Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia zdraví Aston Martin: Sedan s pohonem zadních kol bude už na IAA

Řadu atraktivních nových modelů značky Kia pro běžný lid naruší ve Frankfurtu studie sportovního sedanu!
Zpět na článek
19. 8. 2011 11:18
19. 8. 2011 12:32
19. 8. 2011 14:20
19. 8. 2011 14:35
19. 8. 2011 15:39
19. 8. 2011 22:09
19. 8. 2011 17:27
19. 8. 2011 17:31
19. 8. 2011 19:11
20. 8. 2011 00:00
20. 8. 2011 08:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 8. 2011 09:25
Překrásný design
Schreyer je jedním z nejtalentovanějších designerů s famózní progresí. I kdyby kia neudělala nic jiného kromě jeho angažmá, tak je to stále valná část úspěchu.

P.S.: slovní spojení "klasické čtyřdveřové kupé" mě velmi pobavilo :-)
Rozbalit vlákno
22
19. 8. 2011 09:42
Re: Překrásný design
Souhlas - Peter S. umí (pokud je to čistě jeho práce - u Picanta a též Ria to tak totiž není).
PS: "klasické knedlíky z prášku" >:D
19. 8. 2011 09:50
Re: Překrásný design
Je docela zajímavé, že pod každým článkem o KII se hned připomíná genialita P. Schreyera. To se u jiných značek nevidí. Skoro to vypadá, že Schreyer je na KII to nejzajímavější. Zatím jsem však od něj neviděl auto, které by stálo za řeč. Nebo snad existuje nějaká Kia na kterou by si člověk po pár letech vzpoměl ? Pro mě je to věčné zmiňování Schreyera spíš jen kopanec, který mě má přivést k obdivu designu KIE.
19. 8. 2011 10:32
Re: Překrásný design
Souhlasím s tím, že je vždy uváděn jmenovitě on. Ale to je dobře - dokonce by to mělo jít dál a měl by se uvádět i konkrétní autor (vedoucí týmu) designu daného modelu (Picanto - Kee Hong Park, Venga - Gregory Guillaume). To, že to jiné značky nedělají (potažmo novináři nezjišťují), je jejich mínus.
19. 8. 2011 11:11
Re: Překrásný design
Mluvil jsem o KIA-fans v diskusích.
19. 8. 2011 13:37
Re: Překrásný design
Milé Pogo, neřadím se mezi Kia fans, jen komentuji design, který vzniká pod vedením PS.
19. 8. 2011 22:58
Re: Překrásný design
Mě jen zaujalo, že jméno designera je vždy zmińováno jen v diskusích pod KIOU. Zajímal mě názor ostatních na tuto anomálii.
19. 8. 2011 14:24
Re: Překrásný design
Samozřejmě, mně by to přišlo nejen přirozené a slušné, ale taky profesionální a umožňující novinářům psát i o něčem jiném než o odporu řízení ve středové poloze ;-) Externí design je totéž jako módní kolekce a u těch je dobrým zvykem, že je uvádí návrhář jako autor nápadu, ne krejčí nebo prodavačka. A protože u automobilů je design výrazněji spojený s funkčností, je i myšlenkově závažnější, takže vlastně i zábavnější. Plus: jen ať se designér modelu pod něj pěkně veřejně podepíše, nejde jen o lízání smetany, ale na druhou stranu i o přijetí odpovědnosti za výsledek. Pěkné odpoledne :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2011 00:29
Re: Překrásný design
Třeba Hooydonk a Bangle..
19. 8. 2011 14:29
Re: Překrásný design
Vytvoril hlavne novú identitu značky. A to si myslím je v globále väčší prínos pre značku, ako jednotlivý úspešný model. Schreyerovo meno má byť zvýraznením novej éry značky, proste Kia už nie je outsider.
Avatar - R32
19. 8. 2011 15:30
Re: Překrásný design
Presne tak, pozri sa koľko značiek sa "nevie nájsť" a potom to dopadne tak, že čo nový model to iná maska, iné línie... skrátka ani nevieš kam to auto zaradiť. ;-\ To, že šiel od VW do KIA bol dobrý krok, toľko "voľnosti" by pod Nemcami nemal.
19. 8. 2011 18:49
Re: Překrásný design
:yes: Vím o lidech (na manažerských pozicích), kteří odešli od německého zaměstnavatele (obchodní řetězec) do jiné firmy (CZ), kde dostali sice jen poloviční plat, ale mnohem větší možnost kreativity.
19. 8. 2011 20:31
Re: Překrásný design
Sice je to ohřívání starých hrnců, ale dám sem pro osvěžení odkaz, ze kterého je jasné, že odchod PS ke Kie byl pro něj opravdu asi vysvobozením - s Muratem Gunakem si prostě nepadli do oka: [odkaz] A je tam taky řeč o našem starém známém T Ingenlathovi.
19. 8. 2011 21:58
Re: Překrásný design
