal a z nově vzniklé značky (bez tradice !). A tak to dělá dodneška. Vtiskl Golfu, který ničím nevyniká, nálepku Etalon, Passatu Manažerské auto, všemu Das Auto a ono to funguje. Nálepky jsou nadmíru falešné, ale běžný zákazník jim z ničeho uvěří.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 22.06.  09:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepatří do stáda

                Můžeš se občas trefit do doby, jako třeba s busíkem pro hippies. Ale nálepka sama o sobě je k ničemu. Pokud začneš říkat o svém produktu, že je etalonem a překračuje hranice své třídy a je revolucí a tak všelijak podobně... tak neděláš nic nového, to tvrdí všichni. Je potřeba to dokázat.

                Golf třeba začal už od první generace s GTI a šíře nabídky + silné motory jsou od té doby jeho výhoda. Stejně jako vlastní styl, který asi nikoho neohromí, ale prostě funguje a má nějakou kontinuitu.

                A právě ta kontinuita, to je ten faktor, na který se nesmí zapomenout. Ne že by Giulia teď začínala z nuly, ale úplně daleko k tomu nemá.
                • 00 Reagovat !

                  foto stary-kluk

                  starý_kluk 22.06.  11:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nepatří do stáda

                  Máš pravdu. Ta kontinuita !! To je znak obchodního úspěchu.

                  A k té kontinuitě - obdivuhodné! - Golfu je nutné dodat:
                  Přestože od prvního Golfu = "malého prdítka" měl přes všechny jeho generace až do nedávna nedobré jízdní vlastnosti - napadal v zatáčce na vnější přední kolo a nebylo daleko ke zvednutí vnitřího zadního (teprve poslední 3 generace se toho zbavily) - přesto byl obchodní jednička. Např. jeho hlavní vyzyvatel - Opel Kadet-Astra - měl příkladné odpružení se sladěnými frekvencemi - tradičně parádní. Srovnání vnitnřích prostorů bylo vždycky neprovnatelné ve prospěch Opelu. A přesto !!!.
  • 40 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 20.06.  18:49

    Pravopis

    Bylo by prima, kdybyste:
    1) Zaměstnali korektorku
    2) Naučili se používat Word - ty zelený vlnky pod slovem znamenají, že to máte BLBĚ napsaný.

    Nestačí, že jsou v polovině článků nepřesnosti anebo bláboly, ony jsou teď i s pravopisnejma chybama... jí x ji, Guilia x Giulia, giulia x Giulia a dál to nečtu.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.06.  20:23

      « Re: Pravopis

      Malé písmeno v názvu modelu může být klidně správně. Rozebírali jsme to tu opakovaně. I když je (podle mne) diskutabilní, jestli je to i případ serveru zaměřeného na automobily. "Notoři" to tak dělají; poprvé se to tu objevilo s jejich články (hlavně srovnávačkami). Od výměny šéfredaktora se ta praxe rozšířila i do ACZ.
  • 40 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 20.06.  20:31

    No, to je zase slint...

    Takže Giulia byla vytvořena vlastně výhradně pro americký trh... a proto nabízí pestřejší paletu v dieselech, než v benzínu...

    Co slovo, to perla.
  • 70 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 20.06.  21:37

    Clanek na palici

    Alfa jako znacka na US trhu donedavna vubec nefigurovala, do nabidky se dostala az v prubehu roku a cca do dubna v USA nabizela jenom Quadrifogluo za 70+ tisic dolaru.

    V US tisku se to pred vema mesici hemzilo clanky o tom, jak Alfa znasobila prodeje, viz:

    [odkaz]

    [odkaz]

    O tom tady v Blesku ani carka. Ted se objevily clanky, ze ma alfa "slow start", a blesk hned dava titulky o tom, jak je to katastrofalni a jak ji nikdo nechce.

    Realita je takova, ze Alfa znovu vstupuje na US trh a jen silenec by mohl cekat, ze pujde hned zkraje na dracku jak trojka nebo cecko.

  • 00 Reagovat !

    foto ka-spel

    ka-spel 20.06.  22:49

    Jestli je to vyladěný jak ten příspěvek...

    >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 20.06.  23:14

    Co chybí Giulii?

    Walter de Silva. :-!
  • 36 Reagovat !

    foto Lonestarstate

    Lonestarstate 20.06.  23:59

    A tohle je pro Giulii vrchol

    Troufam si tvrdit, ze jakmile vysumi efekt obrovskeho kvanta zaplacenych clanku a vycerpajici se kupujici, kteri jdou vzdy po novinkach/odlisnostech, tak prodeje Alfy v tomto segmentu jeste vyrazne klesnou.
  • 30 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 21.06.  00:59

    Foktovina..

