Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee'd: Nové oficiální fotografie druhé generace

Nová Kia Cee'd se ukáže v Ženevě. Kia odhalila její oficiální podobu na prvních fotografiích již v lednu, nyní přidává další čtyři.
Zpět na článek
15. 2. 2012 12:12
15. 2. 2012 12:17
15. 2. 2012 12:16
15. 2. 2012 13:31
15. 2. 2012 13:34
15. 2. 2012 13:55
15. 2. 2012 14:03
15. 2. 2012 14:09
15. 2. 2012 15:35
15. 2. 2012 12:25
15. 2. 2012 12:42
15. 2. 2012 12:45
15. 2. 2012 12:51
15. 2. 2012 19:49
15. 2. 2012 21:03
15. 2. 2012 12:56
15. 2. 2012 13:43
15. 2. 2012 15:17
15. 2. 2012 19:50
15. 2. 2012 21:20
15. 2. 2012 21:31
15. 2. 2012 13:19
15. 2. 2012 13:37
15. 2. 2012 13:42
15. 2. 2012 14:16
15. 2. 2012 18:27
18. 2. 2012 18:47
15. 2. 2012 19:08
15. 2. 2012 15:03
15. 2. 2012 15:09
15. 2. 2012 18:42
15. 2. 2012 15:09
15. 2. 2012 20:43
15. 2. 2012 21:26
15. 2. 2012 21:30
15. 2. 2012 21:30
15. 2. 2012 21:32
15. 2. 2012 17:22
15. 2. 2012 20:00
15. 2. 2012 20:53
15. 2. 2012 21:02
15. 2. 2012 21:09
15. 2. 2012 22:50
15. 2. 2012 23:08
16. 2. 2012 08:14
18. 2. 2012 11:42
16. 2. 2012 20:41
15. 2. 2012 12:01
:) dalsi chladic ala zhnuseny aston
na konceptu jeste budiz, ale az to potkam 100x za den ;-\

Kdyz by se tomu odparalo to logo Kia a ten chladic se udelal decentneji a esteticteji, bylo by to celkem pekne auto :-!
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2012 14:17
Re: :) dalsi chladic ala zhnuseny aston
Presne tak. Az na tu masku to ujde.
15. 2. 2012 12:12
krok vpred
Na fotkach vyzera velmi podarene, ten interier nema chybu.
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2012 12:17
Re: krok vpred
kdyz to porovnam z 10 roku starym interierem u Porsche... vyhrava porad to Porsche :p
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:14
Re: krok vpred
tak to je na tom kia velmi dobre ked ju porovnavas s porsche, to by ta pred par rokmi mali ludia za blazna, dnes je to kruta realita :yes:

kia :yes:
Avatar - miromen
15. 2. 2012 12:16
Lepši
Tak je to o dost lepši než i30 a to zvlašť u toho evropštějšiho interieru.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - King
15. 2. 2012 13:31
Re: Lepši
No vidíš to. A mně se teda zase nesrovnatelně víc líbí i30. To má (stejně jako Civic) totiž design, tohle je jen splácanec nesouvisejících tvarů. Přitom u dosavadních verzí to bylo přesně naopak. Nelíbí. 8-s :no:
Avatar - miromen
15. 2. 2012 13:34
Re: Lepši
Tak je pravda že i30 je oproti Civicu krasavec ale jinak jak mužeš čist ne jen zde jsi v drtive menšině. Takže to zřejmě ukazuje to že Evropsky design je lepši nebo kvalitnějši.
Avatar - King
15. 2. 2012 13:55
Re: Lepši
Ne, nic takového to neukazuje. Ukazuje to, že je Evropan na něco zvyklý a příliš konzervativní na to, aby přijal nové myšlenky, natož je ocenil, byť jsou sebeprogresivnější.

Jestli se ti líbí víc i30 než Civic není až tak důležité jako spíš to, že vyznávají podobnou filozofii, i když u Hyundaie trošku zředěnou.
Avatar - miromen
15. 2. 2012 14:03
Re: Lepši
Ja prostě považuji Evropsky design za kvalitnějši a neni to jen o zvyku. Takove Bravo je taky odvazane a vypada velmi dobře což ja osobně o Civicu řict nemužu.
15. 2. 2012 14:09
Re: Lepši
Mne se i30 libila na prvnich skicach, ale finalni vysledek je priserny. Strasne rozharane linie. Ceed je pro me osobne designem naprosto bezkonkurence mnohem lepsi auto. Civic me sice prilis nenadchnul, ale zacinam si zvykat.
Avatar - Choochoo
15. 2. 2012 15:35
Re: Lepši
Taky se mi libi I30 vice. Jasne je to hlavne u interieru. Nelibi se mi hlavne spojeny tunel s budiky, jak stara Octavka. Design o tridu horsi nez I30. Zadek Ceedu je jeho nejslabsi stranka, podobne jako u stare I30. S těma novéma myšlenkama souhlas. By me zajimalo jak chapou evropani novy koncept Mazdy 6 >:D
15. 2. 2012 12:25
Srovnání s i30
V případě první generace Cee´du a i30 se mi jednoznačně víc líbila Kia a když kolega přišel s tím, že si koupí i30, ještě jsem se ho snažil přesvědčit, ať si to rozmyslí a koupí Cee´da. V případě druhých generací obou těchto aut, se ale situace otočila o 180° a zatímco z nové i30 je dynamicky vyhlížející moc pěkné auto, patřící k těm nejhezčím v segmentu, Kia mě svým vzhledem velice zklamala, obzvláště po tom jak pěkně vypadají Sportage, Rio, nebo nová Optima. U Cee´da mi přijde že se designéři dostali do slepé uličky a najednou nevěděli co s tím. Výsledkem je neslané, nemastné auto, které má tupý výraz, jakoby samo nevědělo jak se má tvářit...
Rozbalit vlákno
26
15. 2. 2012 12:41
Re: Srovnání s i30
Tak to vidíš ty. Mne sa to zdá presne naopak - i30 je divne ázijská, samé divoké vlnobitie "odnikud nikam" a vo vnútri to nie je lepšie. Naopak Cee´d je viac európska, dynamicky klinovitá, vpredu trocha "nasraná na svet" :-) a vo vnútri to je o veľký kus lepšie ako i30 - menej "rozevláté" tvary sú jej ku prospechu. Pre mňa je jednoznačne Kia krajšie auto.
15. 2. 2012 12:47
Re: Srovnání s i30
Ano, mezi temi dvema jednoznacne Kia a to v obou generacich.
Avatar - deliqent4
15. 2. 2012 12:57
Re: Srovnání s i30
Taky to tak vidím. Hiundai je moc asijskej je to takové až přeplácané tohle Ceed vypadá velice dobře a Rio jak by smet rozhodně bych neváhal mezi domácí Fabii a Riem nebo Ceedem, bral bych ty druhé dvě :-)
Avatar - miromen
15. 2. 2012 12:56
Re: Srovnání s i30
Souhlas.Jasně je vidět že Evropsky design je povedenějši než ty Korejske některe až hruzy.
15. 2. 2012 14:05
Re: Srovnání s i30
Jenže korejské jsou značy, obě auta vymýšleli v Evropě, konkrétně v Němcích a designeři byli Němci. Takže si myslím, že šlo o zadání a to znělo oslovit dvě různorodé kategorie zákazníků. A dle toho, co tadfy čtu, se to povedlo. Jeden se s druhým neshodne, co je lepší, hezčí, vyváženější.....a tak ten půjde pro to, ten druhý pro to druhé.
Zima sice polevila, ale v segmentu C nějak přituhuje. ;-\
Avatar - miromen
15. 2. 2012 14:15
Re: Srovnání s i30
Mě je celkem jedno z jake země je designer ten jak pišeš ma sve mantinely. Navic u mě při vyběru auta nehraje design velkou vahu. Ja si raději koupim pro mě meně pohlednějši auto ale určitě vic ocenim jine jeho vlastnosti ktere jsou podle mě u auta podstatnějši.
15. 2. 2012 13:01
Re: Srovnání s i30
Tak samozřejmě, že je to můj subjektivní názor, co se týče designu vlastně ani objektivní názor neexistuje, prostě každý hodnotí dle svého individuálního vkusu. A musím přiznat, že mě samotného překvapuje, že nás co se nám víc líbí nová i30 je drtivá menšina, alespoň soudě dle toho jak čtu diskuze pod příslušnými články. Jsem zvědavý, až budu moct obě auta porovnat živě, už se mi stalo, že se mi na fotkách nějaké auto vůbec nelíbilo, ale při živém setkání jsem měl opačný pocit (tohle byl třeba příklad, když vyšlo BMW 1 ve své první generaci).
Avatar - miromen
15. 2. 2012 13:10
Re: Srovnání s i30
Tak mě to naopak vubec nepřekvapuje. Jinak maš určitě pravdu v tom že auto je potřeba vidět v realu protože u některych je dojem pak docela jiny.
15. 2. 2012 13:14
Re: Srovnání s i30
To samozrejme.
V realu, v zakladni vybave, bez metalizy a litych 17", 18" kol...