Tak tak. Sice jsem zpohodlněl a využívám google-translate, ale díky tomu se občas dozvím i něco ze zákulisí (o tomto pozadí odchodu PS vím).
Zkusil jsem hledat fotku, kde by byli oba pánové spolu... marně >:-[]
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 22:22
Re: Překrásný design
Souhlas, myslím, že dosud nic úchvatného nestvořil, pokud vím tak u Audi stál za designem TT což byl a je nejslabší výtvor v prémii v oblasti roadsterů (za Z4 pajdá TTčko v designu o světelná léta) a no u Kia je mu připisována Sportage což je opět něco na co si nikdo za 5-8 let ani nevzpomene (takový malý oplechovaný tančík). Za každým skutečně geniálním designerem stojí něco (a nemusí to být zrovna složitý výrobek jako auto, stačí židle Thonet), co přetrvává a čeho si lidé obecně váží i po letech co to je u PS to je ve hvězdách.
19. 8. 2011 22:43
Re: Překrásný design
V něčem bych s tebou souhlasil - a to, že verdikt dá čas.
Jinak jsem před lety byl překvapen, že jsou jen tři ocenění designéři (čestný doktorát od Royal College of Art) v rámci automobilového průmyslu: Sergio Pininfarina (bez pochyb), Giorgetto Giugiaro (a nikoliv Bertone, přátelé!) a ten třetí byl (svět se vidil a já též) Peter Schreyer. A okomentoval to: "Kia mi dal příležitost zformovat celou svou značku, design a charakter. Málokdy má designer takovou příležitost pracovat s čistým kontem."
Já bych mu dal čas :-)
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 22:53
Re: Překrásný design
No kdyby mu bylo 25-30 tak mu čas dám ale je to starý dědek, myslím, že mu táhne na 60 a to už toho moc nevymyslí, takže buď za ním něco je nebo není a to už by u tak rychloobrátkového zboží jako jsou auta bylo dávno vidět. A ocenění, ano u Pininfariny i Giugiara se mi okamžitě vybaví auta která jsou legendy, já si tedy víc vážím toho prvního než druhého ale to je subjektivní názor, oba patří na piedestal ale, že někdo dostal příležitost z něj ještě nedělá genia.
19. 8. 2011 23:08
Re: Překrásný design
Ano, mám v případě Schreyera pocit, že škola udělila tento doktorát-ocenění možná spíš z vlastního zájmu, protože jde o jejich studenta... a v té době potřeboval (možná) trochu ověnčit, když přesedlal k jiné značce.
Jinak ještě je čtvrtý (mušketýr do trojice) >:D Colin Chapman (Lotus), který má totéž ocenění.
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 23:14
Re: Překrásný design
No ale Chapman si ocenění zaslouží za konstrukci geniálních šasí, některé postupy spojené s aplikací ulíkových vláken atd. Předpokládám, že to nebylo za design pokud ano tak je ta cena šaškárna.
19. 8. 2011 23:22
Re: Překrásný design
Tak to už nevím (zda to bylo za design) - a ani nebudu dohledávat. Dík za příspěvky a dobrou noc.
19. 8. 2011 10:44
Re: Překrásný design
Paci sa mi velmi. Nadhera :yes: :yes: :yes:
19. 8. 2011 11:02
Re: Překrásný design
A k tomu este "novy" Soul [odkaz]
Avatar - sargis
19. 8. 2011 16:59
Re: Překrásný design
Ale zasa take Audi sa nasiel az prilis...niekedy je problem celkovo rozoznat triedy a facelifty...
Avatar - Guttalax
19. 8. 2011 10:00
Šrajer kaká auta na jedno brdo.
:no: :no: :no:Bohužel . Když se na ně podívám ,tak je to bud zmenšenina nějaké Kyje nebo natáhlina něčeho už udělaného. :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - R32
19. 8. 2011 15:34
Re: Šrajer kaká auta na jedno brdo.
Jasne... ale keby to malo na grile napr. štyri kruhy bola by to neskutočná pecka, takto to je iba zmenšenia (menuj mi ktorú Kiu by mohli zmenšiť aby dostali cca 5m auto >:D ). Fakt nechápem predsudky niektorých ľudí voči či už kórejským, talianskym alebo neviem akým autám. :no: :no: :no:
Avatar - Guttalax
19. 8. 2011 17:23
Re: Šrajer kaká auta na jedno brdo.
;-) Na to ,že kyjá vyrobila v roce 1953 první jízdní kolo ,tak tento vůz vypadá jak z Jiříková vidění.K Italským autům nic nemám .Protože Italové umí auta a kafe! :-!
20. 8. 2011 09:11
Re: Šrajer kaká auta na jedno brdo.
Aké dobré autá kto robí sa pozná podľa toho, ako dlho robí autá? Podľa toho by Japonci a napríklad VW museli robiť len o trochu lepšie šunty od Kórejcov a najvyššiu prémiu by robili Francúzi...
