Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kdo utrácí nejvíce za příplatkovou výbavu? Zákazníci Porsche!

Nejvíce utrácejí za příplatkovou výbavu klienti, kteří si vybírají auta dražších značek. Vyplývá to z britské studie HPI Spec Check.
Zpět na článek
13. 10. 2013 14:50
13. 10. 2013 18:51
14. 10. 2013 10:04
Avatar - euro89
12. 10. 2013 20:23
Žádné překvapení
Ono totiž u německých "prémiových" značek, pokud nechcete jezdit v totální holotě, musíte vždycky vysypat spoustu peněz za výbavu. V základu se výbavy německé prémie od té Dacie zase o tolik neliší... >:-[] Pamatuji si, že dokud se v ČR nabízela Honda Legend, tak měla naopak vše v "základu" a člověk si v podstatě vybral jen barvu.
Rozbalit vlákno
4
13. 10. 2013 11:28
Re: Žádné překvapení
Bohuzel to "vse" co mela v zakladu Honda Legend nebylo zdaleka vse co tehdy nabizela nemecka konkurence, takze narocnejsi zakaznik si radeji priplatil na Eckoveho Mercedesa nebo A6tku, coz bylo videt i na prodejich.
13. 10. 2013 20:43
Re: Žádné překvapení
Za 1., ten priklad Legendu je dosti zajimavej, protoze i kdyz je nepochybne hodne kvalitni auto, snad uz premiovy vyrobek, z duvodu znacky se neradi ani mezi premii, kazdopadne jen to, ze to auto srovnavas s E-classe uz vypovida o kvalite Legendu.
Za 2., to tve tvrzeni neni vubec pravdive, Legend jiz v zakladu (kterej ale oproti zakladni E-classe, nebo A6 zacinal minimalne o 30% vyssi cene) mel skoro vsechno, co v te dobe premiova konkurence nabizela.
Avatar - R32
14. 10. 2013 08:38
Re: Žádné překvapení
:yes: tak nejak, mal napríklad vo výbave systém, ktorý vydával antifrkvenciu ktorá eliminovala hluk od kolies a aerodynamický hluk čo veľa prémiových značiek neponúka ani dnes... A netreba zabúdať nato, že Legend sa predáva(l) len s jedným benzínovým V6, takže predajné čísla nie sú vôbec relevantné... ;-\
Je komické a zároveň smutné, že pri takýchto cenovkách si človek musí priplatiť napr. za parkovacie senzory a to nie zrovna málo. 8-s
14. 10. 2013 15:59
Re: Žádné překvapení
Zial sa priplaca skoro vsade. Alebo si clovek kupi lexus, ci infiniti... na druhu stranu vysoka uroven individualizacie je urcite dobra vec, ale ked uz sa jedna o premiove auto na urovni 5er, tak by malo byt aj slusne vybavene uz v zaklade.
12. 10. 2013 21:30
Příplatky Porsche vs. Ferrari
Doporučuji se podívat na toto video:

[odkaz]

:-)
Rozbalit vlákno
3
13. 10. 2013 11:34
Re: Příplatky Porsche vs. Ferrari
Vyberam si doznak s talianskou vlajkou za 673L
13. 10. 2013 12:04
Re: Příplatky Porsche vs. Ferrari
Ač ferrarista(teoretik :-( ),tak bych si asi některé příplatky odpustil.Ale člověk nikdy neví... :-)
Avatar - JDM
13. 10. 2013 19:52
Re: Příplatky Porsche vs. Ferrari
představ si že jdeš do hračkárny a kupuješ si model ferrari stojí 1500kč a můžeš si dokoupit za 50kč karbonový zpětný zrcátka , za 70 kč chromovanou hlavici řadící páky , za 200 kč stavitelnej podvozek , za 10 kč vyšití malinkatýho nápisu ferrari na ruční brzdu , za 150kč keramický brzdy , za 120kč hlasitější výfuk , ...... a teďka si to převeď do realu ... asi takhle se kupuje třeba ferrari >:D peníze jsou asi na tom posledním místě >:-[]
Avatar - Ham.
12. 10. 2013 23:10
No kdo by si také koupil
stejného Poršáka jako soused, masivní možnost individualizace a seznam příplatků delší než dlouhý to byl vždy základ prémie.
Rozbalit vlákno
1
13. 10. 2013 21:45
Re: No kdo by si také koupil
Pořád jsou to skromné částky. 300 tisíc utratíš i na A6 než mrkneš okem. Ale těžko říct, jak to vlastně počítali. A také záleží, jakou mají v UK u daných modelů nabídku.
13. 10. 2013 14:50
Volant...
...3.000 euro, kola 7.000 euro, brzdy 15.000 euro >:D

:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
13. 10. 2013 15:59
Otázka znie: posudzovať absolútne alebo relatívne čísla?
Pri takýchto porovnávaniach je zásadná otázka - porovnávať absolútne čísla (v eurách, librách) alebo relatívne čísla (percentá)?
Škoda, že tento článok neuvádza, koľko percent z ceny auta dávajú zákazníci jednotlivých značiek za príplatkové výbavy. Je logické, že zákazníci Porsche dajú za extras najviac, pretože Porsche patria medzi najdrahšie automobily. Asi by bolo absurdné, keby si 10.000 eúr v priemere priplácali zákazníci Dacie, keď priemerná Dacia nestojí ani 10.000 €. Ale pri autách nad 100.000 € príplatok 10.000 € zase až taká veľká suma nie je.

Možno by relatívnych parametroch vyšlo úplne iné poradie.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - HitmanPB
14. 10. 2013 09:38
Re: Otázka znie: posudzovať absolútne alebo relatívne čísla?
Áno, u Porsche štatistiku "nekazia" nižšie modely ako v prípade D3.
Tabuľka nepriamo prezrádza to, že veľa ľudí kupuje autá v základnej výbave. Zarátanie týchto aut do štatistiky podstatne znižuje priemernú cenu výbavy. Ak by sa štatistika viedla tak, že by sa vylúčili autá bez príplatkov a brali sa iba autá s príplatkovou výbavou, boli by čísla podstatne vyššie.
Zaujímavá by bola takáto štatistika pre Nemecko.
14. 10. 2013 09:54
Re: Otázka znie: posudzovať absolútne alebo relatívne čísla?
Nevím, jestli lze říct, že nižší modely výsledek kazí. Ano, jsou levnější, takže lze předpokládat těsnější rozpočet, ale zase bývají hůře vybavené, takže potřeba připlácet je větší. Spíš ukazuje, že ani u vysoko postavených modelů moc nepřiplácí.
14. 10. 2013 09:52
Re: Otázka znie: posudzovať absolútne alebo relatívne čísla?
V podstatě nemá smysl ani jedno, protože důležité je, co dostáváš a za kolik. A to ti taková statistika neřekne. Obecně z toho spíš plyne, že spousta Britů kupuje auta téměř bez příplatků (vezmou jen pár věcí, které chtějí).
Avatar - Otrava
13. 10. 2013 18:51
Výběr vozů
Zajímaly by mne pravidla a důvody výběru vozů. Nějak se mi nezdá, že nejdražší příplatky by ve VB připadaly na Cayenne. Když si odmyslím takové Bugatti a pár luxusních zakázkových strojů, myslím že takové topmodely od Ferrari si musí nechat zaptatit více.
V tomto ohledu mne ale fascinuje, že podle všeho ve VB nejvíce u Porsche zaplatí za příplatky u poměrně "obyčejného" SUV a ne třeba 911 turbo. Stejně tak nechápu, proč je tomu tak u SLK a ne třeba S.
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2013 10:04
Re: Výběr vozů
U Porsche jsem spíš čekal Panameru. 911 podle mne rozdělovat na jednotlivé verze nebudou a Carrer s minimem příplatků se prodá hodně. Ale jsou to až překvapivě nízké částky. Obecný závěr mě nepřekvapuje, ale čekal bych přeci jen o něco více. Částečně to může být odlišnými výbavami pro britský trh (co jsem si tak všiml, mívají bohatší základ než třeba v Německu). Pokud jde o SLK, z nedostatku peněz si ho nekoupíš a v základu mu toho chybí rozhodně více než S. Tak možná proto.