Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Cee´d 1.4 CVVT vs. Nissan Pulsar 1.2 DIG-T

Nissan Pulsar se prodává jenom se dvěma motory. Benzinový jsme postavili proti stálici kompaktních hatchbacků: Kie Cee´d.
Zpět na článek
1. 11. 2014 09:21
1. 11. 2014 12:41
1. 11. 2014 12:52
1. 11. 2014 13:10
1. 11. 2014 13:52
1. 11. 2014 14:50
1. 11. 2014 21:10
1. 11. 2014 19:40
1. 11. 2014 14:55
1. 11. 2014 15:18
1. 11. 2014 10:19
2. 11. 2014 21:49
2. 11. 2014 22:21
2. 11. 2014 23:38
3. 11. 2014 08:18
3. 11. 2014 10:48
3. 11. 2014 11:02
3. 11. 2014 11:49
1. 11. 2014 10:37
2. 11. 2014 18:40
1. 11. 2014 10:39
1. 11. 2014 12:08
1. 11. 2014 16:46
1. 11. 2014 18:07
1. 11. 2014 20:47
2. 11. 2014 13:53
1. 11. 2014 18:04
1. 11. 2014 19:11
1. 11. 2014 20:52
1. 11. 2014 21:39
1. 11. 2014 20:53
1. 11. 2014 13:21
1. 11. 2014 13:23
1. 11. 2014 15:38
1. 11. 2014 20:05
1. 11. 2014 15:15
1. 11. 2014 15:27
1. 11. 2014 15:42
1. 11. 2014 16:09
1. 11. 2014 16:14
1. 11. 2014 16:16
1. 11. 2014 16:20
1. 11. 2014 18:17
1. 11. 2014 18:48
1. 11. 2014 19:18
1. 11. 2014 19:47
2. 11. 2014 21:56
2. 11. 2014 22:15
2. 11. 2014 23:40
1. 11. 2014 20:13
1. 11. 2014 20:51
2. 11. 2014 06:50
3. 11. 2014 08:36
3. 11. 2014 11:48
1. 11. 2014 20:17
2. 11. 2014 21:12
3. 11. 2014 23:39
1. 11. 2014 09:21
neporovnatelne motory
tak ked proti 85kW 1,2 turbo postavili 73kW 1,4 atmosferu tak suboj ani inak dopadnut nemohol ...
preco ste nepostavili rovnocenneho supera aspon 1,6 88kW alebo GDI 99kW ?
Rozbalit vlákno
10
1. 11. 2014 09:25
Re: neporovnatelne motory
Protože jsou to základní motory a i přes to je Nissan o 5000 levnější,bravo Nissan :yes:
1. 11. 2014 09:49
Re: neporovnatelne motory
vzdy sa da najst take porovnanie, aby z neho vysiel vitaz ako chces ...
no podla slovenskeho cennika vychadza cenovo aj motorovo lepsie kia ...
pulsar 1,2 v strednej acenta vybave 15 450 €
kia 1,6 GDI v gold vybave 15 320 €

toto by dalo pulsaru na frak aj motoricky, aj vybavou ;-) :-!

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 11:05
Re: neporovnatelne motory
Slovenský ceník je mi v ČR tak jako jaksi... víš kde, co?
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 11:23
Re: neporovnatelne motory
a ty si nevies kupit auto u nas a u vas prihlasit ? 8-s
tak potom nic... :-!
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 12:47
Re: neporovnatelne motory
A proč bych to dělal, bude-li to pro mne tady lepší?
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2014 20:15
Re: neporovnatelne motory
Jde tu hlavně o to, že Pulsar je výrazně dražší na Slovensku...
1. 11. 2014 22:20
Re: neporovnatelne motory
jj to je pravda. Ale zas kto by si ho na Slovensku kupoval ked mu staci vybehnut par km do CR a kupit tam ... za tych usetrenych 2tis. EUR to rozhodne stoji (cca 15% ceny vozidla).

Inak Pulsar OK, len skoda tych nestandardnych rozmerov pneuatik. 195/60 R16 a 205/50 R17 v tejto triede nie su standardny rozmer :-(
1. 11. 2014 09:59
Re: neporovnatelne motory
A kolik doplatíš u toho renaultu za 7 let záruky? ;-)
1. 11. 2014 10:05
Re: neporovnatelne motory
U Renaultu nebudeš záruku potřebovat. :-)
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 21:41
Re: neporovnatelne motory
Standartně má záruku na 5 let, takže až takový rozdíl to není ;-)
1. 11. 2014 09:21
Nissan
Nissan mě vychází o hooodně lepší než tato Kia,Megan je ale nejlepší koupě :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - miromen
1. 11. 2014 12:41
Re: Nissan
Ceed je podstatně lepši vuz a nebyt chybějiciho turbobenzinu tak je to v nižši středni velmi dobra volba. Naopak Renaul/Nissan v nižši středni maji ani ne pruměrne vozy. Pulsar je zajimavy akorat tak v zakladni vybavě za cenu od. Vyše už je dost nezajimavym vozem. Ten Renaulti fanatismuz koukam dokaže dělat s některyma pěkne divy.
1. 11. 2014 12:52
Re: Nissan
Proč Renault fanatismus. Se mnou spíš dělá divy ta místní smajlíková úderka. Podle tebe je fanatismus, když nesouhlasím s tvrzením, že Ceed je ve všem kromě motoru lepší než Pulsar? Nebo nemám reagovat na místní bláboly o tom, že pulsar je lowcost? To si tu diskusi rovnou zamkněte a privátně si tady palečkujte a smajlíkujte.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 13:10
Re: Nissan
hmm, ja proti Pulsaru v principe nic nemam. Ba co viac - pri mojom vzraste mu kvitujem velky pozdlzny vnutorny priestor - keby som ho mal soferovat, za mnou by bol pasazier rozhodne spokojnejsi nez v hocicom inom. Za to :yes:
lenze vsetko ma svoje ale. a tych je tu v pripade Pulsaru vcelku dost.
Od Nissanu som cakal nastupcu Almery - genialneho nenapadneho auta svojej doby.
Lenze prislo nieco, co sa ani tej Almere a ani sucasnej konkurencii proste hrdo postavit nemoze. Hold, to je moj a nielen moj nazor.
Co sa toho "paleckovania" tyka - ja malokedy davam :no: alebo aj :yes: - to uz musi byt extremne "zasluzene. Takze by ma vcelku zaujimalo, od koho mam :no: za moj prispevok z 11:36 :-!
Nakolko tam je napisana len cista pravda a vlastne skusenosti.
Avatar - miromen
1. 11. 2014 13:52
Re: Nissan
jj s tim co Renault/Nissan provedl s byvalou Almerou souhlasim
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 14:50
Re: Nissan
A jak bysis představoval tu "současnou Almeru"? Mně to naopak více než dobře sedí právě na ni. Almera nebyla ve své době žádným superautem, ale dobrým služebníkem.
Avatar - lamal
1. 11. 2014 21:10
Re: Nissan
ale podvozkovo bola vysoko nad golfom, astrou a renaulty megane, p306 a podobne... so zadnou napravou multilink sa smelo mohla rovnat honde
1. 11. 2014 19:40
Re: Nissan
Komu vzdávaš ten hold?
:-O
Avatar - Ozzman
1. 11. 2014 14:55
Re: Nissan
Nevim, jestli si ta auta videl a ac Renaultu fandim, tak v tomto pripade je pro mne jasnym vitezem ceed. Je daleko dospelejsim vozem jeho zpracovanim a materialy. Motor v testovanem voze mluvi pro pulsar, ale realne by se dala sehnat sestnactka nebo s trochou stesti gdi, ktere by dorovnalo absenci turba. Pulsar mne uvnitr dost zklamal, s QQ se neda srovnat, po usednuti sem se ocitl ve voze z 90let, materialy i sedacky... A to nebyl zakladni model. Jinak kdyz uz, tak toho megana, ten je o dost lepsi jak pulsar a mne se libi vice i nez ceed.
1. 11. 2014 15:18
Re: Nissan
Já jsem interiér a zpracování nehodnotil.
1. 11. 2014 09:49
Spojenie Nissana a Renaultu
Pre Renault určite veľký krok dopredu, ale čo získal Nissan?

