Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kdo získá titul Auto roku 2006 v ČR?

Do finále o titul Auto roku 2006 se v Česku probojovala pětice vozů, který z nich si to nejvíc zaslouží? Mezi finalisty je BMW 3, Ford Focus, Honda Civic, Renault Clio a Suzuki Swift.
Zpět na článek
5. 12. 2005 07:20
neregistrovaný "TURBO"
5. 12. 2005 07:59
neregistrovaný "Honda"
5. 12. 2005 08:23
neregistrovaný "petriik"
5. 12. 2005 09:03
neregistrovaný "JOE"
5. 12. 2005 09:12
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 09:59
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 13:55
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 16:01
6. 12. 2005 13:02
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 23:43
5. 12. 2005 10:00
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:02
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 13:58
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 15:11
neregistrovaný "ciello"
6. 12. 2005 10:54
neregistrovaný "anticiello"
6. 12. 2005 13:00
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 09:46
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:04
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:34
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 09:57
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:06
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:15
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:35
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:08
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:13
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:24
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:48
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 11:47
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 12:16
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 12:45
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 15:14
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 10:26
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:26
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 10:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 11:11
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 11:12
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 10:32
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 10:51
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 13:04
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 13:37
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 14:58
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 15:00
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 15:09
neregistrovaný "ciello"
6. 12. 2005 13:20
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:13
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:40
neregistrovaný "King"
8. 12. 2005 12:41
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 11:14
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 11:18
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 12:16
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 12:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 12:46
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 12:46
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 12:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 13:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 14:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 15:26
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 19:51
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 12:54
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 12:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 19:53
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 13:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 13:17
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 13:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 19:56
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:53
neregistrovaný "Martina"
6. 12. 2005 09:03
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 09:26
neregistrovaný "Martina"
6. 12. 2005 10:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 12. 2005 11:12
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 14:09
neregistrovaný "misoo"
5. 12. 2005 16:16
5. 12. 2005 16:24
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 16:27
5. 12. 2005 16:48
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 16:52
5. 12. 2005 18:20
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 18:26
5. 12. 2005 18:29
5. 12. 2005 19:19
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 20:06
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:07
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:39
5. 12. 2005 20:52
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:12
5. 12. 2005 21:22
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:36
5. 12. 2005 21:50
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:56
5. 12. 2005 22:13
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:23
5. 12. 2005 22:43
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:52
5. 12. 2005 23:27
neregistrovaný "dCi"
6. 12. 2005 07:21
6. 12. 2005 08:56
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:44
neregistrovaný "Marko"
6. 12. 2005 10:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 20:01
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 20:01
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:09
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:18
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:46
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:49
5. 12. 2005 20:53
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:13
5. 12. 2005 21:20
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:33
5. 12. 2005 21:54
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:58
5. 12. 2005 22:07
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:13
5. 12. 2005 22:52
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:58
5. 12. 2005 23:12
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:15
5. 12. 2005 23:25
neregistrovaný "dCi"
6. 12. 2005 07:25
5. 12. 2005 22:37
5. 12. 2005 22:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 22:51
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:56
5. 12. 2005 23:09
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:18
5. 12. 2005 23:24
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:35
5. 12. 2005 23:44
5. 12. 2005 22:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 23:19
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 19:35
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 21:11
neregistrovaný "Legend"
5. 12. 2005 23:54
6. 12. 2005 19:17
neregistrovaný "Legend"
6. 12. 2005 19:23
neregistrovaný "Legend"
6. 12. 2005 22:19
6. 12. 2005 09:04
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 09:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 12. 2005 09:16
neregistrovaný "GTI"
6. 12. 2005 10:41
neregistrovaný "Lib"
6. 12. 2005 18:12
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 16:29
neregistrovaný "GTI"
8. 12. 2005 21:45
neregistrovaný "McGyver2-Felicia 1.6 GLX"
30. 12. 2005 16:14
neregistrovaný "servisman"
neregistrovaný "TURBO"
5. 12. 2005 07:20
CIVIC
HONDA CIVIC...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honda"
5. 12. 2005 07:59
civic
:yes: CIVIC!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petriik"
5. 12. 2005 08:23
ještě že
letos nebyla třeba nová fabia, to by vyhrála civic necivic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOE"
5. 12. 2005 09:03
bez titulku
1. BMW 3
2. Civic
3. Swift
4. Focus
5. Clio

Takto bych si to představoval já. Tipovat si ale skutečný výsledek netroufám, protože tato pětice je velice vyrovnaná a každý vůz má své klady (snad tedy kromě Clia, tam žádné velké klady nespatřuji)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 09:12
Hanba!
Fuj, fuj fuj a ještě jednou fuj. Celá soutěž je znamnipulovaná, podplacená a neprůkazná. Všichni se spikli proti chudákovi Volkswagenu, který jako jediný nemá peníze ani potřebný vliv na to, aby mohl lobovat za svoje auta a jejich skutečné kvality zlí a oškliví novináři znevažují. Jak jinak si vysvětlit, že hned čtyři bombsuprčuprstroje od fauvé dostali na frak od takovýho japonskýho póvlu jako je Civic a Swift. Přitom takovej fox, to je pane kára, dyk to má dokonce o chlup lepší podvozek než ševy spárk. Nebo golf plus, brácho, golf s alergií na včelí štípnutí, jetta která to určitě v america nandá i accordu a camry, a doufejme, že se budou v pekle smažit všichno, kteří nedali svůj hlas nebeskému Apoštolovi Hnusu, nechť vás stihne trest GTí. >:D
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 09:59
Re: Hanba!
>:D >:D Tak jestli tohleto jste v klubu nepilovali čtrnáct dní ;-) tak sežeru řadičku z Civica >:-[] P.S. Klid, Kingu, klid. Zastav teď někde u krajnice, už... vylez, doufám máš červenou vestu, znak silničního kovboje. Vytáhni z kufru Civica měřící pásmo (snad se ti tam vešlo) :-) a odměř zákonnou délku na umístění trojúhelníku. Místo napřed očisti. Jazykem, ne rukama, dobytku >:D Tak už ses vrátil? No, tak teď si to v klidu můžeš přečíst. Čti: CHRÁM PASSÁTNÍ VÍRY -
TY, náš největší z největších. Ty, neokázalý z neokázalých. Ty, hrdý z hrdých. Ty, nezlomný král nezlomných. Ty, náš APOŠTOLE, náše ikono, naše spáso. Ty ses vrátil, šamane her a kejklí. Tvé stopy v prachu cest nezavál ani uragan. Tys PASSAT, dokonalý, passátní. Jsi věčný, jsi nekonečný jako vesmír kolem nás, jsi hluboký, jako vesmír v nás. Tvé tělo velebíme, tvou duši vynášíme. Ty jsi náš chrám, ty jsi náš GRÁL. Tobě oběť, tobě dar. Své tělo, svou víru, svuj zmar. Neboť tváť passátní víra choré uzdraví a žádostivé naplní, jakože znaveným údům poutníků naděje uleví i žíznívým passátní vláze na rtech spočinout nechá... AMEN >:D >:D Co mám napsat k čivavě? Jak ji velebíte? Huti ťuti čivava? >:D >:-[] Jak ;-) :yes:
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 13:55
Re: Hanba!
