Kawasaki Ninja H2 s kompresorem přeplňovaným litrovým čtyřválcem je výjimečným motocyklem již ve své standardní podobě, ale pro zájemce o ještě exkluzivnější stroj má japonská značka ve své nabídce limitovanou edici Ninja H2 Carbon.
myslím, že jeho poznámka se vztahovala k počtu válců, který je naprosto obvyklý:)
nicméně argumentovat motorkama, které mají zcela běžně jednoválce je zvláštní...
btw. kompresor zkoušejí i do šestikila, tam už to nebude žádný chiron :yes:
Je otázka, jestli sáhnout po tomhle nebo po BMW HP Race, která má sice "jen" 215 koní, ale mokrou hmotnost pouhých 170 kilo. Každopádně 326 koní v téhle motorce musí být strašný masakr. Když si vezmu, jak jede "obyčejných" 165 koní, tak tohle je dvojnásobek. Se divím, že to zadní pneumatika vůbec dostane na silnici.
Tohle je ukázka, že "to dokážeme". Jinak je to nesmysl, hlavně ta ultimátní verze. 220 hp verze může být zajímavější, pojede odspodu jako to BMW určitě ne.
A oboje je naprosto mimo moje možnosti, myslím jezdecké. Ale to skoro každého:)