Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Carens: Ceny kompaktního MPV začínají pod 400.000 Kč

Nová generace jihokorejského kompaktního MPV je dostupná se čtyřmi motory ve čtyřech stupních výbavy.
Zpět na článek
22. 4. 2013 09:48
22. 4. 2013 09:53
22. 4. 2013 10:02
22. 4. 2013 10:17
22. 4. 2013 14:47
22. 4. 2013 09:59
22. 4. 2013 14:35
22. 4. 2013 14:46
22. 4. 2013 09:58
22. 4. 2013 13:24
22. 4. 2013 17:44
22. 4. 2013 20:28
22. 4. 2013 11:17
22. 4. 2013 12:10
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 09:20
verim ze tento carens uz nebude na slovensku ziaden prepadak
[odkaz]

ceske ceny vyzeraju slubne... ak to prepocitam na nase.... vyzera to celkom fajn... mozno kusok viac ako ceed kombi co by nebolo zle za taketo auto :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - nalimer
22. 4. 2013 09:46
Re: verim ze tento carens uz nebude na slovensku ziaden prep
8-s akože pardón, ale investigatívnosť článku o prepadákoch je tak na úrovni neskúseného novinára. vybrať automobily, ktoré sa začali či ukončili predávať na trhu a nazvať ich prepadákmi dokáže fakt len expert.
nechaj trh, nech si rozhodne, či chce toto MPV. nie je až tak drahé, svojich zákazníkov si nájde. poprípade si ty kúp nejaké.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 09:51
Re: verim ze tento carens uz nebude na slovensku ziaden prep
to je pravda.... clanok za vela nestoji ved vieme ze stary carens sa uz ani nepredaval na slovensku presne tak a alfa 159 tiez skoncila .... ale ber to ciste len z hladiska cisel ze kto kolko predal.... samozrejme ze v pripade stareho carensu to nie je tragedia ale napr 3 kusy coltu je dost slabe za cely rok ;-\
22. 4. 2013 09:48
Drahé
Já bych raději koupil Toyotu Aygo. Ano, má malý zavazadlový prostor. V tom případě je jasná volba Dacia Logan!!! BRAVO SELSKÝ ROZUM!!! :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 09:53
Re: Drahé
ady logan je dnes uz klasicky kombik nie mpv [odkaz] a jeho konkuentom je napr ibiza kombi alebo fabia kombi

dacia ma tiez mpv ale to sa vola lodgy [odkaz] ... problem u dacii vidim asi v motoroch... auto je to pekne mne sa paci ale dacii chyba silnejsi diesel. 1,5Dci so 79KW je skutocne slabe... carens ma silnejsie motory a pritom to tiez nie je ziadne delo takze dacia ma skutocne problem v tomto...