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 09:44
Re: Šrajer kaká auta na jedno brdo.
Myslis, ze to pochopi? :-(
Avatar - Guttalax
20. 8. 2011 11:21
Re: Šrajer kaká auta na jedno brdo.
;-) I tak tvrdím,že KIA mastí průměrné tuctovky. Nic extra. :-!Hyundai je na tom o něco líp
19. 8. 2011 11:18
Tak se pokochejme
, protože Kia nikdy nic takového nevyrobí a nebo to bude trvat cca 5 let a více.
Design se povedl, ale kolik takových krásných konceptů jsme už viděli......
Rozbalit vlákno
6
19. 8. 2011 17:14
Re: Tak se pokochejme
Nemyslel si nejakú inú značku? Čo Optima napríklad? Tiež iba sen?
19. 8. 2011 21:38
Re: Tak se pokochejme
Taktéž příliš nepochybuji o tom, že se auto dostane do série... Spíš mně zajímá, jestli to bude v podobě klasického sedanu nebo tohoto "4dveřového kupé"... Celkový sportovnější charakter Kie (oproti Hyundai) by tomu napovídal, ale těžko říct, na odpověď si asi ještě počkáme... Každopádně, výsledek by mohl dopadnout zajímavě Hyu/Kia na to dost odvahy a drzosti určitě mají (viz Hyundai Veloster, Kia Soul atd.)...
19. 8. 2011 21:52
Re: Tak se pokochejme
Nazval jsi to velmi přesně - "drzost"! A chápu to spíš v tom pozitivním smyslu... takže i slovo "odvaha" i "risk" to jen dokreslují :-)
Jinak víme, že za pár týdnů bude k vidění reálný velký sedan (K9) s pohonem zadní nápravy a nějakým "velikým motorem" (V8) - na netu jsou spy-foky. K tomu se dá leckde dočíst, že se pracuje na sportovním voze o stejném základu (alias Genesis coupe?). Koncept, o kterém se tu bavíme, mi do toho nijak moc nezapadá, leda... že jde jen o designové cvičení. Něco jako Š Vision D.
19. 8. 2011 22:16
Re: Tak se pokochejme
Tiez by som ten realny prichod tohto auta nespochybnoval. Kia je znacka, ktora takmer vsetky koncepty da i na trh. O Soule ako o seriovej vyrobe sa povodne tiez vobec neuvazovalo a hla...je tu a uspesne.
19. 8. 2011 18:57
Re: Tak se pokochejme
Pleteš se. Koncern HKMC má velmi rychlé tempo vývoje modelu - určitě ne 5 let (pět let trval vývoj nového modelu ještě tak v 70. letech). Mimoto vozí studie/koncepty pravidelně na autosalony cca 2x do roka. Klobouk dolů za tu pracovitost, byť ty koncepty jsou někdy velmi nehezké (tento je povedený).
Avatar - gld
20. 8. 2011 09:41
Re: Tak se pokochejme
Vyrobí, nevyrobí. 5 metrové kupé asi kia vo výrobnom programe nepotrebuje...ale, svetlá, masku a vlastne celý dizajnový jazyk môžeme čakať na nových modeloch od kie. Na novom ceede by to mohli použiť, a ak to implementujú správne tak to bude pecka. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2011 11:53
Pes co štěká
Jako základní linky je to pěkný. Ale jako celek za 3.
Rozbalit vlákno
14
19. 8. 2011 17:15
Re: Pes co štěká
Prečo? Čo Ti tak výrazne nesedí?
19. 8. 2011 17:45
Re: Pes co štěká
Trojka u mě znamená dobré, což je v tomhle případě slušné hodnocení. Já bych možná šel i na čtyřku. Problém je, že mi chybí řada úhlů, abych to mohl posoudit. Takhle na mě celek působí jako slátanina. Vzhledem k tomu, že dvojku u mě mají auta jako BMW F10, tak tohle není dvojka ani omylem.
19. 8. 2011 19:04
Re: Pes co štěká
To je právě úhel pohledu každého hlasujícího. To BMW (F10) z mého pohledu nepřináši nic nového - cizelují se stejné tvary k dokonalosti. Zde u konceptu Kia ... (nemá ani název, divné) je několik věci, které jsou novátorské. Např. přední světla překrytá částečně plechem z blatníku (je-li to blatník nebo už nárazník - nevidno spáru), řešení A-sloupku, disky kol, možná i zadní světla (uvidíme je později)...
19. 8. 2011 21:29
Re: Pes co štěká
Ono je to jedno z dalších rozpracování konceptu Kia Kee (2007) a je na tom výborně vidět, že PS se průběžně názorově vyvíjí - podle mého velmi dobrým směrem k určitému odlehčení, uvolnění, pohybu a nadhledu. A přitom si pořád zachovává své konstanty: minimalistickou stylizaci linií a vynikající cit pro hmoty. Jeho spojování s tradicí školy Bauhausu je opravdu na místě. Tady je odkaz na Kee: [odkaz]