Tedy je treba videt to, co bude tezistem prodeju - tu verzi "od dvepade".
Avatar - King
15. 2. 2012 13:33
Re: Srovnání s i30
Tady se do designéry jen hemží, zdá se. >:D
15. 2. 2012 13:44
Re: Srovnání s i30
Proc myslis?

Jeden pise, ze se mu "libi", druhej zase, ze "se mu to zda...".
Oba pisi o svem vlastnim pohledu.

Nebo ti jen vadi, ze po U-F-O designu uz ani pes nestekne? ;-)
Avatar - King
15. 2. 2012 14:06
Re: Srovnání s i30
Opakuju to skoro pokaždé. Je třeba rozlišovat mezi "líbí" a "má to dobrý design". Protože líbit se nám může spousta paskvilů, ovšem na druhou stranu je fér říct "nelíbí se mi to, ale čistota designu, designérský styl je perfektní". Člověku, jenž má trošku estetické cítění, by se měl čistý, funkční a současně progresivní design líbit, ale vkus je až příliš subjektivní faktor.

Také se mi líbí některá prvoplánově navržená auta, ale tohle není ten případ, protože je to už příliš nesourodé. Na druhou stranu si po dobrém designu budu štěkat klidně jen sám, vybočovat z davu mi nevadí. :-)
15. 2. 2012 14:15
Re: Srovnání s i30
Samozrejme, ja to rozlisuji.
Proti jsem ti psal, ze ti dva, ktere jsi nazval "designery" se bavi vylucne o svych pocitech (a zes tedy trefil presne, ale jinej cil).

Samozrejme je treba brat do uvahy, ze pokud se chces zalibit zakaznikum, musis holt udelat i nejaky designovy prohresek.
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 13:38
Re: Srovnání s i30
A ten "asijský design" u i30 má na svědomí tým vedený bývalým designérem od BMW...To jsou mi věci, že ;-) . U Korejců řádí v pozicích designerů evropané, u MB se na CLS podílí asiat ... Sakra sakra, že ...
15. 2. 2012 13:45
Re: Srovnání s i30
...a kdoze to u Pininfariny posledne navrhoval Ferrari? :-!
15. 2. 2012 16:24
Re: Srovnání s i30
Myslíš Okuyamu ?
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 19:20
Re: Srovnání s i30
To směruješ na mne ??? Jde jen o pro některé osoby upřesnění tvůrce "asijského designu" , z kterého jim je údajně blivno. Na vskutku interkontinentální personální obsazení designéeských týmů jsi si odpověděl sám...
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 19:48
Re: Srovnání s i30
Tak přecejen designer nerozhoduje o všem, jeho nápady taky musí projít nějakým schválením na vyšších a marketingových místech a taky dostává zadání. Takže i evropský designer dokáže vytvořit něco, co bude mít asijský nádech ;-)
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 20:08
Re: Srovnání s i30
O tom nikdo včetně mne nepochybuje, ale když už jsme u toho "asijského designu", z kterého se zvrací, tak je dobré pro pořádek vědět, kdo to vlastně ten asijský design je, že ... Pro jistou část publika Kia udělala správný krok tím, že tlačila na povědomí o osobě šéfdesignera Schreyera, včetně jeho profesní minulosti, zatím co Hyundai v tomto těžce zaváhal a svého evropského šéfdesignera Thomase Bürkleho zdaleka takto nepopularizoval, ač tvořil u bavorských a bylo na čem stavět...
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:06
Re: Srovnání s i30
Já ti to řeknu asi takhle, jeden zvrací z Asijského designu a druhý z německého, třetí z francouzského a nakonec se tu všichni zblijí z Rextonu... prostě tohle mě jaksi nevzrušuje a ani by nikoho, kdo má nadhled nemělo.

A nemyslím si, že část publika nějak pochlebuje Schreyerovi z tebou popsaných pohnutem, prostě se jim designový jazyk Kie jen prostě více líbí... a mně taky ;-)
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 22:02
Re: Srovnání s i30
To zvracení se objevuje v největší míře pod Hyundaiem, bratrem Kii. Mě to je fuk komu je z čeho zle, jen mne překvapuje ta vybičovaná četnost. Když jsme u nadhledu - pokud ho mám, intelektuálně nezvracím neb stačí říci nelíbí...
A dokud mi kdokoli něco nezačne drze vnucovat, tak mi je fuč co se komu páči či nepáči. Konečně nikdo při smyslech mne nemůže nařknout z jakékoliv přítulnosti či fandovství vůči korejskému sortimentu.

Kia akcentem na osobu šéfdesignera vsadila na správnou kartu - o tom jsem přesvědčen. Podvědomí je mocná čarodějka. Ovšem tím také nepopírám, že líbí/nelíbí hraje první housle.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 22:29
Re: Srovnání s i30
Ono to ale není pod diskuzemi o VW nebo nedejbože Renaultu nijak jiné. Jen tady je to pod Hyundaiem trochu okořeněné docela slušnou agresivitou a bezhlavostí některých fanoušků.
Shrnuto, nevidím rozdíly.

Jak u koho, já na pana šéfdesignera zapomněl. A i tak se mi Ceed a hlavně jeho interiér líbí přecejen více než i30. :-)
Avatar - white label
15. 2. 2012 23:32
Re: Srovnání s i30
I u toho "asijského designu" nejde ani tak o to, kdo to je, jako spš o to, co to je (design je přece i jazykově neživotný).
Nebo chceš podobně napsat, že když např. asijský kuchař udělá řízek s bramborovým salátem, jde o asijskou kuchyni (a stejně tak naopak)? Není při posuzování pokrmu podstatnější to jak chutná/vypadá, z čeho se skládá apod., než fakt, jaké národnosti byl jeho kuchař?
Na to, aby na mě design působil evropsky/asijsky/americky nepotřebuji nutně znát národnost šéfdesignéra, který navíc do jisté míry pracuje dle zadání automobilky.
Proto na mě taky může např. působit více "asijsky" design původní 1er, než téhle Kie Ceed, která působí i vedle svého dvojčete (i30) znatelně více evropsky, a to jak exteriérem, tak interiérem. ;-)
16. 2. 2012 00:38
Re: Srovnání s i30
Tak nějak. I evropský architekt zvládne navrhnout dům v asijském stylu. Daný styl něco charakterizuje, musíš chápat prvky a umět s nimi pracovat. Jinak by dnešní architekti těžko mohli zvládnout třeba art deco.
Avatar - Andromeda
16. 2. 2012 10:24
Re: Srovnání s i30
Ale no tak - neškol mne jako idiota, nota bene nějakým splašeným kuchařem. Gro celé věci alias to, na což jsem si dovolil o něco níže s úsměvem poukázat, je určitá forma farizejství a názorový kolotoč mnoha diskutérů, kdy jednou si o korejce kolo neopřeš a jindy čtu Bravooo. Komedie, a o to mi jde o něco níže - nejdříve z nich skoro zvracíme, a poté...
Šmarjá, ještě že jsi jako mariachi nedosadil Veyrona - to je další hitech místní diskuzí narvat ledviny, hvězdu, porsche a nevím co ještě do řádků o vozu o řády levnějšího - alá GTI.
A pokud jde o ten design - jestli je chápání psaného textu v pohodě, uvádím dvě věci: jednak to, že Kia správně marketingově zdůraznila v Evropě roli, historii a "podíl" na produktu prodávaného v Evropě , a učinila to správně proto, že si buduje imáž a hodlá se usadit tam, kde na ni pohlíželi jako na asijskou tržnici. A Hyundai toto dle mne chybně neučinil, ač jeho člověk na identickém postu může nabídnout také dost ( jen tak mimochodem-on i vw se chlubil novým šéfdegnerem a jeho bývalou tvorbou, respektive to bylo okamžitě náležitě použito - myslím, že jde o marketing a budování pověsti, že...).
Za druhé - když už se teda z něčeho zvrací, tak je dobré vědět z čeho, nebo kdo to má na svědomí, neb to může být pro některé vyprazdňující se ( pravda, pouze obsah žaludku, jinak není co nabídnout ) překvapující zjištění - pravda, tady jak kdy, jak o čem a jak k čemu...
Když už mi kolega připomene nadhled chlapci, tak moje verze je, že v případě jeho použití a existence jakého si IQ stačí napsat: nelíbí a proč. Ono čekat od asijců či globálních modelů jiných výrobců něco jako vw, je tak nějak trošku špatně, z mnoha důvodů.
Kapišto??? Je jasné o co jde ????
O tom, že oba vozy používají jiný výrazový jazyk mne nepřesvědčuj - mám oči. Naživo jsem neviděl ani jeden a na rozdíl od velké většiny s kinedrilem v kapse zde, mě design Hyundaie neuráží, nevadí - což se o mnoha opakujících se hysterických výkřicích konstatovat nedá...
Avatar - Snaphands
15. 2. 2012 12:41
Úplna pecka ten interiér!!!
Tak ten sa fakt podaril!!!! Volant je síce trochu moc obsypaný tlačidlami, ale ináč nemám výhrady. Aj tie športové pedále sú super. Myslim že niektoré europske automobilky ako Citroen, Peugeot a Fiat budú musieť čosi poriešiť aby ostali v kurze.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - deliqent4
15. 2. 2012 15:59
Re: Úplna pecka ten interiér!!!
no alespoň u nás to tak platí ze značek které jsi vyjmenoval je na tom nejlíp asi Citroen. Jinak Škodovka sází na ptritismus. Ale já ptriot asi nejsem, protože u škodovky bych si nevybral bohužel z jedinného modelu >:D
Avatar - Perun
15. 2. 2012 21:01
Re: Úplna pecka ten interiér!!!
Zrovna C4 má architekturu přístrojové desky velmi podobnnou, ale na rozdíl od Ceedu střízlivou a umírněnou. Jinak je ale nová KIA Cee´d velmi pěkná.
15. 2. 2012 12:42
CEE´D-ELUXE
Hodně, hodně dobrý. Příď s firemním genem, zbytek v podstatě dokonale přebírá euromistra, tu golfa, tu astru, nebýt toho nijakého zadního okna bylo by to deset lowendových kytiček z deseti. Včetně (konečně) eurokabiny. No, tohle bude v této nejisté době velmi skloňované auto. I když co já vím, kolik bude stát...

