Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kdysi největší síť autosalonů A. Charouz Motors je v konkurzu

redakce AUTO.CZ
Diskuze (16)
Někdejší největší síť autosalonů v Česku A. Charouz Motors skončila v konkurzu. Uvedl to server E15.cz. Firma přiznává dluhy zhruba 100 milionů korun. Ještě před pěti lety společnost podle serveru dosahovala tržeb kolem tří miliard korun.

Firma na sebe loni podala insolvenční návrh. Podle něj přišla o příjmy kvůli ukončení smluv o prodeji a opravách aut značek Jaguar, Land Rover, Cadillac a Corvette. Nepodařilo se jí poté najít investora, který by její reference a kontakty na dovozce a zákazníky využil. Soud nyní podle E15.cz poslal A. Charouz Motors do konkurzu.

Věřitelé mají nyní dva měsíce na přihlášení pohledávek. Hlavními věřiteli firmy jsou podle insolvenčního návrhu finanční úřad a Česká správa sociálního zabezpečení, kterým společnost dluží dohromady asi 25 milionů.

Zakladatel firmy a bývalý automobilový závodník Antonín Charouz odešel z A. Charouz Motors v roce 2015, když se jeho skupině přestalo dařit. Do firmy pak podle médií vstoupil podnikatel Petr Speychal. Charouze se Speychalem podle médií v roce 2014 vyslýchala policie v souvislosti s razií týkající se krácení daní, obviněni však nebyli.

Oficiálně firmu A. Charouz Motors vlastní přes řetěz dalších společností londýnská firma Hanbury Finance Limited s akciemi na jméno. Jako ředitel Hanbury Finance Limited je v obchodním rejstříku uveden Štěpán Sádecký, který figuruje v dalších 14 firmách, včetně zkrachovalé ČKD Praha DIZ, kterou Speychal do loňska vedl. Sádecký byl také členem představenstva PA Export (někdejšího Škodaexportu), který skončil v konkurzu.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (16)
Avatar - Cuba66
12. 5. 2017 15:03
Re: Charouz je v cíli vždy o něco dřív než ostatní
Ty vo.e, to je průzkum - transvestita Šlechtová [odkaz] je na pátém místě. Bože jak hluboko jsme klesli...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2017 12:18
Re: Charouz je v cíli vždy o něco dřív než ostatní
Jo kdyby chtě-li [odkaz] >:-[]
28. 4. 2017 11:33
Re: Charouz je obycejny zlodej a tunelar
Nechci se Charouze zastávat, vesměs souhlasím s tím, že ke svému soukromému jmění nepřišel čestně, slušně řečeno, ale zrovna tyhle dvě výše zmíněné záležitostí bych nazval křivdou.
Cadillaky nacpal do Mountfieldu z důvodu, že je zatraceně výhodně nakoupil z GM skladu v době, kdy GM stálo na pokraji krachu a on si tímto odběrem zajistil autorizované zastoupení v ČR. Měl vlastně pak dvě možnosti - buďto tyto CTSy mohl další roky marně prodávat anebo je "darovat" a jen čekat, jak se k němu výherci začnou sjíždět na servis a mezitím si natáhnout do svého výhradního zastoupení nové modely.
A Engeho dle mého názoru manažeroval výborně, dotáhl ho daleko, jen si to kluk mladej pohnojil sám s tou travičkou. Asi špatná kooperace s Bédou Trávníčkem :-)
28. 4. 2017 10:11
Re: Charouz je v cíli vždy o něco dřív než ostatní
Ale toho jsme chteli ;-)
28. 4. 2017 10:10
Re: Charouz je obycejny zlodej a tunelar
Presne, to je ten cesky podnikatelsky sen.