Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kawasaki: 200 koní pro ZZR 1400 a levná šestistovka ER-6f

Mezi nejzajímavější novinky Kawasaki pro rok 2006 patří modernizovaný litrový supersport ZX-10R, dále cestovní střela ZZR 1400 s výkonem okolo 200 koní a levná kapotovaná šestistovka.
Zpět na článek
21. 10. 2005 21:10
22. 10. 2005 00:17
neregistrovaný "Varadero"
22. 10. 2005 10:24
30. 10. 2005 14:14
neregistrovaný "Bubrak"
22. 10. 2005 09:47
neregistrovaný "Tamin"
22. 10. 2005 10:26
22. 10. 2005 14:17
neregistrovaný "Tamin"
23. 10. 2005 11:52
22. 10. 2005 09:28
neregistrovaný "Cary"
22. 10. 2005 10:35
23. 10. 2005 18:27
neregistrovaný "Varadero"
23. 10. 2005 11:43
neregistrovaný "Negr"
23. 10. 2005 13:40
neregistrovaný "Negr"
23. 10. 2005 19:33
neregistrovaný "Tom"
23. 10. 2005 20:12
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
30. 10. 2005 18:02
neregistrovaný "Bubrak"
21. 10. 2005 21:10
ANI ŤUK
To je příznačné... Příznivci silnejch motorek nepíšou - buďto ležej na kremaci, nebo si nechávaj tetovat ramena. Já na silnicích registruju, co se týká motorkářů, jen ty hrobečky v pangejtu, jak když tam je pochovanej přejetej vesnickej voříšek, pak žhavý čáry, když se kolem mně mihne ve městě nějakej ten dravec na dvou kolech a u pumpy občas vidím motorkáře s ohnutejma číslama, aby se nedala za jízdy identifikovat... Bohužel... bída a utrpení. Čas od času předjedu já milovníka na H.D. Ten zas má přilbu z druhý světový. Nechápu proč. Nikdo mi to taky zatím přesvědčivě nevysvětlil. A tak čekám... čekám až potkám dobře rostlýho jezdce, s mozkem, co to má v ruce, umí a je disciplinovanej... jenže toho spíš potkám na skutru a v sukních... Bída, pánové, bída... P.S. Přitom ty motorky... no to je radost v hrsti..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Varadero"
22. 10. 2005 00:17
Re: ANI ŤUK
asi nejlepší reakce na tvůj příspěvek by byla NO COMENT. Je fakt, že to co ve svém příspěvku popisuješ se na našich silnicích vyskytuje, ale i když to tak možná nevypadá tak je takových motorkářů menšina. Samozřejmě stejně jako když jedeme autem, i na motorce se nám občas stane, že někam spěcháme a jedeme rychleji. Ale když už si koupím silnou motorku, tak to není kvůli tomu, abych měl za sebou černou čáru na každým semaforu a abych byl všude v první řadě. Ale je to spíš o tom, že hledám něco pohodlnjšího co trochu táhne a samozřejmě taky jede. Ale ve městech se snažím dodržovat rychlost v rozumných mezích, protože z vlastní zkušenosti (sice za volantem auta) vím jak je neodhadnutelné chování malých dětí a nebo psů. Mimo město jezdím taky spíš klidně, ale svižně s ohledeme na bezpečnost jak svoji tak ostatních. Asi tě překvapí, když se otevřeně přiznám k tomu, že mám na motorce číslo v takovém tvaru jak mi ho dali na dopravním inspektorátě a stejně tak to má i většina mých známých. Stejně tak marně vzpomínám kdo z mých známých má přilbu připomínající klasiku z druhý světový a nevlastní motorku s příslušným rokem výroby a nebo v armádní úpravě. ti co mají novější choppery mají taky reltivně nové přilby klasického vzhledu a s brýlemi. Ale v převážné většině se jedná (jednalo v době koupě) o nové přilby renomovaných značek s patřičným atestem. Takže