Zbývá pohled an face, trochu se ho obávám, nevím co udělají s dojmem světla, každopádně ta vnitřní špice světel seříznutá na svislou osu po vzoru modernizované P308, návaznost na kapotu a předek... no... musím to ocenit, zde padni komu padni.

bravo cee´d.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Starfighter
15. 2. 2012 12:53
Re: CEE´D-ELUXE
Jojo, dneska dobrý.
15. 2. 2012 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2012 17:22
Re: CEE´D-ELUXE
Ve srovnani s i30 je ten interier luxusni
16. 2. 2012 09:30
Re: CEE´D-ELUXE
Ahoj, tady je rekapitulace amatérských fotek z ulice - je na nich dost záběrů přídě z úhlů pohledu, které asi budou běžně obvyklejší, taky pár detailů: [odkaz] . Myslím, že ty přední lampy budou na hraně, ale ještě únosné. Schreyer se konečně zbavil první generace cee'du, ze které ani FL nemohl smazat pojetí jeho předchůdců. V téhle nové generaci je pravda imho dost jasný italský otisk Frascelly, který se asi bude většinou líbit, ale je otázka, jestli se Schreyrovi po čase nebude zdát příliš jižansky vypěkněný a málo seversky kamenosochařský. Každopádně já tenhle nový cee'd vnímám asi jako Schreyerovu generaci jedna, a pokud bude pokračovat podle své VW domovské filozofie, měl by v dalších generacích už jen opatrně špachtličkou ubírat a přidávat, bez revolucí. Interiér asi bude vyvolávat dost rozdílné reakce, stejně jako podobné pojetí v Optimě - pro mě má opar lehké nostalgie po starých časech, takže u mě dobrý. Pokud Kia nastaví a udrží kvalitu materiálů a zpracování...
Avatar - Ronault.
16. 2. 2012 15:00
Re: CEE´D-ELUXE
Na fotkách z provozu vypadá přecejen o něco lépe...
15. 2. 2012 12:45
Pokrok...
...nezastavis.

Design se posunul od ciste uceloveho low-end a low-cost priblizovadla, ktere nesmelo za zadnou cenu vyvolavat emoce jinak nez cenou, smerem k jakesi sportovni elganci, az rozevlatosti.
Ale palec ted dam hlavne za interier. Sedadla, palubni deska, rovrzeni ovladacich prvku - to uz neni ten smrad z kazde koruny jako drive...tedy alspon na fotkach ne.
:yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Carlos Santana
15. 2. 2012 12:54
Re: Pokrok...
:yes:
Interiér vypadá opravdu povedeně :-)
Avatar - salamoon
15. 2. 2012 21:03
Re: Pokrok...
ked som porovnaval tie posledne fotky,tak ten stary ceed posobi dojmom ako z 90 rokov.... :-O
neskutocny vyvoj... :yes:
15. 2. 2012 12:53
O pořádný krok dopředu
Za mě určitě povedené a podstatně lepší, než minulý model. Cením hlavně designovou unifikaci modelů Rio, Ceed a další budou dozajista následovat.

Iteriér je z hlediska designu také povedený. Takže za celkový design nelze než :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:15
Re: O pořádný krok dopředu
pockaj ked pride luxusna kia o par rokov ;-)

bude treba matterhorn rozsirit a rozbagrovat
15. 2. 2012 15:59
Re: O pořádný krok dopředu
To potrvá ještě hodně dlouho. ;-)
15. 2. 2012 17:19
Re: O pořádný krok dopředu
Co se týká designu, souhlasím, na Kiu super. Nemůžu si ale pomoct, když se kouknu na boční profil a v podstatě z jakékoliv strany.. je to nová astra jako vyšitá.
15. 2. 2012 18:42
Re: O pořádný krok dopředu
Nenaděláš nic. ;-)
Avatar - iudex
15. 2. 2012 12:56
Humor
Tak na vete "Až nějaký výrobce vymyslí palubní desku, jejíž tvary budou inspirovány parními lokomotivami a bude natočena ke spolujezdci, nechť nám dá vědět." som sa zasmial, ako už dávno nie. Body redaktorovi! :yes: >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2012 13:43
Re: Humor
A že podobný komentář nenapíšou k jiné značce, která se taky prsí natočením desky na řidiče... Body dolů.
Avatar - iudex
15. 2. 2012 15:17
Re: Humor
Netreba to brať konfrontačne, ako namierené proti Kii. Skrátka to bol podarený vtip, bonmot, zasmial by som sa, aj keby bol adresovaný BMW či Aston Martinu. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 19:50
Re: Humor
Ty zase vše vidíš nějak rozčíleně... :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2012 21:20
Re: Humor
Jen smutně sleduju padající úroveň mého oblíbeného autoserveru...
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:31
Re: Humor
Ale ale, tady tohle bylo naopak dobré... Každá značka se tím honosí až je to... víš jaké... Jsou jiné přešlapy ;-)
Avatar - Carlos Santana
15. 2. 2012 13:17
Nepřekvapivý tah
Už dříve to byl souboj mezi Kiou a Hyundai (i30 a Cee'd). Ovšem zdá se mi, že první bitvu o zákazníky vyhrál Hyundai, nevím proč...oba modely mi přišly zcela identické a to jak ceníkově, tak i kvalitou. Zřejmě za to mohla masivní marketingová kampaň, během které se "hjundé" ozývalo ze všech stran...
Nicméně, máme tu další bitvu v podobě modernizovaných modelů. Pokud Kia bude reagovat stejnou marketingovou akcí, tak můžeme očekávat vyrovnání počtu těchto modelů na našich silnicích a upřímně, byl bych rád aby se tak stalo.
Kio a Hyundaii, nastavte férovou cenu, atraktivní výbavu a dveře se vám netrhnou :yes:. Nabídli jste trhu kvalitní automobily, perfektní evoluční krok ve strategii obou firem :yes:

PS: Pro mě je vítězem Cee'd, protože jeho interiér na mě působí více přitažliveji ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:20
Re: Nepřekvapivý tah
ceed ma krajsi interier aj pre mna ale zase i30tka stavia skor na eleganciu a akusi lahodost a pohodu, kia posobi sportovejsim dojmom, kazdy si vyberie ;-)

co sa tyka vonkajsieho dizajnu aj tu ma daleko viac uputal novy sportovo strihnuty ceed ako lahodno elegantny prezvejkany hyundai ale ako vravim kazdy si vyberie, i30 je pre niekoho zase krajsia, nie kazdy tuzi aby jeho auto vyzeralo ako sportiak.

S tym uspesnejsim hyundaiom mas pravdu bol celkovo uspesnejsi ale akurat na slovensku kraloval ceed kedze sa u nas vyraba, takisto tusim vo finsku bol ceed daleko pred i30 a najdu sa ja ine trhy... obe auta boli uspesne a to je hlavny ciel - spokojny zakaznik.
Avatar - Carlos Santana
15. 2. 2012 14:28
Re: Nepřekvapivý tah
S tim designem...tisic lidi, tisic chuti, souhlas.

