Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Cee’d: Plošné zlevnění o 25 tisíc Kč, první cena 264.980,- Kč

Diskuze (22)
Kia zlevnila všechny verze modelu Cee’d o 25 tisíc Kč. Základní provedení s výbavou Active a pětidveřovou karoserií tak lze nyní pořídit od 264.980,- Kč.

Před faceliftem v ceníku figurovala Kia Cee’d Ready, základní model s cenovkou 259.980,- Kč. Aktuální akce přibližuje výbavu Active tomuto, dnes už neexistujícímu, vstupnímu modelu. První cena je po slevě 264.980,- Kč, motor 1,4 CVVT má ale od faceliftu výkon snížený z 80 na 66 kW.

Maximum točivého momentu zůstalo na 137 Nm při 5000 min-1, kombinovaná spotřeba ale výrazně poklesla z 6,1 na 5,8 l/100 km, resp. 5,5 l/100 km se systémem vypínání motoru ISG (+7.000,- Kč). V řádu jednotek decilitrů se snížila také kombinovaná spotřeba ostatních benzinových i dieselových motorizací.

Výbava Active zahrnuje centrální zamykání, rádio s CD/MP3 přehrávačem, USB portem a ovládáním na volantu, dělená zadní sedadla, palubní počítač, elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách a šest airbagů. Novinkou jsou výškově nastavitelná obě přední sedadla a kliky dveří v barvě karoserie, chybí naopak klimatizace (+25 tisíc Kč). Po započítání příplatku za klimatizaci je základní Cee’d s motorem 1,4 CVVT o 5 tisíc Kč dražší, než byla akční cena srovnatelně vybavené verze při doprodej předfaceliftových modelů, u 1,6 CVVT je pak cena stejná.

Kia Cee'd facelift - ceny benzinových motorů
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT2,0 CVVT
Převodovka5M5M (4A)5M (4A)
Zdvihový objem [cm3]139615911975
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/600093/6200105/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200186/4600
Max. rychlost [km/h]180192 (187)205 (195)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,8 (11,9)10,4 (10,4)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,8/5,56,3/5,9 (6,6)7,0 (7,5)
Cena Active [Kč]264.980,-289.980,--
Cena Active Plus [Kč]304.980,-329.980,--
Cena Comfort [Kč]329.980,-354.980,--
Cena Comfort Plus [Kč]369.980,-394.980,-434.980,-
Cena Exclusive [Kč]-434.980,-474.980,-

Nižší hodnoty spotřeby platí pro vozy s manuální převodovkou a systémem ISG.

Active Plus (o 40 tisíc Kč dražší) přidává standardně klimatizaci, dále dálkový ovladač centrálního zamykání, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka s kryty v barvě karoserie, aktivní opěrky hlavy a bederní opěru na předních sedadlech. Příplatek za tempomat a přední mlhovky je 16 tisíc Kč, Bluetooth hands-free a připojení na iPod stojí navíc 10 tisíc Kč.

O dalších 25 tisíc Kč více stojí verze Comfort s vyhřívanými předními sedadly a čelním sklem pod stěrači, předními mlhovkami, elektrickým stahováním zadních oken a kůží potaženým volantem a hlavicí řadící páky. Comfort Plus (+40 tisíc Kč) přidává litá 16palcová kola místo ocelových 15palcových, dvouzónovou klimatizaci, ESP, asistent pro rozjezd do kopce, elektricky sklopná zpětná zrcátka a boční směrovky integrované v jejich krytech.

Nejvyšší výbava Exclusive má 17palcová kola, zatmavená okna, připojení na iPod, Bluetooth hands-free, tempomat, zadní parkovací senzory a sportovní paket – přední a zadní nárazník, maska chladiče, hliníkové pedály a přístrojový štít ve sportovním designu. Kožené čalounění je za příplatek 15 tisíc Kč.

Kia Cee'd facelift - ceny dieselových motorů
Motor1,6 CRDi lp1,6 CRDi hp2,0 CRDi
Převodovka5M5M (4A)6M
Zdvihový objem [cm3]158215821991
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/400085/4000103/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]235/1750-2500255/1900-2750305/1800-2500
Max. rychlost [km/h]172188 (180)205
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,011,0 (12,3)10,3
Komb. spotřeba [l/100 km]4,34,5 (5,6)5,4
Cena Active [Kč]319.980,-334.980,--
Cena Active Plus [Kč]359.980,-374.980,--
Cena Comfort [Kč]384.980,-399.980,--
Cena Comfort Plus [Kč]424.980,-439.980,-479.980,-
Cena Exclusive [Kč]-479.980,-519.980,-

Také na Cee’d SW se vztahuje uvedená akce. Kombi je o 25 tisíc Kč dražší než pětidveřový hatchback, nabídka motorizaci a výbav je stejná. Třídveřový Pro_cee’d je naopak o 15 tisíc Kč levnější než pětidveřový Cee’d, začíná tedy nově na 249.980,- Kč.