Ano ano, prassátní fanatizmus hodný pozornosti docenta Chocholouška >:D . Ale bohužel se to stává častěji než jednou za deset let... My auta nevelebíme, my s nimi jezdíme a jako dávní Keltové vzýváme bůžky 100oktanového benzinu, proměnného časování a zdvihu ventilů, 7000 otáček (7, to je brácho ta číslice na otáčkoměru, před kterou se motor VW s úctou za(s)taví), tvrdého podvozku, strmého řízení a převodovky jako brus, aby požehnali naší radosti z jízdy na okreskách. Ne na dálnici, brachu, kde je v levém pruhu pochybným králem čmoudící Apoštol TDI :-!
5. 12. 2005 16:01
Re: Hanba!
Nepůjčili ti v Hondě novou čivavu? Já že seš nějak podivně rozjetej. Jak panic po kolotoči.
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:02
Re: Hanba!
No jsem potěšen, že jsem tě rozhodil natolik, že se vzmohl jen na tuhle poněkud povadlou rétoriku >:D :yes: >:-[]
6. 12. 2005 23:43
Re: Hanba!
Povadlej seš ty... z rétoriky >:D :yes:
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:00
Re: Hanba!
jednoduché kázat vodu a pít víno... :no: a nebuď jak malý dítě a neoplácej... ukaž svou sílu osobnosti... (jestli teda máš..)... to už bude těžší co..?!?
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:02
Re: Hanba!
a to ještě když ti to moc nejde... na to totiž musíš mít zvláštní nadání... tohle je jen trapný opakování... :-) kdybys byl originální tak se třeba i pobavím... ;-) :yes:
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 13:58
Re: Hanba!
No já nevim, buď mám slabší chvilku já, nebo ty. Vůbec totiž netuším, o čem to tu píšeš :-(
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 15:11
Re: Hanba!
já jen že tu máš parťáka, tak ti to jde... ale ne v tvým vlastním stylu.. takže jsem tím chtěl říct, že plagiovat něčí styl psaní.. (na kterej jsi měl výhrady) je tak na úrovni základky... ;-)
neregistrovaný "anticiello"
6. 12. 2005 10:54
Re: Hanba!
aha, máme tady nějakého literárního kritika - hodnotí obsah i formu - že by Mirka Spáčilová (Spáciellová)
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:00
Re: Hanba!
Změna stylu? Milý ciello, je mi naprosto putna, jestli v chatu píšu jako někdo jiný, nebo jestli píše někdo jako já, stejně tak je mi fuk, jestli se ti to zdá takový nebo makový. Smyslem bylo vybídnout GTIho k reakci a ne zkoumat, jestli to nějaká kapacita z diskuze ocení nebo ne. :no:
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 09:46
To je prece jasny!
Bane, Kingu, myslim, ze GTI dal tajne taky hlas Civicovi. Myslim, ze on to jeste nevi, ale jeho ruka tady jednou bude psat BRAVO HONDA. Vitej v klubu GTI! Vezmeme te mezi nas, ikdyz jsi mel tak pohnutou historii, my se chovame na urovni vis?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:04
Re: To je prece jasny!
Nepředbíhej událostem... ještě nás toho tady čeká poměrně hodně, než si uvolníš kimono, usadíš se v Apoštolu, přiložíš dlaně na svá víčka a vyslovíš tu větu vět - Passátní auto, passátní rozhodnutí, neboť Apoštol mne bude od té chvíle provázet dál touto krajinou silničních běsů ;-)
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:34
Re: To je prece jasny!
Passatni auto jsem nikdy nevyslovila a ani do budoucna to nijak neplanuji. Passatu jsem odjakziva rikala Prasát. A do Apostola se taky zrovna nechystam, vis, chodej jenom kazdou celou a taky je to na me dost vysoko. :-)
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 09:57
SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
člověk vás tady nechá samotný přes víkend a vy hned tohle...!!! 8-s sem teda valil voči pod spolehlivostí a na 400 příspěvků.... akorát není čas to vše číst... ale kroutím hlavou... už je asi mimo mísu na to reagovat... ale když martina hodila příspěvek i sem tak jsem jen vyslovil svoje podivení nad tou diskuzí.... :no: ....! Nechci reagovat teď abych nestočil diskuzi opět jinam... ale mnohé jsem tam teda nepochopil...!! z obou stran..! ;-) .... jo a jinak tady..?? nerad tipuju od pasu... ale moc bych se nedivil tomu Civicu nebo taky Clio.... ;-\
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:06
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
Známý příznak pondělních rán... přeskakuje řádky... ovšem to nejdůležitější je vždy jen to mezi nimi... ;-) P.S. Znám tě, pas máš dobrej... tak jestli... začnu s dietou :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:15
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
no hele.. ty můj názor znáš... a víš že si holím lejtka... teda teď až na jaře... >:D ... takže na tebe reagovat nemusím... ;-) a nepřekvapil jsi mě ani já tebe bych nepřekvapil... jenže teď už je to pryč... :-) ... to víš.. já po těch pátcích jsem celej víkend nepoužitelnej.... >:D :-)
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:35
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
:-)
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:08
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
Klidne reaguj ciello, neboj, ja to unesu, jsem zvykla na kritiku.
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:13
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
..možná bys byla překvapená... a možná až příliš čekáš negativum tam kde být nemusí... ;-) a věřím, že bys to unesla... ona totiž cizí kritika se dá unést velice lehce...
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:24
Re: SE NESTAČÍM DIVIT...!!!!
Kdyz cekas negativum, nejsi nikdy nestastny, naopak... tato diskuze neni o tomhle, ale... mozna jen maly priblizeni z motoristickyho sveta. I na silnici cekam negativum, porad, kazdou sekundu, kazdy okamzik predvidam a ocekavam, ze nekdo z ostatnich ucastniku provozu udela chybu. Chybu, za kterou bych ja krute zaplatila. Vyplatilo se mi to nespocitanekrat a diky tomu, ze jsem "vzdy pripraven", jsem jeste porad tady.
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 10:48
Re: NEPŘESTÁVÁM SE DIVIT...!!!!
já taky netvrdím, že být připraven "negativně" je na škodu... jsem stejný.. taky čekám spíš to horší... (asi je to česká vlastnost..)... ale ty do toho jdeš až příliš negativně... to mě trochu zarazilo... víš.. tam Lonesovi nadáváš, že se do tebe navezl... a ty se mi tady opět postavíš do role, že bych negativně hodnotil tebe....!!!!! :no: :no: :no: Připadne mi... že jen ldi z vašeho klubu jsou v poho a od ostatních čekáte jen to nejhroší... jste už předem postavení do role "fanatizmu" a jakobyste už předem čekali narážky a negativa... tímhle jsi mě dost zklamala.. -teď- protože já na tebe neměl žádny negativní reakci... právě naopak víš... takže možná tímto zavíráš sama dveře k něčemu jinýmu než negativním komentářům vůči sobě sama... řekl bych, že mě to mrzí, kdybych tě znal... ale neznám, takže nevím jak mám teď reagovat a co ti napsat... ;-\ A ten pytel... do kterýho jsi nás všehny hodila.. (včetně mě)... tak věř, že v něm jsou i moc fajn lidi..!! a je jedno jestli mají raději žáby a šneky nebo bavorský pivo a bratwurst.... ;-) i na tom vašem sushi něco je... takže je lepší předem neutočit... a věz, ...raději nic... tak sito přeber jak chceš...!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 11:47
Re: NEPŘESTÁVÁM SE DIVIT...!!!!
