Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Když řídíš, tak nehoň. Video Besipu donutí řidiče sáhnout si do svědomí

Nevěnování se řízení je v letošním roce nejčastější příčinou dopravních nehod. Nové video Besipu má donutit řidiče sáhnout si do svědomí.
Zpět na článek
1. 9. 2017 15:42
1. 9. 2017 16:11
1. 9. 2017 17:56
1. 9. 2017 16:28
1. 9. 2017 18:09
1. 9. 2017 19:48
1. 9. 2017 16:50
1. 9. 2017 17:54
1. 9. 2017 19:18
2. 9. 2017 10:46
2. 9. 2017 18:34
2. 9. 2017 08:21
1. 9. 2017 19:16
1. 9. 2017 19:45
2. 9. 2017 19:41
1. 9. 2017 19:21
1. 9. 2017 20:15
2. 9. 2017 08:34
2. 9. 2017 10:58
1. 9. 2017 15:42
Reklama
Už dlouho jsem neviděl takto špatně odvedenou práci, jak texchnicky, tak především dramaturgicky. Vtipné to nebylo ani trochu (i když chtělo být), ale trapné dost.

A ad spolujezdec, i kdybych nebyl ideální řidič, tak vedle sebe mít takového otravného rozumbradu, tak ho nechám po dvou větách vystoupit. Rozhodně :no: besipu za tuto trapnost.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
1. 9. 2017 16:11
Nehoň
A fajčiť mi môže?
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2017 17:56
Re: Nehoň
jako ten brejlatej nouma ve videu?
Avatar - white label
1. 9. 2017 20:06
Re: Nehoň
Pokud na to máš fajku...
1. 9. 2017 16:28
zlodějna
Besip je společnost, která čerpá obrovské částky ze státní kasy, a za to natočí takovou *** za několik milionů, takže supertunel.
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2017 18:09
Re: zlodějna
Hlavně jak jim ty spoty dělal Renč, dvakrát chycen ožralej za volantem, jednou po nehodě zdrhnul....
Avatar - Bubáq
1. 9. 2017 19:48
Re: zlodějna
Zcela souhlasím. BESIP je zrůdnost, přežitek a banda tupců! Nejenže jejich práce téměř nikde vidět, ale když už vidět je, je k pláči! A ke vzteku, že se naše daně utrácejí na takové zhůvěřilosti! Doplňuji je to, že jsou placeni Ministerstvem dopravy, které je úplně stejně zhůvěřilou, zrůdnou organizací plnou největších nekňubů a neschopů, které bylo možno vůbec na pracovním trhu v České republice sehnat.
Avatar - lordlord
1. 9. 2017 16:50
.
pít se může? otevřít petku, pít a zavřít petku je těžší než přijmout hovor
Rozbalit vlákno
8
1. 9. 2017 17:54
Re: .
jak u ktereho auta, jsou auta kde se da petka zafixovat, pak je odsroubovani a zasroubovani vicka snadne

ja ac za volantem piju...... vodu, tak ale urcite ne z velke petky ktera neni prilis nomfortni na manipulaci, piju z pulitrove z tvrdeho plastu, kde je pro cestovni ucely i snadny uzaver, a dana lahev se me krasne vmestna do drzaku na napoje
1. 9. 2017 19:18
Re: .
To je sice pravda, ale šroubovací uzávěr bude těžko snadnější než příjem a ukončení hovoru a za volantem je to pitomost; jakou dobu existují lepší řešení.
2. 9. 2017 10:46
Re: .
zalezi taky na telefonu, kolik letefonu ma v dnesni dobe prijeti hovoru na stisk tlacitka kdys neni pripojene pres HF?

a mam dojem ze "odbornici" ani tak nerozporuji samotnou manipulaci s telefonem, jako spise samotny hovor, kdy osoba na druhe strane nema paru o situaci ridice, a muze ho tak rozptylovat v "harmonii! s tim co se deje za volantem, ja treba telefon v aute pri rizeni proste nechavam bejt, bud zavolam zpet kdys mam cas a nebo zavola ten kdo me volal proste znova, ac me tyhle mobilni hracky zivej, tak jsem si jiz kdysi rekl ze me nesmej ovladat, jejich panem chci bejt ja >:D moje oblibena veta je, ze jsem mobilnejsi nez muj telefon :-)
2. 9. 2017 18:34
Re: .
Jak těžké je přejet prstem po obrazovce? Jsou i jiné způsoby, ale složitosti šroubování víčka snad nedosáhne žádný. V autě je to však bezpředmětné, když máš používat HF, že.