BMW F10 je z jiného těsta, mnohem bližšího Hyundaii (aby ne, že pane Bürkle). Schreyerův a jejich vesmír mají jiné adresy. Když už porovnávat, tak snad opravdu raději s tím Astonem One 77. Nebo možná ještě líp s Audi E-Tronem ([odkaz] ) :-)
19. 8. 2011 22:08
Re: Pes co štěká
Díky za postřehy. Kee ve mě vždy vzbuzovala pochybnosti (nicméně i to je nejspíš účel konceptů). Ovšem tento koncept je opavdu u něco dál. Říkám opakovaně: jde o práci s hmotou! A v tom to vidíme shodně.
Jinak je zajímavé sledovat, jak se ten či onen pán-designer pohybuje mezi značkami a hlavně, jakou za sebou nechává "stopu". Jen s tímto pohledem je pak možné dát do jedné "poličky" Mercedes Benz, Hyundai a BMW.
Hezký večer.
19. 8. 2011 21:34
Re: Pes co štěká
Já nehodnotím inovativnost, ale design. F10 není dokonalá, ale podle mě je hodna pochvaly. Proto dvojka.
19. 8. 2011 20:07
Re: Pes co štěká
Trojka je síce "dobré", z opačného pohľadu je to ale známka znížená o celé dva stupne a celkovo je presne v polovici hodnotiacej stupnice. Čiže zrejme je v tom niečo zásadné.
Mimochodom, rovnakým pohľadom hodnotíš koncepty aj sériové autá? Ja nie.
19. 8. 2011 21:41
Re: Pes co štěká
Prakticky stejným pohledem. Krása je jen jedna. Takže koncepty mají trochu výhodu. Píše se, hodnoťte jako ve škole. Lidé jsou na jedničky zvyklí. Dávají je kde čemu. Podle mě jednička patří elitě a trojka není něco, za co by se člověk měl stydět. Elita značí, že se pohybuješ někde kolem 5, možná 10 procent.

