Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Cee'd 1.6 SW CRDi/94 kW v dlouhodobém testu

Kia Cee'd SW má v redakci Světa motorů za sebou třetinu dlouhodobého testu. Po čtyřech měsících provozu musíme konstatovat naprostou spokojenost.
Zpět na článek
3. 4. 2013 20:28
3. 4. 2013 22:29
4. 4. 2013 09:17
6. 4. 2013 09:42
Avatar - Ada je zase tady
3. 4. 2013 19:17
Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Co je to za nesmysl nazvat to "dlouhodobý test"? Nenechte se oblbovat přátelé! :no:
Rozbalit vlákno
13
3. 4. 2013 19:21
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
:no: :no: :no:
3. 4. 2013 19:25
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Táto diesel nepatří do severním polárním kruhem a na Sibiři. :no: rozumíš tomu!
6. 4. 2013 09:42
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
:yes: :yes:
3. 4. 2013 19:44
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Pamatujte si, diesel pod kapotou samozřejmě nemůže být nic jiného než benzín :yes:
Avatar - 4hill
3. 4. 2013 20:33
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
>:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 01:38
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Unapaswa kuosha sehemu binafsi na maji ya vuguvugu >:-[]
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 19:49
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Kdyby ses nauči číst, tak píšou, že je test v 1/3 3x4= 12 tzn 1 rok pro méně chápavé >:D
Avatar - Johny.Rico
3. 4. 2013 23:59
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Ten mamlas zase myslel na renaulty, proto. Je to ale opravdu méně chápavý člověk, děkuji za napsání.
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 01:32
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
A jeden rok a 30 tisic km je dlouhodobý test ???? :no: :no: :no:

Dlouhodobý test je napriklad 200 tisíc km...
4. 4. 2013 08:42
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
podle redaktorů asi jo. Pak s údivem konstatují, že se na tom novém autě světe div se zatím nic nevysypalo a všechno funguje jak má. To je skutečně velký překvapení na 30 tkm. 200 tkm by měli na dlouho, ale aspoň 100 tkm aby to mělo jakous takous vypovídací hodnotu by s tím najezdit mohli. Jinak bych to nenazýval dlouhodobým testem.
5. 4. 2013 12:16
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Testy tu zřejmě rozlišují na "zběžné" - když auto vidí v autosalónu a udělají jednu zkušební projížďku, "redakční" - když dostanou auto na týden otestovat, a "dlouhodobé" - když jim ho půjčí na měsíc a víc.
Nicméně kilometry i dobu testu napsali, takže v čem je problém?
Snad leda v tom, že takovýhle nájezd vydrží bez problému skoro každé auto, ale to snad ví skoro každý, kdo se o to trochu zajímá.
3. 4. 2013 20:02
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Jednoduché řady, dieselové motory především pro svou úspornost, staly zdrojem síly pro práci v užitkových vozidlech, benzínové motory byly pro svůj kultivovaný chod používané pro pohon osobních automobilů :yes:
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 01:34
Re: Jen 4 měsíce a deset tisíc km?
Ty takij vjertoprach: Kumbuka - chini ya Hood ni tu gari ya abiria dizeli! Panimaješ? :-!
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 19:32
najkrajsi kombik v triede
a niet pochyb ze aj jeden z najlepsich :yes:

[odkaz] ;-)

len skoda ze nacitat galerie fotiek v tejto novej galerii na auto cz je niekedy nemozne.... hlavne ze reklamy svietia a nacitavaju sa v pohode....
Rozbalit vlákno
34
3. 4. 2013 19:44
Re: najkrajsi kombik v triede
:yes: ;-) hezky auto kombi.
Avatar - 4hill
3. 4. 2013 20:36
Re: najkrajsi kombik v triede
wow..už máš podobnou řeč jako reklamy na H/K. Ani tobě a ani těm přiblblým reklamám nesežeru že je nejlepší. Nejhezčí? Tak se koukni co ve stejné třídě jezdí a neplácej tu hlouposti... :no:
3. 4. 2013 22:33
Re: najkrajsi kombik v triede
Ano hezky auto kombi, ale motor :no:
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 19:51
Re: najkrajsi kombik v triede
Z boku vypadá dobře, ale víš že já nemusim ten interiér >:D Bohužel takhle vybavenej Ceed v kombiku a naftě vyjde na prachy, za ktery máš už slušnou Astru, Focuse nebo i Oktávku a tam si myslim, že právě volba tohohle auta trochu ztrácí smysl, protože většina lidí půjde do zmíněné konkurence
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 20:00
Re: najkrajsi kombik v triede
no ja by som bral urcite GDI a nie diesel to je pravda.... naftak mi nedava zmysel v nizsej strednej triede a navyse ked benziny zeru dnes 5-6 litrov tak to uz vobec... a cena? No ak za tu cenu mozem mat slusnu astru alebo focus ...tak dakujem pekne neprosim... ceed je komplexne lepsim autom a kvalita uz dnes nieco stoji.... rozhodne by som bral ceeda skor ako astru albo focus... tu nie je o com :yes:
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 20:03
Re: najkrajsi kombik v triede
Pro tebe možná, ale klidně si udělej anketu, co by si lidi za 450 tisíc koupili radši :-)
Já bych volil Astru,Focuse nebo bych počkal na Golfa kombi. Ale za 300-350 už bych o vybavenym ceedu uvažoval.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 20:21
Re: najkrajsi kombik v triede
za 300 mozes ist do rapida..... ceed je uz ina liga ... zrejme nie nahodou ceed porovnavaju v testoch s najlepsimi v triede.... cim to asi bude ze?