Ale vubec ne ciello, mile jsi me prekvapil... ale je to tezky psat si s nekym koho vubec neznas, neznas jeho osobnot ani jeho humor, protoze to muzu myslet jinak a ty to muzes pochopit taky jinak. A vubec vas nehazim do jednoto pytle, naopak, kazdy jste v jinym. Ja jsem tolerantni a spolecenskej clovek, mam rada lidi. I ty, co maji jinej nazor a ani nechci, aby vsichni opevovali to, co ja, v ty rozmanitosti je prave svet hezkej. S...lo me jen to vecny GTIovo vnucovani jeho prasatni viry a taky to, jak ponizuje zeny a znevazuje vse japonskyho. Ja taky nejim sushi a nenosim doma kimono. Mam rada jejich auta, elektroniku, vztah k precizni praci ale zase naopak nelibi se mi, jaxe chovaj k zenam. Takze abych byla fanatik na Japonsko, to teda ne. Do Japonska se ani nechystam a ani neznam jejich rec... staci mi, kdyz mi myho Civinka privezou :-) Napsala bych ti toho vic, ale mam dost fachy, este furt dohanim tu sobotu, co jsme s klukama blafali celej den.
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 12:16
Re: NEPŘESTÁVÁM SE DIVIT...!!!!
..OK.. :yes: .. nicméně myslím, že je to hrozně jednoduchý... cítl jsem z toho trochu alibismus.. Napíšeš a je to..!! Napíšeš k autu.. a je to hotový... Postupem času zjistíš jak kdo na co a jak reaguje.. to si vygeneruješ aniž by jsi musela říkat takové to: unesu kritiku.. i když jsem žena a tak dál... Je to děsně jednoduchý... svět není složitej.. my ho děláme složitej.. a ženy.. jo jsou složitý.. a GTI..?? je to GTI... :-) nemůžu na něj říct jediné špatné slovo... (myslím osobu ;-))... a to i když jsme mnohdy názorově ve střetu..! Jo a Martino... prosím tě... workoholismus už v modě není... tak doufám, že jsi si na tenhle týden nevzala dovolenou jen kvůli diskuzi.... :-)
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 12:45
Re: NEPŘESTÁVÁM SE DIVIT...!!!!
Ano pane veliteli! ... jo mas recht, uz k nemu necitim to, co predtim. Ale kdyz clovek, co ho nezna, ho musi posuzovat jen podle toho, co napise. A pokud jde o muj cas, kteryho mam porad min a min... nechci na sebe vyblejt vsechno, neni to alibismus, ale az se potkame, tak ti to reknu, zkratka cas je v mym zivote stale drazsi komoditou.
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 15:14
Re: NEPŘESTÁVÁM SE DIVIT...!!!!
myslíš že jsi vyjímka...¨???? neděl se zajímavou... čas tu chybí všem... ale to už je takovou dobou ve které žijem.... ;-) a velitel nejsem... bohužel... by mi šlo.. jen přikazovat... >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 10:17
ČT still rulezzz!
Mě spíš trápí, který pako to bude na tý primě moderovat... A jak znám místní poměry, tak to bude asi Clio nebo Swift...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 10:26
Re: ČT still rulezzz!
A ja zase verim, ze Civic vjizdi jako prvni do cilove rovinky.
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 10:26
Re: ČT still rulezzz!
Kdo to bude moderovat?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 10:51
Re: ČT still rulezzz!
netušim, ale obávám se, aby to nebyl kloBouček.. :-(
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 11:11
Re: ČT still rulezzz!
Nebo to tlustý prase, co je tak velkej odborník na F1 :no: ;-\
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 11:12
Re: ČT still rulezzz!
Nikotín ;-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 10:32
Auto roku
Z uvedené nabídky bych si nevybral. ;-\ Tipuju ale Civica...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 10:51
TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
a bez bab - doufám - známá věc, nemusí vždy vyhrát ten "nejlepší" koneckonců, kdyby to tak bylo, k čemu pak pořádat různé ankety a soutěže. Vyhrát tedy může i ten, kdo je dobrý. Rozhodují redaktrři motoristických periodik... tuším, že auto.cz má jedno želízko v ohni :yes: :yes: , a to pro mne znamená, ža minimálně v tomhle je tah k objektivitě zajištěn. Jo, vyhraje určitě dobré auto. Vybírat bych ovšem z této pětice nechtěl... O čem se bude rozhodovat? Snad ne o tom, zda jsou lepší Guliverovo cesty nebo tři ostrovy v proudu. Kdo je v této pětici vítěz víme všichni... kdo ovšem vyhraje...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 13:04
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
a neda pokoj a neda... me se GTI jen tak nezbavis ;-) auto.cz je pro kazdyho a ty, jestli chces bejt radsi klaman (jaxi rekl), taxi odmysli to koncovy "a" a bud v poho. Jinak laté fuj, puncochace nenosim (skrti me) a u kadernika jsem byla jednou v zivote. A pokud jde o tu anketu. Myslim, ze objektivni neni nikdy nic, musel byses zeptat kazdyho pri stitani lidu. Ale co potom? Bylo by to objektivni, kdyby ti odpovidaly i babicky z domova duchodcu a novorozenata? Je to proste cetnost odpovedi urcityho vzorku lidi. At je to jak chce, jedno je jasny. Honda tam je a fauvé ne. Musis to brat jako fakt a musis se s tim smirit. A jestli je to teda jinak, jestli je prasát lepsi nez Civic, tak nam to tady napis. Nemyslim ty tvoje stale se opakujici vykriky ze (nebo spis do) tmy. Napis sem argumenty. Jasne, strucne, vystizne.
neregistrovaný "King"
5. 12. 2005 13:37
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
Martino, neblbni - GTI a argumenty? >:D
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 14:58
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
:yes:
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 15:00
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
sry Kingu, to nebyl anonym, sedim ted u jinyho compu...
sem zvedava, co z nej vyleze, ale nejspis bude delat, jakoze si toho nevsiml a neodpovi
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 15:09
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
..no Kingu... trochu se vrátím do minulosti a myslím, že ty argumenty ti do určité doby dělaly taky velkej problém... ;-) !!!!! jestli mě teda paměť neplete... takže tímto stojím za GTIm.. pač není potřeba z něj dělat nějakýho šviháka....