    Po tragickém článku o Fiatu Tipo , další děs od pana Fokta !!
    Novinář , jenž je zcela neobjektivní by měl odejít třeba do BLESKU..
    Alfa Romeo po letech začala opět vyrábět pěkná a dobrá auta..a prodeje letí nahoru.
    Podobně jako u Fiatu..
    Uvidíme za rok..jsem zvědavý co z toho bude po nástupu Stelvia.
    A ano , Giulii moc chybí v Eu kombík.
    • 20 Reagovat !

      foto Giorgio

      Giorgio 21.06.  06:37

      « Re: Foktovina..

      Novinařina je něco, pro co musíš mít mimo jiné osobnostní vlohy (např. schopnost zachovat objektivitu). Pan Fokt je nemá a opakovaně to tu dokázal. I špatný žák napíše dobrou slohovku na správné téma, i pan Fokt občas vypotí solidní text. To jsou ale jen záblesky v temnu jeho neschopnosti a nesprávně zvoleného povolání (a pokud je to tentýž Fokt, který vystudoval novinařinu jen proto, že na jinou VŠ ho nevzali, leccos by to vysvětlovalo). Pan Fokt by neměl odejít do Blesku, ale do jiné branže.
  • 02 Reagovat !

    foto borist

    borist 21.06.  01:33

    Vysoká cena

    Netuším, jaká je situace v Evropě, ale v USA, jak už to tady bylo několikrát zmíněné, je cena prostě vysoká. Za ty peníze to koupí pár nadšenců a obávám se, že ti nadšenci to už koupili. Jak tady někdo zmiňuje, že se to teprve rozjíždí... Nevěřím tomu, jestli Alfa prodá 10000 aut za rok, budou rádi. Kromě M-B celá široká konkurence začíná na 33 tisících, motory kolem 200 koní. Alfa sice 280 koní, ale 38000. Podle mě je to hloupost, nejvyšší rychlostní limity jsou ve vidláckých státech jako Wyoming, Montana nebo třeba North Dakota, tam Alfa nikoho nezajímá. Podle mě je typický zákazník vzdělaný člověk z Kalifornie nebo východních států, který se zajímá o design a je ochotný si pořídit něco trochu nezvyklého. Ale nač tolik připlácet za silný motor, když se tam trápíš 60 mil/hod. Jestli podobná cenová politika bude i u Stelvia, tak si mohli ušetřit práci a vůbec na U.S. trh nevstupovat.
    • 40 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.06.  06:03

      « Re: Vysoká cena

      Zajímavě jsi to identifikoval, ale na tyto sociologické předpovědi nevěřím. Stejně tak není téma max rychlosti. Pak by se v Kalifornii vyjma boltu a Priusu neprodávalo nic.
      Tvých 10tks rozšiř o stejný počet Stelvií a máš tu jedno z největších odbytišť AR na světě.
      • 00 Reagovat !

        foto borist

        borist 22.06.  01:29

        « Re: Re: Vysoká cena

        Až čas ukáže, kdo má pravdu. Těch deset tisíc vidím reálně možná letos, možná příští rok. A pak už propad. Dole někdo píše, že Alfa přijde s levnějším motorem později a zvýší prodeje. Podle mě to tak u neznámé značky nefunguje. Lidi potřebují ta auta potkávat na cestách, takhle obrovské procento Američanů nemá vůbec potuchy, že něco takového existuje. A když pak přijde dostupnější model, už to nebude mít tu aura nového auta, tudíž menší publicita. Já bych Giulii úspěch přál, mě se líbí, jenom si myslím, že ta cena a marketing celkově je pro U.S. trh úplně mimo.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 21.06.  10:23

      « Re: Vysoká cena

      Neodpovídá snad ta cena zhruba 330i? Nebude takový problém po čase přidat slabší základní model pro podporu prodejů. Není to neobvyklá strategie. Pokud si dobře vzpomínám, 3er také dříve začínala na 28i.
    • 00 Reagovat !

      foto MrWebsky

      MrWebsky 27.06.  10:12

      « Re: Vysoká cena

      Ac namontuji do Fiata Tipo scudetto, pak reknou: to je opravodva Alfa a za te 10000$ se proda okamzite.
  • 00 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 21.06.  17:15

    Odkud vítr vane

  • 11 Reagovat !

    foto kulishak

    kulishak 21.06.  19:05

    To je zase titulek. :))

    Na čem jede redakce? Kdyby ji nikdo nechtěl, tak se ji prodalo nula kusů. Tedy někdo ji evidentně chce. Jen to není masovka. Což je jen dobře, i když firma musí mít jiná očekávání a doufám ze se to ještě rozjede. Ale aspoň si ji nekoupí idioti co je pro ně důležitější rozlišení kamery, displeje, apod. Ale je fakt ze je to auto dost drahé. Jinak bych si i já doopravdy koupil, protože je to po dlouhé době zase alfa jak má být. Ale zatím mi musí stačit moje ojetina. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto stormrider

    stormrider 21.06.  23:06

    Zkušenost v ČR

    Nedávno měla Alfa v ČR na svých stránkách velkou akci na skladové Giulie, ve stylu vyplňte formulář a pošleme nabídku. Ze zvědavosti jsem tak udělal a co se stalo? Vůbec nic. Je to již více než měsíc a po automatickém emailu importéra, ve kterém doufali v mou spokojenost a slibovali, že ještě ověří, zda mne daný dealer kontaktoval, se neozval ani dealer, ani importér. Pak mají něco prodávat...
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 22.06.  09:10

      « Re: Zkušenost v ČR

      Nojono... tam zavolej, ne? To víš, to je Alfa, lidi jim můžou ruce utrhat, takže nestíhaj.