ani já ti nevysvětlým proč si majitel nového H-D chrání hlavu něčím co kdysi používali příslušníci sednotek SS. ale možná to bude stejný, jako když jsem jednou jednomu 19-ti letému týpkovi vysvětloval, že normální člověk nepotřebuje předvádět svýmu okolí že on má na to aby od každýho semaforu odjížděl s předním kolem k obloze a dělal spoustu dalších "zbytečných" věcí a on mi sdělil, že to je adrenalin a možná že i pro majitele H-D je atrapa přilby adrenalin. Policistovi může tvrdit, že přilbu má a jinak ví, že jede skoro bez ochrany hlavy. Já se na motorce jedu projet, když mě nas... šéf a tak podobně, krásně se uvolním a odpočinu si, provětrám si hlavu v přírodě a přijdu na jiný myšlenky, ale přijde mi zbytečný, když jsem ve stresu a vyplavuje se do krve adrenalin (jen tak mimochodem je to kvůli tomu, že tělo očekává zvýšenou tělesnou aktivitu), stres z práce vybíjet jinou formou stresu při riskantní jízdě na motorce kdy můžu zabít nejen sebe ale i naprosto nezůčastněné lidi, kteří jsou třeba zrovna na procházce.
22. 10. 2005 10:24
Re: ANI ŤUK
Díky za reakci... napsal jsem nahoře svůj dojem o motorkářích vytvořenej z cest. Napsal jsi to moc hezky... Mám ovšem obavu, žes se svými kolegy právě ta výjimka...
neregistrovaný "Bubrak"
30. 10. 2005 14:14
Re: ANI ŤUK
Neboj, vyjimka rozhodne neni, naopak. Ja jsem vyjimka, porad jezdim po zadnim a porad me to nekdo rozmlouva a tech je asi 90%. :-)
neregistrovaný "Tamin"
22. 10. 2005 09:47
Re: ANI ŤUK
bohužel, jenomže s těma motorkama se nedá jet málo.Znám dost motorkářu, 200 na obyčejný silnici pro ně nic není.Já bych se takový motorky docela bál, ale je radost na to pohledět, ale je to hodně velká zbraň, stejně jako auto a silnice není závodní dráha.Od toho tu je Masarykův okruh nebo jinej, ale ne silnici, představa, že by mě nějakej blboun přejel nebo někoho mě blízkýho mě děsí......
22. 10. 2005 10:26
Re: ANI ŤUK
To máš stejné jako v 911, tam je 250 také jako nic... a přitom se s tím dá jezdit podle předpisů...
neregistrovaný "Tamin"
22. 10. 2005 14:17
Re: ANI ŤUK
ja nezakazuju rychlý auta ani motorky, ale zakázal bych pitomce, kteří na tom neuměj a chovaj se jak páni světa.Stroj ti pojišťovna zaplatí, ale zdraví ti nevrátí a nikomu dalšímu.Dnes ukazovali v AMR kaskadery, machři, smekám před takovejma profikama, takovýhle lidi určitěj nemaj zapotřebí machrovat na silnici a uměj jezdit autem líp než všichni tady dohromady, ale některý hovada si myslej, že dělat hovadiny na silnicích se může a když někoho přejedou tak se divěj, už jsem viděl dost takovejch, byl jsem často svědkem ,jako chodec ,kdy nějakej zmetek málem někoho přejel a ještě byl sprostej.Proč se tak chovaj?
23. 10. 2005 11:52
Re: ANI ŤUK
Jo... věta: Machrujou vždycky jen ti, kteří to neumí...
neregistrovaný "Cary"
22. 10. 2005 09:28
bez titulku
Taky bych nehazel vsechny do jednoho pytle!! Celkem bych i pochopil ze motorkari jezdi rychle a predjizdeji kde se da, ale opravdu nechapu proc treba pred hypermarketem na parkovisti plnem lidi s kosikama motorkar vystreli jak blazen, nebo podobne v centru mesta a pod, nebo na krizovatce zveda predni kolo.... No ja to vlastne chapu, chteji se predvest ze ! No ale zase jak rikam ne vsichni jsou takovy......
