suhlasim, uvidime na zivo, ale podla fotiek by som to tipol na nejaku zakladnu verziu a na moj vkus to nevyzera lakavo a mozno interier bude slabinou a odradi vela potencionalnych kupcov
Preco by si mal niekto kupovat Kiu pre vzhlad? To si ludia kupuju, aby nemuseli chodit autobusom :*) Po par rokoch zistia, co to je zac a znovu sa vratia k verejnej doprave :-)
Myslím že můžeme velmi přesvědčivě konstatovat, že Kia stvořila solidní... superlowend. Jakmile převzal kladivo Peter Schreyer, auta dostávají eurotváře, a i když samozřejmě citlivěji vnímavějším jedincům tak úplně zcela karoserie harmonizovat nemůže, je potřeba si uvědomit, že nekoukáme na premianta třídy, nýbrž na auto, které právě na toho premianta kouká s upřímným a pokorným obdivem. Uznejme proto, že cee´d toho ze své třídní pozice nabízí požehnaně. Zde nejde o to, že by snad cee´d kupovali fanouškové kompaktního volantu, sportovní jezdci, nadšenci, jde o to, komu je vůz určen - střední, vládně v podstatě dokonale decimované třídě. Co bys chtěl, aby zdejší nižší střední lowendová lidská třída sedlala nová áčka od Mercedesu?
Samozřejmě neexistuje dilema, zda GOLF či cee´d, avšak při životně střídmém pohledu mi vysvětli, proč bych si měl jít zítra koupit například Bravo?
Konečně si napišme i jednu kontextově potřebnou věc. Není důvod nějak výrazněji jásat nad velmi zřetelným mezigeneračním posunem modelů cee´d, byť směr je samozřejmě správný, neboť právě tohle není automatickým positivem pro výrobce. Nebo ty snad čekáš, že s každou novou generací bys měl vyvěsit na garážovém pranýři model minulý? Jak bys chtěl budovat vztah ke značce? Jak bys chtěl budovat ikony? Tedy pozor, charakteristický rys, to mezigenerační poskakování výše a výše je jednoznačným kladem pouze pro jednodušší komunity, znalec čeká na dobu, kdy nová generace modelu "jen" vystřídá generaci dosloužilou... Ideálem jest např. AUDI A3 nebo například jako tomu je v případě modelu...ford focus, či modelu VOLKSWAGEN GOLF.
Tedy o to běží, aby existovala souvislá řada generací kvalitního modelu, modelu s nímž jezdil už tvůj děd, tvůj otec, a s nímž hodláš jezdit v ixté generaci třeba i ty.
No i tak musíme, padni komu padni - superlowndové bravo :yes:
Dizajn je hodne subjektivny. Napriklad ja by som si to Bravo vedel obhajit ;-) Paci sa mi a s hocijakym multiairom to nemusi byt az taka zla volba. Inak skatulkovanie nemam rad (mainstream, supermainstream a pod) a ceed sa sice predavat bude (hlavne u nas), ale ziadne super auto to nebude (dizajnom subjektivne a technikou tiez nie)
skus niekedy po sebe precitat...
pises prispevok ako nejaky spisovatel na zakladnej skole... neuraz sa,ale fakt neviem preco to pises ako nejaku esej kde pouzivas rozne prirovnania a pokladas otazky na ktore neodpovies a nemaju nic spolocne o danej veci a odklanaju nas od problemu teda temy....
ale citam tvoje prispevky rad...jedna perlicka za druhou... napr
:Co bys chtěl, aby zdejší nižší střední lowendová lidská třída sedlala nová áčka od Mercedesu?
Podla mna si nove acko kupi akurat niekto co sa do aut nevyzna,blb, alebo sa mu paci (co ich je asi menej,lebo za tie peniaze take auto?) a nie nejake ludska trieda... ty si co ked takto urazas ludi?
Co si take dokazal ,okrem prispevkov na auto.cz ked takto dokazes rozpravat? tak rozpravaju ti, co vlastnym usilim nic nedosiahli : moj nazor...