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:20
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
To se pleteš, to jen jistí lidé neznají filozofii Hondy, nebo přesněji řečeno dělají, že ji neznají, takže člověk nemůže hovořit v obecné rovině a zacházet se známými informacemi v argumentační rovině tak, jak je zvyklý a musí jistě věci vysvětlovat polopatě, což se konečně může méně chápavým zdát jako argumentace. A o GTIho "argumentech" typu "božský passat" a "vnitřní hodnoty a osobní kouzlo divně naohýbaného kusu plechu" se tu doufám bavit nebudeme, že ne?
5. 12. 2005 15:47
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
To je vtip? ;-\ Lacině tu sbíráš hondabody... Trochu mě překvapuje patro, z něhož dnes volíš svá slova...
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:13
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
Nedivím se, ze suterénu se to nahoru hledí poněkud obtížně >:-[]
neregistrovaný "King"
6. 12. 2005 13:40
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
...bolí z toho totiž za krkem. Ale nesmutni, mě nahoře krk bolí taky, z toho nechápavého kroucení hlavou nad tím, že nám zase slibně se vyvíjející diskuze kupodivu o autech opět sklouzla na téma stupně mentální retardace a pokřivenosti charakteru toho či onoho. :no:
6. 12. 2005 23:45
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
Tos sem vnesl ty. Já jen reagoval.
neregistrovaný "King"
8. 12. 2005 12:41
Re: TAK TEĎ UŽ VÁŽNĚ
Nevím co máš na mysli, já mluvím o kauze níže - dCi a spol.
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 11:14
TEST VEDLE - BMW
BMW 330xd Touring - Sněžný sprinter. Tak brácho, to si podrobně přečti. Protože se dost dozvíš. Dokonalé auto, a problém nás benziňáků - dokonalej motor. Pětistovka krouťák, to ti kolikrát nedá ani manželka do kapsy, když tě pustí na tah. Jo, a mrkni na cenu. Ta je taky dokonalá. Ten krouťák musíš přihodit k základu. Ale pokud to uděláš, uděláš dobře. Bravo test. ...P.S. zátah pocitově jako v M3... mám husí kůži... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 11:18
Re: TEST VEDLE - BMW
DIESEL POWER... BMW umí :yes:
neregistrovaný "GTI"
5. 12. 2005 12:16
MARTINA + CIELLO
Hele, tohle není žádná seznamka :-) Tady to je jen pro vostrý hochy, tady jde o zaolejovaný hadry >:D Martině vzkazuju - mýho pytla do jinech pytlů neházej, bejby >:D Jo a vzkaz speciálně pro Ciella - brácho bacha, tohle je počátek konce diskuzí na auto.cz. Já prostě odmítám dopoledne při laté, já odmítám počítat voka na punčochách, mě prostě nezajímá, jestli ti v dešti vlhne háro až za dvě minuty >:D brácho... pochop... já tě chci číst. Já chci tvý pátky, já chi tvý Saaby >:D ;-)
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 12:39
Re: MARTINA + CIELLO
A pak se GTI zeptal: "Smím?" A ona jen zašeptala: "Smíš"... A jejich pohledy se spojily ve věčnosti... A tak se komunita příznivců VW šíří dál... :-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 12:46
Re: MARTINA + CIELLO
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 12:46
Re: MARTINA + CIELLO
>:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 12:54
Re: MARTINA + CIELLO
.........STOOOOOOOPPP! "Co to je za idiota s tim Transporterem?" "Ten je z cateringu rejžo." "Prosim vás, to ste nemoh s tim startovánim chvíli počkat, ted aby sme to sjeli celý znova..." "Jo a slečna dobrý, ale GTI..." "Prosimtě zkus trochu přidat na výrazu, jó?!? Dyť na ni koukáš jak na béžovej varburg.. GTI: "ale já jsem..." Rejža: "já vim, myslel na Passata.. Ježiši z tebe zase tahne ten čivas... to je strašný." "Takže se připravte. Kamera?" "Jo dobrý" "Fajn. Klapka a jedem..."
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:57
Re: MARTINA + CIELLO
>:D >:D :yes: Dneska jedeš. :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 14:01
Re: MARTINA + CIELLO
To je tím, že jsem přesedlal na ten Small Block >:-[]
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 15:26
Re: MARTINA + CIELLO
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 19:51
Re: MARTINA + CIELLO
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
5. 12. 2005 12:54
Re: MARTINI + OLIVA
>:D >:D >:D beze strachu...!! ;-) já jen z ženských nemám takovej strach... A navíc tady není Mates... takže pohoda... ničeho se neboj.. a na druhou stranu čekám kdy Martina něco napíše k téma a vynechá alibismus... pak to bude určite mít dobrej směr... a je vidět, že není švihák.. ten je tady.. no však víš.. takže raději budu číst ji než jeho... teda vlastně já si ji rád přečtu kdykoliv.... bylo tu hodně článků, kde by se hodilo ženský oko a pohled na věc.... třeba ta hrůza 1007... atd... ;-\ Tohle nech teda na jinech.. Myslím, že nikdo z nás ani ty.. (no ty vlastně už vůbec ne.. >:D ) tady nepotřebujem masírovat ego nad ženskou... A když použiju tvoje slova a řeknu... pokud za to Martina umí vzít.. tak bych v tom problém neviděl... třeba se něco zajímavýho dozvíme a tím nemyslím velikost a oblíbenou značku spodního prádla... :-) A ještě si myslím, že galnce a slušnosti není v dnešní společnosti nikdy dost.. a to zvlášť po tématických výpadech toho zhrzenýho ubožáka co si říká švihák...! ;-) :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 12:59
Re: MARTINI + OLIVA
1007 je pěkná! No i když já jsem taková no... Micinka no. Švihák je od Mattela.. (baterky a Murano není součástí balení) >:D >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 19:53
Re: MARTINI + OLIVA
Jsem tady a vnimam tvoje chlipny zamery >:-[] A vubec , myslel jsem, ze ti budu chybet a ty si libujes, ze tady nejsem ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 13:06
Re: MARTINI + OLIVA
A viděl si někdy ženskou v zaolejovaných hadrech...? Já jo. Sice jen v televizi, ale byla k sežrání... A pro tebe speciálně kdyby to byly modrý lacláče s logem VW... minimálně bys to tejden rozdejchával... Asi jako já po průjezdu TDI. ;-)
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 13:17
Re: MARTINI + OLIVA
A to je neco hezkyho? Ja jsem byla cela zaolejovana, kdyz sem si myla motor svyho (ex Opela), jelikoz v servisu blbe dotahli vicko a olej se mi rozlil po celym (nejen) motoru. Byla jsem pekne na...a, a vysledek byl ten, ze byl od oleje nejen motor, ja od hlavy az k pate, garaz, kuchyn... proste vsechno, kudy jsem prosla pro nakej hadr... myslim, ze na me nebylo nic k sezrani a kdybych mela na sobe laclace s logem VW by mi ani v nejmensim nevadilo, jelikoz jsem stejne pak musela vsechno vyhodit. Ale uz se to nebude opakovat, v Honde se jim nikdy nic takovyho nepovedlo :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
5. 12. 2005 13:22
Re: MARTINI + OLIVA
:-) ...no ono se to musí naaranžovat, jako že na pohled. Jinak to nic příjemnýho neni, ale s těma lacláčema by tě GTI asi sežral olej neolej...