Každopádne tento Pulsar sa mi mimoriadne páči a aj tá palubka vyzerá dosť kvalitne. Ako som si prezeral fotky, myslel som si, že vzadu má podlahu zarovno bez stredového tunela. Ale nemá. Má to vôbec nejaký súčasný (do 4 rokov) hatchback?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - fOE
1. 11. 2014 09:57
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Na tvou prvni otazku budis odpovedi to co ma testovany nissan pod kapotou.
1. 11. 2014 10:04
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Nssan tím získal to, že ho Renault zachránil. Nic víc, nic míń.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 10:18
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Uvědomuješ si, že nissan je i Infiniti? ;-) >:D
1. 11. 2014 10:25
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Proč bych si to neuvědomoval. Infiniti prostě patří pod Renault. Žádný problém s tím nemám. Koneckonců ani Audi asi nemá problém, že patří pod VW.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 10:29
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Vzhledem k portfoliu níssanu bych byl s tím zachraňováním opatrnější. A jistá forma spolupráce není to samé jako když VW vlastní 100%ně audi.
1. 11. 2014 10:39
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
To není jistá forma spolupráce a ta záchrana Nissanu byla více než reálná. Tady není na nějakou opatrnost prostor. Ranault prostě Nissan ovládl (koneckonců ten C. Ghosn šéfuje i Nissanu) a většinu akcií tehdy Renault nechtěl jen ze strategických důvodů.
3. 11. 2014 08:25
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Volkswagen hlavně zaplatil rozvoj Audi. Auto Union skončilo s rozdělením Německa. Snad až na jednu továrnu měli všechno na východě. Obnovení připadlo Daimleru, od něj Auto Union koupil Volkswagen.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 11:07
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Nissan získal.... Nissan. Divné, co?
Nebo bys byl radši, aby Nissan zanikl, případně aby to byla stá kopie šedé nudy z Wolfsburgu?
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 21:45
Re: Spojenie Nissana a Renaultu
Vzhledem k tomu, že před vznikem aliance na tom Nissan byl finančně velmi špatně, tak získal peníze k tomu aby nekrachl...
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 09:55
A vítězem duelu
se stává ...................................... MAZDA 3 !!! >:D :-! :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
1. 11. 2014 10:22
Re: A vítězem duelu
Za 330 asi ne
1. 11. 2014 10:30
Re: A vítězem duelu
V podobne je za 350k. take bych si radeji tech 20k priplatil, jenze ja nepotrebuji prostorne auto. Na druhou stranu jsem chtel blbosti jako alu kola, auto klima nabo kuze na volantu a za to chtela M3 420k, zatimco 77kw Rapid SB mne nabidli za 330k ... zivot je o kompromisech :-)
1. 11. 2014 10:41
Re: A vítězem duelu
Člověče, ty tady píšeš, že by jsi si připlatit 20k za Mazdu 3 oproti Pulsaru a pak si koupíš Rapida. :-)
1. 11. 2014 11:32
Re: A vítězem duelu
a) jezdim sam hlavne ve meste, takze mne "maly" lepe vybaveny SB s pruznejsim motorem za skoro 100k nizsi cenu pripadal jako lepsi volba
b) ale nakonec jsem si priplatil za uplne jine predvadeci auto
Muj komentar znamenal jen a pouze "kdyby byly na svete jen ty tve testovana auta plus M3, na plechacich a studicim volantem, bral bych M3"
Avatar - Ji/Ri
1. 11. 2014 10:57
Re: A vítězem duelu
To není kompromis ovšem. Já chtěl nové Volvo xc90 ale nakonec mě Panda vyšla o fous levněji a nabídli mi velurové koberečky..... >:-[] :-O
Avatar - _Karel_
1. 11. 2014 12:25
Re: A vítězem duelu
>:D :yes:
Avatar - Emel
1. 11. 2014 17:01
Re: A vítězem duelu
Základ zdražil a stojí 365t. Chybí v něm třeba tempomat, není tam ani loketní opěra a lampičky... a 1.5G na 1.2TCe nestačí.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 10:33
Re: A vítězem duelu
Je pravda že mazda si vždycky trojku nechala zaplatit, dřív jsem je trochu podezříval z toho, že tím tlačili potencionální kupce rovnou do šestky.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 17:02
Re: A vítězem duelu
Kdyby byla trojka v kombíku Attraction s 2.0G 165, šel bych to projet.