Povedzme si pravdu.. keby som chcel lodgy ktory sa mi inak paci ako som spominal tak si aj tak nevyberiem.... darmo je to auto lacne ale co z toho ked nema poriadny motor... 1,5dci je slabe... tu to chce na taketo auto aspon 1,6 Dci 96kw ... inak to nema proti carensu a dalsej konkurencii sancu...
Avatar - Ozzman
22. 4. 2013 10:02
Re: Drahé
Toppere:) za 1. přestaň pořád s těmi nedostatečnými motory >:D Není to jen o papírových hodnotách. Vzpomeň na svou Feldu a pak si řekni o kolik bude pomalejší to Dci :-)
za 2. Ady píše občas z cesty tak se nerozčiluj >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 10:17
Re: Drahé
ja viem ale uznaj ze dacia ma relativne slabe motory a to carens tiez nie je ziadne delo... dacia je sice lahke auto ale ak chce clovek prenasat 5 a viac ludi tak mi to pride slabe motoricky..... predsa len mpv ma aj dost velky odpor vzduchu a dalsie veci ktore vplyvaju na dynamiku auta viac ako pri malych hatchoch ;-)
22. 4. 2013 14:47
Re: Drahé
Omlouvám se, potvrdili mi to na infolince Renaultu - jasná volba je tedy Dacia Lodgy :yes:
Avatar - Ozzman
22. 4. 2013 09:59
Re: Drahé
Tak si kup Aygo >:D Logan i Aygo sou totálně mimo tuhle kategorii aut >:D Já radši Cmaxe, Scenika nebo nějakyho jinýho francouze :-) Ale i tak mi MPV nic neříká
22. 4. 2013 14:35
Re: Drahé
Oboje jsou to auta ;-) Ale mezi MPV je jasná volba Dacia Logan MCV :-!
22. 4. 2013 14:46
Re: Drahé
Máš pravdu, Logan je kombi (volal jsem do Renaultu) - v tom případě měním názor - jasná volba mezi MPV je Dacia Lodgy s motorem 1,6 16V ve výbavě Access s pětiletou zárukou za fascinujících 214 900 KČ :-!
Avatar - Ozzman
22. 4. 2013 09:58
Hezké
I když by mohla ta žraločí tlama na můj vkus být menší, je to celkem slušný vůz. Jezdil sem v předchůdci a ve spojení s větším motorem to nebylo vůbec špatný auto i když kategorie MPV mi nic neříká :-)
Rozbalit vlákno
3
22. 4. 2013 13:24
Re: Hezké
Jo poměr cena/výbava je velmi slušný, interiér mi ale přijde dost odbytý, není ani řidičsky příjemný ani vzdušný pro posádku, jak to třeba dělají francouzi. A z venku se mi to auto nijak zvášť nelíbí, prostě asiat. Též bych volil raději u francouzů případně fordů. I to Verso je hezčí.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2013 17:44
Re: Hezké
Já ho už dnes viděl a vypadalo velmi solidně :-)
Avatar - idam.i
22. 4. 2013 20:28
Re: Hezké
No schválne,skús viac rozviesť,čo je na tomto aute ázijské. ;-)
Avatar - strýček BOB
22. 4. 2013 10:02
Volej zdarma...
Když se podívám na zrychlení toho slabšího dehtu, tak mi to připadá skoro až nebezpečné >:-[] A jsou-li oba dehty podobné těm v i40, tak hodně šťastných chvilek za volantem, zákazníci Kia.

Kia - 777 - volej zdarma :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 10:26
Re: Volej zdarma...
zase v tvojom podani uplne zbytocne posmesky ;-)

touran 1,6TDi 77KW ( zrychlenie 12,8s , maximalka 183km/h )

rozdiel dvoch desatin sekundy v zrychleni a o 2km vacsia maximalka v prospech tourana je v praxi uplne nepostrehnutelny faktor ;-)

udaje o zakladnom 66kw tourane radsej uz ani nepisem to by si sa nepotesil ;-)

taketo posmesky za kazdu cenu od teba BOB mi pridu ubohe, skutocne nechapem takych ludi ... ci uz ide o korejcov alebo renault alebo dalsie znacky .. neviem co si tym dokazujes ale zjavne mas nejake komplexy ... co uz

a co vravis BOB na vw polo 1,2TDi 55kw blue motion ... zrychlenie z 0 na 100 ma za 13,9s ... tam je to ok? No vidis a si sa dosmial
Avatar - strýček BOB
22. 4. 2013 11:00
Re: Volej zdarma...
Tedy, když to shrnu, Touran se slabším motorem má maximálku a zrychlení prakticky stejné, jako výkonější motor od korejců. Není to trošku zvláštní? >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 11:39
Re: Volej zdarma...
nejde len o par kilowattov hore dole.... v tomto pripade velku rolu hraje napr odpor vzduchu a aj velkost celnej plochy pri obtekani auta vzduchom... koeficient odporu vzduchuje je napr. u tourana Cx = 0,29 ale u carensu je Cx = 0,30 cize je trosku vacsi .... a napr carens je aj trosicka sirsim autom ako touran a zrejme ma aj vacsiu celnu plochu a tym aj vacsi odpor vzduchu .... takze to vidim uplne ok..... takisto zalezi aj od sprevodovania a dalsich faktorov... takze v tomto problem vazne nevidim... ;-) nepride mi to vazne zvlastne BOB .... bez srandy ;-)

vypichovat taketo nezmyselne veci a chytat sa ich a poukazovat na ne je ukazka ze korejci su dnes skutocne spickou ked si nevies najst nic lepsie v com sa chces korejcom vysmievat :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 10:48
drzim carensu palce
je to velmi pekne MPV a urcite pomoze tento rok kii k dalsiemu rastu na europskom trhu... motoricky by malo postacovat aj priaznivcom benzinu aj samozrejme priaznivcom dieslov ..... tych 100Kw v diesli sa mi vidi uz akurat takze malo by to byt ok ;-) ale hlavne sa mi paci dizajn ktory je skutocne velmi vydareny o com svedci dalsie ocenenie pre kiu: [odkaz]