A trojka je uprostřed, protože průměr je dobrý. Nepochválí tě za to, ale vedeš si jako ostatní, tedy dobře, obstojně.
20. 8. 2011 09:12
Re: Pes co štěká
Beriem :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2011 23:44
Re: Pes co štěká
No zejména ta "tyčka" za A sloupkem, to je dle mého cítění krajně neestetické a přijde mi to jako technologická berlička, což u konceptu tohohle ražení nemá co dělat. Zadek je takovej opticky vysokej, trochu mi to přijde jak zadní "čelo" u Corvette C5/6 se světly jako z nějakého virtuálního mixu od Fiskera. Navíc přední část je daleko víc futuristická a složitější než zbytek od prvních dveří dál, resp. styl předku mi nesedí ke zbytku auta a opět to nevzhledné dělení skla v předních dveřích zvýrazněné lištou, aby to ještě víc přitahovalo pozornost. K tomu nerovná horní hrana čelního skla, zajímavé, ale pro mě rušivé. Takže to pozitivní je boční profil a zajímavá kola. Trochu málo na to, abych tomu mohl dát lepší než 3.
20. 8. 2011 21:37
Re: Pes co štěká
Takže verdikt by zrejme znel: Zobrať späť a dopracovať! ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2011 23:09
Re: Pes co štěká
No, spíš prerobiť.
Avatar - boost.
19. 8. 2011 12:32
Aston...
Zepředu se teda inspirovali až moc Astonem One-77. Jinak to ujde... Kia a Hyundai se mi teda vůbec nelíbí. Hyundaiův fluidní design s rozteklým předkem a zabedněná Kia Sportage, co vzadu má jen malé okno. :no:
Jediné korejské auto, co se mi líbí, je Genesis.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
19. 8. 2011 12:54
Když do lídlu, tak na úrovni...
Považte, když tam přijedete limuzínou se zadohrabem do kia, co namaloval šrajer, to vám vysekne poklonu i vedoucí lídlu.