Nevím jaká byla prodejní čísla ve světe, řešil sem český trh. Upřímně ani nevím jak to byl s propagací na slovensku ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:23
Re: Nepřekvapivý tah
na slovensku sa asi aj vdaka tomu ze sa unas kie vyrabaju viac presadila kia ako hyundai.

predaj za rok 2011:

kia sportage 1904 kusov celkove tretie miesto za octaviou a fabiou

ceed 1627 kusov
i30 1019kusov

kia jasne u nas dominuje pred hyundaiom , u vas je to presne opacne, hyundai jasne poraza kiu
15. 2. 2012 13:19
KIA > Hyundai
no, když koukám na tohle nebo třeba Sportage, můžu říci jediné, směřování designu KIA je mi bližší než-li hrůzokřivky hjundééé... mnohem bližší

obzvláště za interiér (v porovnání s předchůdcem) palec k nebi :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
15. 2. 2012 13:54
Re: KIA > Hyundai
Hjundéé a Kia si rozdělili design a to je taky dobrý tah. PSA dělá opak a svými modely si konkuruje.
15. 2. 2012 13:37
S odstupem
Sice jen par minutovym, ale prece... Koukam na to s odstupem a je mi jasne, ze autosvet asi budem za par let hodnotit jako "pred Ceedem" a "po Ceedu".
Tohle auto je symbol filosofie, kde se to asiati rozhodli nelepit ze dne na den, ale maji dlouhodoby plan (ktery my, zakaznici, vidime hlavne na designu a jeho vyvoji) a na tom planu tvrde makaj.
Ceed (a jeho dvojce i30) pomalu maze slabe konkurenty a oddeluje zrno od plev.
Schvalne - premyslim, kdy jsem naposled na ceste videl C4. Nemyslim plastickou trhavinu, ale kompakt z Francie. Zato jeden z korejske dvojky je na kazdem kroku. Sem-tam Megane. A samozrejme banda Golfu a Focusu. Zbytek sveta plati za raritu (Astra, 308, Mazda3, Civic, Auris...).
A dalsi generace rika jasne, ze to s tim utokem mysli korejci vazne.
Tady uz Ceed neni chladne spocitany pomer cena/vykon/vybava/prostornost/naklady, ale je pred nami svebytny model, ktery jede na velmi dobre (i kdyz ne az tak dobre sladene) technice - zadni viceprvek, motory GDI, CRDI a pridava vybavu a zaruky, ktere jej jasne smeruji z lowendu do mainstreamu.
Nevim, jak je Kia organizovana, ale pripada mi, ze evropa nemluvi jen do designu, ale i do samotneho vedeni automobilky, takove dlouhodobe cile a plany jsou obvykle pro asijske vedeni neuchopitelne...
Kazdopadne dneska je to jasne BRAVO KIA.
Rozbalit vlákno
14
15. 2. 2012 13:42
Re: S odstupem
akorát přemejšlim, jestli jsem od novýho roku vůbec někde na silnici potkal Auris... teda myslim že jsem jeden míjel...na Černym mostu za plotem autobazaru
15. 2. 2012 13:46
Re: S odstupem
No je fakt, ze potkat od Toyoty neco jineho naz Yaris je vetsi udalost, nez potkat Ferrari.
15. 2. 2012 14:16
Re: S odstupem
Hehe a ja prave chtel rict, ze z tech vyjmenovanych (Astra, 308, Mazda3, Civic, Auris) vidim Aurise kazdou chvili :-) Zvlaste ty pofaceliftove modely jsou aspon tady na Ostravsku docela rozsirene. Mazdy 3 vidim jen velmi zridka, Astry trosku casteji, 308ku jsem videl vcera snad poprve)
15. 2. 2012 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2012 18:27
Re: S odstupem
Take s ni nejsi spokojeny? Co jsem tak cetl forum na konkurencnim serveru primo o nove Astre, tak to vypada na docela problematicke auto.Osobne jsem v tom nikdy nesedel, tak nevim.
Avatar - Emel
18. 2. 2012 18:47
Re: S odstupem
Potkávám docela dost Avensisů, nějaké RAV-4, všímám si Priusů...
15. 2. 2012 17:20
Re: S odstupem
Problem je ze zijes v spatnej krajine, cesy si nekupuju auta ktore chcu ale ktore maju aj ostatny. SUV tu nevidis nic ine nez nejaky hyundai/kia, X5,X6,Touraeg a Q7. Limuziny/Kombiky tu jazdia len Octaviky, Superby, Passaty, obcas nejaky BMW,MB,Audi. Male auta su bud Hyundai/Kia alebo Skoda a Golf.
Chod do rakuska a hned tam mas väcsiu diverzitu aut lebo ludia si kupia to co sa im paci. Chod do svajciarska a tam mas este väcsiu. Ameriky su tam castejsie ako skodovky, peugeotov, citroenov je tam habadej, ako aj stare a nove toyoty.. Su tam alfy, oply..proste vse. Len v CR/SK je proste ta mentalita taka ze kazdy musi mat to iste auto, kazdy musi nosit viac menej to iste, lebo kto je iny je exot...
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 13:50
Re: S odstupem
Ale ale - není to tak dlouho, co se tady nad tabulkami prodejů , spíše celoevropských , jasně vymezil korejcům prostor - dokumentovalo se prodejností na velkých trzích a díky vyšším proc. prodejům možnou zkreslenou optikou středoevropana. Nebyl jsi jeden z nich ??? A teď zase vivat Kia, opětovné konce zbytku světa samozřejmě mimo VW...
Chlapci, to je odezdi ke zdismus jak vyšitý. Nebo onen víceprvek u korejců tady opakovaně dostává od VW fans těžkou čočku a hle - nyní je to progresívní. Na I30 se tady hromadně zvracelo a Ceed je zlomový model v historii ? Kluci, sakra, jakou chameleonní věcičku berete a kde je to k dostání ?
Při všem tom utvrzování nesmí jeden zapomenout na to, že je obvykle rychle dostižen vlastní historií...
15. 2. 2012 14:03
Re: S odstupem
Zkus ti to, ty filosofe, precist tak aspon desetkrat, abys pochopil, jakeho sis dal vlastnaka.

Abych ti to zjednodusil - Ceed (i30) neni jen vykrik do tmy, jako drive hromady jinych pokusu, ale regulerni hrac, na nemz je videt, ze pri jeho projektovani premysleli "jak to vylepsit" misto "jak to udelat jinak".

Nikomu nevymezuju prostor, nad viceprvkem neohrnuju nos (nad jeho naladenim ano, ale to je na jine tema).

Nic vic, nic min.
Avatar - Andromeda
15. 2. 2012 19:51
Re: S odstupem
Člověče, vždyť tady bylo na adresu Korejců poslední dobou naplácáno tolik " zaručených pravd", že tomu začínáš snad i věřit. Prd filozofie, jen pánové praktikujete těžce flexibilní názorovou tvárnost typu jednou hot, podruhé čehý a ještě se divíš, že si toho někdo všimne. Nechce se mi dohledávat diskuze z konce a začátku roku na téma prodejů zde a v EU, kde bylo opět tolik zaručených prognóz a konstatování, které jsou však po čase naprosto samozřejmě "zapomenuty a dochází k obratu o 180 stupňů...Nemluvě o tuně poznámek na adresu Cedníka a I30-tky versus Golf stylu -> reznutí, neschopný servis, otřesné jízdní vlastnosti, otřesný interiér, podlá záruka, etc... - nevzpomínáš si, nebo ti ta sranda nějak vypadla z hlavy ??? Proto jsem v šoku, když dnes tady od těch samých čtu Bravo ... To je teda opravdu humorný.
Obecné řeči o trvalé tvrdé práci jsou místní kolorit a jako argument byl právě v těch diskuzích roztrhán na kusy statistikami prodejů z více let...
Apropo - pohřbívat mimo vw ostatní evropské automobilky tak jak to klasicky suverénně pálíš od pasu ty, je diplomaticky řečeno mimo mísu...
Co se týče toho, jaké vozy či značky potkáváš nebo ne, tak tady na vesnici v Perníkově a HK jsou C4-ky docela vidět -> pravda,Aster, Golfů ( těch zase tolik nelítá, ale díky láci přibývají ), Focusů je více,Megoše tu lítají také, méně již Civicu a Aurisů...Nevím, o jaký region v tvém případě jde, ale o vysněném vwlandu a focuslandu jsem neslyšel ( a to se mi C-Max líbí ).
Mě jsou korejci fuk - mezi jejich fans nepatřím, ale taky si na nich nechladím příležitostně žáhu, nebrousím ostrovtip a pak jedním dechem velebím...I když tady je možné všechno..
Takže žádná filozofie a žádný můj vlastňák - > přesně toto jsem čekal ...
16. 2. 2012 09:51
Re: S odstupem
Ty ses ale rozjel, uz ti splaskla zilka? :-)

No, pokud si to prectes aspon desetkrat, jak jsem ti radil, tak ti mozna dojde, ze jsem psal o designu a vzhledu a o vyvoji.
Nepsal jsem o kvalite, neuvadel zadne prognozy cisel prodeje a ani jsem se nerozkecal o rezavych dverich ci neschopnem servisu. To nebylo predmetem, to jsou jen tvoje prilepene vymysly, ktere nemaji s mym komentem nic spolecneho.
O jizdnich vlastnostech ti muzu barvite povypravet, nicmene zde mi staci uvest, ze zadni viceprvek jeste v koreji moc odladit neumi.