Avatar - fOE
1. 11. 2014 10:08
Kia vzhledem, Nissan technikou
Na nissanu je lehce patrne, ze je to lowcost. Cee'd je v tomto cistejsi. Bohuzel pro Kiu bych ale po svezeni s onou oturbenou 1.2 do 1.4 atmosfery uz nesel.
Tady ma nissan vsechny trumfy.
Rozbalit vlákno
5
1. 11. 2014 10:23
Re: Kia vzhledem, Nissan technikou
V čem je ten Pulsar podle tebe lowcost? Je to normální zástupce nižší střední třídy. Jeho základní cena je na úrovni Octavie, Focusu, Astry, Leona, P308 a dalších.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 10:36
Re: Kia vzhledem, Nissan technikou
Srovnej základní cenu Pulsaru s Octavií 1.2tsi 77kw, doplň tempomat atd...
1. 11. 2014 10:45
Re: Kia vzhledem, Nissan technikou
Já tady nebudu řešit český trh. Nebo snad o tom, zda je auto lowcost rozhoduje český trh. podívej se třeba do Británie. Je to největší trh a je docela otevřený pro všechny značky. A tam Je Pulsar za ceny jako konkurence. Někdo je o pár liber dražší, někdo levnější.
Avatar - fOE
1. 11. 2014 23:11
Re: Kia vzhledem, Nissan technikou
Pulsar jsem mel ted moznost prolezt, v cerne barve, na plechacich to onen dojem jen potvrdilo. Pusobil na me v mnohem jako octavia. Auto ktere ma nabidnout vic za min a nekde se to projevilo. Octavia ma vic mista, ale ve vsem podstatnem zaostava za Golfem. Pulsar je prostorne auto, ale na designu a uvnitr to je podle me znat, cee'd mi prijde hezci. A to rikam jako nekdo kdo ma nissan rad a jeden ten pribudne do rodiny.
A i z teto dvojky bych vlastne volil Pulsar, protoze mi vic zalezi na technice nez na zjevu, to mi ale nezabrani nerict ze cee'du to jednoduse slusi vic. ;-)
Avatar - Emel
1. 11. 2014 23:51
Re: Kia vzhledem, Nissan technikou
Ten základ vypadá lacině, ale už prostřední výbava je ok... Ceed je ale ještě lepší. Ale píšu to jako někdo, komu se Golf z koncernové trojky líbí nejméně.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 10:19
Ceed
Rovnocenné by to bylo s GDI, pak je to věc vkusu. Kia nabízí standardně -30t a tím se Comfort dostává na srovnatelné peníze. Pulsar je větší a lépe vybavené auto, Kia je hezčí uvnitř...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 21:49
Re: Ceed
Nemyslím si, že je to rovnoměrně. Pokud jde o auta kde rozhoduje cena a to je prostě Ceed i Pulsar, tak by se mělo srovnávat dle toho, co za dané peníze dostaneš. Chápal bych třeba srovnání u Golfu a M3, která si kupující kupuje nejen pro nízkou cenu, ale za některé bonusy k dobru - image, interiér, jízdní vlastnosti, výbavové prvky, ale v skupině aut jako jsou tyto dva si myslím, že kupci budou chtít vědět, co za dané peníze dostanou.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 22:21
Re: Ceed
No však jo. U Ceeda dostaneš slušnou atmosféru, které mohou někteří důvěřovat víc, než malému turbu. Dostaneš sedm let záruky a pro mě osobně povedený interiér. Nedostaneš tempomat, ale můžeš ho mít v paketu plus s dalšími drobnostmi navíc. Ty tam vidíš nějakého jasného vítěze?
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 23:38
Re: Ceed
Reagoval jsem na to. že "KDYBY GDI", pak by se to dalo srovnávat, apeluju na srovnání dle ceny, ne dle motorizací u této kategorie "nižší střední od".
V téhle variantě jsem Ceeda jel, včetně toho motoru a i když se mi Ceed po všech stránkách líbil a neshledal jsem nějaký hrubý nedostatek, naopak spoustu plusů, tak si nedokážu představit, že by mi stačil tenhle základní motor a asi bych něco za ty dané peníze oželel a šel někam, kde mi nabídnou lepší motor.
V tomto testu naprosto jasného vítěze nevidím, ale kdybych si musel vybrat z těchto dvou, tak bych asi volil Pulsar, protože jsem tu 1,2 jel ve více autech a motor je prostě pro mě důležitý... reálně bych asi volil trochu jinak a jinde, papírový ceník není směrodatný a to všichni víme. :-)
Avatar - Emel
3. 11. 2014 08:18
Re: Ceed
Reálně se u Nissanu o slevách bavit vůbec nechtěli... teda takhle, ono těch 330 je akční zaváděcí cena, normální je +30. No a u Kie je to v principu podobné - Ceed GDI za 360, mínus ten jejich "dodatečný bonus" 30t a jsi na stejných 330, ze kterých už ti taky nic dalšího slevit nechtějí.