bude zaujimave sledovat ako sa toto MPV od kie uchyti napr na franzuskom trhu kde je dost velka obluba mpv-eciek pripadne v taliansku alebo v nemecku... trieda mpv ma stale co ponuknut o com svedci aj uspech dacie lodgy :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
22. 4. 2013 17:44
Re: drzim carensu palce
Tak toppere, já už ho dnes viděl na živo (táhli ho za autem na valníku) a vypadá velmi slušně... :-) To koukáš že i já pochválim Kiu co?:D
Avatar - Jaros71
22. 4. 2013 11:17
KIA cena..
Nové MPV nevypadá špatně..bude záležet na ceně!
Proti zde zminovanému VW Touran jde o prostorově menší auto...hlavně zavazadelník je dost malý..!
Myslím,že jeho konkurent je spíš Ford C-max možná i Grand C-max..příp. Toyota Verso.
KIA musí být o hodně levnější.. ;-)
Pokud by akce 7+7+7 trvala déle , bylo by to velké plus.
Jenže akce končí za pár dní.. :no: bohužel..!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 11:48
Re: KIA cena..
suhlasim... touran je trosku mensim autom ako carens ale predsa len ma blizsie ku carensu ako vacsi sharan ktory je uz podstatne vacsi a aj drahsi.... takze z pohladu vw je touran konkurent pre carens... vykonovo aj rozmerovo sa to da porovnat... aj ked mas pravdu .... blizsie ku carensu je toyota verso alebo c max a napr aj mazda 5 :yes:

suhlas ;-)
Avatar - Flai
22. 4. 2013 12:10
Chevrolet Orlando
Taky cena okolo 400 tis.,akorát má 7 mist,ty zadní2 nejdou uplně vyjmout. Kombinace 1.8 a LPG ,kterou už nabízí přímo Chevrolet takže je to i se zárukou :-) ) Ty motory GDI nenabízí KIA na LPG.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Jaros71
22. 4. 2013 12:41
Re: Chevrolet Orlando
Souhlas..Orlando je cenově zajímavé MPV..
Jen je trošku levněji postavené , materiály lacinější , palubka je z tvrdých plastů....prostě Daewoo...ale pod Chevroletem se kvalita jistě o dost zlepšila.
Je to povedené auto. :yes:
22. 4. 2013 13:28
Re: Chevrolet Orlando
A ošklivé jak lodgy...

Pokud se bude Carens Prodávat v ceně Orlanda, tak si myslím, že není co řešit, orlando je opravdu ošklivé. Ale kralovat bude stejně C4 (Grand) Picasso, doufám, že i v nové generaci.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 13:56
Re: Chevrolet Orlando
ja si myslim ze ci uz ide o lodgy alebo orlando MPV sa nekupuju kvoli krase aj ked ano dizajn dnes predava.... ale predsa len u mpv ludia este stale viac pozeraju na praktickost ako na vzhlad podla mna.... ale aj v tomto smere ( dizajn ) je nastastie carens jasne nad nimi... kedze je momentalne asi jedno z najkrajsich mpv na trhu bude aj dizajnom bodovat nie len praktickostou

ja by som nemal co sa tyka dizajnu problem ani s lodgy ani s orlandom .... aj ked samozrejme carens je skutocne krajsim autom pre mna a lepsim modernejsim

ide aj o to co chce clovek prenasat.... ak by som chcel prenasat 7 ludi tak je lodgy lepsia volba ako carens alebo orlando.... kedze ma zadne sedadla lodgy skutocne v pohode ziadne nudzovky.. ale ak chcem 5 mieste MPV tak nie je o com... beriem carensa..... ktory je po vsetkych strankach kvalitnejsim autom ako orlando alebo lodgy
22. 4. 2013 14:07
Re: Chevrolet Orlando
popravdě, to je to tvé bych. Já jsem zákazníkem této kategorie vozů a když jsem viděl orlando, komentář byl jednoznačný - tohle nepůjde. Carens je snesitelné, ale ani to se mi nijak zvlášť nelíbí. A nemyslím si, že u auta v této kategorii nutně převáží jeho přepravní hodnoty nad designem. Což ukazují prodeje... Ono i uvnitř musí být slušné, jako rodinný vůz jej jistě čekají i dlouhé cesty, které jsou třeba v Lodgy naprosto tragické. Jinak pro 7 lidí je to auto bez kufru (i lodgy) takže pokud mám vozit děti do školy, stačí mi i nouzová sedadla, pokud jet v sedmi na dovolenou, je lodgy stejně nepoužitelné, jako cokoliv jiného v této kategorii.
Jo nejlepší je, co všechno bereš a ještě ses v tom ani nesvezl...
Taktéž si nemyslím, že technika Kia by byla nějaká prémiová oproti třeba Chevroletu. Nevím, z čeho jsi udělal ten závěr.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 14:33
Re: Chevrolet Orlando
samozrejme treba si auto skusit..... mozno by som siel do orlanda neviem.. ale carens sa mi paci viac... lodgy je samozrejme na dlhe cesty uz trosku slabe a malo komfortne a jednoduche auto to je pravda.....

