Dovozce Kia začal nabízet hothatch Cee´d GT. V třídveřovém provedení Pro_Cee´d za něj zaplatíte necelých 520.000 Kč, za druhý pár dveří se nepřiplácí ani koruna. Výbavově vyšší varianta GT Plus žádá dalších 40.000 korun.
Bylo od začátku jasné, že ulítlé ceny, které už několik měsíců visí na slovenských stránkách (22.900 EUR, resp. 27.300 za 1st Edition) jsou zcela mimo realitu.
To, že v Čechách je Ceed lacnejší, ako u nás neznamená, že na Slovensku musí stáť rovnako. Aj pri Golfe GTI bola u vás cenovka od 619t Kč a u nás 28390 eur (cca. 710t Kč). To vieš, asi sme bohatší, ako Česi a môžeme si dovoliť zaplatiť viac za rovnaký tovar. >:-[]
fanouškové prominou, ale téměr všechny hh vypadají jako z poutě, teda pokud někomu není osumnáct, není snad důvod po něčem takovém toužit, jo úprava motoru a vlastně všeho a šup s tím na okruh to je jiná písnička, leč český jeník se svého snu hned tak nevzdá
Nemyslím si, HH na základě nižší střední vypadají dobře, třeba Megane RS, Focus ST nebo Golf GTI. Horší je to s auty jako Twingo RS a podobné, tam už to vypadá směšněji:)
jo, když budeš s tím megane rs nebo focusem rs nebo imprezou stát u okruhu a čekat na povolení k vjezdu tak to beru, ale jezdit s tímhle po městě nebo okreskách jak prase mě smysl nedává
A kde ak nie na okresky pasuje hothatch najlepšie? Na diaľnicu?
A nehovor, že na okruh, GTI ani ST nie sú okruhové závoďáky, ale kompromis pre dynamické zvezenie na bežných cestách; na okruh patrí Ferrari či Caterham.
no dobře, ale závodit na okresce v běžném provozu je o hubu, většinou to odskáče i někdo další, pak jsou tu závody do vrchu pro amatéry ale to jsme zase jinde, ale každému co libo, svět gti a kompromisy nejsou pro mě, buď si na okruh přitáhnu na vleku "žihadlo" nebo se smířím s tím, že budu jezdit slušně ať už na okresce nebo dálnici
je to pohodlné, dostatečně výkonné, dostatečně prostorné a ke všemu praktické - ideální daily driver pro někoho, kdo řízení nebere jako povinnost. Proč by se s tím muselo rovnou závodit, tomu nerozumím...
PS: ono se dá jezdit slušně a přesto rychle i na té okresce...
Taky myslím, že to neplatí o všech. Třeba A 45 AMG bych si dal líbit nebo Golf GTI. Tady tato Kia je však designově nezvládnutá, bohužel... hrozný předek, přeplácaná kola...
Jenže spoustě lidí se to prostě bude líbit....a napsat že to je designově nezvládnuté, je nesmysl.Jen se ti to nelíbí.Taky sousedovi neříkám, že manželku designově nezvládl. >:-[]
Tak mne sa naozaj velmi, velmi paci a keby som nemusel mat bezpodmienecne 4x4, uz by bola objednavka par tyzdnov na stole...za mna najkrajsia Kia (Picanto najhorsie 8-s )...inac pekne videa [odkaz] alebo [odkaz] ...naozaj sa ti nepaci? ;-)
Slovák nemá problém zvednout své ctěné pozadí a jít si koupit vysněné auto tam, kde mu nabídnou lepší podmínky. Třeba do čech, domluví se bez problémů, akorát musí vyčíhnout správný okamžik, až bude fungovat registr vozidel... :yes:
A pro převozky nemusí na registr ? Já jen jedno auto dovážel z německa a pro značky jsem si tam musel dojít. Jak auto vyvézt od nás, to přesně netuším, asi by to mohl umět zařídit prodejce... :-)
No jasně, prodejce na něj dostane převozky a ty to na nich dovezeš tam, kde ho chceš přihlásit. Nový auto ti tady dají taky na převozkách, pokud ho nechceš rovnou přihlásit, což nemusí být vždy. Auto si můžeš koupit v Ostravě a přihlásit ho v Aši, to ti přeci nebude zařizovat prodejce z Ostravy, že jo.
a zaplatí pár tisíc € Fico daně, protože si dovezl vysokovýkonný vůz, který běžný slovenský sociálně smýšlející občan nepotřebuje ;) Takže ve výsledku ušětří leda tak hov*no
ceed gt je konkurent golfu GTI a nie meganu RS..... ktory je podstatne silnejsi a divokejsi ... ono ceed GT ani nie je HH ale skor take GTecko... na beznu rychlu jazdu
ano megane RS je rychlejsi ale nie je priamy konkurent ani golfu GTI ani pro ceedu GT... a take lambo gallardo je este rychlejsie ako megane RS ;-)
Myslím že dobrý počin a "nová" konkurence" pro ostatní.Cena je imho hodně dobrá, slevička určitě taky půjde.Takže kdo nechce zavedenou konkurenci a tohle auto se mu vzhledově líbí, bó je "jiné" než konkurence, bude to určitě dobrá volba.Rozšíření výběru GT aut osobně vítám.To že to někdo poplive, to patří ke koloritu......poměr cena výkon vypadá dobře.Holt "Korejci" se fest snaží a je to vidět.....i na silnicich.Osobně chválím....