U Ceedu chybí tempomat, který je v paketu s mlhovkama, el. oknama vzadu a koženým + chromovým paketem za 15.

Tohle je teď reálné kupní dilema, které jsem řešil s někým z příbuzenstva, takhle to opravdu leželo na stole.

PS: neptej se jak to dopadlo ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2014 10:48
Re: Ceed
Myslíš, že mi to bude trhat žíly? ;-)
Avatar - Emel
3. 11. 2014 11:02
Re: Ceed
Myslím že by to rozpoutalo flame :-)

Ale na tom duelu Pulsar vs. Ceed to nic nemění.
1. 11. 2014 10:37
Keby KIA
mala kvalitné turbo-benzíny, tak by to bola v tejto triede asi najlepšia voľba. Dizajn, spracovanie, pohodlie, jazdné vlastnosti. To auto nemá zásadný nedostatok okrem chýbajúcich turbo-benzínov...
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2014 18:40
Re: Keby KIA
Takže nakonec dosti zásadní nedostatek :-)
1. 11. 2014 10:39
Kia bez motoru
Kia je skoro ve všem lepší auto, až na motor. Se čtyřválcovými malými atmosférami se dnes v této třídě nedá konkurovat. Nikoliv kvůli EU, ale kvůli zákazníkům. Drtivá většina když jednou vyzkouší turbený čtyřválec, tak do slabé, maloobjemové, čtyřválcové atmosféry už v životě nepáchne. Kdyby alespoň zohlednili absenci motoru v ceně, ale takto se proti levnému Pulsaru nedá bojovat.
Rozbalit vlákno
17
1. 11. 2014 10:47
Re: Kia bez motoru
Jízdní komfort, odhlučnění od motoru, od kol, prostornost,... jsou pro tebe asi nepodstatné detaily.
1. 11. 2014 10:58
Re: Kia bez motoru
Design a dílenské zpracování 1,25 vs 2,00 pro Kia
Prostor a pohodlí 1,5 vs 1,69 pro Kia
Jízda 1,6 vs 1,7 pro Kia
Motor a zpřevodování je katastrofa pro Kia 2,58 vs 1,58
1. 11. 2014 11:04
Re: Kia bez motoru
Design a dílenské zpracování hned vyhoď. To jsou jen dojmy. Prostor a pohodlí. Pod tím si každý asi představuje něco jiného. Pokud třeba někdo má raději sedáky bez podpory stehen nebo uskákaný , drncavý podvozek a nevadí mu větší hluk v interiéru, tak může dát body Ceedu. Zůstala jen ta jízda. Pro někoho to možná bude rozhodující.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 11:12
Re: Kia bez motoru
Souhlasím s tebou. Prostor a pohodlí u nich vychází z rozměrových měření, ale každý má jiné priority. Já pět lidí v autě nevozím, pár centimetrů na šířce mi proto nevadí, ostatně přežili jsme kolikrát i 300 km v Octavii I a to byla užovka. Já bych s chutí obrátil i tu jízdu. Slalom mezi kužely a zatáčky bokem mi jsou cizí, takže o to více mě třeba oslovuje pohodlí podvozku Pulsaru. Hm, jak často že se mají v ČR měnit auta, abych byl in? >:D
1. 11. 2014 11:16
Re: Kia bez motoru
Prostor je změřený, Kia je prostorově vyváženější, nemá sice podélně tolik místa jako jezevčíkovsko/suberbovský Pulsar, ale nabízí víc prostoru na šířku i výšku a má pohodlnější a větší sedačky než Pulsar.
Kia není uskákaná, ano je tvrdší než měkký Pulsar, který ovšem za tuto měkkost platí vysokou daň v mizerné ovladatelnosti, taková funerální bárka, která když se hladina trochu zavlní tak okamžitě ztrácí jistotu.
Avatar - Blue Sun
1. 11. 2014 12:50
Re: Kia bez motoru
Co je, dle tebe "mizerná ovladatelnost"? Že tady pisálek napíše něco o jízdě mezi kužely?
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 11:19
Re: Kia bez motoru
no tak miesto tych "dojmov" si zajdi do salonu tych znaciek, posad sa do tych aut v porovnatelnych vybavach a zistis, ze pri tych dojmoch ohodnotenych tymi znamkami boli k Nissanu este veeeeelmi benevolentny.
Plus jazda - neviem, ci to vobec merali nejakymi pristrojmi - myslim hluk, ale ja som mal moznost odjazdit par kusov C´eedov s 16" aj 17" a hluk od kolies bol tlmeny slusne - teda minimalne ako priemer triedy. Co sa tyka prejazdu nerovnostami - kratke priecne - tam sa Kia zlepsila priam skokovo ! - iba take tlmene hup-hup, ziadne bum, tresk a podobne !
A co sa motorov tyka, 1,2 GDiT je hotovy - len sa ladi, aby vyhovel EU poziadavkam a vhodne bol zladeny s konkretnym autom. Nieco sa suskalo o jeho prichode pocas FL C´eedu...tak uvidime.
1. 11. 2014 11:32
Re: Kia bez motoru
A jak poznám v salónu kvalitu zpracování? To se snad pozná až po pár desítkách tisíc km. Pokud jde o tu jízdu a hlučnost, tak ještě zkus vyzkoušet i ten Pulsar.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 11:36
Re: Kia bez motoru
Vdaka znameho - synovi viem moc dobre, ako vyzera auto po 2 rokoch a cca 75 000 km... ;-)
Ak bude tak vyzerat za podobnu dobu a km aj ten Pulsar, potom sa mozeme teda bavit ;-)
alebo si uz skusal nejakeho ktory ma najazdenych aspon 30-50 000 km ? >:-[]
1. 11. 2014 11:45
Re: Kia bez motoru
Já to nevím, proto to nehodnotím.
Avatar - _Karel_
1. 11. 2014 12:30
Re: Kia bez motoru
Přeloženo do češtiny: to, co vyhovuje Renaultu /Nissanu) počítej, kde je lepší Kia, zpochybni. Je totiž jasný, že lepší body Kia mohl dát v jakékoliv disciplíně jen pomatený testér. Copak může jakákoliv značka porazit Renault?
1. 11. 2014 12:39
Re: Kia bez motoru
Přečti si, na co jsem reagoval.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 12:39
Re: Kia bez motoru
zabudol si k tomu dat nejakeho smajlika ;-)

bez neho ta tvoja posledna veta vyznieva priam hrozostrasne ! 8-s
Avatar - _Karel_
1. 11. 2014 16:00
Re: Kia bez motoru
To máš pravdu ;-) Ale já proti Renaultu jinak nic nemám. Jen proti fanatickým zastáncům.
1. 11. 2014 11:48
Re: Kia bez motoru
To je holt evropské specifikum. Jinde ve světě se příbuzná Kia Cerato kombinuje s osmnáctistovkou, zřejmě jen pro Evropu do toho dávají ty slabé motory.
1. 11. 2014 12:15
Re: Kia bez motoru
Potřebují nasadit turbobenzíny, tady jim prostě ujíždí vlak.
1. 11. 2014 14:30
Re: Kia bez motoru
Pokud si pamatuju, tak na pařížském autosalonu Korejci ohlásili turbomotory a světě div se, dokonce v CNG verzi.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 11:45
Pominu li techniku
tak tyhle dvě auta jsou z hlediska jejich kabátů pro mě nepřijatelná a v mém vnímání této třídy HB jsou až někde na konci. O Golf, Mazdu 3, Megana, Rapid, nebo Ibizu bych se určitě zajímal dřív.
Rozbalit vlákno
5
1. 11. 2014 11:50
Re: Pominu li techniku
Nemůžou být všechna auta stejná a každé také míří na jiného zákazníka. Buď rád, že všichni nemyslí jen tebe. Já bych taky ani o jednom z těchto aut neuvažoval. Naposledy mě v této třídě oslovil Mégane II HB. Od té doby nic. Snad jen ta Mazda 3.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 12:20
Re: Pominu li techniku
Jistě tohle je věc názoru, spíš mě zajímá, jestli to podobně vidí i generace co je jim dnes mezi 20-35ti let.
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2014 12:45
Re: Pominu li techniku
je to normalne .,..... dizajn je subkjektivny faktor.... mne sa zase paci ceed viac ako megane alebo rapid.... a rozhodne aj viac ako golf hoci golf bude lepsim autom po inych strankach.... to nie je problem priznat....

kazdy si dnes uz vyberie.... ponuka aut je pestra to je dobre..... kazdy si najde to svoje pekne auto
:yes:
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 13:33
Re: Pominu li techniku
U tebe jsem nepochyboval, co sa ti páčí. :-)
2. 11. 2014 19:37
Re: Pominu li techniku
Dizajn subjektivní není, je docela dobře objektivně popsatelný (tvary, proporce). Subjektivní je pak vkus.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 12:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 13:13
Re: Král Pulsar
Nissan s Pulsarem jednoduše předvádí, jak věci mohou dávat smsl.