Rozbalit vlákno
2
22. 10. 2005 10:35
Re: bez titulku
Jo, jasně... ja nechci aby to vyznělo, že házím všechny do jednoho pytle... já nahoře píši, že ale na silnicích potkávám jenou ty nenormální - co zvedaj fakt přední kola před Globusem, ve městě letěj 150, ohejbaj RZy, jezděj v přilbách z druhý války... prostě, já registruju jen ty pózéry. A chybí mi pohled na opravdové fandy motorek. Prostě legenda - Franta Šťastný... to tu chybí. Vnitřní pocit z motorkářů mám (přiznám, že vytvořenej prakticky jen z kontaktu ve frontě u pumpy na placení) - zapatlanej, umulousanej, přivodřenej, zarostlej a neholenej, lehce intelektuálně nesmělej.
neregistrovaný "Varadero"
23. 10. 2005 18:27
Re: bez titulku
Tak rochu s tebou souhlasím. Ale je zajímavý jak to čemu mi říkáme předvádění se hodnotí ti co to sami dělají. Já jsem se na jaře s jedním takovým na tohle téma pohádal a vzhledem k tomu že se k němu ještě přidalo několik dalších jsem vypadal skoro jako blbec. Jenže varadero je spíš pohodvá motorka na turistiku a občasný výlety na polní cestu než na lítání 200. Abych se ale vrátil k původní myšlence oni se na těch motorkách nepředvádějí a ani to není účel, hlavním cílem je adrenalin. A ještě jsem se dozvěděl že na okruhu to je o ničem, protože tam se nemůže stát, že se objeví v zatáčce něco v protisměru a nebo je tam nějaký chodec ...
neregistrovaný "Negr"
23. 10. 2005 11:43
na motorce jezdim 60
Mě si asi ještě nepotkal. :-) Po vsi 50-60, mimo ves 60-70 a na dálnici ani náhodou. :-) RZ rovná, žhavou čáru to neumí, na přední taky ne, u supermarketu mi stejně každej uhne... >:-[] Přilba lehce z konce 2. světový, ale není "elektrikářská" - je jen tak stará. A u pumpy bývám zapatlanej od oleje, zarostlej, neholenej a lehce intelektuálně nesmělej. :-)

A ještě si vzpomínám na svůj největší zážitek. Předjel jsem VW Vítr B5 ;-)
Rozbalit vlákno
3
23. 10. 2005 11:49
Re: na motorce jezdim 60
:-) Dobrej příběh... :yes: P.S. Nevěděl jse, že na šlapací tříkolky je předepsaná přilba :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Negr"
23. 10. 2005 13:40
Re: na motorce jezdim 60
Má to i motor.. :-) Ale 40 let starej. :-|
neregistrovaný "Tom"
23. 10. 2005 19:33
Re: Hruska nebo jabko
Nepletme auta s motorkami.Motorka je kapitola sama osebe a zazitok z jazdy je uplne iny.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
23. 10. 2005 20:12
bez titulku
1400 ??? 200 k ??? boha jeho proč ??? ;-\ .... ještě by to chtělo motorku s motorem z imprezi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bubrak"
30. 10. 2005 18:02
Re: bez titulku
1400 se vyrabej pekne dlouho na tom nic neni, a ze z toho vytahnou 200HP, to je normalni, vitej v 21. stoleti. Ja mam 143 HP (ZX9R) a obcas to nestaci, napr. po jizde po zadnim na vyssi stupne je vic vykonu lepsi a predjizdeni pri 200 (treba v Nemecku) ve dvou a s bagazi je taky slabsi, abych se vcas uhnul tomu kdo jede ze zadu 300. Vice vykonu za vetsi bezpecnost! Krom toho vetsi objem ma nizsi spotrebu a vetsi trvanlivost.