      Mimochodem... sledoval jsem Videocast z představení Giulie... a tohle mě fakt pobavilo:

      [odkaz]
  • 12 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 22.06.  08:32

    italská Alfa

    S autem, které má zadní náhon, se do práce nejezdí. Alfa je snem bazarových kovbojů a ti prodeje nových vozů nezvednou. :-!
    • 01 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 22.06.  08:58

      « Re: italská Alfa

      A proč by se jako nemělo jezdit s RWD do práce?

      RWD funguje úplně normálně, já jel včera na pracovní jednání s Camarem >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 24.06.  18:46

    Tohle je zajímavé čtení...

    [odkaz]

    A nejlepší je ta věta: Vše, co máte teď v hlavě, je ze zpráv Škody, VW a jejich spřátelených subjektů, které tvrdí, že se nic nestalo...

    A tohle lidi pořád kupují.
    Asi jim není pomoci.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 26.06.  11:41

      « Re: Tohle je zajímavé čtení...

      To bude legrace, až se ukáže, že je v tom FCA namočená úplně stejně... ostatně, konkrétně 500x byla v čele nejednoho žebříčku reálně změřených emisí. Ale jak říkáš... lidi to pořád kupují ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto petrolpower

    petrolpower 10.07.  16:09

    Nápad křísit mrtvolu Alfa Romeo byl omyl

    Problém Giulie není vůbec v tom, jaká je. Fiat v tomhle segmentu pod brandem Alfa nevyvinul od roku 1997 ani jedno konkurenceschopné auto, Alfa JE MRTVÁ MUZEJNÍ ZNAČKA, která marketingově poškozuje jakékoli železo, které pod jejím jménem přijde na trh. 159ka byla těžká jako železnej ingot, měla motorizace v porovnání s konkurencí směšné, bylo v ní místa jako ve Fabii a stála jako BMW 3. Kdo by si to proboha koupil ?. Giulia je řekl bych kvalitní auto, kromě toho že je zepředu příšerně ošklivá. UŽ JE TO ALE PROSTĚ JEDNO. Když někdo 20 let opakovaně zklamává svoje skalní příznivce a zákazníky výrobou nedomyšlených, předražených a poruchových aut, nemůže se divit, že to nefunguje. Po nějaké době oživování prostě lékař konstatuje smrt, tak to je. A tady někdo vyhrabal shnilou kostru (brand ALFA ROMEO) a chtěl jí přivést k životu. To samé dělá fiat s novým Tipem. Místo aby se na to vykašlali po 13ti letech, kdy Stilo místo znovurzození značky potvrdilo, že tam firma nemá nárok v segmentu nižší střední figurovat, pouštěj se do toho znova.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť: Daly jsme našemu životu sbohem!

Dvě známé Češky se vydaly na svatojakubskou pouť:…

Opustily děti i partnery, práci, domov, koníčky i povinnosti, aby se vydaly na cestu, která jim změní život. Dvě…

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s Vágnerem. Probere to vláda

Jurečka chce dát ČT 4,5 milionu na dokument s…

Ministerstvo zemědělství chce zaplatit 4,5 milionu korun České televizi, aby natočila a odvysílala tři díly…

 

iSport.cz

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě byla nejtěžší

Šťastný Froome po čtvrté výhře: Tahle Tour pro mě…

Dokázal to. Britský cyklista Chris Froome potvrdil roli favorita a v letošním ročníku Tour de France udržel…

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy stříbrné dvacítky 10 let poté

Generace, která měla na víc. Kde jsou hvězdy…

Fenin, Suchý, Kalouda, Petr, Šimůnek... Do Kanady vyráželi jako parta neznámých zelenáčů, za měsíc se domů…

 

Reflex.cz

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým kulturním bohatstvím se otevírá turistům

Objevte krásy starobylého Íránu. Země s velkým…

Kdysi nepřístupný Írán se po normalizaci vztahů se západními zeměmi postupně vrací na turistickou mapu světa.…

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Jsem prase, ale většina Čechů taky!

Uspořádal jsem ve své sociální bublině na Facebooku malý průzkum dodržování elementární hygieny mezi pražskými…