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
3. 4. 2013 20:33
Re: najkrajsi kombik v triede
Pche, Rapid porovnávají s V40. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 20:41
Re: najkrajsi kombik v triede
predpokladam ze volvo si ani nepiplo ;-)

uz sa tesim na test rapidu a mazdy 6.... mazda pojde s dlhym nosom :yes:
3. 4. 2013 21:11
Re: najkrajsi kombik v triede
Pokud ten test opravdu dělají, myslím, že to bude tak, že sice M6 vyhraje, ale u rapidu se udělají z nedostatků přednosti, nebo se vychválí úplné maličkosti a potom se řekne, že vlastně není o tolik horší. No nekup to, za ty prachy. Tohle sice mazda má, ale "běžný řidič" to nepotřebuje, nepozná, ale to co mazda nemá, třeba super oboustranný koberec v kufru, to bude velké plus.
Avatar - Choochoo
3. 4. 2013 20:31
Re: najkrajsi kombik v triede
Zakladni cena s cenikovou slevou 94kW dieslu je cca 405 tis. Co jineho za to koupis? Exklusiv za 450tis. Ford s podobne vykonym motorem, 85kW cenikovych 500tis a Golf kombi na tom bude jiste podobne, odhaduji tak 77kW za 490tis. Porad tam je dost rozdil, za 100tis to bude najetych km ;-)
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 21:13
Re: najkrajsi kombik v triede
Neporovnávám motorizace. Jasně že Top Kia je levnější než Top Ford/Golf, ale za 450 tisíc máš Astru kombi 1.4T, nebo Focuse v benzínu s Ecoboostem popř slabší naftou.
Jde mi o to, že zákazník místo Kii v naftě za ty prachy radši koupí slušnější kombi od evropské konkurence a já bych se zachoval stejně :-) I když na Topperově fotce to ceedu sluší.
3. 4. 2013 21:38
Re: najkrajsi kombik v triede
Kámo, neviem či si spoadol z marsu alebo odkiaľ... tvoj osobný názor ti neberiem, áno ty bysi vybral Golf, Focus, Opel a blá blá blá ...
Je jasne že EU robíí naj auta na svete o to sa bať nemusiš, lenže doba sa dávno zmenila a je to len tvoj osobný názor vzatý spomedzi ružových EU okuliarov.
Nevravým robia dobré auta, lenže je na čase za zobudiť a trošku tú "našu" namyslenosť skresať a že sa to podarilo práve tým Kia, Hyundai kde aj za 1/3,4 nizzsiu cenu vedeli vyrobit kvalitné, pekné autíčko. dať dlhsiu záruku ako 2r.
Kia je dnes už velký hráč a nie len na SVK alebo v CZ ...
Precitaj si iné stránky, pozri testy pozri si TOP GEAR kde ju testovali ...
A nevrav hluposti ze kazdy by siel do konkurencie ktora je uz otrepana a neprinasa nic nove po designovej stránke ! a po skonceni záruky mozes dat auto do šrotu !
Niečo sa zmenilo o com nemáš páru tak si to doštuduj a dojdi pokecať , pozri si aspon predajne čísla a tabuľky u vás v CZ ...
:yes: :yes: :yes:
3. 4. 2013 21:50
Re: najkrajsi kombik v triede
dokud to nebude mit aspoň trochu kloudne motor, tak to je o nicem.
prece jen, nejsilnejsi sazomet z 94kW, zrychlenim přes 11 sec a maximalkou 193 je hodne velka bida.
to i nejslabsi chrlic rakoviny v O3 77kW je na tom lip ...
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 22:22
Re: najkrajsi kombik v triede
:yes:
3. 4. 2013 22:26
Re: najkrajsi kombik v triede
Jo, protože při rozhodování mezi ceedem a octávkou v dieselu nerozhodují faktory typu cenový rozdíl skoro 100 tisíc, 6-stupňová x 5-stupňová převodovka, typ zadní nápravy, záruka, subjektivní vnímání designu auta. Co rozhoduje, je rozdíl maximální rychlosti v jednotkách km/h a zrychlení v desetinách vteřin... 8-s
3. 4. 2013 22:43
Re: najkrajsi kombik v triede
tam kde kia konci, tam O3 teprve zacina
s nevykonnejsi kiou budes mit problém predjet i nakladak
Avatar - JDM
4. 4. 2013 06:57
Re: najkrajsi kombik v triede
>:D zatímco s O3 můžeš rovnou závodit s GéTéeRkem >:D
Avatar - trapid
4. 4. 2013 13:45
Re: najkrajsi kombik v triede
Myslíš s cenou, jo? ;-)
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 22:19
Re: najkrajsi kombik v triede
Tak design ti brát nebudu, to je ryze subjektivní a to jak by se rozhodla většina populace? nevidíš jak u nás škodovka válcuje a neřikej že je to jen fleet, mam okolo sebe tuny lidí co je pro ně oktávie modla... a kia je pro ne značkou neúspěchu. Sám se jezdil před pár lety (doba ceedu 1) celým portfoliem kii a ty auta fakt nebyly špatný, jen mají v sobě cosi korejského, co ještě nedohnaly, hlavně v interiéru... Když by Kia nasadila stejny ceny jako EU konkurence, tak je bez šance už jen díky pověsti, ale proti značce nic nemám, to opravdu ne
Avatar - JDM
4. 4. 2013 07:02
Re: najkrajsi kombik v triede
a ty tuny lidí co je pro ně Oktávka modla si ji kupují funglovku??? já totiž kolem sebe mám taky spoustu lidí co žádným jiným autem v životě nejeli a je pro ně Oktávka no:1 ale ti v životě nešli ke škodovce pro funglovku...že by byla pro ně moc drahá??? zatímco jeden můj kolega má sice seeda je pro ně vyvrhel , neznalec , tupec, zrádce ale koupil ji Funglovku a hádej co??? je spokojenej má nový auto bez poruch bezch chrochtáku pod kapotou nečudí a když parkuje v práci nestojí na parkovišti další 4 ve stejný barvě >:-[]
Avatar - Ozzman
4. 4. 2013 08:59
Re: najkrajsi kombik v triede
To je jedině dobře:) Já nejsem škodovkofil >:D Taky byc si ji nekoupil a ojetou už vůbec ( i když s ní občas jezdím, opravdu to zázrak neni, ale špatny auto taky ne). Snažim se jen vysvětlit těm, co tady slepě vyzdvihují Kii do nebes, že to tak hodně lidí ještě nevidí a za 450 tisíc si radši koupí jiné auto z EU produkce. Já sem sice psal o golfech,fordech a astře, ale zapoměl sem ještě na FR, ke kterým mají lidi taky odpor a takovej Mégane Grandtour i když už se jeho modelová třetí řada blíží konci... taky by nebyl špatnej :-)