Pokud vím, tak existuje i pětidvířko, tak kde je problém.
Pochlub se nám, až to koupíš.
Jinak pro informaci, v čestlicích stojí dva Quorosy v černé a nevypadají naživo špatně.
Jsem zvědav co nám o nic místní redaktoři napíší. ;-)
Nemyslím si že je to dobře, GT je Grand Tourismo, na sportovní auto si jen hraje a diesel tam patři. On je spíš problém v tom, že jejich naftovej motor, kterej by měl GT parametry, se pod kapotu H/K nevejde
Proč je koncern úlet?Vždyť prodavají dobře a lidé jejich auta , včetně firem chtějí.Tak proč to takhle hloupě kritizovat?Nechceš to, běž jinam....neznamená to však že je to špatné..... a taky to špatne není.To že někdo chce naftu ve sportovní verzi, tak proč mu ji nenabídnout a nevydělat.Chlapi, rozum do hrsti s tou kritikou za každou cenu....
Kdyby nebylo tveho prispevku, nemusel by king reagovat, tak to ber vic s nadhledem a 3x si rozmysli, nez neco napises, nehrajeme hru, kdo nejvic............ ;-)
Jedinej důvod, proč korejci do GT cedníku diesel nenabízí je ten, že jsou technologicky deset let za koncernem a momentálně nemají co nabídnout. Nejpozději v příští generaci už ho budou nabízet i oni ;-)
Je to stejné jako s TSI... Před pěti lety VW ukázal cestu a dnes se ho všichni snaží dohnat...
GTD nazýváš hothatchem jenom ty, nikdo jiný. Je to konkurent podobně výkonným HB jako je Giulietta JTD 125kW, 1er 120d 135kW, Mazda 3 MZR-CD 136kW, MB A 220 CDi 125kW, prostě konkurence silným naftovým HB.
3dverak v cervenej farbe je proste uzasny .... nemam slov ;-):yes:
som zvedavy na porovnanie s golfom GTI ;-) kedze podobne ako vw aj ceed GT je vhodny aj na bezne jazdenie.... a je to tiez taky komfortny rychly hatch
severni smycka nurburgringu za 8m45s nie je na zahodenie pre kiu ..... pre porovnanie vw scirocco 2.0TSI ( 2009 ) tu zaslo za 8m47s..... tak to je riadna supa od kie
Je to proste Krásna Kia Cee´d GT ako všetke nové Kie vyrobené v EU .
Neviem prečo sa to označuje ako HH kedže to HH nie je a ani iným takto nechce konkurovať. Je to GT čiže žiadny mégan RS alebo Golf GTI pre porovnanie motoricky ... zatial je to ešte slabé no ako GT je to uplne v poriadku !!!
Auto má uplne špičkové spracovanie a aj kvalitatívne a vnemovo sa značka zas posunula o niečo vyššie nie len týmto ale aj ostatnými modelmi čo dnes robia...
neostava nic ine len suhlasit.... 3 aj 5dverak.... obe su nadherne auta a slubuju rychle zvezenie a praktickost zabalenu do atraktivneho kabata.... v clanku na auto.sme.sk ktory som hodil o prispevok vyssie do odkazu sa jasne pise ze ceed gt je komfortne zalozeny rychly hatch na bezne pouzitie.... nie je to konkurent meganu RS.... to je jasne.... nie je to HH a ani nejake silnicne delo ani nema za ciel byt ikonou ani burat myty... ma to byt komfortny rychly hatch a aj nim je .... ;-) .. o kvalite hadam nik nepochybuje... ta bude na spici v triede :yes:
ten korejsky zazrak vyzera sakra dobre [odkaz] [odkaz] spickova praca v podani kie :yes:
Vždy mne pobaví, jak se někdo snaží seřadit tu písmenkovou polévku. Nikde není napsané, jestli GTI je více "hot" než GTS, nebo GT, či RS. Že ho značí jako GT, tedy neříká vůbec nic.
Za cca stejnou cenu jde u nekterych prodejcu v DE koupit funglovku Focus ST.
Srovnatelny Seat Leon 1.8 TSI FR ma u nas cenikovou cenu 490 tisic. Pritom Seat pouziva nemecky zaklad a HH uz dela nejaky ten patek.
Navic -- sice Ceed GT sice vypada hezky, ale podle clanku mam za to, ze jizdni vlastnosti jsou mirny nadprumer. A je to jen prvni pokus teto znacky o hot hatch.
Takze rozumnou cenikovou cenu za tento hezky vypadajici prvni nastrel na korejsky HH bych videl v oblasti kolem 450 tisic.