Pulsar není zázrak automobilového inženýrství, ale tím ani být nemá. Jenže to, co zákazník očekává od automobilu této třídy, plní na výtečnou. Prostorný, pohodlný, úsporný, levný.

Pulsar zkrátka představuje silně přímočarou nabídku, osluvuje davy, neřeší drobnosti. Je postavený velmi racionálně, zákazník prostě přesně ví, za co u Pulsara zaplatil a přesně to je jeho trumfem. Nehraje na city, ale přímočaře útočí na rozum.

Ceed? Proč bych měl Pulsara vyměnit za Ceed? Přemýšlím, stále hledám důvod... nic.

Pulsar má jen jeden (docela zásadní) otazník. O QQ jsem slyšel, že jeho antikorozní ochrana není vůh ví co a hlavně podvozkové díly silně reznou... Ale co je na tom pravdy, nevím.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 16:46
Re: Král Pulsar
Ceed vypadá o něco lépe zvenku a o dost lépe uvnitř, hlavně v základu.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 17:36
Re: Král Pulsar
Jenže v téhle cenové kategorii nestačí jen vypadat, mnohem podstatnější je, jaký ve skutečnosti je.
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 18:07
Re: Král Pulsar
Myslíš i30? No, v mých očích vyhrává souboj Kia vs. Hyundai ve většině případů Kia... jisté naděje vkládám teď do i20 :-)
Avatar - petrumr
1. 11. 2014 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 20:34
Re: Král Pulsar
i30 vs. Ceed podle mě jednoznačně i30. A to tak jednoznačně, že úplně jednoznačně. Ceed má příšerně nepohodlné přední sedadla, silně skloněné čelní sklo zcela maže jakýkoliv náznak pocitu prostornosti. i30 je pohodlnější, interiér působí hodnotněji co do materiálů.

Ceed možná není špatný, v kombi se mi vyloženě vzhledově líbí, ale zkrátka mi naprosto nesedne. i30 přitom všechny připomínky Ceedu maže. i30 není dokonalá, ale rozhodně bych si s ní své soužití dokázal představit.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 20:47
Re: Král Pulsar
Asi věc vkusu... mně se i30 tak nelíbí uvnitř i zvenku, že jsem nikdy neměl chuť se projet.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2014 11:04
Re: Král Pulsar
Tohle není úplně o vkusu. Mně se Ceed vzhledově zamlouvá mnohem víc než fluidní vlnobytí. Jenže pak se posadíš a rázem je Ceed ze hry ani neví jak. i30 je prostě mnohem přirozeněji postavená, prostornější, pohodlnější.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 13:53
Re: Král Pulsar
Tak pro mě to o vkusu je... v kvalitách obou aut rozdíl moc nevidím a jak říkáš, Ceed se mi zamlouvá mnohem víc.
Avatar - zaplosak
4. 11. 2014 05:27
Re: Král Pulsar
vidíš - co člověk to názor, podle mě má zase ceed naprosto skvělá sedadla, přístrojovka ve verzi exclusive nemá chybu, po prvním usednutí jsem byl v tom autě jako doma, mě zase nic neříká i30ka a to hlavně z bočního pohledu.
Avatar - woody-alien
1. 11. 2014 18:52
Re: Král Pulsar
To se rozumí samo sebou, koneckonců je to momentálně NADauto. >:D A slogany o prémii se to v salónech Hjondééé jen hemží. Tyhle trapárny (a taky třeba to, že díky nedávné vzpouře dealerů je showroom/servis pro mě o dost hůře dostupný, což v případě tak obyčejné značky nejsem ochoten akceptovat) jsou v mých očích daleko větší diskvalifikací než jejich auta samotná.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 18:04
Re: Král Pulsar
Myslíš... obyčejný?
Avatar - woody-alien
1. 11. 2014 18:43
Re: Král Pulsar
Obyčejnost nemusí být urážlivá... ;-) Jasně, podle diskusí to vypadá, že každej chce a kupuje jenom něco extra, ale "takové obyčejné auto" může být docela klidně v reálu trefa.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 19:11
Re: Král Pulsar
To taky neměla být urážka, podle mě to za ty akční ceny trefa je. Ale pokud někdo naznačuje nějakou nadřazenost nad Ceedem... no, já ji tam nevidím.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 20:29
Re: Král Pulsar
Co z toho, co ti v základu nabídne Pulsar, ti dokáže nabídnout i Ceed? Viz 4P ;-)
Avatar - Emel
1. 11. 2014 20:52
Re: Král Pulsar
Proč nutně v základu? Základ u Ceedu pod 300 je něco, co ani sama Kia moc prodávat nechce. Pokud zavítáš na salon, tak uvidíš, že prodejce automaticky očekává diskusi od Comfortu výš.

Kdybych si měl z těch dvou vybrat auto pro sebe, pak Ceed SW GDI, možná bych dal šanci CRDi.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 21:32
Re: Král Pulsar
Tak, tak...
Pri uvedeni noveho C´eedu, ked si ho Martin Winterkorm premeriaval a skusal, tak usmiaty k nemu prichadzal a zamraceny odchadzal...
A neskor v interview novinarom doslova povedal,
ze neboji sa "Japoncov" , ale "Korejcov" !
....ze sa ucia rychlejsie, nez cakal... :-!
a ak mozem poradit, 1,6 CRDi vrelo odporucam - u vas tu silnejsiu variantu ;-)

teda - keby nahodou ;-) , skor dufam vo vyber z inych "poschodi regalov" :-)
Avatar - Emel
1. 11. 2014 21:39
Re: Král Pulsar
To jsme ovšem na 385 ceníkových +15k za plus -30k sleva na nějakých 370 za benzín a 420 za naftu... tedy o kus nad odpovídajícím Pulsarem.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 22:04
Re: Král Pulsar
dlho som nepozeral na nase ceny...
Mozes skusit ty ;-)
...a ak by mal byt fakt nejaky vazny zaujem, daj vediet, zapojim kontakty a uvidime co sa da a co nie... ;-)
Avatar - woody-alien
1. 11. 2014 20:37
Re: Král Pulsar
Nadřazenost určitě ne, prostě dost dobrá nabídka. Pulsara prolezlého (a tudíž ani projetého) nemám. Takhle od stolu mi vzhled Ceedu vyhovuje víc....na druhou stranu ten základ Pulsaru je hodně slušnej, plus dobrej motor a šestikvalt, prostě i bez příplatků tam není žádný tragický lapsus, a to může rozhodovat.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 20:53
Re: Král Pulsar
Přesně :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2014 12:38
ceed sa mi paci viac
ale ta 1,4ka je uz o nicom.... podobne ako aj v civicu 1,4 ..... slabota .... to snad uz jedine do autoskoly taketo motory .... bezny zakaznik uz kupi GDI alebo diesel