Diskuze (22)
6. 12. 2009 23:03
Re: Skús podradiť ...
Tak aby bolo jasné, poriadny šofér dokáže bezpečne predbiehať kľudne s 1.2 HTP. Pretože predbiehanie nie je ani tak o koňoch pod kapotou, ale o odhade vzdialenosti, odhade schopností auta a rozumnom úsudku. Ak toto nevieš, za volant nepatríš, a už vôbec nie za volant auta s 200 koňmi. Často vídať paka za volantom podobného vozu, čo musí byť prvý za každú cenu, a robí myšičky osemdesiatkou cez dvojitú plnú aj v krokom sa posúvajúcej kolóne. Takýmto do rúk maximálne ten traktor... :-!
Avatar - saldy
5. 12. 2009 12:46
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
Tak jasný, pro pro rychlý a bezpečný předjetí není výkonu nikdy dost, přidávání rychlosti při předjíždění považuju za jeden z nejhorších projevů na silnici, setkávám se s tím zřídka. 1,6crdi je pro bezpečné předjetí dostačující, s jistotou a bez toho aby mi spolujezdet utíral pot z čela, je třeba si pohlídat otáčky kolem 2t a nebát se vytočit klidně ke 4t, v rychlostech nad 90km/h je už ale lenivej a na pětku netáhne, zrychlení už za moc nestojí, já ovšem v těchto rychlostech nemám potřebu předjíždět,nemusím být všude první,když to musí být tak jen na přehlednějším úseku.
5. 12. 2009 12:00
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
Dockejme casu na Thetu ;-) 198k by mohlo stacit... ale nevidim moc realnych sanci na slusne prodeje.Jinak to vidim uplne stejne - bepecnost.Moje prvni auto byla jeta Vectra B 2001 s 2.2 16V (jasne zadny trhac asfaltu, ale vetsi jistota tam byla - a taky slusny kroutak), jenze se odporoucel motor a na opravu nebylo...holt chudy student.Potom jsem dostal od rodinneho znameho a majitele autosalonu KIA nabidku, ktera se neodmita - nove auto za cenu x desitek tisic nizsi, nez bezna cena onoho modelu v autosalonu... :-( Do dnes ovsem nemuzu na svych prvnich 147k ve Veky zapomenout... KIA sice narozdil od Veky po technicke strance zatim nezradila, ale ma hromadu nectnosti a nedokonalosti - zejmena motor - nejhorsi vec na celem Ceratu... ovsem diky teto zkusenosti muzu porovnavat a rikam, KIA udelala obrovsky krok kupredu... Cerato vs. nastupce Ceed.Specialne to plati o motorech... a vlastne i ve vsem ostatnim ;-)
5. 12. 2009 10:40
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
Jsem rád, že jsme se konečně pochopili. Mně prostě u Kie chybí silnější motor kolem 200 koní a proto u mě nemůže konkurovat Golfu nebo Focusu. Když srovnáš třeba Golfa GTI se zájkladní 1,4, tak málo lidí si uvědomí, že GTI má mnohem větší aktivní bezpečnost než verze s motorem 1,4 (lepší brzdy, lepší ovladatelnost v krizových situací atd.) A i když pominu ostatní okolnosti hovořící pro silnější verzi jako vzhled nebo zábavnost, tak jenom argument bezpečnost mi stačí, abych oželel spotřebu o 3 litry nižší...
5. 12. 2009 10:22
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
Jj v tomto pripade souhlasim...to s tim pridavanim znam... a bohuzel moje "faro" je v ten moment nahrane, to si potom clovek vazne preje mit pod nohou alespon 200k... jen jsem se nechal unest, pze se mi nelibi, jak tu nekteri pseudoznalci stavi KIA permanentne do te nejhorsi mozne kategorie a pritom je spousta spokojenych majitelu... i kdyz ja mezi ne zrovna se svym modelem nepatrim a neni to kvuli nespolehlivosti, ale kvuli tragickemu rozezranemu motoru.Zivota si vazim a tak ani nechci znat hranice te sve rejze, cili nezavodim (neb jsem si take vedom teoretickych schopnosti sveho stroje) ;-)