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 19:56
Re: MARTINI + OLIVA
Teda ted je ten spravny okamzik! Povedeme tu debatu o autech. Prosim te, muzes mi (a urcite i ostatnim) rict, jak a cim jsi myla ten motor? A delas to i u toho...., no jak se to jmenuje..., civinka?;-)
neregistrovaný "Martina"
5. 12. 2005 20:53
Re: MARTINI + OLIVA
Myslim, ze se to jmenovalo Arwa nebo tak nejak, ale vubec to neucinkovalo a jak, no uz nevim preste, bylo to davno, ale urcite podle navodu, manualy ctu vzdy a u vseho. Na Civica rikam ze ne, ze v Honde se jim nikdy nepovedlo zavrit uzaver nakrivo... Za normalnich okolnosti se nevzdavam, ale tentokrat, kdyz bylo kolem vsechno zas...y, jsem slozila zbrane a objednala si myti motoru... sem si dala, pak svitilo to, co nema a nesvitilo to, co ma. Nevim, jak to delaj v Opelu, ale vypadalo to, ze to vzali hadici. Zrejme to umis lip, necham se poucit.
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 09:03
Re: MARTINI + OLIVA
Neumim to, proto to taky nedelam. Proc hned ten nasiraci zaver? Jen mi prijde divny, ze pri myti motoru muze uvolnene vicko zpusobit, ze jsi cela od oleje. To je vsechno. Parkrat jsem se dival, jak mi myjou motor a nejak si to cely neumim predstavit. Taky me udivilo, ze se do toho poustis sama bez obav z toho, ze najelej vodu nekam, kam nepatri. K ty hadici, jak jsi teda myla ten motor ty?
neregistrovaný "Martina"
6. 12. 2005 09:26
Re: MARTINI + OLIVA
Ne nasiraci... jen sem si na to vzpomnela, kdyz se mi neco nepovede, taxem trochu vztekla, ikdyz jsem nadmiru trpeliva a nevzdavam se, ikdyz ostatni uz to davno vzdali. No proste to nakrivo zasroubovany vicko zpusobilo netesnost a po asi tydnu jezdeni, kdyz otevru kapotu, taxem zasla udivem, jak je vsechno zas...y od voleje. Nejdriv jsem myslela, ze tece vana nebo tak neco a kdyz sem chtela vicko odsroubovat a zmerit olej, taxem si toho vsimla. A prestoze toho nebylo moc, protoze kontrolka nic neukazovala, tak jak to cakalo na ten horkej motor, taxe to tam vsude uplne pripeklo. No taxem si myslela, ze si to ocistim sama. Uz nevim, jestli jsem to delala i vodou, myslim, ze to vubec neslo ani tou Arwou ani vodou, kazdopadne jsem to nijak nemacela, spis jen tak vlhkym hadrem (pokud jde o tu vodu). Zamazala jsem vsechny hadry, co jsem doma nasla a nakonec jsem este zamazala koupelnu, jaxem se chtela umejt aspon sama... no proste vzdycky vidim problem spis mensi, nez ve skutecnosti je - a taky mi to prislo na vikend takova jako hezka smysluplna prace (tedy to je vysvetleni, proc jsem to nejdriv chtela zkusit sama).
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 12. 2005 10:34
Re: MARTINI + OLIVA
To je sexy! >:D >:D
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 11:12
Re: MARTINI + OLIVA
Aha, tak uz je mi to jasny. Puvodne to vypadalo, ze jsi zalejvala zahradku a pak jsi jeste osplouchla ten motor:-) To by samo slo, jen jsem nechapal, jak bys mohla byt od oleje. Takhle tomu rozumim. Priznam se, ze jsi me trochu zklamala, tesil jsem se, co peknyho ti na tu tvoji zalivaci etudu povim;-)
neregistrovaný "misoo"
5. 12. 2005 14:09
BMW
tolko inovacie a novej technologie ako ma BMW3 z tejto patky nema nikto, tak si mysli, dokonca aj napriek tej cene, ze by to mal vyhrat BMW3 !!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 12. 2005 16:16
TAK CO TO SHRNOUT
To bude nejlepší. V Mnichově si teda naběhli...uááá to je teda konkurence. Ještě, že ten, kdo neví, co je BMW si může přečíst dnešní testík. V klubu hoši měli asi pernej víkend... motaj se jim trochu jazyky, a nominace na nejlepší auto Středočeskýho kraje je ještě k tomu pěkně rozrajcovala :-) No co, každej úspěch dobrej. Jen je mi záhadou, jak je může napadnout se vymezovat k Apoštolovi >:D Vždyť ten by si čivavu mohl dát do kufru jako náhradní vozidlo. Pro hochy z klubu (pomalejš chápou) - chápej dobře - já Bych Foxe s Acordem teda neporovnával... ale když jinak nedáte... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 16:24
Tož jak?
BMW 3 je dobrý, nejní to však šálek mého čaje. Ford Focus gen.2 - asi nejlepčí podvozek, kastle však až příliš usedlá, chtělo to holt větší odvahu po gen.1. Honda Civic - auto pro 21. století, určitě supr, na mne však až moc kosmické. Renault Clio - tak současná produkce této automobilky mne neoslovuje ... vůbec. A Suzuki Swift: malé, přidrzlé autíčko, jenž ve mne evokuje příjemné pocity něčeho už dříve kdysi kdesi viděného, a milého. Snad ani svezení s ním by nemuselo býti špatné. Takže já volím Suzuki Swift. :yes: Tož tak! :yes:
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2005 16:27
Re: Tož jak?
Dobrý voko :yes: Jenže, myslím, že nemůžeme volit mezi trojkou a Swiftem... to mi jaksi nejde do péra. Je-li tam trojka, není co řešit, byť bych mohl s Banglem vést hovor o tom, jak se dělaj blinkry...
neregistrovaný "don Pedro"
5. 12. 2005 16:48
Re: Tož jak?
V ankétách tohoto typu se vždycky smíchají hrušky s jabkama a navrch ešče "jebne" nějaké to kiwi. Beru to tak, že kupoval-li bych nové auto, a musel vybírat jen z téhle pětky, a musel-li by tedy z této nesourodé pětice býti jeden vítěz, tak já bych volil asi toho Swiftíka. Pokud by teda dobře seděl na cestě. A né-li, tak pak je volba jasná - Ford Focus II.
5. 12. 2005 16:52
Re: Tož jak?
Jo, Swift je hezkej... dobrej motor...
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 18:20
Debata
btw. o com bola ta debata pod "spolahlivostou"? Mne to tu stranku nechce natiahnut :-( . (Uz sa mi to stalo minule, ked bola taka velka debata k nejakemu autu za nejaky financny limit... ;-\ ).