skoda ze auto cz zatial neprevetralo 5dverovy ceed GT [odkaz] ... marne cakam, koho uz dnes zaujima 100 konova 1,4ka v aute nizsej strednej triedy.... to je uz navrat do minulosti
Rozbalit vlákno
12
1. 11. 2014 14:45
Re: ceed sa mi paci viac
Ty čtrnástistovky se u nás stále dost prodávají. Hlavně proto, že Kia pro ně u nás nabízí oficiální přestavby v rámci svého LPG programu. Na silnicích vidivím Ceedy se žlutou nálepkou docela často, hlavně kombíky. U těch se ta čtrnástistovka na plyn opravdu nadře.
U Kie se překvapivě dá doporučit i diesel. oproti slabým benzínům se sním líp jede, nejsou to hlučné "traktory" jako třeba u Škodovky. Měli jsme je v práci a byly bezproblémové, i ten kousek, který kvůli opomenutí jel 60tisícový interval výměny oleje :-)

BTW Díval jsem se, že na Slovensku Kia LPG program vůbec nenabízí.
1. 11. 2014 20:29
Re: ceed sa mi paci viac
Já měl nedávno tu čest jet s 1.4CRDi Ceedem v kombíku a byl jsem překvapen jak to při plném obsazení nejede zejména kvůli hroznému zpřevodování, kdy první dva převody bylo nutné točit skoro do maxima, aby to po přeřazení spadlo alespoň na dva tisíce otáček, kdy se konečně začalo aspoň trochu něco dít (naopak kolem tří tisíc otáček to táhlo velmi, opravdu velmi pěkně - fakt by mě zajímalo měření výkonu na brzdě, protože údaje výrobce se u tohoto kusu neblížili praxi ani omylem).

Naopak mě velmi příjemně překvapila předchozí generace Ceedu s 1,4 a 77kW, která i při plném obsazení byla překvapivě dynamické vozítko. Rozuměj tomu tak, že jsem čekal výrazně horší dynamiku. A ani spotřeba se moc nelišila (diesel mimo město okolo 4,6-4,8, benzin okolo 5,0-5,2).
2. 11. 2014 07:44
Re: ceed sa mi paci viac
Já mám zkušenost jen s 1.6 CRDi a připadalo mi to lepší než 1.6 TDI ve Škodovkách. Jinak co se týče spotřeby, tak zlaté časy dieselů už skončily, to je jasné. Finančně už se to v nižší střední málokdy vyplatí.
Avatar - dal
2. 11. 2014 13:15
Re: ceed sa mi paci viac
Mně taky 1,6 Crdi připadalo lepší než 1,6 TDI, bylo tišší a pružnější. Z těmi diesely by jsem to omezil na ty maloobjemové, tam se nevyplatí vzhledem k cenovému rozdílu. Turbobenzíny jsou lepší volbou.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 13:50
Re: ceed sa mi paci viac
Jestli se vyplatí nebo ne je otázka nájezdu, ne?
2. 11. 2014 15:42
Re: ceed sa mi paci viac
Asi to neplatí všude. 85% Golfů prodaných v Británii má pod kapotou 1.6 TDI. Odpovídat tomu bude asi i výbava. Nissan s 1.5 dCi bude pro Golf silným soupeřem a pokud by přišel s 1.6 dCi za rozumnou cenu, tak by asi nejen Golf mohl mít problém.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 16:40
Re: ceed sa mi paci viac
Uvidíme, Nissan má v Británii jako domácí výrobce docela dobrou pozici... i když teda Pulsar se dělá ve Španělsku... ale jinak bych v 1.5dCi problém neviděl.
2. 11. 2014 20:25
Re: ceed sa mi paci viac
Uvidíme. To si říká asi každý. Možná i vedení Nissanu. Prodeje Pulsaru si asi nedovolí předpovědět nikdo.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 22:27
Re: ceed sa mi paci viac
Že to nebude na Top 5 ve třídě je asi vcelku jasné, i já to vidím spíš jako takový opatrný pokus, zatím jen s velmi omezenou nabídkou (jedna karoserie, dva motory). Já si osobně tipnout troufnu - bude to někde těsně za první desítkou, vedle aut jako je C4, Ceed, Civic.
2. 11. 2014 16:19
Re: ceed sa mi paci viac
Já zas nejel s tou 1.6CRDi, ta by mě hodně zajímala, o kolik je lepší než 1.4ka. Tady u 1.4CRDi mě holt zklamal ten průběh krouťáku. Vždycky každý chválí dobrý zátah dieselu dole, ale jestli ten motor měl někde problém, tak to byla právě ta zoufalost dole. Kia tvrdí, že maximum to má od 1500 do 2750, ale já bych řekl, že při 2750 to teprve opravdu začalo jet a opravdu hodně hezky to jelo do těch cca 3500. Dole ale vůbec, mrtvola, proti mojí benzinové atmosféře naprosto mrtvé, což jsem teda nečekal a hodně mě to překvapilo. Po 4000 rpm motor naprosto kapituloval a zpřevodování vše dokonalo. Ze 4000 rpm na jedničce to padlo zhruba na 2 tisíce na dvojce, kde se ten motor začínal teprv probouzet. Ale jak říkám, v okolí okolo 3000 otáček to na 90 koníků jelo velmi pěkně.

Takže ve výsledku první tři převody bylo nutné hodně točit, naopak pětka a šestka byla tak dlouhá, že šestku lze použít leda při 90km/h na rovině, kde stačí tak na udržení rychlosti nebo velmi pozvolné zrychlování. Menší náznak kopečku a rovnou jsem podřazoval na čtyřku, protože obvykle řídím tak, že motor by měl běžet při takových otáčkách, aby při šlápnutí na plyn začalo auto dostatečně zrychlovat (nestává se tak, že by auto začalo v kopci zpomalovat, tak vysoký stupeň nikdy nemám, podřazuji už s předstihem).