Takze shrnuti pro pomalu chapajici: Auto nahore je ve sve tride designove povedene, je podstatne lepsi, nez predchudce a je jasne videt, ze korejci nespi na vavrinech.
15. 2. 2012 19:08
Re: S odstupem
Na jednu stranu máš pravdu - co se týká Česka, na druhou stranu vyjeď do Německa, Británie nebo Skandinávie (ve Francii jsem zatrceně dlouho nebyl...) a tam zase tyto vozy potkáš daleko míň. Ty Japonce a Frantíky mažou Korejci hlavně u nás, nicméně i přes impozantní rozvoj H/K (jak kvalitativní tak kvantitativní) bych rozhodně Francouze a hlavně Japonce rozhodně ještě neodepisoval. V USA je vztah k autům daleko "spotřebnější" než v Evropě, ale že by tam Japonci mizeli z trhu se říct nedá. Pokud jim něco "nepomohlo", tak to byla tsunami a související problémy.

Jinak kromě Picanta se mi KII od Schreyera moc líbí a souhlasím s tebou, že tyhle auta jsou evropská - jsou právě evropštější než třeba Japonci (Toyota). Nakonec pro Evropu jsou v Evropě vyvinutá. Hyundai je víc globální a je to na něm vidět. Tuhle jsem si naživo prohlédl i40 a vypadá podstatně líp než na fotkách a v reklamě. Pouze ta nová Elantra mi moc nesedí a nic moc je to, co dělají v Indii, i když taková tragédie jako fordí modifikace to taky není.

Kdybych hodnotil čistě podle vzhledu a podle fotek, řeknu, že se mi KIA líbí víc než Focus (o 308ce ani nemluvě) a míň než astra.....

No a nakonce, myslím že globalizace (jejíž obětí je zrovna nový Focus) má své hranice a H/K především KIÍ pochopil, že nároky na auto jsou podle regiónů poněkud odlišné a jeden globální model se nemusí líbit všude a vyhovovat všem. To pochopil VW, a zdá se, že na rozdíl od poněkud umanutých Japonců i Korejci. Rozdílné chápání auta v USA znemožňuje dneska masové vývozy do Evropy (byť zde jisté zblížení začíná být patrné), o dalších velkých trzích (Čína, Indie, Rusko, Latinská Amerika) ani nemluvě.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 19:56
Re: S odstupem
Platí stále jedno, mariachi, vidíme to, co chceme vidět, čili, to, co vidíš je naprosto nesměrodatné, směrodatná jsou čísla.
Já třeba v pondělí viděl krásnou bílou DS4 a vůbec jsem si nevšiml jediného korejského auta.
16. 2. 2012 09:54
Re: S odstupem
NO dobre, je fakt, ze cestou do prace mijim autosalon Kia... >:D
15. 2. 2012 14:04
Proc tolik displeju?
Proc tam sakra cpou tolik ruznych displeju. Krome pristrojovky ridice, je tam jeste jeden na klimacku, LCD radia a dalsi pod sklem v male kaplicce. Navic spolecne s klimackou oranzove podsviceni ;-\ Alespon ze ridic to ma ok. Vsechno ostatni by mohlo byt v tom centralnim LCD a pokud na nej clovek nema, tak v nejakem jednoduchem LCD, ktere tam stejne na radio bude. V Golfu to takhle udelat jde, tak proc ne jinde.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2012 21:27
Re: Proc tolik displeju?
Z hlediska ovládání je vhodnější mít více samostatných zobrazovacích jednotek (ať už digitálních nebo analogových), než jednu multifunkční, na které se řidič musí proklikávat nabídkou. Projíždění nabídek více odvádí pozornost.
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:04
pekne auto, vydarene
Nadhera, to auto nema chybu az na ten navigacny system ktory mal byt umiestneny vyssie co narobimeeee ;-) nemoze byt kazdy hned dokonaly, kadopadne bude tu stuka vo vodach nizsej strednej triedy, atmosfera salajuca z interieru je brutalna :yes:

uz sa tesim na koncorocne tabulky predajnosti aut v eu a na predane pocty hyundaia a kii v eu v porovnani s konkurenciou

novy ceed bude u nas bestseller rovnako ako predosly ceed a terajsi sportage, momentalne sa uz slusne rozbieha rio a 100 kuskov v cechach za januar a 73 kuskov na slovensku je dokaz ze rio bude uspesne aj u nas.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:12
hyundai i30 vyzera elegantne a ceed sportovejsie
pekne sa nam to rozdelilo, hyundai i30 posobi elegantnym a velmi podarenym ladnym dojmom ale kto chce sportovy styl kia ceed mu ponukne dokonale jasne klinove tvary sportovca.

Interier ma novy ceed paradny, uz samotny volant a pedale kricia nastartuj ma a sliapni na to :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 19:57
Re: hyundai i30 vyzera elegantne a ceed sportovejsie
Nemůžeš prostě napsat jeden příspěvek a ne dva? Když tě ještě něco napadne, co chceš dodat, tak můžeš editovat...
16. 2. 2012 09:56
Re: hyundai i30 vyzera elegantne a ceed sportovejsie
Cim vic prispevku, tim vic topper...
Avatar - GeorgeWWW
15. 2. 2012 14:21
Ceed na první pohled
Vážím si toho, že Kia si zachovává řekněme přeci jen větší identitu jednotlivých modelů: Ceed x Rio x Picanto x Venga nebo Sportage každý pozná hned...kdežto u Hyundaie je to naopak, vše tak nějak splývá - i10, ix20, i30, ix35, i40 a určitě to tak bude i u i20 po FL...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:04
Re: Ceed na první pohled
spravny postreh, kazdy model kie ma vlastnu a pritom lahkoidentifikovatelnu tvar :yes:

kdezto i30 vyzera spredu na nerozoznanie od elantry aj i40tky, skus si pomylit optimu so ceedom alebo riom - to je nemozne

kia je v tomto originalnejsia ako hyundai,

takze suhlas, mas pravdu
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 14:25
cisla chybaju ale podla toho co viem
by mal byt novy ceed nizsi ako predchodca a kufor by mal mat viac ako 350litrov, v luxusnejsich veriziach bude cuvacia kamera a dalsie somarinky

uvidime ;-)
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2012 15:03
Design
Jako fanda sportovně laděných hatchbacků a zejména italských (mnozí musí prominout) pár slov k designu, neboť to je stále víceméně jediné, o čem můžeme s jistotou diskutovat: Podle mne s Optimou zatím nejlepší, co z Korey vzešlo. Příď je dynamická a přitom působí vyváženě. I 30 se svými rozteklými a žábrovitými tvary (nesmyslné a dle mého názoru neestetické oblouky v masce) nemá šanci. Tady se mi líbí světla a nevadí mi ani mnohými kritizovaná maska. Pěkně tvarovaná zrcátka! (posuzuji jen design, ne funkčnost) A pak jedna, ale o to závažnější výtka - zdaní partie. Už z bočního pohledu je patrné, že dynamicky zamýšlené pozvolné zvedání spodní hrany oken jinak dynamické tvary otupuje. Zboku to prostě vypadá jako ještě obtloustlejší Astra. Samotná záď je tedy poněkud nafouklá. Zezadu na mne působí jako tuctová krabice, odhaduji jako oběť vnitřnímu prostoru. Zadní tvář (zejména pak světla) nemastné neslané.
Ale dostáváme se k tomu hlavnímu, co tento příspěvek přinesl a to je interiér. Foto asi nejvyšší výbavy, že? Každopádně první korejský interiér, ve kterém by se mi docela líbilo. Je fajn, že Kia zcela opustila svislé výdechy ventilace (nelíbí se mi a o to více mi vadí, jak to třeba Focus nebo Astra "napodobovali") Dobře vypadají prošívané sedačky. Celkové tvarové ladění mi osobně připomíná interiér C4, takže působí pozitivně.
Takže sečteno podtrženo interiér příjemné překvapení, zevnějšek vpředu fajn, vzadu konvenční průměr. Ale nic co by mne vyloženě odrazovalo, jako rozteklé tvary i30 nebo žábry.
Nekoupil bych si to, ale budu mnohem raději vídat na silnicích toto, než i30 nebo Focuse, což jsou podle mne designově nejslabší současná auta. Samozřejmě nezapomeňte, že design je subjektivní a s tímto vědomím jsme tento příspěvek sesmolil.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:09
Re: Design
presne tak, optima s novym ceedom su dve zatial najlepsie korejske auta ;-) vidim to rovnako bez debaty :yes:

hyundai je bohuzial na vlne akou sa nesie audi - to znamena kazdy model vyzera rovnako len sa lisia v dlzke a sirke, skoda co uz, i30 je aj napriek tomu super auto podobne aj elantra len skoda tej podobnosti a takisto i40 - vyzera ako nafuknuta i30tka. Kia to ma krasne riesene: picanto rio ceed aj optima su daleko originalnejsie a navzajom si ich modely nepomylis a interiery maju tiez daleko pre mna krajsie ako hyundai