Rozbalit vlákno
52
5. 12. 2005 18:26
Re: Debata
Pánskej klub x baba :-) A jedna morální lekce kolegovi.
5. 12. 2005 18:29
Re: Debata
No, kolegovi... budu slušnej.
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 19:19
Re: Debata
Aha... no, o moc chytrejsi z toho nie som. Ale nieco vidim tu hore, takze ani neviem ci chcem byt chytrejsi :-)
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:06
Re: Debata
Ja ti to shrnu. GTI a Lones nemuzou odpustit dCimu chybu, za kterou uz byl potrestan. Nejak zapomneli, ze trest je trest a misto aby byli radi, ze dCi nezatrpknul a pise dal, tak do nej rejou. ZZ nema rad zensky (coz se mu nedivim, kdyz spal se mnou >:-[] ). Martina je mozna Martin a oba dva asi trpi zachvaty feminismu. Tamin si mysli, ze je demokrat. Ciello se snazi byt galantni, ale jen Breitlingy na zapesti jeho hnusny muzsky sovinismus neschovaji >:-[] A tak vubec, bud rad, ze jsi to necetl ;-) >:D >:-[]
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:07
Re: Debata
Jo a malem bych zapomnel na toho nejdulezitejsiho!!!! Svihak je ..... svihak. Jen doufam, ze nez me umlati tim heverem, tak si poslechne par dobrych rad ,aspon, co se zenskych tyka:-)
5. 12. 2005 20:39
Re: Debata
Pokud chceš psát o tom, jestli jsem něco někomu odpustil nebo neoedpustil, tak je tohle předčasné. A pokud jsi to tam přečetl, tak víš, že jsem mu šanci dal. Musí se naučit chování. Normální je udělat chybu. Ok. Ovšem normální je se za chybu omluvit. Zatím jen poklekl. Nechci mu v jeho chcankách pohany máchat tu jeho tlamu, ale jestli jsi si všiml, že se omluvil, pak mi to napiš. Potřeboval dostat po hubě. Je to bezcharakterní grázlík. Naštěstí ne zrovna moc nahoře vybavenej. Co je mé zadostiučinění je to, že ho mám jak psa za nohou - čte mě a čte mě. Ono, obráceně by to ani být nemohlo :-) Takže prosím, citlivě. Já si podrazy od takoejch grázlíků jako je ismo/dCI pamatuji. A jestliže tu může panovat morálka, tak takový hlupáci, ji tu snad narušovat nebudou. On ukradl nick, redakce ho potrestala. A víš co je krásné, že sem přilez jak hyena :-) Vykopli ho, a on sem stále leze... ty by ses dokázal vrátit? To je pravda o něm. Je to kripl.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:52
Re: Debata
Škoda že tu není smajlík s očima v sloup. Alespoň nelži. Nepoklekl jsem, pouze tys dokázal že se neumíš pořádně vyjádřit, že máš pocuchané nervy a že mě také důsledně čteš. Takže klid. ;-\
5. 12. 2005 21:12
Re: Debata
Jsi zloděj, zloděj nicku. Redakce tě odstřihla od přístupu. A ty ses po dvou měsících vrátil... bože. Jsi tu profláklej pod nickama sjezdař/ismo/dci. P.S. Jestli tě zajímaj mé nervy, tak ty jsou v šusu. Zabejvej se svou hlavou, tam vidím problémy. Velké.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:22
Re: Debata
Tak nějak začínám v tvém mletí pozorovat závist, kafemlýnku. :-!
5. 12. 2005 21:36
Re: Debata
Jsi fádní. Hledáš cokoliv k záchraně. Jsi zloděj. Nemáš morálku. Styď se. P.S. Na tyhle týpky je nutné být v opakování pravdy důsledný. Budu mlýt. Možná tě vychovám :-)
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:50
Re: Debata
Nevymýšlej si, že jsi lhář, to už víme. Bylo by pro tebe lepší, kdybys to nezdůrazňoval. P.S.: Pokud si pamatuji, za nevychovaného platíš ty. A dost tvrdě, po víkendu.
5. 12. 2005 21:56
Re: Debata
Že si onikáš, je tady pro nás novinka. Možné je všechno. Jde jen o jedno - tvou morálku, kterou tu uplatňuješ. Všichni tady ví, žes zloděj. Vždyť jsi ukradl nick, až tě redakce musela potrestat. Nudíš,ismo. A pozor, abys nepropadl klamu, že tvé myšlénky jsou obecným vědomím. To se těm méně vybaveným pod čepicí často stává.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:13
Re: Debata
>:D Tvá první věta. Přečti si ji ještě stokrát a přijdeš na to. Jinak, nevyvolávej flamy, nebudeš se nudit.
5. 12. 2005 22:23
Re: Debata
To že tě nudím chápu. Nic moc si o sobě nemyslím. ale že bych na tom byl tak špatně, že bys mě chápal ty... to bych těžko nesl. Co? :-) ;-)
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:43
Re: Debata
Tak kdo koho nudí? Máš v tom pěkný hokej. Nejdříve já tebe, pak ty mě... ;-\ Než něco napíšeš, raději si to promysli, nebo skočíš jako o víkendu.
5. 12. 2005 22:52
Re: Debata
Tady už toho nech >:D Připadám si jak v nějakém dada, teda dcifilmu >:D Samej ismo a žádnej ranař. Běž tam dolů, tam je veseleji. :-) :no: Ten palec je směr diskuze, ne jako že by tě chtěl topit. to ty umíš grandiozně sám ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:27
Re: Debata
Samej ismo, žádnej ranař a jeden na hlavu poražený.
6. 12. 2005 07:21
Re: Debata
Chyba zloději. Teče ti pohana po hlavě... měl by ses koukat zařadit. Vyjímečný jsi tu zatím jen negativně. A že bys hodně chtěl. Pro to ale musíš něco umět :-)
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 08:56
Re: Debata
Pokud ja vim, tak se omluvil. A vubec si myslim, ze se do nej zbytecne navazis. Jestli te tak sere, tak ho ignoruj.