Motoricky a naladěním převodovky mě ten 1,4 diesel docela zklamal. Snad se někdy dostanu do 1,6ky a uvidíme, o kolik to bude zajímavější. Jinak to auto nebylo špatné (pěkný design, lepší interiér než v jedničce, dobré řazení co se týče ovládání řadící páky, naladění pedálů,...), snad jen řízení mohlo být přesnější.
2. 11. 2014 16:38
Re: ceed sa mi paci viac
Takhle to má IMHO většna maloobjemových turbodieselů, čím menší, tím jsou ve spodním pásmu otáček horší, prostě tzv. turbodíra. Ta šestnástistovka začíná zatahovat někde kolem 1700 rpm a pak už je to bez připomínek.
BTW Nejhorší, co jsem zatím zažil, byla Fabia 1.6 TDI 55 kW. Pod 1500 rpm stadium klinické smrti, nad 2500 rpm už je výkon zřetelně ořezán. Spotřeba stejná jak u znatelně živějšího TSI ... dle testů a dle užvatelů skodahome by to mělo umět jezdit úsporně, ale mně se to ani s jedním služebním kouskem nepovedlo. Kolegové z práce říkali, že dvoulitrové TDI v Superbu a Oktávce se jim zdá úspornější.
2. 11. 2014 19:56
Re: ceed sa mi paci viac
Snad hlavně tebe by měla zajímat 100kobylová atmo 1,4 a ptát by ses měl, komu a k čemu vůbec jsou ty přemotorované turbobestie >:-[]
1. 11. 2014 12:57
Nafta není potřeba
Vynikající auta a výkonný motor pod kapotou zpět k benzinovým motorům , takže benzín je správná volba!
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2014 13:21
nezajimave
Pulsar je absolutne nezajimave auto, kdyz sen na to podivam optikou ceskeho trhu, tak nema co nabidnout - ani tu cenu. Problematicky design (z evropskeho pohledu), nulove charizma.Proda se tak jedno auto za mesic. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
1. 11. 2014 13:23
Švihadla
Tohle je už druhý korejec se švihadly vzadu. Posledně tady byla i30 ... Tohle už v dnešní době nemůže nikdo akceptovat v nižší střední ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
1. 11. 2014 15:38
Re: Švihadla
Proč? Viděl jsem OIII za půl mega a taky měla vzadu švihadla! Kdo je tam nechce, tak si hold připlatí.
1. 11. 2014 20:05
Re: Švihadla
Ďalší čo vzdáva hold? >:D Sakra, deti, kto vás učil pravopis?
Avatar - Ozzman
1. 11. 2014 15:15
Nissan lowcost
Ac se korejskch vozu extra nezastavam, tak z tohoto duelu musim volit Ceed. Uvnitr velmi prijemne pracoviste ridice spolu s materialy a zpracovanim nejlepsi z korejskych vozu. Pulsar oproti tomu pusobi jak stara 90tkova Almera. Materialy, sedacky a jejich potahy... Velmi oldschoolove. Srovnani s vetsi, bratrickem Quashqaiem je neadekvatni, jelikoz ten je uvnitr velmi dobry. Motoricky z testovanych vozu jasne vede Nissan, turbo je turbo, zde korejci spi. Realne vsak radsi ozelim vybavu a zkusim sehnat lepsi motorizaci do Ceedu, ale az gdi te renaulti tce staci. Suma sumarum, asi bych nejradsi megana, ktery je bran jako meritko, ale Pulsar mw hodne zklamal... Vy co se za nej derete, bezte do salonu:) Prostorove na svou tridu mi prisla obe auta dostatecna i vzadu na mych 188cm.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
1. 11. 2014 16:54
Re: Nissan lowcost
V salonu Nissanu jsem byl a třeba sedačky z mého pohledu fajn, minimálně třídní standard, vzadu s příjemně vyšším posazem. Velká výhoda Pulsaru je, že i ten základ má šestikvalt, tempomat, klimu, rádio s ovládáním na volantu...

V salonu Kie jsem byl taky. Z ceníkových 360 ti 30 sleví, takže GDI Comfort je reálně za 330. Asi to chce za 15 paket plus s tempomatem a dalšíma drobnostma... ale celkově tam zase takové rozdíly v ceně nejsou.
Avatar - Guttalax
1. 11. 2014 15:27
Kiamánie
Holota od KIE za 295 tis. Co na to říct?Jsem rád ,že jsem se i s prodělkem této plečky zbavil. Vše vrzalo,hlučné jak prase.a spotřeba taky nic moc,rezly brzdy.Pokud potřebujete předjíždět a podřadíte při devadesátce na trojku, příliš se nestane. Jen se zvednou otáčky a hluk deroucí se zpod kapoty. Motor nemá viditelný vrchol a nejvíce energie má po překročení 4000 otáček, ale po 5000 začne výrazně vadnout.Kdo toto kupuje? Magor. >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
1. 11. 2014 15:42
Re: Kiamánie
Jestli je v avataru tvé originální foto, tak tvůj příspěvek chápu.
Je pěkné, když jsi se tou poslední větou ohodnotil! Taky jsi jej koupil, nebo ne?
Avatar - Guttalax
1. 11. 2014 16:09
Re: Kiamánie
Kia je jen načančaná bída. Taky toho lituju,že jsem se nechal nachytat. :no: :no: :no:
Avatar - zaplosak
1. 11. 2014 16:14
Re: Kiamánie
Myslíš tohoto - novýho ceeda? Myslím že asi ne.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 16:16
Re: Kiamánie
Rezly brzdy? Brzdy jsou z oceli. Novinka?

S prodělkem zbavil? Ono jde koupí nového auta v této kategorii vydělat?

Načančaná bída? Spíše bych to v tvém případě viděl na to, že jsi při koupi asi ani nevnímal to, co kupuješ... Tedy zákazník magor? Možná ano, v tomhle máš zřejmě pravdu.
Avatar - rohYpnol
1. 11. 2014 16:20
4P
Prostornost
Pohodlí
Pohonné ústrojí
Peníze