Šrajer :no:
Rozbalit vlákno
2
19. 8. 2011 14:32
Re: Když do lídlu, tak na úrovni...
Klasický strýček Bobek....škoda čakať čokoľvek iné. Ale už začínaš byť nudný, skús niečo iné.

Mimochodom, Lidl je aspoň iný - všetky ostatné reťazce ponúkajú prakticky to isté, Lidl má z veľkej časti vlastný sortiment, ktorý budeš inde hľadať márne. Aj to sa cení. ;-)
Avatar - R32
19. 8. 2011 15:38
Re: Když do lídlu, tak na úrovni...
Len aby za pár rokov "strýček BOB" neparkoval celý namyslený v garáži práve nejakého toho kórejca... >:-[]
Avatar - euro89
19. 8. 2011 12:58
"klasické čtyřdveřové kupé"
Povedzte mi pán redaktor, čo vy si predstavujete pod takým pojmom "klasické čtyřdveřové kupé"? >:-[]
Rozbalit vlákno
6
19. 8. 2011 13:16
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
Ja by som to tak tiez nazval ;-) . Jednoduch su auta, ktore su niekde "medzi". Vsetci vieme o ake auta sa jedna. Myslim, ze oznacovanie aut nie je ziadna dogma.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2011 13:59
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
:yes:
19. 8. 2011 14:34
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
Asi narážal na to "klasické"....proste po Mercedese, Passate CC a ďalších už pojem "štvordverové kupé" začína byť klasikou. Aj keď je to vlastne nezmysel.
19. 8. 2011 17:45
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
jo, to me taky zabrzdilo, asi u psani zapomnel myslet
19. 8. 2011 19:09
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
Mě po ránu kromě tohoto obratu zvedlo "futuristické retro" u toho Cadillacu 8-s
19. 8. 2011 20:23
Re: "klasické čtyřdveřové kupé"
Tých nezmyslov je v dnešnom novinárskom jazyku stále viac...čo už, keď nápady dochádzajú a chceme byť IN za každú cenu...
Avatar - Lonestarstate
19. 8. 2011 14:20
Kopie
Hezký auto. Ale každou linku na něm jsem už viděl někde jinde. Dost tragická vykrádačka.
Rozbalit vlákno
8
19. 8. 2011 14:35
Re: Kopie
Jasne, má to rovnaké dvere, okná, blatníky, kolesá aj všetko ostatné ako x ďalších áut. Že sa nehanbia toľko kopírovať...!!!
Avatar - Guttalax
19. 8. 2011 17:27
Re: Kopie
;-) Přední masky mají své a originální. Připomínají otvírák na pívo >:D >:D >:D >:D Zbytek kopčí kde se dá.
Avatar - R32
19. 8. 2011 17:31
Re: Kopie
Pozri si znak Dacie... to je čistý otvarák... >:D
19. 8. 2011 19:11
Re: Kopie
A co teprve Renault >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
19. 8. 2011 23:57
Re: Kopie
Tam se logo zdá s každým dalším pivem krásnější. ;-)
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 17:04
Kia uctivě zdraví Aston
v nadpisu vypadlo jedno slovo a sice uctivě. I kdyby se to vyrábělo jakože 100% nebude tak do Astonu to má hodně ale opravdu hodně daleko.
Rozbalit vlákno
8
19. 8. 2011 17:21
Re: Kia uctivě zdraví Aston
To je jednoznačne pravda. To by mohli prirovnávať aj Panameru... ;-)
Škodovky od MB až po 125 sa určite najviac kamošili so všetkými 911...
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 18:09
Re: Kia uctivě zdraví Aston
Tvé myšlenkové pochody jdou nějak mimo mě, srovnává se tu (nebo se snaží srovnávat) Aston a studie Kia a Ty sem matláš Panameru a Škodovky. Nějaký mindrák?
19. 8. 2011 19:18
Re: Kia uctivě zdraví Aston
To srovnání nám podsouvá redakce a Klaudius to srovnání ironizuje.

Wikipedie: "Ironie je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho."
Avatar - Ham.
19. 8. 2011 19:33
Re: Kia uctivě zdraví Aston
Aha, tak vy jste dva, jeden stvoří nesmysl a druhý jej vysvětluje ironií... 8-s
19. 8. 2011 19:51
Re: Kia uctivě zdraví Aston
:-) "Já, Klaudius" či spíš "já a Klaudius". Nic ve zlým, původní profesí jsem kantor... takže jsem už postižený >:D
19. 8. 2011 20:20
Re: Kia uctivě zdraví Aston
Zbytočná práca, ale díky. ;-) Píšem pre tých, ktorí pochopia. Kantor si spomedzi nich asi jediný, takže žiadne "postihnutie" nehrozí, to skôr u niektorých iných...
19. 8. 2011 22:13
Re: Kia uctivě zdraví Aston
Take nieco som uz dnes cital od ceskeho trenera Trnavy po zapase v Moskve - "Neporovnavajme skodovku s mercedesom" >:D [odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2011 08:27
Kia vs Aston
AM Rapid je dizajnersky paskvil - natiahnute kupe s priestorom na dalsie dvere bez akejkolvek napaditosti. Nehovoriac o schode v kufri... Keby to mol Moskvic, prosim. Kia si sice poziciava od Astonu, ale auto nevzniklo natiahnutim ineho modelu.

V kazdom pripade, vzhladom na to, ze Aston patri co sa spolahlivosti a kvality tyka (kvalita auta sa nemeria kvalitou koze) niekde medzi cinskych a talianskych/francuzskych vyrobcov, tak je volbou jednoznacne Kia.