;-)
15. 2. 2012 18:42
Re: Design
Na design bych mohl reagovat z částečně jiného pohledu. Nový Ceed mě zaujal ale v negativním světle. Dnes už asi není možné, aby se auta sobě navzájem nepodobala. Ceed ale dotáhl podobnost na kompilaci tvarů různých vozů - okatou kompilaci. Nelze přehlédnout Astra, Aston, Golf, 208 a především Focus (který se mě osobně vůbec nelíbí).
Interiér je nepochybně posun vpřed. Konečně Korea objevuje čalounění dveří atd. Nelze si však nevšimnout, že interiér je spíše zdařilou evolucí interiéru Golfu 3.
Jak jsem napsal, působí na mě Ceed rozpačitě a vzhledem k rostoucímu cenovému sebevědomí Kii a Hyundaie musím konstatovat, nekoupil bych.
15. 2. 2012 15:09
INTERIER CEED
Tak čo páni ? ako sa Vám páči interier ? podla mna sa podaril pekne, uvidime ake to bude na živo, auto je tiež krásne nech si vraví kto chce čo chce mne sa páči a top ostatne to je len závisť že VW Golf je presne taky isty ako pred 10 rokmi :-) (okrem svetiel a trosicka zmeneneho interieru ) ... Tešim sa na testovaciu jazdu a možno že aj kúpu :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:14
Re: INTERIER CEED
mne sa paci, za seba mozem povedat ze som milo prekvapeny tou kvalitou vyzarujucim interierom aj ked je jasne ze na fotkach je ta najluxusnejsia vybava, tak ci onak bude do spica :yes:

cele auto posobi velmi vyvazene proste dizajn interieru pekne ladi so sportovym vonkajsim vzhladom, je to cele take akesi vyvazene a posobi to hodnotne

:yes:
15. 2. 2012 15:36
Re: INTERIER CEED
presne, tak nejako ovela luxusnejsie ako napr. i 30 , neviem mam taky pocit a dojem s toho ze je az nejaka preluxusovana ako keby patrila o triedu vyššie. Mozno keby len trošičku z tej "luxoty" ubrali tak by to bolo lepšie, neviem teraz mam taky dojem : ze ak si ju kupim tak sa budem bat aj dotknut tlačidiel a interieru, no neviem fotky su fotky uvidime na realitu, ale prvy dojem je u mna taky ... ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 16:01
Re: INTERIER CEED
:-) poznam presne ten pocit viem na co narazas, clovek sa az boji toho pekneho dotknut ;-) aby to neumazal, v pohode, kto si vazi veci vnima to podobne, poznam to.

mne sa paci ta originalita ceedu , i30 je skutocne na nerozoznanie spredu od i40 alebo elantry ale ceeda si nepomylis, jeho crty su jasne krasne a vyzera dravo :yes:
Avatar - 4hill
15. 2. 2012 15:47
Re: INTERIER CEED
Tobě ten golf nějak nedá spát..kdepak byl Ceed před deseti roky,víš?Mě ten interier přijde kýčovitý ..jak z Kinder vajíčka.Auto je z venku pěkný..
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:50
Re: INTERIER CEED
a co je na interieri noveho ceedu gycove? radi by sme viaceri vedeli ;-)
15. 2. 2012 15:53
Re: INTERIER CEED
kedy mi golf nedal spať ? >:D ja som len konštatoval že práve VW neprišiel z nijakou zmenou Golfu a zas je to len o tých svetlách a hranatejších tvaroch. Konečne som sa tešil na nový golf akýže to bude a ako som ho pred včerom videl na fotkach tak ma to sklamalo. Všetlko to iste ako šestkový len v prednych svetlach budu LED a vzadu dva výfuky, nič iné. A ako hovorim tešil som sa že konečne niečo zmenia, niečo viac , oveľa viac , preto som uviedol ako priklad golf pretože nepoznam inu automobilku ktora by mala uz takyto 3 "facelift". Samozrejme bez urážky nejdem teraz na nikoho kydať ani osočovať iné značky a auta, len hoivorim že ma trošku sklamali ... :-(
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 16:05
Re: INTERIER CEED
to mas tak, napises nieco na vw co sa niekomu nepaci a uz pisu : ze ti neda spat, si divny, si prostacek a podobne zvasty, to si nevsimaj, vwanatici su frustrovani z uspechu konkurencie a vlastnej neschopnosti

pekne si mu to vysvetlil ale od takych to typov ludi sa argumentov a rozumnej odpovede nedockas, proste vwanatic fans diagnoza
15. 2. 2012 17:10
Re: INTERIER CEED
aaa, v pohodke trh sa meni a neviem prečo každy nadava na Korejcov keď v južnej korei ešte nikto s nadavajúcich nebol. Keby si aspon dali do Googlu ako si tam ludia žijú tak by zbledli závisťou ale nechajme tak. šak vieme že kórejské autá KIA/HYUNDAI majú už nejaké meno vo svete a budujú ho aj naďalej v tom najlepšom a darí sa im a ja im držím palce, skončila éra nemcov/čechov s ich povestnou škodou (aj tu bez urážky su to krásne a moderné autá sam som mal feliciu a dodnes nedam na nu dopustiť ) ... takže tak nejako :-)
15. 2. 2012 15:20
Design i30 vs. Ceed
Tvarově se mi moc nelíbí ani jedno, když už bych musel, tak bych se tedy spíše přiklonil k I30, ale ta se mě libí více na fotkách než v reálu. Přesně opačně to mám u nového focusu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 15:32
trosku nerozumiem tejto narazke v texte:
Kokpit byl prý inspirován letadly a přístrojová deska je orientována na řidiče. Až nějaký výrobce vymyslí palubní desku, jejíž tvary budou inspirovány parními lokomotivami a bude natočena ke spolujezdci, nechť nám dá vědět.

co tym autor clanku sleduje? keby slo o bmw alebo ine auto kde by sa pisalo ze ma pristrojovu dosku orientovanu na vodica zrejme by si taketo divne vtipy a posmesky autor clanku odpustil,

komplexy? frustracia? neviem, mna osobne to sklamalo :-( nevadi, kazdy ma iny pristup

inak ani vtipne to nie je ked sme uz pritom - to nepisem teraz ako fanda korejskych aut, napisal by som to aj keby slo o nove clio alebo audi A3 alebo volvo S60....alebo hocijake ine auto, trosku nemiestny a lacny pokus o vtip
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2012 16:10
Re: trosku nerozumiem tejto narazke v texte:
Ale prd, nesmíš bejt tak vztahovačnej. jde o to, že snad každý výrobce za 120 let říkal při uvedení nějakého modelu, že interiér byl inspirován letadly. Proto toto klišé marketingových oddělení redaktoři shazují lehkým vtipem. Redaktoři narozdíl od tebe mají přehled v PR kecech automobilek, a můžou si z nich dělat srandu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 2. 2012 16:12
kopírky
Nepřehání to ti kucí šikmoocí trošku? i20 je okopčená Corsa, ceed je Astra... A pak že kopírují jen Číňané.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 20:43
Re: kopírky
To tu neříkej, dostaneš po čuni ;-) Ale ta i20 je velice snadno zaměnitelná s Astrou, hlavně zezadu.
15. 2. 2012 21:26
Re: kopírky
"ta i20 je velice snadno zaměnitelná s Astrou"
[odkaz]
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:30
Re: kopírky
Sorry, jsem se spletl, samozřejmě jsem stejně jako Parda měl na mysli Corsu, to snad šlo pochopit
Avatar - Blue Sun
15. 2. 2012 21:30
Re: kopírky
Spíš s Corsou, ne? To jsou téměř dvojčata.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:32
Re: kopírky
Myslel jsem samozřejmě Corsu, ale napsal Astru... asi na ní moc myslím >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 2. 2012 22:26
Re: kopírky
Asi se mě všichni bojí nebo že bych měl v rukou tak neochvějné argumenty, že raději nikdo nereaguje? >:D Tak či tak je to pro mě zklamání, protože kopírky nesnáším.
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2012 17:22
ANO NE
Proč ano? ---- nebude se to krást
Proč ne? ----- je tu golf, astra, foky, 308....a je to hrnec na rýži....
Vypadá moc dobře, interier je fotogenický - uvidíme v reálu..., motory ok, spolehlivost ok. Cena se bude muset držet v hladině snesitelnosti....
...v tomhle případě ale musí vyhrát pocit: sednu a .... ostatní je jedno a v tomto případě Golf kraluje pevnou rukou. No uvidíme, co nám basmatikucí nakuchtili ;-)
Rozbalit vlákno
4
15. 2. 2012 18:25
Re: Golf je auto ako každé iné ....
Určite nie je zlé, ale zas ani žiadny zázrak ...