neregistrovaný "Marko"
5. 12. 2005 20:44
Re: Debata
Eh...dakujem za pekne zhrnutie. >:D Nemozem sa vyjadrit k nicomu. Vlastne iba k tomu, ze sa ZZ vobec nedivim >:D >:-[] ! Inak, zaujalo ma, ze po case sa tu objavila devcica: poslednu vec, ktoru som od nej cital, bolo to, ze chcela ICQ od GTI ( >:D ). Btw. nemyslim, ze to je chlap: na stranke Honda Club CZ je nejaka Martina registrovana. Sice to moze byt aj martin (ktory tam je tiez), ale preco by to robil? 8-s >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
6. 12. 2005 10:30
Re: Debata
Devcica! Skvělý slovo.... >:D >:D :yes: Skoro jako "stepná kengura" TM >:D
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 20:01
Re: Debata
Nepřetřeluj. Komu se stránka načte, nemusí umět počítat do dvaceti, aby zjistil, že "kolegou", tedy tím kdo dostal za vyučenou, jsi byl ty. ;-) P.S.: Raději se moc nechytej, kafe už jsi namlel dostatek a jediným výsledkem by bylo, že někteří jedinci by z důvodu nenačtení diskuse neměli co číst.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:01
Re: Debata
To bylo mé, pardon. :*)
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:09
Re: Debata
Se ti divim ;-\ Vetsinou pises veci, ktery maj hlavu a patu a jen vidis nick GTI, tak i kdyby tam opsal Bibly, tak to bude blbe:-(
neregistrovaný "mates"
5. 12. 2005 20:18
Re: Debata
Bibli 8-s
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:46
Re: Debata
Neblázni, vidíš smajlíka, ne? ;-)
5. 12. 2005 20:49
Re: Debata
Asi těžko, zloději nicku, můžeš rozdávat morální postoje. Chce to jen jedno - pochopit, že když ukradneš nick, není od věci vysvětlit důvod a případně se za to omluvit.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 20:53
Re: Debata
Omluvím se ti až ty se tu budeš kát za ničení diskusí, hulváte.
5. 12. 2005 21:13
Re: Debata
Tomu, že ti ničím diskuzi věřím. Ale to mě nemrzí. Zasloužíš víc, zloději.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:20
Re: Debata
Jen dál překrucuj. Jsi to ty, kdo ztrácí kredit, hulváte.
5. 12. 2005 21:33
Re: Debata
Nepřekrucuj ty. Tys kradl nick, ty kazíš diskuzi. A trochu se zklidni, možná, když ti spadne tlak, nebudeš sprostej budeš se chovat rozumně.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 21:54
Re: Debata
Ale no tak. Ty musíš dlouhým nosem propichovat monitor. Specialista na flame a OT mě říká, že kazím diskusi? Nervák abych se zklidnil? Myslím že máš v tuto chvíli tváře červenější než vzpomínky. :-!
5. 12. 2005 21:58
Re: Debata
Že si pleteš dojmy s pojmy mě nepřekvapuje, ale že nevíš co je flame a OT, je směšné. Zeptej se někoho v okolí, jak to funguje na diskuzích. Jestli to pak zvládněš, pokus se zapojit. Chtělo by to ale umět i psát. A to ti moc nejde, milý ismo >:D
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:07
Re: Debata
Ty víš co je OT a flame? :-O Tak v tom případě nevychovaný a agresivní hulvát málo. Ty diskusi v tom případě kazíš vědomě a to je hodně sprosté. 8-s :no:
5. 12. 2005 22:13
Re: Debata
Já to vím moc dobře, ale ty to nevíš. Jak jinak bys mohl psát co tu občas svým chorým mozkem plodíš. Nevědomě. To jediné tě omlouvá. A vedle toho ještě kradeš :-) Ty seš ale troska. I když, alespoň tu vyvoláváš nechtěně smíchy čtenářů >:D
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:52
Re: Debata
Nevíš, mýlíš se. Nechci psát, že lžeš, v tomto příspěvku jsi více hlupákem, než lhářem. :-!
5. 12. 2005 22:58
Re: Debata
Už toho nech... nebo to chceš zase rozjet... možná ty kolem to tu nebude bavit.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:12
Re: Debata
Nechci opravdu ne. Nemusely by ti vydržet nervy. Myslím, že je čas na založení diskuse v MotorCafé. Tam můžeme bojovat do nekonečna a nikoho to nebude otravovat. :-)
5. 12. 2005 23:15
Re: Debata
Touhle cestou snad nepůjdeme.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:25
Re: Debata
IMHO lepší, než zde ničit diskuse.
6. 12. 2005 07:25
Re: Debata
Tak si najdi sobě rovnýho a mužete se tam buzerovat. Jinej zloděj, než ty, mi tady ovšem známej není.
5. 12. 2005 22:37
Re: Debata
Milý ismo alias dCI, chtěl jsem tě dnes nahoře a tady trochu rozpohybovat. Vytlačit z tebe trochu intelektuální šťávy. No nic, nepovedlo se :-) Chybí ti, hochu, brilance... tak zas někdy příště. P.S. Pokud bys dospěl k názoru, že za krádež nicku je slušné se omluvit, mou adresu znáš. Na oplátku bych to viděl na pořádnýho panáka. Jsem dost ostrej kovboj. Tak se pěkně vyspi, ty náš zloději :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 22:40
Re: Debata
Zajímá mě, kolik let to ještě vydržíš. >:-[] Jinak pokud jsi ten rytíř, tak běž bránit provokování flameu v diskusi pod Auto snů. Tam jeden píše o BMW stylem, který odpovídá vyvolávání flame. GTI si v poklidu opěvuje svoje. A kdo to nedokáže brát s určitým nadhledem, zesměšňuje sám sebe. Zatím to ale vypadá, že právě ty píšeš jenom v případě flame. Ostatně po delší době jsi to tu nastartoval opět ty. Kritikou jednoho příspěvku a všech, které pobavil. A tím jsem se cítil být zasáhnut i já, protože i já jsem pod něj připojil smajlíka. Ne proto, že by Tamin měl dostat Pulitzera, ale protože jsem se obyčejně zasmál. To byl důvod mé reakce, takže s Matesovou interpretací, že vyhledávám staré konflikty či co, zásadně nesouhlasím.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 22:51
Re: Debata
Flame je flame. Je neslušný a ničí diskusi, ať ho vytváří blb pod Autem snů, nebo kafemlýnek. Ale co se nastartování víkendové "diskuse" týče, viníkem jsi bohužel ty. Já napsal, že mě Taminův příspěvek přijde amatérský (ani obyčejně, ani neobyčejně jsem se nezasmál) a že se proto nestačím divit všem těm smajlíkům. Připojil jsem k tomu omluvu. Tys mě hned nato začal urážet. Pak se do toho vmísil kafemlýnek a už to jelo. :no:
5. 12. 2005 22:56
Re: Debata
Neurážej kefemlýnkem, já ti také nepíši jednorukej skat. Co ten palec? To ho máš v dlaze? :-) Nebo ti nestojí? Nemyslím palec :-) Tak co brácho, už ses rozhodl? Omluva - panák, nebo kordy? :-) P.S. To na Tamina nebyl z tvejch nejskvělejších výkonů.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:09
Re: Debata
Jaké urážení? Vždyť nic jiného nedovedeš. Hospodyni nenazývám královno, taxikáře kotelníku, nevím proč bych měl kafemlýnka označit coby módního návrháře (když už mu chybí vkus ;-) (ten automobilový)). Palec? Ten značí atraktivitu sobotní "diskuse" pro řadové čtenáře ;-\ . Já ti dal najevo, kdy se omluvím. Nedočkal jsem se, nicméně věřím, že ten čas nastane. P.S.: To Taminovo brutální OT bohužel také ne.