Jinak souhlasím. Je otázkou, jestli je telefonování jako takové dobrý nápad. Nehledě na to, že máš ruce na volantu.
2. 9. 2017 08:21
Re: .
... tak je to spravne, pit za volantem z pullitroveho plastu tvrde ;-) :yes:
1. 9. 2017 19:16
Re: .
Chceš právní rozbor, nebo selský rozum? V závislosti na zemi a policistovi můžeš dostat pokutu i za to pití. Nevěnování se řízení je nevěnování se řízení; je celkem jedno, co s rukama děláš, podstatné je, že je nemáš na volantu, případně nesleduješ provoz. Je to striktní, ale tak to je. Doufám, že teď někdo nevytáhne například řazení; pointa je snad jasná. Napít by ses tedy měl o přestávce a když už musíš pít během jízdy, tak si pořiď něco, co půjde snadno používat jednou rukou.
Avatar - Bubáq
1. 9. 2017 19:45
Re: .
Pít se za volantem musí!
Vodu!
Kdo nepije za volantem (vodu), ohrožuje ostatní!
Klesá mu totiž pozornost a soustředění.
Každý normálně duševně vyvinutý řidič a řidička si otevře vodu před jízdou, nebo o to požádá spolujezdce!.
2. 9. 2017 19:41
Re: .
Záleží, jak dlouhé úseky jezdíš. Nedostatečná hydratace má negativní dopad, na druhou stranu typický člověk nebude normálně dostatečně hydratovaný (dle tvých slov bude ohrožovat ostatní). To si žádá celkem úsilí.

Ne, že bych nesouhlasil; pít je potřeba.
Avatar - JDM
1. 9. 2017 19:21
Policajti
Nechápu jak může být více nehod když policajti mají fur lepší, rychlejší a civilnejsi auta, jakto že se boura pořád víc když na pokutach se vybírá pořád víc.
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2017 20:15
Re: Policajti
presne to me napadlo.
cim dal vetsi buzerace k bezpecnejsim silnicim evidentne nevede.
pokles mrtvych je diky bezpecnejsim autum
Avatar - _Karel_
2. 9. 2017 08:34
Re: Policajti
Jak souvisí kvalita policejních aut s počtem nehod?
Jen vloni stoupl počet aut v ČR o 210tis.
Oproti letům cca 1997-2007 jsme s počtem nehod asi na polovině.
Avatar - Fána
2. 9. 2017 10:58
zákazy
Proč je zakázáno v autě telefonovat? Já mám handsfréé a vůbec nemusím dát ruce při telefonování z volantu. Tak vo co go? A vyhulovačům to nikdo nezakáže a ještě jim tam porát dělaj popelníky místo něčeho užitečnějšího.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2017 12:09
Takže na konec masturbovat můžu?
Jo? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2017 15:23
Telefonování za jízdy
Telefonovat při řízení se nemá, je to podobné jako být opilý. Dělat ty dvě věci současně prostě mozek příliš dobře nezvládá. 80 % lidí to dělá, protože to nevědí, nebo jsou to pitomci.
Rozbalit vlákno
3
2. 9. 2017 18:51
Re: Telefonování za jízdy
Také záleží, co člověk řeší. Jednoduché zprávy, jako zapomněl sis notebook nebo můžeš se po cestě u mne stavit, bývají relativně bezpečné. Jakmile je to něco složitého a musíš přemýšlet, tak je to špatné. Celkem by mě zajímalo, jaký má vliv takové to tlachání se spolujezdcem (lehká konverzace). Vím, že přejdu na "autopilota", ale nevím, jak moc to ovlivní mé reakce (situaci pořád sleduji a jakmile mozek - amygdala - vyhodnotí nebezpečí, "převezmu" opět řízení, ale nevím, jaký to má reálný dopad, o kolik je tenhle proces horší než "plné" věnování se).
2. 9. 2017 20:21
Re: Telefonování za jízdy
To by mohli vedieť v dopravných podnikoch, inak by vo svojich autobusoch nevešali nápisy "NEHOVORTE ZA JAZDY S VODIČOM"...
3. 9. 2017 10:11
Re: Telefonování za jízdy
Pochybuji, že si na to dělali studii. Ale kdo ví. Člověk intuitivně tuší, že tam nějaký vliv bude. Třeba si umím představit, že si v noci všimnu později zvířete. Ale rád bych to viděl nějak kvantifikované (pro řekněme schopného jedince). V autobusu jde ještě o něco jiného. Zatímco si někteří řidiči určitě rádi pokecají, může to otravovat, rušit v práci a nikdy nevíš, na co se lidé budou ptát. V autě nestavím každou chvíli, nemusím pravidelně provádět nějaké úkony. Myslím si, že řidiči budou spíš mluvit na dálkových linkách. Ale nemám s takovýmhle provozem zkušenost. V Praze nebyl problém vidět spolu mluvit dva řidiče (spíš to bylo pravidlo, když jel s kolegou), ale na jiné cestující zvědaví moc nebyli. Člověk si vytvoří rutinu na spoustu činností a pak se tomu nepotřebuje věnovat vědomě. To je ostatně kolikrát klíč k úspěchu.