Redakce Zlatého ventilku děkuje za úlet roku, slogan - Mercedes A si může koupit jen blb - se řadí do zlatého bohnického diskusního fondu a překonat jej bude letos těžký oříšek pro nejednoho experta tvého rozměru.
tak nielen ze si upravil moj prispevok podla seba este si neodpovedal na svoje slavne vyroky....blahozelam! nebudem ti uz nic pisat je to strata casu si pakkko..
sbohom....
GTI-ho nerieš, to je taká miestna figúrka. On len tak blábolí, medituje a kecá. Iste, štýl má vytríbený, to áno, ale informácie v jeho príspevkoch nehľadaj. Niečo podobné skúsil pred časom pod nickom Diskutér aj na Chronomagu (fórum o hodinkách) ... No, nekašľali sa tam moc s ním a vyrazili ho ...
K tomu tvému dokonalému Golfu.
Tento týden jsem slyšel velkou pravdu o něm v pořadu Top Gear.
A sice, že je to skvělé a dobře udělané auto, ovšem pokud jste úředník... Neboť tomu autu prostě chybí faktor X. (tedy něco co člověka donutí se za ním otočit a začne se usmívat aniž by si to uvědomoval (to je můj dovětek))
Hm, a videls tam treba srovnavacku HH, kde Golf gti vyhral? Top Gear je ale predevsim zabavny porad, vizualni podivana. Nic veru objektivniho. Jeden a ten samy model tam muzou shodit ci vynest do nebes- podle toho, co si vyberou.
Re: zase tu kazdy pinda bezdovodne a zase to bude uspesne au
Subjektivni pocit z jizdy s ni?? Nebo jen tak do vetru.... ;-) A kdyby tolik nemcu bylo zaslepenejch znackou Opel.... no ma to par der ta tvoje teorie ;-)
Re: zase tu kazdy pinda bezdovodne a zase to bude uspesne au
prosim, skus dat rozumny dovod na kupu sucasnej atry. Takmer 4,5 metrovy hb a priestorom v interiery na urovni astry g. Pozitiva jej neberiem, ale ma aj kopu negativ
S nijakymi autami som nejazdil a nejazdim viac ako s Golfom a s Ceedom. Ten priepastny rozdiel citis kde? Sam som nechal asi 4-5 zviest, nech skusia a vsetci maju prave Golfa, ktory je tu v Rakusku velmi oblubeny. Vsetci maju 2,0 TDI a ja Ceed 1,6 CRDI (85 KW). Vsetci do jedneho (z 5 osob su dve zeny) boli Ceedom nadmieru prekvapeni! Motoricky, riadenim. Jedine co bolo citit u Ceedu ako negativum, menej komfortu prejazdom nerovnosti. Inac nebolo jedineho zleho slova, jedine negativum. A navyse po niekolkych poruhach na ich VW (predovsetkym motor) by sa v sucastnosti rozhodli na ZAKLADE OSOBNEJ SKUSENOSTI prave pre Ceed.
Rozdiel bol citit v tom, ze v 5rocnom Golfe V, ktory mal najazdenych cez 200 000km bolo vsetko tiche, nikde nic nevrzgalo a clovek mal stale z toho pocit kvality.
V 2rocnom Ceede, najazdenych 40 000km buchali napravy, vrzgala sedacka a motor bolo pocut viac, ako by bolo mile. Podobna skusenost s Kia Rio, najazdenych len 5000km (!!). Mozes namietat, ze zle kusy ...ja si skor myslim, ze cena sa niekde musi prejavit.