Nové pravidlo 4P? Myslím, že ano. Pulsar!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
1. 11. 2014 18:17
Re: 4P
Prostornost - ano, rozhodně. Běžná rodina by asi obětovala trochu místa na kolena za více místa v kufru...
Pohodlí - sedačky jsou fajnové, podvozek mě osobně nepřesvědčil, hlavně akusticky, ale i filtrování nerovností je podprůměrné (se 17" - ale spíš tipuju, že se to s 16" moc nezlepší)
Pohonné ústrojí - jako základ super, jinak ale nic, co by konkurence neměla.
Peníze - to je to hlavní. Za těch 330 těžko najít něco lepšího.
Avatar - dal
1. 11. 2014 18:48
Re: 4P
Za ty peníze je lepší snad jen Megane, kterému by jsem dal i přednost.
Avatar - Emel
1. 11. 2014 19:18
Re: 4P
Když Megane, tak Grandtour...
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 21:56
Re: 4P
Krátký má přecejen o něco lepší jízdní vlastnosti, to se nedá prostě popřít, ten delší rozvor a pevná hmota nad zadní nápravou dává prostě větší pevnost karoserie. Ale pravda, pro cestování ve čtyřech je v krátkém Meganu prostě o dost méně místa než v Grandtouru.
Avatar - Emel
2. 11. 2014 22:15
Re: 4P
Jednak je krátký Megane malý, dvak je ošklivý. Nebo dobře, méně hezký ;-)
Avatar - Ronault.
2. 11. 2014 23:40
Re: 4P
Mě se krátký taky nelíbí, nemusíš si brát servítky ;-) Já trefil na akci "kombi za cenu hb, takže bylo ještě jasnější , že kombi to má jasné...
Avatar - 3_diamanty
1. 11. 2014 20:13
neviem
ale realne na cestach nikde ziadny pulsar nevidim..... sice sa predava este kratko ale zatial som ho videl len dvakrat aj to polepenu predvadzacku.....

pride mi pulsar uz na pohlad hodne zastaraly v kabine( 90 roky ).... hodne nudny... trosku akoby lowend... neviem preco nespravili nejakeho solidneho nastupcu almery.... toto je snad zly vtip.... kia je v podstate lepsim a hodnotnejsim autom .... v tomto porovnani vyhral pulsar len kvoli tomu ze jeho zakladny motor je vykonom posunuty inde ako ten v kii.... keby mal ceed pod kapotou GDI asi by test dopadol inak..... kazdopadne ked pride o rok turbo do kie a hyundaia tak si pulsar proti korejcom ani nepipne ... ten cas pride uz coskoro ... uz dlho sa konkurencia nebude smiat....

mna skor mrzi ze nissan sa po 10 rokoch vratil do nizsej strednej s takouto ( s prepacenim ) biidou... ;-\ velky uspech pulsaru u nas necakam ... totalne nudne zastarale vajicko... taketo amorfne vajcia ( auta ) su uz koncepcne out a leteli pred niekolkymi rokmi ( P307, stary auris ) ... keby s tymto pulsarom nissan prisiel pred 6-7 rokmi mohla to byt pecka... ale dnes?

a ak si niekto mysli ze znizit podvozok kaskaja staci k tomu aby sme spravili pekny hatch..... tak to vazne nestaci... tento dizajn z kaskaja tu absolutne nefunguje.... vyzera to ako prerastene vajce.... skoda ... po tych 10 rokoch co nam odisla almera som ozaj cakal kusok viac ako tento lowendovy znizeny kaskaj ;-\ sklamanie .....
Rozbalit vlákno
4
1. 11. 2014 20:51
Re: neviem
Vzhledem k tomu, že se v prodejních prognózách skoro nikdy netrefíš, tak to s Pulsarem vypadá docela dobře. Máš pravdu, že Pulsar moc nezapadá mezi ostatní kompakty. To však může být jeho výhoda. Octavia taky nejde do přímé konkurence a docela to funguje.
Avatar - wikinko
2. 11. 2014 06:50
Re: neviem
neuveritelne hodnotna analyza, vidno ze mas najazdene, dakujeme
Avatar - 3_diamanty
3. 11. 2014 08:36
Re: neviem
vzdy som bol objektivny ;-) :yes:

nissan sa pulsarom vratil do minulosti, s tymto prehistorickym vajcom dieru v europe nespravi, skutocne som cakal vacsiu pecku po tych 10 rokoch pauzy od nissana v tejto triede.... toto je zly vtip

podobne aj ako micra ci note.. interier des a hruza.... taka lepsia dacia
3. 11. 2014 11:48
Re: neviem
Taková Toyota je dle interiéru taky jen lepší Dacia. Přesto to zákazníkům nijak extrémně asi nevadí.
1. 11. 2014 20:17
údiv
co to je za podraz u Pulsaru, v základní ceně mám co potřebuji..? Kde je příplatek za to, a další, další...a jsme na + 80 000 Kč :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2014 21:12
No to je toho
Porovnání dvou důchodcovských motorizací, navíc v případe Nissanu ještě s prehistorickým podvozkem. U té Kie si lze aspoň v benzínu koupit 1.6 GDI, která sice také není žádné dělo, ale je na to auto jakžtakž adekvátní, zatímco ta 1.4 je dobrá tak na popojíždění po městě a na dálnici hraje prim leda tak v jedné disciplině, a tou je přibývající hluk bez znatelného zvýšení dynamiky. Nissan ale kromě toho v benzínu nic lepšího nemá, a to ani u Quashqaie, což už je vůbec neodpustitelné, protože tam je ta 1.2 opravdu naprosto tragicky slabá. Fakt se divím, že si tohle vůbec někdo koupí, navíc za ceny, které nejsou zrovna lidové. Prostě tímhle se Nissan z těch exkrementů, ve kterých v Evropě, je rozhodně nevyhrabe.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
3. 11. 2014 08:38
Re: No to je toho
pisem to iste vyssie.... interier aj na pohlad vuzera uz lacno a zastaralo.... rovnako aj cela vajcoidna kasna je uz out... pred 6 rokmi by s tym nissan ocaril mozno kazdeho ale dnes? des a hruza

ceed s gdi bude uplne iny level po technickej aj kvalitativnej stranke , koneic koncov predaje vravia jasne... ceed je trhak ... pulsar zatial clovek nikde nestretne :yes:
3. 11. 2014 11:45
Re: No to je toho
A jak se pozná ten rozdíl po technickej aj kvalitativnej stranke? A co ty prodeje? Myslíš, že se Ceed bude prodávat lépe než Pulsar?
3. 11. 2014 13:17
Re: No to je toho
Ceed se prodává a bude se prodával lépe než Pulsar. Důvodem je cena. Pulsar je prostě a jednoduše drahý a nenabízí nic, čím by se ta vyšší cena dala odůvodnit, naopak nabízí méně, např. ortodoxní podvozek.
Avatar - Emel
3. 11. 2014 23:39
Re: No to je toho
Hm, za 330 slušně vybavené auto (klima, tempomat) s 1.2TCe a šestikvaltem je drahé?
3. 11. 2014 13:16
Re: No to je toho
Když máte ve jméně "Kia World" máte nějaký nápad, kdy nás tento koncern už konečně obšťastní turbobenzínovými motory? V Americe je už mají nějaký pátek a není mi jasný, proč už tady dávno nejsou.