Chevrolet za BMW a americká prémie Cadillac a Lincoln před náskokem díky technice, to místní uberwagen klub nerozdejchá. Nebjet Porsche, tak GM porazilo všechny značky slavného koncernu >:D >:D
Jestli to není tím, že tato anketa nemá se spolehlivostí nic společného. Nejčastějším problémem je to, že si někdo neumí spárovat telefon. A následují podobné blbosti. Nechápu, proč do toho redaktor motá nějakou spolehlivost.
Presne to som chcel napisat: "The Audio/Communication/Entertainment/Naviga… (ACEN) category continues to be the most problematic area, accounting for 22% of all problems reported—up from 20% last year." - toto nema absolutne nic spolocne s mechanickou (alebo aj elektrickou) spolahlivostou aut.
22% je brutalne vela, aby to zamavalo s celym rebrickom. A mozu to byt kraviny lahko odstranitelne SW updatom.
Rad by som videl tie chyby podla kategorii.
No je to o tom, že se nekontroluje jenom navigace a rádio víš.
Kontroluje se tohle:
The makes and models that are most trouble-free
How vehicle problems experienced compare with owners’ expectations
The influence of problems on owners’ overall satisfaction with their vehicle
The types of problems owners consider most bothersome
Problems that have the greatest negative impact on loyalty
Major components that are replaced during the first 3 years of ownership
Diagnostic problem detail to help understand where and under which conditions problems may occur
Třeba tahle větička je mooc zajímavá : Major components that are replaced during the first 3 years of ownership
"How vehicle problems experienced compare with owners’ expectations
The influence of problems on owners’ overall satisfaction with their vehicle"
atd...
Uz vacsia subjektivita byt nemoze.
Ked sa chces bavit o spolahlivosti, to si radsej pozri rebricky nejakej poistovne (pozarucnej), ake su realne problemy s autami, ktore sa realne opravuju. Anglicania taketo robia.
Tato JD anketa je typu JPP. Uplne skreslena. A moc o spolahlivosti nehovori.
Si chtěl statistiky od pojištoven ne, co sem zas motáš JD. Chtěl si statistiky od někoho jiného přeci, věrohodnější ne. A už dvě co si sem dal ty a druhou já ti ukázali, že motory jaksi umí někdo jinej vid. USA a japonsko, německo opravdu neee :-)
Asi by se to mělo jmenovat anketa spokojenosti se značko a servisem. Je nad moje chápání, co společného mají se spolehlivostí párování telefonu, na amíka složitý infotainment, hluk od kol nebo zrcátek, rozpoznávání hlasu nebo vybité baterie. Zajímavé jsou také obrovské posuny v této anketě v porovnání s loňským rokem.
všechny značky nad průměrem, Cadillac a Lincoln porazili Audi, Buick čtvrtý, hodně slušné. Jen na chvostu se žádné překvapení nekoná a jako tradičně je tam FCA >:D >:D
Kvalita pod Fiatem šla pozoruhodně nahoru, hehe. Stačí si srovnat stejnou anketu někdy z let 04-08 >:D
Ze pises o tomto rebricku uz asi v stvrtom vlakne som si skoro zvykol. Ale ze sa musis opakovat aj v ramci vlakna ?
Mimochodom, pred rokom ten rebricek vyzeral inak.
A pozri si aj rebricky podla kategorii.
Na zaciatok si staci vsimnut, ze 5 z 7 kategorii ovladli Japonci (v tej skratenej verzii rebricka). A aj dalej je to tam zaujimave.
tve americke znacky jsou tak vyborne, ze mimo ameriku to jsou neprodejne popelnice. A i v te americe se prodavaji vice japonska auta nez americke kraksny.
Tady se podivej na spolehlivost aut, rozhodne vice vypovidajici udaj nez z tohoto clanku.
[odkaz] :-!
proč sou v úvodním obrázku dvě Toyoty? proč ne třeba dvě Porsche nebo dva Lexusy? A pokud to měly být 4 nej značky, místo druhé Toyoty tam měl být Buick >:D
Máš pravdu, celé dve Toyoty na titulke bude nejaký omyl. Dostali "iba" 7 z 18 ocenení, takže im patrí 39 % z obrázka. Počkaj, Lexus nepatrí pod Toyotu? Tak potom 10 z 18 >:D Ale aby boli všetci spokojní, najlepšie by bolo autá rozrezať a obrázok spraviť ako koláž v nasledovnom pomere:
- Toyota: 39 %
- Chevrolet: 22 %
- Lexus: 17 %
- Mercedes, Honda, Ford, volkswagen: 5,5 %
Jo to je super žebříček, ten mam rád. Dej ti tabulku Engine.
první Chrysler, třetí Chevrolet [odkaz]
HAHA
Škoda 25, VW 30 a BWM 34. Dál myslím není třeba nic dodávat.
A ještě zajímavější by byl žebříček cena oprav. Ono to pak vychází že Chevrolet má 5 oprav za 800 dolarů a BMW 2, tudíže je lepší BMW. Jenže ty 2 opravy BMW sou za 4500 dolarů a je to třeba převodovka v háji a oprava klimatizace. A 5 závad chevroletu sou vrzající palubka, ensvítít žárovka, rádio co se nezaplo atd.
Ze "HAHA" :-) Puberta ?
Neviem, preco si myslis, ze je aj niekto iny taky posadnuty dokazovanim si niecoho.
Mne je napr. ukradnute, ako su na tom nemecke auta, ako si tam vyssie zase vykrikoval. Mam pocit, ze japonske ani nemecke auta nepotrebuju taku propagandu, aku tu robis americkym.
Inak pozor na ten rebricek,. lebo su tam auta s rozlicnym priemernym vekom a najazdom, co moze zohrat nejaku ulohu. Aj ked rozdiel nie su x-nasobne.
To je akoby som ti dal taketo tabulky premiovek
[odkaz]
[odkaz]
a povedal, ze naco nieco dodavat, vsetko je jasne - Cadillac a Lincoln su smejd, pobity nielen japonskymi, no aj nemeckymi premiovkami.
Já si nic dokazovat nepotřebuju, já těmi auty jezdím 12 let, tak vím co a jak funguje. Evropama sem jezdil taky, 2,5 roku.
Akorát tady žije spousta lidí v iluzi, že německé káry sou něco extra. Kvalita sama. To platilo někdy v dobách MB 450 SEL někdy z roku 1978. Ale ty doby sou fuč :-)
No tak skus trochu aj citat, preco davam JD.
Ako reakciu na tvoje: "Dál myslím není třeba nic dodávat." Ja viem, teraz uz to nevyhovuje, ked su tam konkretne auta :-)