Ja jazdim tak v Golfoch ako i v Ceede, ktore maju okolo 100000 km a nevrzga v ziadnom. Rodicia maju tiez Ceed a tiez nic nevrzga. Ci to tak bude i po 200000 km, neviem povedat, no uvidime ;-) .Inac, ked uz hovoris o tom hlucnom motore, tak prave ten hluk ma u Golfu 2,0 TDI prekvapil a ked som si sadol do Ceedu, tak som citil o nieco lepsie odhlucnenie. No nahorsie co som zazil bol hluk u Suzuki Swift. Ma ho tu jeden z kolegov a koli 4x4 mi ho na jednu cestu pred mesiacom pozical...tak to by som neveril, aky hluk moze motor v dnesnej dobe po 1300000 km vydavat 8-s
Toppere, věřím, že při pohledu na chromovanou vpravo umístěnou koncovku výfuku tohoto auta ti jistá část těla ztvrdne a odvádí značnou část krve z potřebnějších míst, ale zkus se vyslintávat v jednom vlákně a neplevel to tu tolika vláknama. Budemě ti všichni, až na tvého korejského partnera incesta, vděčni. ;-)
Na první pohled líbivé tvary nejsou nijak propracované ani dotažené. Detaily dělají z tohoto modelu lehce bižuterní zboží, ale co už. Není to problém jen Kie...
Přesto se začínají objevovat první zklamání:
1) vodorovná spára v C-sloupku, zřejmě technologická... Pokud to není odlesk, tak tohle se fakt nepovedlo :no:
2) aerostěrače opět nikde. Opět jen napodobenina...
3) motorizace - tam, kde ostatní takřka začínají, tam Cedník a i30 končí 8-s Základní 90 kW 1.4TSI koncernu je silnější a hlavně pružnější rozdílem třídy. Silnější 1.2TSI nemá jízdním projevem daleko k 1.4TSI 90 kW a nebude tak o mnoho slabší jak 1.6GDI. Přitom slabší je již jen 63 kW 1.2 TSI a ceníková 1.4 59 kW se reálně snad ani neprodává...
4) látkové čalounění, hlavně na zadním sedáku, vypadá nějak prapodivně 8-s
Celkově tedy pro Ceed opět posun, pro C-segment jen další model. Slušný supermainstream. Evropské mainstreamové modely se nemají čeho bát.
Já si nemůžu pomoct, prostě nemám Kiu a Hyundai rád. Ne programově, ale proto, že prostě je to ryzí "Čína". Nic nevymyslí, plagiátorství třikrát sláva, motor 1.6 GDi je konstrukčně 20 let starý, prostě celé know-how je v tom, namazat vládě v postkomunistické zemi, sehnat levně pozemky, smontovat fabriku, dostat 10 let daňové prázdniny, nakoupit lacino licenci na vyběhlé japonské technologie, za ušetřené prachy na clu a drahém dovozu z Koreje zmasírovat národ v médiích a pak se to prodává...je mi naprosto jasná potřeba trhu v téhle třídě, ale jak na tohle někdo může použít jiné slovo než laciný šunt, to nechápu. Jediné plus je podpora zaměstnanosti v regionu Žilina, resp. Frýdek-Místek.
Neměj péči. Jakmile zlomí punc "korejského" vnímání značky a lidi tu začnou brát H+K jako Evropský produkt, tak vesele odvezou výrobu někam do Bhútánu nebo Bangladéše, hlavně aby to bylo levné... Nám tu zůstane jen zplundrovaná zem a chátrající haly k ničemu :-( Je jen otázkou času, jestli to bude za 5 nebo 15 let...
Jinak jsem to psal již několikrát, H+K prostě používá osvědčené recepty jiných značek. Zkrátka pijavice evropského automobilového průmyslu :-!
Souhlas.Mám takovej pocit,že se to chystá s kolínskou TPCA za chvíli jim končej desetiletý daňový prázdniny navíc žádnej novej model po sedmi letech a jenom druhej facelift a pokles výroby.Vidím to na stěhování v r. 2015,to samí rejžouni v Nošovicích vývoj tady žádnej není jenom montovna a technologie jde lehce převízt jinam.
ti budu oponovat, z toho co jsi napsal je jasne patren, ze je nemas rad PROGRAMOVE.
on totiz 1.6GDi motor vubec neni spatny agregat, auta se delaji v cechach a na slovensku (tolik k inteligentni primere "cina"), hyundai ma design z nemecka, precti si par testu nove i30, NIKDE nenajdes seriozni vytku. Cetl jsi treba porovnani i30 a tolik opevovaneho golfu ve svete motoru? i30 (samozrejme) prohral, ale prestoze se hodne snazili, jen o 0.2 bodu.