Já bych Kiu za tyhle prachy nechtěl, za 300-350 jo :-) Asi takhle, ale proto, že se mi nelíbí hlavně v interiéru.
5. 4. 2013 12:28
Re: najkrajsi kombik v triede
Ale ona se do 350 sehnat v kombíku dá. Pravda, je to benzín 1,4...
3. 4. 2013 20:23
Re: najkrajsi kombik v triede
"ceed je komplexne lepsim autom a kvalita uz dnes nieco stoji" >:D toppor ty to kimči uz aj šnupeš?
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 20:25
Re: najkrajsi kombik v triede
ano citas spravne :yes:

skus si pozriet aj nejaky test na internete a trosku sa v tom pohrabat ako sa automobilova doba uz zmenila za poslednych 20 rokov a nepisat mi sem voloviny
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 21:25
Re: najkrajsi kombik v triede
Já nafťák vidím v nižší střední jako velmi rozumnou volbu, stačí najet 20t ročně a má smysl.
Navíc v nabídce, co Kia k Ceedu má je CRDi nejlepší volbou, protože GDI se k těm 5-6 litrům nedostane ani za nic, pokud ano, CRDi s tím stylem jede za 4 l/100 km, taky je CRDi spolehlivostně spíše chválený a jede lépe než GDI.
3. 4. 2013 22:32
Re: najkrajsi kombik v triede
Otázka všek nie sú len kilometre, ale i trasy, resp. studené štarty ....napr. ja najzazdím tých cca 20 tis. km, ale jazdím krátke trasy do práce, z práce a pod., a km "doháňam" na dovolenkách a pri ceste za rodičmi raz za čas....

Určite sa oplatí dízel pre tých čo idú do práce dlhšiu trasu .... tam nie je o čom ...
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 23:07
Re: najkrajsi kombik v triede
Samozřejmě, z druhé strany, krátké/ dlouhé trasy... Těch 150t km ten motor zvládne i na krátké trasy, co bude pak... kolik lidí kupující nové auto to trápí? Tedy při nájezdu 20t km ročně. Navíc i moderní benzínový motor netopí o tolik rychleji než nafta...

Pro mé potřeby bych si měl u Ceedu problém motor vybrat, jezdím trasy do práce 40km tam a zpět, plus jednou za dva týdny za rodiči 200 km po dálnici, ročně cca 35 tkm, i kdyby to bylo méně, charakterem mi na dálnici třeba atmosférický benzín nesedí.

Samozřejmě jde hlavně o reakci na omezené schopnosti toppera vnímat jiné pohledy na auto než má on sám, čili že nechápe smysl nafty v nižší střední... čili tam, kd ev evropě tvoří více jak 50%.
5. 4. 2013 12:30
Re: najkrajsi kombik v triede
Možná ani tak nejde o topení, jako o starty nafty při teplotách řekněme pod -15...
Avatar - kari.laz
3. 4. 2013 22:30
Re: najkrajsi kombik v triede
Tak na podobnou spotřebu u 1,6GDI zapomeň

[odkaz]

Ale ani těch 6,5 u CRDi mi nepřijde moc oslavných.
Je jasný, že každý má jiný vkus, ale zrovna Astra, která je podobně střižená mi přijde mnohem mnohem hezčí. Pokud by jsem měl vybírat zástupce z "dinamických" tvarů, tak je Astra jasný favorit. Ceed oproti ní vypadá přihrbený, jak když nebyl 14 dní na záchodě a teď se to snaží dohnat. Obzvláště HB je nahrbenej jak rozzuřený morče.
Navíc ta děsná móda, že když tě někdo ťukne na přední bok tak budeš s blatníkem měnit i přední světlo. Přijde mi, že příští ceed bude mít část předního světla na předních dveřích.

