Kawasaki ZX-6R Ninja: silniční projektil ráže 599 ccm (nové informace)

Kawasaki ZX-6R Ninja: silniční projektil ráže 599 ccm (nové informace)

 
 
11.1. 2007 Roman Daněk

Na výstavě Intermot Kawasaki představilo supersportovní ZX-6R Ninju pro rok 2007. Aktualizováno 12.1.2007: Technické informace (výkon 131 koní a točivý moment 66 Nm) , nové fotografie a oficiální video.

Kompletně nový agregát má objem 599 cm3, ale je celkově menší a má kompaktnější rozměry. Vstřikování paliva ovládá rychlejší 32 bitová řídící jednotka. Nové sací ventily, přepracované svody a inovovaný výfukový systém pomohly výraznému zlepšení točivého momentu ve středním pásmu otáček a výkonová křivka by měla mít lineární průběh. V doslovném překladu tiskové zprávy se objevuje i věta, že žádný jiný stroj v této třídě nemá tak vysoké otáčky. Když vezmeme v úvahu, že omezovač u letošní Yamahy YZF R6R zasahuje v 17 500 ot/min, máme se u Kawasaki ZX-6R na co těšit.

Výraznou modifikací prošla i kazetová, šestistupňová převodovka, kde byly optimalizovány převodové poměry pro lepší akceleraci motocyklu. V nové převodovce a anti-hoppingové spojce mají prsty i lidi ze závodního továrního týmu Kawasaki. Na přístrojové desce se objeví i indikátor zařazeného rychlostního stupně.

Tělo motocyklu bude tvořit zcela nový hliníkový rám. Kompletně nastavitelný podvozek bude mít vpředu obrácenou vidlici o průměru 41 mm a inovovanou zadní kyvnou vidlici s centrální tlumící jednotkou Uni-Track. Brzdový systém má na přední ose dvojici zubatých kotoučů o průměru 300 mm a čtyřpístkové radiální třmeny; vzadu je jeden menší kotouč.

Všechny tyto novinky jsou zabaleny do přebudované karosérie, o které Kawasaki říká, že to je nejlépe aerodynamicky upravená Ninja všech dob. Celý stroj je štíhlejší, má čistější tvary a měl by řidičovi poskytovat maximální zážitky během jízdy.

Tip: Mrkněte na české ceny nových motocyklů Kawasaki pro rok 2007.

Technické údajeKawasaki ZX-6R Ninja
Modelový rok2007
Celkové rozměry2 105 x 720 x 1 125 mm
Rozvor / výška sedla1 405 mm / 820 mm
Motor, objem4dobý, řadový 4válec, 599 cm3
Vrtání x zdvih67,0 x 42,5 mm
Kompresní poměr13,3:1
Počet ventilů / chlazení16 / kapalina
Výkon91,9 kW (125 k) / 14 000 ot.
Výkon + ram air96,4 kW (131 k) / 14 000 ot.
Točivý moment66 Nm / 11 700 ot.
Převod / převodovkařetěz / 6stupňová
Kola (vpředu/vzadu)120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brzdy vpředu2x kotouč 300 mm, 4pístek, radiální
Brzdy vzadu1x kotouč 220 mm, 1pístek
Přední vidliceUSD vidlice, průměr 41 mm
Zadní odpruženíkyvná vidlice, centrální tlumič
Nádrž17 l
Suchá hmotnost167 kg
Poměr (koně na tunu)784
Cena289 000 Kč

Video

Spolupracujeme s TipCars.com
V Dukovanech skončila odstávka čtvrtého bloku V Dukovanech skončila odstávka čtvrtého bloku

V jaderné elektrárně Dukovany skončila po devíti dnech…

Developeři plánují zdražení nájmů v obchodních centrech Developeři plánují zdražení nájmů v obchodních centrech

Developeři letos plánují zdražení nájmů v obchodních…

KSČM chce, aby chudším lidem mohl hradit právníka stát KSČM chce, aby chudším lidem mohl hradit právníka stát

Chudší lidé by měli mít možnost, aby jim náklady na…

 
 






Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz

V losangeleském domě Elona Muska za v přepočtu 350…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 





 
Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Dnes 08:00

Z výrobce obstarožních „brouků“ a kompaktních golfů se Volkswagen postupem doby vypracoval na tvůrce, který dokáže potrápit i německou prémiovou trojku. První vlaštovkou v dlouhé cestě na vrchol se stalo právě kupé Corrado. Proč tomu tak bylo?




Blesk.cz

Barbara, která v reality show ulovila milionáře: Dcera svého tátu poznala až v televizi

Barbara, která v reality show ulovila milionáře:…

Rozárie Kautmanová (9) je dcerou Barbary Kautmanové (41) a tehdejšího milionáře z novácké reality show Vem si…

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel. Péče o postiženou dceru jí dává zabrat!

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel.…

Herečka Mahulena Bočanová (50) se po dlouhé době objevila na party. Jelikož se sama stará o postiženou dceru…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Mladík Galvas dál sní o MS. Udělám pro nominaci maximum, sliboval bek

Mladík Galvas dál sní o MS. Udělám pro nominaci…

V útoku mají z čeho vybírat, defenziva ale strádá. Trenéři české hokejové reprezentace pokračují v ladění…

 

Reflex.cz

Tohle (ne)chcete vidět. Ukážeme vám, jak zjistit, co všechno na vás má Facebook

Tohle (ne)chcete vidět. Ukážeme vám, jak zjistit, co…

Skandál kolem sbírání uživatelských dat sociální sítí Facebook i po týdnech nabírá na obrátkách. Majitel Mark…

Číslo pět žije – je pět ministerstev hodně, či málo? Budou Hamáčkovci spíše v roli užitečných oranžových idiotů, či součástí řešení problému?

Číslo pět žije – je pět ministerstev hodně, či málo?…

Babišovo hnutí ANO nabídlo sociální demokracii v potenciální společné vládní koalici pět ministerstev, a to…