V Auto, moto a športe ho testovali - 100 tis. km ..."nadupanú" verziu s príplatkami 35 625 € (1,4 TSI) a výsledok zas nebol až taký svetový .... celkove tri neplánované návštevy servisu ... raz žiarovky - čo je v pohode, raz aktualizácia riadiaceho softvéru prevodovky - keďže to bolo po 53 762 km a stálo to 47,36 € - dajme tomu, ale po 71 900 km bolo nutné meniť celé turbo - 1 408 € čo je pre väčšinu motoristov dávno po záruke ...

Myslím,že Golf je ideálne vozidlo pre Nemcov .... kúpi, dva roky sa povozí a potom ho dobre predá niekam na východ. Pre "štandartného" našinca je však cyklus výmeny vozidla podstatne vyšší a ten nad takými položkami ako riadiaca jednotka motora, turbo, či "odídená" DSG dosť hlasno zaplače ...
Avatar - miromen
15. 2. 2012 18:30
Re: Golf je auto ako každé iné ....
Golf opravdu zazrak neni je to normalni auto ktere je však špičkou třidy.
15. 2. 2012 18:41
Re: Golf je auto ako každé iné ....
Súhlas, po technickej stránke určite patrí Golf k tomu najlepšiemu, ale sú i iné veci, ktoré rozhodujú, napr. popredajné služby, záruky, cena, obľúbenosť u zlodejov (parkujem vonku) atď. ...

Už pomaly hľadám nové auto, ale jednou s podmienok bude určite bude záruka na minimálne 5 rokov aspoň do 150 tis. km (stačí i dokúpená) a pokým to nebude Golf spĺňať, tak ma nezaujíma ....

Aj keď väčšina majiteľov Golfov čo poznám je s ním spokojná, poznám i pár "prúserov" - napr. odídená riadiaca jednotka motora + nejaké čidlá na trojročnom Gofle 1,9 TDI .... a majiteľka dosť zaplakala ...
Avatar - miromen
15. 2. 2012 19:03
Re: Golf je auto ako každé iné ....
Samozřejmě zaruku lze dokoupit takže maš na vyběr. Servis,služby,ceny apod. jsou na velmi dobr urovni. Jinak problemy jsou u všech značek. Holt auta jsou stroje kterym se dřiv nebo později nějake poruchy nevyhnou. Dalši věc je že mužeš bohužel narazit na "patečni" kus. Ja jsem např. při vyběru uvažoval i o Toyotě a když jsem na netě hledal info tak jsem zjistil že to je značka ktera ma take sve problemy.
Avatar - strýček BOB
15. 2. 2012 17:29
Rejže klub slaví...
První interiér kia u kterého se člověk ihned po otevření dveří nepozvrací.. Jenom bych podotkl, že vyrábět kvalitní interiér z kvalitních materiálů a potom to prodávat za řevu "sedum" za 250 tisíc nelze. Lze tedy očekávat klasický korejský bakelitový humus, kde ta snaha o šetření bude doslova třískat do očí. Hlavně jsem zvědav na části bez navigace, ale s obyčejným tamagoči rádiem...
Rozbalit vlákno
22
15. 2. 2012 17:50
Re: Rejže klub slaví...
a stýček BOB ticho závidí :D:D
Avatar - matii
15. 2. 2012 18:54
Re: Rejže klub slaví...
Interiér mi evokuje novou C4
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 19:43
Re: Rejže klub slaví...
cim vacsie posmesky a rypanie tym vacsia zavist a frustracia, je to umerne :yes: priama umera

ved mnohych uz smiech presiel a este len prejde ;-)

kia ceed je paradna :yes: kandidat na moje buduce auto za nejake dva tri roky :yes:
16. 2. 2012 09:58
Re: Rejže klub slaví...
Ty uz za dva tri roky dostanes ridicak?

Takze je ti vazne patnact!

No, zavidim, ja byl taky mladej, ale to uz je davno >:D
15. 2. 2012 19:47
Re: Rejže klub slaví...
Bobek,pozor na ten tvoj tunigovany favorit GLX!!
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 19:56
Re: Rejže klub slaví...
este si zabudol dodat ze on ho ma prerobeny na plyn >:D a tak vzdy jazdi na plny plyn muheheeeeeeee >:D

kua drat sranda :yes:
15. 2. 2012 20:00
Re: Rejže klub slaví...
chlapci vy ste mu naložili, pozor na vytuningovany favorit GLX na plyn >:D >:D >:D >:D no ja šikááám >:D
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 20:00
Re: Rejže klub slaví...
Ať má Bob nevo nemá Favorita, tak nechápu, co ty vyskakuješ s Felícii, což není nic jiného než Favorit vzatý pilníkem přes hrany.
Avatar - jazva
15. 2. 2012 22:29
Re: Rejže klub slaví...
On predsa nemá Feldu, Feldu kúpili rodičia. On sa vozí buď vzadu, alebo ho vezie kamarát v Lanceri... >:D
16. 2. 2012 11:07
Re: Rejže klub slaví...
Ale houby, naposledy tu tvrdil, že vždy zásadně kupuje nové vozy. >:D
Avatar - jazva
16. 2. 2012 12:47
Re: Rejže klub slaví...
nové vozy, jedine tak [odkaz] >:D
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 19:59
Re: Rejže klub slaví...
Co je špatného na Favoritu GLX, povídej.
15. 2. 2012 20:01
Re: Rejže klub slaví...
furt sa kradne! neboj,neni to nejaka francúzska chrápa :-)
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 20:03
Re: Rejže klub slaví...
Co to meleš? Co se krade?

Piš prosím k věci a ne hovadiny.
15. 2. 2012 20:10
Re: Rejže klub slaví...
uplne vazne :-!
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 20:24
Re: Rejže klub slaví...
Co vážně?

Ptám se, co je špatného na Favoritu GLX? Zkus něco rozumného napsat a neztrapňuj se tu.
15. 2. 2012 20:46
Re: Rejže klub slaví...
aj tak je to jedno,ty si to vzdy vysvetlis tak,ako sa ti to hodí...a potom pises prispevky v emocionalnych vykyvoch jak zenska s menzesom... :*)
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:03
Re: Rejže klub slaví...
Já emocionální výkyvy?
Podívejte se na ten váš výplod, kterému se tak smějete, že Bob třeba jezdí Favoritem, přitom autor toho nesmyslu jezdí Felicií. Trapné. :no:

A ještě si to ani neumíte obhájit čemu se smějete. :no:
15. 2. 2012 21:20
Re: Rejže klub slaví...
Snad sa ta to nedotklo :-!
16. 2. 2012 11:10
Re: Rejže klub slaví...
Prostě takové vtipu se může zasmát jen ten, co má problém s vlastním sebevědomím. To je celé.

Sám Ronault se za Fafena nikdy nestyděl, proč taky.
Avatar - Ronault.
16. 2. 2012 15:03
Re: Rejže klub slaví...
A už ani Faťana bohužel nemám...
Avatar - Guttalax
15. 2. 2012 17:57
osůůůůůůůůůůůům
;-) Tak na tady to by mohli klído dávat 8 let záruku. >:D Šedivec vyplivne na fyží osmičku a je po srandě. Mohli by taky základní verzi Ceed. Kim Čong -Um prodávat za 199 980,- >:D Na týdenní nákupy je to už luxusní verze. :yes:Pokud by nevrzala,neklepala,a podobné fígle ,kterých se lze dočíst na webech -tož korci fajnú plečku jste vytvořili. :yes:Na to ,že v roce 1952 vyrobili jízdní kolo,toto beru jako velký skok pro tuto automobilku.K tomu jim dopomáhej šestiset euroví zaměstnanci. >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
15. 2. 2012 19:52
Re: osůůůůůůůůůůůům
novy ceed je uz ina liga ako predchadzajuci ceed, ktory bol stejne oproti mnohym konkurentom generacne pozadu, takze zbytocne sa vytesujes, co bolo bolo, prichadza novy ceed a ten ti sposobi viac vrasok ako radosti ako vidim ;-)

kia sa uz dotiahla a mnohych aj predbehla, robit si posmesky z modelov ktore sa vyrabail pred par rokmi je trapne, takisto ako bolo trapne si robit posmesky z felicii a skodoviek ked uz prisla kvalitnejsia fabia, kazdemu uz bolo jasne ze nastal zlom a kvalita a konkurencieschopnost sla hore. Stale sa vsak najde dost expertov ktori si myslia ze skodovka je tam kde bola za cias felicii takze sa nedivim ze sa najdu aj taki ktori si myslia ze kia je tam kde bola pred desiatimi rokmi.