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

U mě Astra jasný vítěz.
4. 4. 2013 10:49
Re: najkrajsi kombik v triede
Za 470t se dá sehnat auto nižší střední třídy, v naftě, a s výbavou, a nebude to Octávka III. Protože 5ti kvalt a 77 kW za 470t, to je těžká bída. Já se rozhodoval mezi tímto ceedem, a Megane Grandtour 1,6 dCi 96 kW, a díky o chlup lepší výbavě (a známostem, co dokážou těžce hejbnout s cenou) jsem se rozhodl pro Megana. 1,6 TDI je možná dobrej motor, ale max pro Rapida. Pokud bych chtěl srovnatelně vybavenou OIII, včetně podobně výkonného motoru, jsem min.o 100t výš, a se zárukou jen 2 roky. A to nejsem blázen. A je mi jedno, za kolik se budou prodávat ojetý auta za 5 let.
Takže Kia je dobrá volba. Proč ne?
Avatar - dal
4. 4. 2013 11:23
Re: najkrajsi kombik v triede
Blahopřeji, určitě dobrá volba ale vzhledem k tvým favoritům jsi nemohl udělat chybu.
Avatar - PeterLuk
3. 4. 2013 22:33
Re: najkrajsi kombik v triede
Určite najvyváženejší, spolu s Golfom, tiež jeden z najkrajších. :yes: :yes:
9. 4. 2013 15:33
Re: najkrajsi kombik v triede
milááááááááášek
3. 4. 2013 19:57
velmi dobre???
"...velmi dobré zimní pneumatiky Sava..."

A ja som sa uz bal, ze sa dnes nezasmejem! >:D
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 19:58
Re: velmi dobre???
Mam je na autě taky a nikde mne nenechaly >:D
Avatar - Flai
3. 4. 2013 20:26
Re: velmi dobre???
Svoji roli v tom mohou hrát i jinak velmi dobré zimní pneumatiky Sava.
Na takové auto dávat takové pneu :no:
Mel jsem je jednou a nikdy více!
3. 4. 2013 21:11
Re: velmi dobre???
Měl jsem je na Samaře a projel jsem všude ;-) spotřeba se u toho auta nemohla řešit >:-[]
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 21:15
Re: velmi dobre???
No vidiš, já je mam na Mondeu a vyjel sem ve sněhu na místa, kam se vyškrábala jen auta 4x4 ostatní podobny auta zustaly pod kopcem >:D Neřikam, že jsou top, ale za ty prachy...:)
3. 4. 2013 21:17
Re: velmi dobre???
Rozumiem tomu spravne, ze vzdy ked si niekde zapadol, tak pneumatiky Sava zostali spolu s tebou v zaveji?
>:D
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 21:22
Re: velmi dobre???
>:D Do závějí jsem nejezdil tam ti nepomůže mimo traktoru ani pozlacenej řetěz na kola a náhon na 4 >:D
3. 4. 2013 20:28
hmmm
Tak na tohle samé davají u Hyundai I30 25% slevu(skladovky) a to je slušná cena řekl bych.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2013 20:46
korejska facka
[odkaz]

chce to este jednu facku z druhej strany .. o tu sa postara novy carens ... tesim sa :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2013 21:06
s naftakem jezdit ve meste??
no fuj.
to by snad měli zakazat.
podel svetove zdravotnicke organizace (WHO) zplodiny naftových motoru zpusobuji rakovinu plic a močového mechyre a jsou postaveny na uroven takových latek jako je azbest, arsen, yperit...
hlavne ale ze s naftakem jezdi o litr min nez s benzinem. jak by také ne když ma nafta o 10% vyssi vyhrevnost nez benzin.
vzhledem k tomu, ze u nas je benzin zatizen spotrebni dani o 30% vic nez nafta, zda se, ze je to zamer státu abychom co nejdriv vychcipali na rakovinu
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 21:19
Re: s naftakem jezdit ve meste??
Dovolim si to trochu poupravit. Tohle je sice tvrzení oprávněné, ale fakticky tenhle vliv na karcinom plic je skoro nejnižší.. Největším rizikovým faktorem je tabákový kouř, ale také strava a alkohol. Exhalace ( které nejsou jen z naftových motorů, ale i z benzinových, z komínů domů, továren.. atd atd...) Kdybych jmenoval všechno, nezbývá ti nic jiného, než žit v horách a jíst jen trávu :-)
3. 4. 2013 22:18
Re: s naftakem jezdit ve meste??
Jsem 'vozík na horské silnici,
Mám hot rod plošinu a já jsem nízký,
Mé oči jsou plné kouře z naftových motorů, vlásenky zatáčky není žádná legrace.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.

Byl jsem včera večer pil "pivo s klukama.
Mám hlavy a překrvení očí.
Skončil jsem s roztomilého dame, jsem ani nevěděl, jak se jmenuje.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.

Pokud budu dodávat tento frajer nákladní.
Musím jel, protože jsem pozdě.
Tato horská oceli jsou mocné strmé.
Zůstaneme vzhůru, nemůže dostat žádnou spát.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.

Je tu roztomilá servírka v dolní části platových tříd.
Má kávu již provedených.
Musím udržet oči na silnici.
Já jdu z kopce dolů s těžkým nákladem.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.

Tak jsem musel zavřela oči na chvíli.
Protože jsem tady a jsem divoký.
Otočím brzdy, svléknout mé rychlosti.
Budu muset jet ji obávám se.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.

Kéž bych nechal ženy samostatně.
Ale je to příliš pozdě jsem už pryč.
Dostal jsem jsem se do této opravy.
Všechno proto, že jsem se snažil míchat.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.
Kouř dieselových motorů, nebezpečné zatáčky.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 22:22
Re: s naftakem jezdit ve meste??
>:-[]
3. 4. 2013 22:24
Re: s naftakem jezdit ve meste??
[odkaz]
3. 4. 2013 22:12
Re: s naftakem jezdit ve meste??
topten :yes: :yes: :yes:
3. 4. 2013 22:26
Re: s naftakem jezdit ve meste??
s naftakem jezdit ve meste, jo podívejte na to patří [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 01:50
Re: s naftakem jezdit ve meste??
Zklidni hormon Vasjo. Samozřejmě, že diesel patří do města. Máš snad pocit, že v městském autobusu, se kterým jezdíš ráno do školy, je benzínový motor? ;-)

Uvedené video neukazuje nic jiného, než motor TDI po zhruba 500 tisících km a vadným vstřikem. :-! Asi s tím dotyčný jede do servisu.