Mam objednanou i30 ve verzi style, je mi ukradene jmeno, je mi ukradene opovrhovane sikme H ve znaku, kdyz si do toho auta sednu, obklopi me super interier a premisti me pohodlny prostor tazeny tichym motorem, ktery naprosto splnuje me pozadavky, to cele sedici na na vybornem podvozku. Uprimne jsem stastny za tento "laciny sunt", kezby stejne sunty delal i nas narodni poklad a pycha Skoda
Snad není o tom, co je lowend, design je vpravdě strašně moc subjektivní, ale co mi bytostně vadí je to, že novinář dokáže vychválit i tu největší veteš, když dosane řádně zaplaceno. Vždyť proboha jestli to auto jezdí stejně jako vypadá, tak bych raději doživotně jezdil MHD. Ty plasty jsou z doby Astry Classic I. a designér vpravdě nepředvedl, že kreslil pro premiovou značku.
to jsou zase žvásty, zrovna nedávno jsem si sednul do nového golfa a znovu jsem si uvědomil, jak i můj Ceed 1.generace po faceliftu, který už se přestává vyrábět vypadá o generaci moderněji a než tak obdivovaný Golf ze kterého se všichni můžou po... Až si do toho sednete, tak hodnoťe, ale pro některé je Made in Germany zaklínadlo i za kdejaký šmejd.
To si asi seděl v golfu II,jestli vůbec v nějakým nebo spíš v žádným.To je nesmyl co tady říkáš.Kvalita to je to co s Golfu vyzařuje na hony a naopak láce ze Ceedu I.
zalezi na ceniku, hyundai uz prestava pomalu byt superlevnou znackou, novou i30 jsem mel cest si osahat a vyzkouset, kvalita interieru na pohled i na pohmat me nadchla a i s jiznimy vlastnostmi jsem byl nadmiru spokojen. Zvenku se mi libi moc. Cee`d oproti tomu minimalne zevnitr vypada jako chudy pribuzny, budiky jsou mozna TFT ale vypadaji ...lacine. stredovy panel je podle me hrozny. kvality sedadel od pohledu tezko soudit, ale zepredu a zezadu cee`d srazi svetla (hlavne zadni jsou skoro trapne) jediny uchazejici pohled nabizi ceed zboku.
no mluvi ze me mozna zaujatost, protoze po prohlednuti i30 jsem nevahal a objednal ve verzi style, pravda, nebude to parkovat samo, nema to samozahrivaci volant a ani pruhy to nehlida, ale to me opravdu netrapi. oproti tomu podvozek, pohodli a subjektivni pocit pohody v tom aute je super.