Aspon mate zaruku, ze vam rano po 2 dnoch necinnosti nastartuje.
Rozbalit vlákno
11
20. 8. 2011 08:40
Re: Kia vs Aston
Myslim si, ze je uplne jedno ako budu auta od Kie vyzerat, pokial budu mat na kapote KIA, budu podla mnohych uz od "narodenia" strasne, hrozne, hotovy paskvil, des, hroza. Ak by sa tam len tak nahodou zmenil znak.... bude to super. Za mna ma Kia :yes:
20. 8. 2011 12:34
Re: Kia vs Aston
Dle evropských statistik nezjistím, jak jsou na tom Číňani, ale můžu se podívat na Korejce. Ti zatím mohou o francouzské kvalitě a spolehlivosti jen tiše snít. >:-[]
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 12:39
Re: Kia vs Aston
[odkaz]
[odkaz]
20. 8. 2011 13:48
Re: Kia vs Aston
Mně jde spíš o to, aby auto jezdilo a ne o to, že mi Korejci dají dlouhou záruku. Dle ADACU mně to korejská auta nezaručí. Dávat odkaz na korejskou samochválu by se taky asi nemělo : " Hyundai vyrábí nejkvalitnější a nejspolehlivější vozy na německém trhu " - k tomu není co dodat.
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 13:53
Re: Kia vs Aston
Tusil jsem, ze se budes tocit na tech strankach Hyundai. K tomu zaveru ovsem dosel nemecky AutoBild, takze si to klidne najdi u nej. Je to v tom clanku dostatecne jasne uvedeno, takze budu predpokladat, ze jde o prehlidnuti a ne o neschopnost chapat psany text.

Problematika ADAC tady byla rozebirana nescetnekrat... :no:
20. 8. 2011 13:59
Re: Kia vs Aston
Znovu budu citovat: " Hyundai vyrábí nejkvalitnější a nejspolehlivější vozy na německém trhu ". statistiky TÜV a ADACU mluví jinak. Proto jde o cenu za dlouhou záruku a levný servis + malá a lehce splnitelná očekávání zákazníků / stačí se podívat na ceny korejců v Německu /. Pohádce o nejspolehlivější značce na německém trhu může věřit jen ten nevětší pomatenec. I ten však bude se svým novým autem určitě spokojen.
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 16:15
Re: Kia vs Aston
Takze jeste jednou a pomalu - o netvrdi Hyundai, k tomu zaveru dosel AutoBild na zaklade svych kriterii, ktere mimochodem zohlednuji i TUV:
[odkaz]

[odkaz]
Realiability index neni o Nemecku.

PS: S tim ADACem jsi smesny, ten tady beres vazne snad pouze ty. >:D TUV mimochodem ma taky sve mouchy.
20. 8. 2011 19:13
Re: Kia vs Aston
Jak už jsem psal - Jen pomatenec věří víc novinářům než ADACU nebo TUVu. Jinak ten britskej index taky samozřejmě není o spolehlivosti. Navíc řešit spolehlivost aut dnes nemá asi cenu. Já kupuji jen to nejhorší a vše je v pohodě. Pokud dnes někdo tleská Korejcům, tak bude za pár let oslavovat i Číňany. U těch Číňanů bych to i pochopil. Nejsou tak uzavření a dle jejich nákupů moc dobře vědí, kde se dělají nejlepší auta. To Korejci nebo jejich obdivovatelé budou tvrdit, že si kupují výhradně korejská auta jen kvůli tomu, že jsou nejkvalitnější a nejspolehlivější na světě / zatím v Německu a UK /.
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 19:28
Re: Kia vs Aston
ADAC ma zkreslena cisla - vsechny nemecke automobilky maji vlastni asistencni sluzby. TUV ukazuje pouze to, jak majitel o auto pecuje - resp. v jakem stavu s autem prijede na STK. Prave proto novinari prihlizeji k vicero faktorum, aby mozne zkresleni co nejvic eliminovali. Jenom pomatenec toto nevi a nebere v uvahu.

Britsky index ma k objektivite pochopitelne nejbliz, Kazdy, kdo umi cist a precte si metodiku, toto davno vi.
20. 8. 2011 13:07
Re: Kia vs Aston
A kde si také zaujímavé info našiel? Píš čísla, nech sa bavíme konkrétne.
20. 8. 2011 13:42
Re: Kia vs Aston
Aha....ja väcsionou citam o kvalite Kia nieco ine ako to, ze by neboli spolahlive.[odkaz]
A ved staci sa pozriet i na test Adac po 100000 km, kde bol Ceed medzi prvymi (vedla BMW 1, Mazda 6, Seat Ibiza).