BTW: Víš, jak bude jezdit tvoje Fabia TSI po stejném proběhu kilometrů? >:D >:D >:D
Avatar - JDM
4. 4. 2013 07:09
Re: s naftakem jezdit ve meste??
jo bude jezdit tak jako jezdí dneska (bez kouře) >:D >:D
4. 4. 2013 08:47
Re: s naftakem jezdit ve meste??
Ani benzínový ani naftový. Moderní autobusy jezdí zcela ekologicky na plyn. Stejně jako by měli jezdit všechny nákladní auta. To by byl panečku vzdoušek. Nějak osobák s malým dieselem to ovzduší nevytrhne.
Avatar - trapid
4. 4. 2013 18:34
Re: s naftakem jezdit ve meste??
Pokud se budeme bavit o dnešních nových dieselech (s nevykuchaným FAPem), tak je argument o rakovině u dieselu zcestný.
Začíná to být právě naopak - dnešní benzínové přímé vstřiky začínají produkovat saze, ale filtry nemají, takže paradoxně mohou v tomto ohledu škodit víc.
3. 4. 2013 21:47
Pekná Cee apostrof D
Krásne, štýlové, kvalitné a spoľahlivé kombíčko nižšej strednej triedy.
Som rád že si Kia Cee´d, ktorá je veľmi obľúbená, tak dobre počína v testoch či už na domácich serveroch/ stránkach alebo na zahraničných kde je velmi vychválená.
S kludným svedomím môžem povedať že sa dotiahla na špičku triedy aj ked kazdé auto ma dve strany mince + a - a výnimka nie je ani Cee´d.
Mne vadilo odhlučnenie podvozku, to bola asi taká najväčšia chyba cee´d. Inak nemám výhrady, autíčko je pekné, štýlové, v TOP výbave sa dá povedať že dokonca Luxusné a velmi pohodlné :-) za mna určite :yes:
Len tak ďalej, dúfam že nesklame ani na konci tohto dlhodobého testu... ! :yes:
Rozbalit vlákno
12
3. 4. 2013 21:54
Re: Pekná Cee apostrof D
spicka tridy je nekde uplne jinde
nejslabsi sazomet v O3 nejsilnějšímu sazometu v kie spolehlive natrhne *
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 21:59
Re: Pekná Cee apostrof D
Povídali, že mu hráli.
3. 4. 2013 22:06
Re: Pekná Cee apostrof D
staci se podivat na parametry
kia 1.6crdi, 94kW, zrychleni 11.2/12.1, maximalka 193-185
o3 1.6tdi, 77kW, zrychleni 10.8/10.9, maximalka 194-194
kdepak asi udelali soudruzi z koreje chybu??
3. 4. 2013 22:36
Re: Pekná Cee apostrof D
Kia 1,6crdi to je nelegální zrychlení vetší výkon 94kW :no:
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 23:04
Re: Pekná Cee apostrof D
Podejte si s Ádou ruce a běžte se hádat do pr... tam kde slunce nesvítí, fanatici.
3. 4. 2013 23:08
Re: Pekná Cee apostrof D
Proto PETROL belongs car STOP Ádo !
3. 4. 2013 22:50
Re: Pekná Cee apostrof D
:yes:
Avatar - Ronault.
3. 4. 2013 23:01
Re: Pekná Cee apostrof D
Neříkám, že TDI je špatný motor, ale porovnávání z papíru si nech do školních lavic a počkej si na řidičák.
3. 4. 2013 23:05
Re: Pekná Cee apostrof D
Bavíte a není sporu o tom, že benzínový je jako auto použitelnější a rozumnější, má dostatek síly a působí skutečně rychle.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2013 23:26
Re: Pekná Cee apostrof D
Neměla by se na porovnání zrychlení brát v potaz i váha vozidla? Nejvíce se mi líbí tahání spotřeby jedničkovejch oktávek oproti jinym autum, který sice nejsou z koncernu, ale maj daleko větší výkon, váhu i velikost :-)
4. 4. 2013 10:54
Re: Pekná Cee apostrof D
v tom, ze ma vykonovy priebeh rovnaky ako slabsia 81kw verzia, rozdiel je az nad 3000rpm a aj to minimalny, citelny je az nad 4000rpm. tj v otazkach pre dizel nepouzitelnych.
najlepsi dizel 1,6 je od renaultu, megane ma 0-100 za 9,6s, porovnatelny s tymto motorom je az 1,7crdi, vratane neduhov (turbo diera, turbolag koli velkym turbam)
Avatar - dal
4. 4. 2013 11:19
Re: Pekná Cee apostrof D
Souhlas mezi 94kw a 81kw verzí není podstatný rozdíl naopak 81kw mi přijde ještě tišší. Který diesel je nej by bylo na širší porovnání ale mezi nejlepší 1,6 od Renaultu spolu s novou 1,6 od Hondy rozhodně patří.
3. 4. 2013 22:29
spotreba
Mila redakcia svetu motoru,

nerozmyslali ste pri takychto dlhodobych testoch pouzit nejaky s dostupnych webov na evidenciu tankovani a vobec celkovych nakladov na auto?