Kto ale ma oci otvorene a staci mu len vidiet ani jazdit v tom nemusi a vie ze kia a hyundai su dnes uz inde, ako pokus o vtip to bolo slabe alebo lepsie povedane mizerne.

daj este nieco nech sa zasmejeme :yes:
Avatar - Guttalax
15. 2. 2012 19:58
Re: osůůůůůůůůůůůům
;-) A co třeba toto![odkaz]
16. 4. 2012 18:58
Re: osůůůůůůůůůůůům
Toppor, konkretizuj:
" kia sa uz dotiahla a mnohych aj predbehla...." -koho a v com?
"Kto ale ma oci otvorene a staci mu len vidiet ani jazdit v tom nemusi a vie ze kia a hyundai su dnes uz inde..." -taky to blabol moze napisat bud predajca aut alebo len totalny automobilovy analfabet.
16. 2. 2012 20:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - avatas
15. 2. 2012 20:00
Seat?
Zdá se mi to,nebo je to podobné Seatu? Ale musím uznat,že má šmrnc i glanz....za ty peníze,že?! :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2012 20:47
Čekání na Patrika
Včera jsme si četli o očekávané K9, dnes o reálném Cee´du... Tohle přece není vše - něco nám tu (v diskuzi) schází. Schází nám tu dva dobře informovaní a jejich komentáře. Kde jsi _patriku a ty nejkrásnější?
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2012 20:53
Pekné!
Tentokrát vôbec nečítam diskusiu. Viem si predstaviť o čom to zasa bude a vôbec nemám náladu čítať nejaké zvratky a nezmyselné príspevky podaktorých exotov, ktorí denne dajú pol milióna príspevkov o ... o ničom.

Takže ja len za seba! KIA má za toto u mňa veľký palec hore! [odkaz] V nižšej strednej sa všeobecne už dlhšie blýska na krajšie časy! Buďme radi... Veď my to nakoniec stretávame každý deň na cestách, tak nech sa je aspoň na čo pozerať. ;-)
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2012 21:02
Re: Pekné!
A já ji přečetl (diskuzi) celou - a máš pravdu, dalo by se odfiltrovat desítky zbytečných příspěvků (některé nicky už rovnou přeskakuji).
Osobně dám :yes: až po setkání naživo.
15. 2. 2012 20:59
Cee´d Pro 1,6 T-GDI
Tak to bude zaujimava hracka s tym turbom,uz teraz vyzera skvele :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
15. 2. 2012 21:09
Pochvala
Tak pánové z Kia, podařilo se. Ta přední maska by sice nemusela být až tak agresivní, ale jako celek auto vypadá moc podařeně a to včetně interiéru. Pokud se bude vyrovávat jízdou i30, tak je to velká štika v rybníce, hlavně v kombinaci s 1,6 CRDi a tou přeplňovou 1,6 T-GDI. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tomas_2002
15. 2. 2012 22:50
Interier
Sedačky na jedničku, panel klimy je děsivej ( doufal jsem, že tohle oranžové podsvícení s 1. generací skončí ) štelování zrcátek snad změní své místo. Celkově to uvnitř vypadá slušně. Ten design zvenčí se dal předpokládat. Jen působí úsměvně ta odkládací přihrádka krytá roletkou za řadící pákou - to vůbec není vykrádačka VW >:D Ale tak zas....aspoň ví, kde se mají učit :-)
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2012 23:08
Re: Interier
A zrovna ta roletka mi přijde nesmyslná - kam zmizela loketní opěrka? Ta je žádoucí a na místě. VW bych do toho netahal.
16. 2. 2012 08:14
kia x i30
Mě se teda Kia vůbec nelípi zadek mi připomíná golf a to je po dizajnově stránce otřesné auto. Kdybych to měl srovnat tak si 1000x radši vyberu 30, kerá má interiér luxusní, neotřelý... "není to žádná evropská klasika" totéž platí pro exteriér, který působí hezky dynamicky.
Rozbalit vlákno
1
18. 2. 2012 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 2. 2012 09:39
První info o cenách
Dle mých informací jsou ceny velmi podobné jako u i30, tzn. základní motor s první výbavou - lehce pod 300/duben 2012. Naopak nejdražší bude kombík 1,6 diesel v plné náloži - cca 600/podzim 2012. To nejzajímavější, na jaře 2013 třídvířko s oturbenou 1,6kou/cca 200HP v max vývavě bude za lehce nad 500 - první pokus o Kia HH.
Pro tento rok, vzhledem k postupnému náběhu výroby a tedy počátečnímu nedostatku vozů, se se slevami prakticky nepočítá.
Rozbalit vlákno
5
16. 2. 2012 11:19
Re: První info o cenách
Díky :-) Hyundai bude samozřejmě taky chystat svoje 3D od i30, aby řekl svoje na téma HH. Rusfhorth se nechal tuhle hodně jasně slyšet pro Autocar - "Je nám, kluci, stejně tak jasný jako vám, že do našich auťáků potřebujeme napumpovat trochu víc života... takže se už nějakou dobu zabýváme zavedením sportovnějších modelů s tužším zavěšením do řady i30 a i40.." ( [odkaz] ) . (Lehce OT: V tom článku je jakoby cítit pnutí mezi evropským šéfem Rushforthem a americkým Krafcikem, nebo se mi to jen zdá...?). Muselo to zákonitě přijít, pro Hyundai a Kiu je to další maturita, bez které nemůžou dál. A snad se při tom podaří i spláchnout euroblamáž s Velosterem. A Schreyer si konečně splní sen a zase si lehce kopne do Audi. -- Zdá se, že Kia uspíšila spuštění cee'du, že? Původně myslím hlásili prodej od léta. No, správný účetní letos nebude kupovat ani i30, ani cee'd a počká si na příští rok, až si ceny sednou. A já si počkám na ty kombíky, které by mohly být i zajímavější než hatch verze. - Měj se, zas někdy :yes:
16. 2. 2012 12:31
Re: První info o cenách
Ta turbo1,6ka je plánována i do i30, i40 - lze prý lehce "ladit" až na 230HP. Na rozdíl od Kia se má objevit i v pětidvéřové verzi i30ky.
Zkrátka je znát, že syn Čong se přesunul z Kia do Hyundaie. Smůla pro Kia, už je zpět na druhém místě. Nadále však platí filozofie, že Kia je ta mladší, sportovnější, odvážnější sestra.
S tvým hodnocením Schreyerovy zodpovědnosti za "nižší střední" nelze než souhlasit - je tam na 100%. První ceed jen "polechtal" a to samé se dá říci i o Forte. Sportage, soul, venga, optima, picanto, rio, teď ceed - pěkně se mu to plní. Teď ještě to očekvané nové MPV a už si určitě bude moci dát to TT KIA :-) .

Na začátek dubna je plánován rozjezd linky, tedy první prodeje ze skladu opravdu až tak za měsíc na to. Budeme li předpokládat, že tak 2-3 měsíce bude trvat výroba vozů na zavezení evropských dealerů(6-8 tis ks), je první zákaznická objednávka "dodatelná" tak těsně před prázdninami.
taky zdravím
16. 2. 2012 21:29
Re: První info o cenách
Seš si tím Schreyerem jistej? Někde jsem četl, že za design nového Cee´du Schreyer odpovědný není. Když to srovnáš s Riem nebo Sportage, tak to jeho rukopis není. Ale jinak dobrý, lepší než i30. Ale chce to vidět naživo.
17. 2. 2012 10:49
Re: První info o cenách
Zatím podrobnosti o designu nejsou, ale určitě se časem objeví. V každém případě - Schreyer je ředitel designu pro celou Kiu, která má několik vývojářských středisek po světě. To znamená, že on udá základní směr, určuje, kdo z designérů bude šéfem pro příslušný model, a pak během práce říká ano/ne, případně tam vloží nějaký svůj prvek. Šéfem designu Sportage i Ria byl italský designér Massimo Frascella, do konce loňského roku zaměstnaný v US design centru Kie, se Schreyerem jim vycházely designy velice dobře. Design exteriéru Picanta zase dělal korejský mladík Kee Hong Park. Design cee'du podle všeho je poslední práce Frascelly pro Kiu, je to imho patrné také z té "Bravo" stylizace boční siluety a některých dalších italsky zabarvených prvků. Ale zkrátka - ve finále je na tom Schreyerova pečeť a odpovědnost nese on.
Pokud jde o první generaci cee'du, ta vznikla před Schreyerovým příchodem pod vedením Miklóse Kovácse, potom se vlastně už jen upravovala. Nelze totálně přebourat už hotové auto, to by se musel celý vývoj zaplatit znovu. (viz podobný příběh s Ingenlathovým Roomsterem a novou Fabií pro příchodu Jense Manskeho do Škody).
17. 2. 2012 10:54
Re: První info o cenách
Díky - i za to připomenutí Čonga, některé věci jsou hned jasnější. A za vysvětlení náběhu výroby a prodeje - tedy nanejvýš se asi může stát, že SR a případně ČR dostanou cee'da třeba o měsíc dřív jako "most favoured" teritoria, jako to teď udělal Hyundai s i30. Zdravím tě
16. 2. 2012 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0