Ako je niekto strašne pobúrený >:D , že to auto sa podobá na astru, na golfa, na... Myslím, že iba automobilka, ktorá si je vedomá toho, že musí zaujať najmä dizajnom, urobí auto, ktoré sa viac- či menej bude podobať konkurencii. Mňa napadá alfa, alebo malé volvo. Neviem si predstaviť, že by prišli Kórejci s dizajnom alfy - ako by ich ukameňovali, že je to otrasné a u Talianov sme zvyknutí to vychvaľovať do nebies. Vzhľad auta je otázkou vkusu a zároveň jednym z rozhodujúcich prvkov ovplyvňujúci kúpu samotného auta. Takže všelijaké cingrlátka, detailíky sú vždy adresované istej skupine zákazníkov u ktorých má auto zabodovať. Ako s babami, každý chce sexbombu, čo dobré varí, stará sa o deti, je vtipná...ale samotný výber je nakonie istý kompromis a ako môj tato hovoril: na každu fľašu sa štupeľ nájde >:D . Som presvedčený o tom, že nová kia osloví značnú časť populácie. Mne osobne sa páči viacej ako i30, ale čím som starší, tým viac sa mi páči aj suchý dizajn koncernu vw. Tie autá sa budú na seba podobať a vždy sa ten vzadu bude snažiť napodobňovať toho najlepšieho a niečo od neho okukať...Tak ako začali automobilky ponúkať záruky na 3 , 4 či 5 rokov, lebo kia dala 7. Mňe to vôbec nevadí, že sa po nich o***a ;-)
:-) .....o čem je diskuze,když já se svým autem ve městě nezaparkuji,protože všude jsou citygouni,koncernové hvězdy jednoho brawohujera a vy zde řešíte rejžáky ? >:-[]
přesně moje řeč :yes: VW není zase tak spolehlivý jak si spousta lidí myslí hlavně Sharan dopadl dost býdně a minulá generace Passatu také. No a Golf ? Taky už to není jak v 90tých letech. Ty tam jsou ty časy kdy by člověk nesáhl po ničem jiném než po Golfu. Dneska bych si za ty peníze raději koupil Alfu Romeo Giulietta kupříkladu. Ale co se týče nové Cee'D klobouk dolů vypadá opravdu perfektně a myslím že dvojci ŠKODA VW u nás vytvořila velice silnou konkurenci. Já rozhodně nepatřím mezi lidi co kupují škodovku jen z patriotismu. Na trhu je tak obrovské množství značek a modelů že bych musel být * abych šáhl hned po škodovce respektive prvním co uvidím. Dneska jsem okukoval Kiu Rio a a Fabia se tomu nemůže vůbec rovnat a pochybuju že se tomu vyrovná i příští generace.
Máš pravdu jeden má zrovna příspěvek pod tebou a sto osmdesát zbytečnejch jinde,škoda že rejžobláznům chybí něco jinýho šedýho a to kůra mozková a jenom díky tomu se to tu ubírá jaksi do nikam.Ono tohle vlastně vypovídá o tom kdo si korejce kupuje.V 80% to jsou lidi,který vlastně autům vůbec nerozumí a berou to jako předmět pro přemísťování.Ono totiž pokud se svezeš konkurencí tak korea není žádnej zázrak.
zatím ale nebude dlouho trvat a Korejci budou na stejné úrovni. Asi taky autům nerozumíš. Podívej se na Japonce. Začali úplně stejně a každej jejich auty opvrhoval a kde jsou dnes. VW znamená v překladu lidový vůz, dnes je to spíš špatnej vtip protože ty ceny vskutku lidové nejsou. A lidi si kupují to na co mají a VW jim to nemůže vytýkat. Taky mohli začít dělat auta která jsou levná a nemají třeba tak promakané motory a kvalitní interier ale vypadají aspo'n na pohled dobře. Holt pravověrným fanouškům Škody a VW se to nelíbí ale to je jejich věc. Já osobně bych si předraženej VW a Škodu nekoupil. Je spousta jiných alternativ, jen nemít předsudky, zaujatost a slepý patriotismus a hned je z čeho vybírat
mě se cee'd líbí víc než i30, to jak zde VWfilové haní každý počin z Koree a nejen odtamtud už je takový zdejší legrační folklor, to co napsal GTI je toho důkazem, "superlowend" : ) tento výrok už ani víc mimo mísu být nemůže, ale on rád provokuje.
Takže milí čtenáři, pokud zatím nejste zběhlí v zdejších diskuzích, co nemá logo VW případně "národního" pokladu Škoda, je předem odsouzeníhodný, nekvalitní šmejd pro socky, kapíšto? :-)
PS: opět je zde hromada přízpěvků kde sa auto posuzuje v první a hlavní řadě podle plastů na palubce, lidé, pro které je taková ptákovina hlavním parametrem pro určení celkové kvality auta, nevědí o autech nic a jen dokazují jak jsou zmasírovaní reklamní a merketingovou masáží nejen od VW.
Tft display pred ocima a hned vedle ta oranzova z 90. let. Asi cekaji, ze prijde nova retro vlna. Chapu, ze se musi nekde setrit, ale toto.. Byt to alespon bila na cerne.