ja pouzivam portal www.ganemo.sk a tam pekne vidiet kedy kde som tankoval, ale co je zaujimavejsie, rozratava to cenu na kilometer vratane vsetkych servisov a podobne. Myslim ze pri takychto dlhodobych testoch by sme si take nieco viaceri radi pozreli.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atomas
4. 4. 2013 09:15
Dotaz na redakci
Vážená redakce, můžete mi prosím sdělit, kde dělám chybu, když se mi nedaří otevřít fotky v galerii na třech počítačích? V kanceláři na XP, doma na Vista a Win 7 v prohlížečích Explorer a Chrome? Kam se poděla stařičká, ale funkční galerie? Tu novou si klidně nabouchejte zpět do patřičných míst, neb je mi úplně na nic, když fotky nevidím... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - trapid
4. 4. 2013 18:49
Re: Dotaz na redakci
Taky se připojuji, ještě s Firefoxem.
Prostě u tohoto testu galerii neotevřu ani doma na NB, nebo tabletu, ani v práci 25km daleko na stacionáru.
Jděte se s tím vyfotit amatéři !
Avatar - dal
4. 4. 2013 09:17
spotřeba CRDi
Chtěl by jsem se podělit o zkušenosti s motory CRDi. Tyto naftové motory vynikají vysokou spolehlivostí, nízkou spotřebou, měkkým chodem a pružností. Docela dlouho jim trvá než se zajedou, to nejlepší začnou ze sebe dostávat tak po 60 tis.km ale spíš máte pocit, že čím víc najedete, tím jsou lepší. U Accenta jsem měl pocit po najetí 200tis.km že je v nejlepší kondici. Teď mám u i30 stejný motor jako má testovaný Ceed a nazačátku jsem měl pocit, že motor nejede a spotřebu jsem měl k 6l. Momentálně mám najeto 32tis. a motor už je podstatně živější a nemám problém jet za 4,8l při klidné jízdě, když jezdím vysoko nad limity(Autobahn 170)jezdím za 6,5. Jen pro zajímavost stejným stylem jízdy napříč Německem S Golfem VI 1,2TSI 77KW 8,7l.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 09:26
Re: spotřeba CRDi
Srovnávat CRDi a TSI je nesmysl. Srovnávat je třeba CRDi a TDI. Takový TDI nejen, že méně žere, než CRDi, ale navíc se s ním lépe jezdí. Kluci šikmoocí se musí ještě hodně učit. :-!
Avatar - dal
4. 4. 2013 09:38
Re: spotřeba CRDi
A ten dojem, že TDi méně žere a lépe se sním jezdí jsi získal kde? Když budu TDi moc fandit, tak bude slabší průměr. Horší naftu má snad jen Opel. Ostatní jsou už dávno jinde, VW se jen snaží snížit ztrátu.
Avatar - Ozzman
4. 4. 2013 09:45
Re: spotřeba CRDi
Klasický TDI? To, který má kultivovanej chod jak traktor? >:D Ádo jel si někdy v novějším dieslu od konkurence? Ať už korejsky, evropsky nebo jiný..? >:D
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2013 23:00
Re: spotřeba CRDi
Ano. Většinou dost sterilní a začínají táhnout tak od 2300RPM, takže se svým projevem blíží tragicky líným benzínovým motorům. Správný diesel táhne min. od 1500RPM a nemá smysl jej točit nad 2500RPM.

Traktorový zvuk TDI? Nedej se vysmát. Mnohem traktorovější jsou diesely francouzské a italské po prvních 100tis km. Nehledě na to, že "traktorový zvuk" dieselu je výsledkem nedostatečného odhlučnění v laciných malých vozech. TDI například v Passatu, či A6 žádné "traktorové" projevy nemá. Ale v takových vozech jsi asi nikdy nejel, že...
Avatar - Ozzman
4. 4. 2013 23:24
Re: spotřeba CRDi
Takže k TDI :-) Zklamu tě, ale jel ( jak 1.9 tak 2.5V6 tam je zvuk trochu lepší) >:D a v obou vozech to znělo jak v traktoru, je fakt že A6 na tom je líp než třeba Fabia 1 s TDI, ale i tak...

Jinak to co popisuješ je ten problém, že čekáš turboefekt a pak kulový >:D Třeba Francouzské starší DCi tahnou krásně lineárně bez kopance, ale nezvadnou v 2300 RPM a tahnou až k 4000 RPM. tohle je snad otázka vkusu nemyslíš? To je jako kdybys někomu nutil, že třeba modrá barva je jedině ta správná, ale že černá stojí za ho.... A pokud vim, tak motorističtí novináři povětšinou motory chválí právě za lineární chod...

K tvé nelibosti ti musím říct, že třeba francouzský motor (zase to DCI) sem míval v Laguně II ( nyní má přes 200 tisíc a zvuk se nezmenil, divny co?) a kultivovanost chodu téhle jednotky je rozdíl dvou generací oproti stejně starému Passatu TDI.. Někdy si to zkus a pak mudrcuj >:D

Jestli miluješ turbokopanec zkus motory PSA co se dávají do Fordu... budeš spokojen a zvuk? V kabině krásně ticho a jde to i bez cejchu VW.