v tejto kategorii je vela dalsich MPVeciek... napr P5008, scenic, nove C4 picasso ... uz len si vybrat... suhlas :yes:
22. 4. 2013 14:56
Re: Chevrolet Orlando
Mě se nelíbí ani orlando ani lodgy, prostě by mi vadilo, jak to auto vypadá. To mi za tě 50 tis navíc stojí, když to budu používat. U PSA je smutné, že do těch MPV nemají žádný pořádný benzín, takže rodinné auto s menším nájezdem ti vypadne ze seznamu. Takže buď vydýcháš jak vypadá verso nebo korejec nebo zbyde renault, VW/Seat (Altea XL celkem ujde), ford (když koukám na křivky C-maxu a Carens, tak trochu se drbu za ušima...)...
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2013 15:34
Re: Chevrolet Orlando
tak ja ti neviem co stale s tym carensom mas ale aj keby som kii nefandil tak uznam ze carens je velmi pekne auto ... v dizajne nevidim problem [odkaz] ale samozrejme treba si auta skusit nazivo.... ak vadi pozicia za volantom alebo malo miesta ci interier ok... chapem to... ved o tom to je.... dizajn by mal byt az na druhom mieste....

5008micka ma tusim THP 1,6 turbo .... to by mohlo ist slusne nie? Aj nova zafira je fajn aj ked ta mi pride uz akasi az moc velka a asi bude aj draha.....

Ci sa tyka versa .. v pohode... mne sa paci.,.. urcite viac ako lodgy alebo orlando ... prave naopak... alteu moc nemusim... a neviem ci momentalne sa uz aj nepredava....

C max ma ku caensu velmi blizko to je pravda... ak uz si skusal jednotlive auta tak mas prehlad a vies posudit kde ako si sa citil.... ale za mna osobne nevidim v dizajne ci uz ide o carens alebo verso ci orlando nejaky vazny problem
22. 4. 2013 16:55
Re: Chevrolet Orlando
Nevím, proč by se Altea neprodávala? I když co se interiéru týče, je to dost mizerie. Ale už je to trochu vyčpělý model. Bohužel i carens se uvnitř moc nepochlapil, interier je mírně řečeno průměrný. Uvnitř je na ford určitě co dohánět. Ale zase cena je dobrá.
PSA myslím to THP po všech těch problémech s rozvodama nijak zvlášť netlačí... Nevím, jestli ho vůbec nabízejí, jestli tam nezůstalo jen to VTi čko. To je na do skoro dvoutunový auto se svým krouťákem trochu málo. Opel celkem dobrý, Zafira se ujde do 4.5 m a tourer je jen o 10cm delší než carens, Každopádně je drahá, o tom žádná.
Mě se orlando nelíbí a zadní okna jsou jak do tanku, bez parkáču nebo kamery se s tím moc jezdit nedá.
22. 4. 2013 21:04
Nekaly Korejsky import
Preco by si Europania mali kupit nekaly bezcolny Korejsky import - Kia Carens - Made in Korea ked si mozu kupit kvalitne Europske MPV vyrobene v EU - Citroen, Peugoet, Opel, Ford a pod?
Hm.
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2013 23:12
První skutečný test
...[odkaz] - naznačuje, že se Carens skutečně povedl.
Výbava - parádní, Jízdní agilita - příkladná (srovnání s C-Maxem a Grand C-Maxem může znamenat pouze velkou pochvalu), Záruka hovoří za vše.

Nejsem žádný fanoušek korejských vozů, poslední modely Kie - Ceed a Carens - potvrzují, že se se evropské automobilky mají čeho obávat.
Gratuluji!
Rozbalit vlákno
0