5. 12. 2005 23:18
Re: Debata
Ty máš obavu ze setkání. Proč teď kličkuješ? Nepiš nesmysly o mých omluvách. Oba víme, žes mi ukradl nick a jak to dopadlo. Tak to nevrhej někam, kde to ani skončit nemůže. Ty máš obavu ze setkání, viď. Tak tos zklamal... Psát jo, ale hovor ne?
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:24
Re: Debata
>:D Co to zase meleš, jaké setkání? Nehledej smysly tam kde nejsou, regulérně jsem ti odpověděl. Nemám důvod mít obavu, setkejme se. :yes:
5. 12. 2005 23:35
Re: Debata
OK, Mates to zařídí. Jak bude setkání, tak tě budem kontaktovat. Brnění potřebovat nebudeš, neboj. Některý tvý životní praktiky tam ale nebudeš moci uplatňovat... ale jinak jsi mile překvapil, když nejsi proti... i když papír snese dost ;-) Trochu náročnější je reál... tak se na to připravíme :-) :yes: Dnes končím. (až si tohle zejtra přečte Mates, tak si vymění brejle >:D )
5. 12. 2005 23:44
Re: Debata
Jo, málem bych zapomněl. Jak jsi na tom s humorem? Tady hraješ karty smutnýho muže, nebo máš z humoru strach od narození? Fakt je to vyjímečné ta absence humoru u tebe.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 22:58
Re: Debata
Pokud někomu jinými slovy řekneš "jsi *, omlouvám se". Sotva ho potom můžeš označit za viníka hádky. Tohle ale nemá cenu. Ty se nezměníš a proto se opět loučím a doporučuju to samé GTImu.
neregistrovaný "dCi"
5. 12. 2005 23:19
Re: Debata
Tak rozhodně je to slušnější, než jen napsat třeba "jsi *." Vyrovnaného člověka sem tam negativní názor nerozhodí, Tamina také nerozhodil. To jen ty ses toho zbytečně chytl.
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 19:35
bez titulku
u me vyhrava BMW 3 :yes:
pozn.: uz se nemuzu dockat na tu megózní šou v podání Primy
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Legend"
5. 12. 2005 21:11
CIVIC!
urcite CIVIC :yes: ostatni modely neprinaseji nic zasadne noveho, u nich se jedna jen o evoluci, kdezto Civic je revoluce v nizsi stredni tride.. je to vyborne auto s nejlepsim pomerem cena/vykon (nenapada mne lepsi nazev, ale pod slovem "vykon" si predstavuju nejen dynamicke schopnosti, ale i extremne dobrou vybavu, rekordne nizkou spotrebu a emise, originalni a pritom ucelny design atd.)..
Rozbalit vlákno
4
5. 12. 2005 23:54
Re: CIVIC!
Jak to myslíš s tím poměrem cena/výkon? Jako přímá úměra - nízká cena, nízkej výkon. No jo, to sedí, ale zas proč pak chceš, aby vyhrál Civic? Píšeš, že je výborný... no, asi jsi ho testoval v Japonsku, tady jich zatím moc nejezdí. Hele, brácho, že ty seš z klubu a dostali jste za domácí úkol od Kinga napsat stokrát "S japonským civicem na věčné časy a nikdy jinak" :-) :yes: Tak jestli, tak to zejtra v klubovně určitě schytáš :-)
neregistrovaný "Legend"
6. 12. 2005 19:17
Re: CIVIC!
GTI, ja vim, ze smysl pomeru cena/vykon chapes ;-) ale pro jistotu - cim vyssi je ten pomer, tim lepe, no a Civic ma ten pomer dost vysoky. Jinak receno, za svoje penize dostanes mnohem vic (vybavu, vykon atd.), nez u jinych aut. Troufl bych si rict, ze asi nejvic z toho co je dnes na trhu. Predvadeci Civic dnes uz potkas asi u kazdyho dealera Hondy (takze nemusis jezdit do Anglie ci Japonska), bez se svezt a pak rekni, treba se ti nakonec zacne libit :-! .. jeste neco - v klubu nejsem a Kinga neznam, tak tady porad neomilej to same :no:
neregistrovaný "Legend"
6. 12. 2005 19:23
Re: CIVIC!
sakra to jsem se seknul - ten pomer ma byt obracene.. :-) no aspon ta druha veta to vysvetluje..
6. 12. 2005 22:19
Re: CIVIC!
:yes: To je fajn, s tím klubem... občas to tu vypadá, že to maj příznivci povinné ;-) Mrknu na ní. Pak napíši :yes:
neregistrovaný "mates"
6. 12. 2005 09:04
GTI, Lones, dCi
Mladenci, vcera se nadelovalo a ja nic nedostal:-( (uz jsem jak svihak) Udelejte mi radost a alespon jeden z vas hodte rucnik do ringu a vztycte bilou vlajku. Moc prosim!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 12. 2005 09:11
Re: GTI, Lones, dCi
Jdi se kouknout na ty debílky pod Jaguar. A já budu prosit tebe, ať vyvěsíš bílou vlajku a odložíš loveckou pušku. >:D ps: Pokud sis nevšiml, já už s dCim skončil.
neregistrovaný "GTI"
6. 12. 2005 09:16
Re: GTI, Lones, dCi
:-) Zloděj neví, co je bílá vlajka, Lones ho odstřelil včera, a já ho pozval na panaka >:D Přeci jen, není od věci spatřit odvrácenou tvář morálky :-) Ale máš pravdu, člověk má volit s kým diskutovat :yes: Jinak se může zamazat... P.S. Pěknej dárek ti nadělil Ford. Mrkni vedle.
neregistrovaný "Lib"
6. 12. 2005 10:41
Hnus vase velebnosti
Vyber nic moc, nic jinyho nez civic a bawo tam nema co delat, a mezi tema dvema ... u me srdcovka bawo :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
6. 12. 2005 18:12
Re: Hnus vase velebnosti
Já bych volil Civica (nejen kvůli Martině ;-) ). Je prostě nejvíce pokrokový a technologicky velmi na výši,designově také...cena dobrá. Nepoznat v životě čtyřkolky,tak ho beru!
PS: Zase jsem se u flamy pobavil,díky GTI! Ty a dCi nezklameš vděčné publikum. Vítěz: GTI. Po setkání ať sem přeživší prosím napíše,jak to proběhlo :-)
neregistrovaný "GTI"
7. 12. 2005 16:29
Re: Hnus vase velebnosti
Já bychm nakonec asi volil tu Martinu >:D Jo, a díky. ;-) :yes:
neregistrovaný "McGyver2-Felicia 1.6 GLX"
8. 12. 2005 21:45
Focus
1. místo Focus - podvozek a celkové provedení
2. BMW 3
3. Honda Civic
4. Suzuki Swift
5. Renault Clio
To by bylo moje hlasování.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "servisman"
30. 12. 2005 16:14
iServis.net
Doporučuji podpořit reklamní systém na [odkaz] ,který myslel také na motoristy. Kategorie Auto & moto je zcela vyhrazena vkládání inzerátů z této oblasti. Vložit inzerát je možné také bezplatně.. tak proč toho nevyužít.. ? ;-)
Rozbalit vlákno
0