Možná to chce vystrčit hlavu z písku a podívat se, co se za posledních 20 let změnilo kolem tebe, ale to už bych chtěl asi moc co?
Avatar - dal
5. 4. 2013 09:44
Re: spotřeba CRDi
Už konečně pochop, že VW nikdy nedělal a nedělá dobré motory. Zachraňuje to tím ostatním jako je převodovka, odhlučnění, podvozek a pod. Jestli se mu přestanou sypat TSI, tak změním názor.
Avatar - Ada je zase tady
5. 4. 2013 10:58
Re: spotřeba CRDi
Motory do sekacky na travu mne nezajimaji jako tebe. :-!
Avatar - Ozzman
5. 4. 2013 11:03
Re: spotřeba CRDi
1.8 a 2.0 TSI sou motory do sekačky?:D
5. 4. 2013 13:04
Re: spotřeba CRDi
Motory do sekačky? Pokud vím, v sekačkách se většinou používá nízkootáčkový jednoválec s přímo hnaným rozvodem OHV a nízkou kompresi... Asi nemám takový přehled jako ty, ale takový motor se v autech používal jen v prvopočátcích v předminulým století...
Avatar - Ada je zase tady
5. 4. 2013 20:18
Re: spotřeba CRDi
V motorech do sekačky se používají zážehové motory. V opravdových osobních autech se používají dieselové motory.
Stejně, jako do sekačky nepatří diesel, nepatří do osobního vozu zážehový motor.
5. 4. 2013 20:38
Re: spotřeba CRDi
Takže auta se zážehovým motorem jsou virtuální, neexistující, když nejsou opravdová? >:D Mimoto do velkých sekaček se diesely používají, protože to jsou stroje, co jedou celý den a do takových se diesel hodí.
Takže i ten tvůj milovanej diesel je motor do sekačky a nemá v automobilu co dělat - podle tvojí "logiky".. Taky je to tepelný pístový spalovací motor, jako u sekačky, no fuj!
Avatar - Ada je zase tady
5. 4. 2013 23:31
Re: spotřeba CRDi
Sám jsi si odpověděl. Do sekačky, stejně jako do auta se montují oba typy motorů, ale jako se do sekaček více hodí zážehový motor, tak do osobních vozů se více hodí diesel.
Hezký víkend! :-)
6. 4. 2013 01:02
Re: spotřeba CRDi
A ty jsi potvrdil že máš v autě motor ze sekačky a to, že jsi pablb :-)
6. 4. 2013 09:36
Re: spotřeba CRDi
Ty (Ádo) sám jsi to řekl. Ale pravím vám, Ano tak správné do osobních vozů se více hodí diesel ve francouzském :yes: . Jsi třeba hodí se budeš kázat po celé obydlené zemi abys na svědectví všem národům, že dobrá zpráva o diesely ve francouzském :yes: .
To všem Diesel je lepší v každém ohledu. ... U nového auta je tato skutečnost nemilé zarážející :no: .
[odkaz]

PS.- Pamatujte si Ádo, diesel pod kapotou hodí patří do osobního vozu ve francouzském motorů :yes: :-!

S pozdravenm Irv Gordon,
PS:- Benzínový motor ujelo 5-milión km :yes:
5. 4. 2013 20:43
Re: spotřeba CRDi
Dovolím si to Ádo Hitler něco poupravit, Ano v motorech do sekačky se používají zážehové motory :yes: . V opravdových osobních autech se používají dieselové motory od francouzské :yes: .
Stejně, jako do sekačky a osobního vozu nepatří diesel :no: , patří do osobního vozu zážehový motor. :yes:

Zdravím PETROL belongs car STOP Ádo!
Avatar - Ada je zase tady
5. 4. 2013 23:33
Re: spotřeba CRDi
Ať ti Vasjo nepraskne žilka ;-) A co Rapid TSI? Jak ti jezdí dárek od tatínka? A jak ti jde škola? :-)
6. 4. 2013 09:47
Re: spotřeba CRDi
:yes: správné tak TSI-PETROL belongs car STOP ! :yes:
PS:- Ádo není logickou souvislost. .... otázku, nebo jděte na pivo a tam si to mezi sebou vyříkejte.
Avatar - trapid
6. 4. 2013 00:54
Re: spotřeba CRDi
Traktorový zvuk TDI?
No, odpovím ti takto. Se svou dieselovou Xantií HDi jsem jel do servisu na výměnu skla. S majitelem servisu jsme jeli nafotit sklo k likvidátorovi a xantii jsem mu půjčil - na rozdíl ode mě věděl kam jet tak proč ne a taky ať si vyzkouší "žabožrouta" :-) .
Zhruba po ujetí 1 km přes Olomouc se mě zeptal (on majitel Octy TDI):"To je benzíňák, že?"
Avatar - Ada je zase tady
6. 4. 2013 01:41
Re: spotřeba CRDi
Ovšem Octavia TDI (zvlaště ta s legendárním motorem 1,9TDI) zrovna moc dobře ohlučněná není... Takže to není žádný důkaz ničeho.

A stačí srovnat kompresní poměr francouzského dieselu v Xantii a 1,9TDI v té Octavii. TDI je díky tomu sice hlučnější (zvláště TDI PD), ale motor HDI zato podstatně "žravější". O tom, že pán tvrdil, že je to asi benzíňák jistě nerozhodoval hluk, ale naprostá sterilnost některých francouzských dieselů, které zatahují až od 2300 RPM - jako benzíňák :no: Jinak řečeno - označení dieselu za pravděpodobný "benzíňák" není pochvala, ale přesně naopak! A to ani nemluví o tom, že se u těch motorů (HDI 2,2) rády lámou vačky, což okolo 120 tis km vede k totální destrukci motoru. Něco takového ten zaplivaný motor 1,9TDI jistě nečeká...

Chlapci od PSA by se zkrátka měli u VW ještě mnohému naučit! Správný diesel táhne od 1500RPM a zavítat do oblasti otáček na 2500RPM vyžaduje za volantem začátečníka.
Avatar - happy_driver
6. 4. 2013 13:16
Re: spotřeba CRDi
....zacatecnika??? Kolko podla teba toci TDI na dialnici v takych 140-150km/h, povedzme v Passate (ktory mi tiez stoji na dvore)? Vacsina mojich aut su naftaky, ale take bludy co tu pises, to sa fakt bezne nevidi.....
Avatar - Ada je zase tady
6. 4. 2013 21:37
Re: spotřeba CRDi
Záleží na tom, jaký TDI v kterém autě. V passatu B5 točil motor 2800RPM při 140. Čím novější diesel, tím se používají těžší převody. Dnes je běžné, že motor při tachometrových 140 točí 2300 až 2500 RPM. U některých osobních vozů i méně.
Nicméně nejde o rychlost na dálnici, ale o vytáčení při zrychlování. A opakuji, že řidič, který při normální jízdě (mimo dálnici) s dieselem pod kapotou motor vytáčí každou chvíli přes 2500 RPM je začátečník. :-!
Avatar - happy_driver
7. 4. 2013 16:12
Re: spotřeba CRDi
Skutocne? >:D Sice su moje obe aktualne auta so 7st. automatmi (220CDI a 350CDI), ale rad by som vedel, ako pri potrebe dynamickejsej jazdy rozhybat onen Passat s manualom (konkretne B5.5 Highline TDI 74kW) bez vytocenia nad 2500ot. ???? Konkretne tento motorcek ma pomerne tazke sprevodovanie, co je sice super na spotrebu (ktora bola v dobe kupy prioritna), ale dynamika je uz vdaka tomu poslabsia. Co v praxi znamenalo pri predbiehani v beznej 80-90-100km/h poslat motor na nizsom kvalte do vyssich otacok, aby clovek nestravil v protismere prilis vela casu.....Takze to tvoje konstatovanie je take....obojake, aj do placu, aj do smiechu. Bez upresnenia motorizacie a tvojej definicie, co si vlastne pod beznou jazdou predstavujes, je to len nekonkretna somarina. Kedykolvek pri "tej tvojej beznej jazde" mozu nastat a nastavaju situacie, kde vyvstane potreba prace motora vo vyssich otackach....
Avatar - trapid
7. 4. 2013 17:50
Re: spotřeba CRDi
Ty me bavis, clovece >:D .
Ten pan nemyslel hluk - koukam, ze jsem mu auto nepujcoval ja, ale ty ze? >:D
Samozrejme mel na mysli hluk motoru, ne jeho jizdni projev.
Co se tyce jizdniho projevu, moje predchozi auto byl golf tdi, takze muzu porovnavat. Motor hdi, stejne jako tdi je pouzitelny od 1500 ot/min. Hlucnost je bez jakekoliv debaty lepsi u hdi. Mam najeto dost km i v passatu tdi a prestoze je tissi nez golf, porad je vyrazne traktorovejsi a hlucnejsi nez hdi.
Spotreba? S golfem dlouhodoby prumer 4,8 a s xantii 5,0. Jestli tohle povazujes u vetsiho a tezsiho auta za mnohem vyraznejsi zravost, tak budiz. Ja ne. Mimochodem xantia ma nyni najeto cca 200 tkm a ja sam s ni mam 140 tkm, takze to neni "tydnova" zkusenost.

Obrazek si udelejte sami.
6. 4. 2013 09:42
motorizacie
uz to tu bolo. Fakt H/K nema co ponuknut v sucastnosti za motorizacie, co su konkurencie schopne. Mat 1,6 naftu wow 94kW na papiery a zrychlenie cez 11s, no uf.
Len tak pre porovnanie: (ceed vs. octavia vs. golf)

ceed 1,4 74kW 0-100 za 12,8 a max. 182
octavia 3 1,2 63kW 0-100 za 12,0 a max. 180
golf 7 1,2 63kW 0-100 za 11,9 a max 179

octavia 1,2 77kW 0-100 za 10,3 max 193
golf7 1,2 77kW 0-100 za 10,2 max 192

ceed 1,6 99kW 0-100 za 9,9 max 195
octavia 3 1,4 103kW 0-100 za 8,4 max 215
golf 7 1,4 90kW 0-100 za 9,3 max 203
golf 7 1,4 103kW 0-100 za 8,4 max 212

octavia 3 1,8 132kW 0-100 za 7,3 max 231
este pride octavia 3 RS

Naftove motorizacie nejdem riesit tam je 2,0 TDi 110kW 0-100 za 8,5 oproti Kii.

Tu je vidiet, ze vrchol korejcov nie je ani priemer konkurencie co sa tyka motorov ( tam su strasne pozadu).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - trapid
7. 4. 2013 18:08
Re: motorizacie
No , jedna stranka jsou papirove hodnoty a druha namerene udaje, kde je Kia casto lepsi nez papir, ale souhlas, ze nabidka motoru je tristne chudobna. Bohuzel.
Ja osobne preferuju testovany motor a prestoze vykon 94 kw neni maly, ve skutecnosti to takovy zazrak neni. Prvni ceed uvadel vykon 85 kw a namereny byl casto az ke 100 kw. Novy model je na tom hur - asi nejaka euro-regulace, nevim.
Kazdopadne vykon staci na zrychleni k 11 s na 100, coz odpovida vyrobci, ale na nejsilnejsi diesel je to slabota.
Presto si na tomto motoru cením hlavne jeho spolehlivost, overenou u prvni verze. Zadny dvouhmotak a rozvody retezem, ktery opravdu vydrzi. To je pro me spolu se zarukou silny argument.
Avatar - vabis
8. 4. 2013 07:47
dlouhodobý test?
Pánové a dámy, podivovat se nad tím, že nové auto po 10 tkm zatím funguje 8-s a napsat, že je v něm jako v pokojíčku >:-[] nezlobte se na mě, to nemá smysl číst ani dál :no: To nemá s dlouhobým objektivním testem nic společného. To je jakási on-line PR reportáž k nedělní kávě.
Rozbalit vlákno
0