Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Cee´d Sportywagon: 534 l za 369.980,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (168)
Dalším krokem v úspěšném tažení korejské značky Evropou je prodloužená verze Cee´du. Kombi je o 30 tisíc dražší než Cee´d, ale dokáže nabídnout to, nač český zákazník slyší: 534 l základního objemu pro zavazadla, resp. 1664 l ve dvoumístném uspořádání.

V návaznosti na úspěšné představení během nedávného brněnského veletrhu zveřejnila společnost Kia Motors Czech oficiální ceník kombi Sportywagon odvozeného z modelu cee´d, které dodalo zkratce SW nový význam.

Z plánované pětice motorů jsou prozatím v nabídce dva, a to benzinový 1,6 CVVT (90 kW) a dieselový 1,6 CRDi (85 kW). Ostatní tři pohonné jednotky, 1,4 a 2,0 CVVT a dieselový 2,0 CRDi, budou k dispozici během druhé poloviny letošního roku.

Oba motory je možné kombinovat se čtyřmi stupni výbav, BASE, LX, EX BASE a EX, čili celkově lze již nyní vybírat až z osmi modelových provedení. Příjem zákaznických objednávek byl již zahájen v celé autorizované dealerské síti Kia, první dodávky vozů jsou plánovány na konec měsíce července.

Oproti výchozímu pětidvéřovému hatchbacku činí cenový nárůst 30.000,- Kč při zachování rozsahu a prvků výbavy.

Cena v současnosti nejdostupnějšího provedení 1,6 CVVT Base je 399.980,- Kč. Součástí standardní výbavy je v tomto případě ABS+EBD, 6 airbagů, centrální zamykání, elektrické ovládání přední oken, palubní počítač, rádio s CD a MP3 přehrávačem. Schází mj. klimatizace, sériově dodávaná od výbavového stupně LX (+30.000,-Kč).

Turbodiesel 1.6 CRDi se prodává s výbavou BASE za 429.980,-Kč.

Nejlevnější verzí cee´d Sportywagon se stane 1,4 BASE, jejíž cena byla stanovena na 369.980,-Kč.

Samozřejmostí je možnost přestavby vozu na užitkovou verzi N1 s dělící překážkou a odpočtem DPH.

Ondřej Láník
Diskuze (168)
16. 7. 2007 09:25
Re: Ceski bratia sa zblaznili
Objavil si Ameriku.... ;-\
16. 7. 2007 09:24
Re: Ceny???
Mozno vyhoda domaceho trhu...preco nezabodovat nizsou cenou ked sa to da....naklady na transport do miesta urcenia minimalne...pri celkovo nizsej kupyschopnosti obyvatelstva pride taka vyhoda vhod...
16. 7. 2007 09:21
Re: Ceed docela dobrý
Ide o to, v akej rovine zrovnavas. Ak ide o cenu, cee´d a Fabiu mozes porovnavat. Co sa tyka vsetkeho ostatneho uz rozhodne nie. Kratkeho cee´da a liftback Octavku mozes kludne zrovnavat, ak chces hodnotit interie, materialy, priestor, komfort, ergonomiu. Co sa tyka kufra, popripade jazdnych vlastnosti, tam uz porovnavanie nie je relevantne. cee´d SW a Octavka kombi jasne, to su konkurenti "se vsim vsudy".
Co sa tyka Scenica, 1.5 som bral z niekolkych dovodov. Prvym je vyrazne nizsia poistka. Nemam firmu, takze co s atyka prevadzkovych nakladov, dost vyrazny aspekt. Za druhe nejazdim podialniciach, velmi zriedka. Vacsinou okresky, III.trieda a mesto. A za tretie, kedze vozim male deti, nie som ziadny extra rychlik ani sportovec (tomuto autu to ani nesedi, podvozok je hodne makky a na sportovejsiu jazdu absolutne nevhodny), takze tych 60 kW bohato staci. A ze v meste nie som na krizovatkach ziadna brzda, skor naopak, casto vsetci ti frajeri v silnych vozoch ostavaju za mnou a dobehnu ma az v polke ulice, ked ja koncim na 60km/h a oni to turuju dalej. Auto sa mi za dobre zaobchadzanie odmenuje priemenou spotrebou tesne cez 5 litrov, co na tuto velkost a asi polovici kilometrov po meste povazujem za vybornu hodnotu. Takze suma sumarum pre mna by ta 1.9 bola uplne zbytocna. (P.S. Aj tak tajne snivam, az raz budem velky a bohaty, ze si postavim nejaky dobry velky a pekny elektromobil :-) )
13. 7. 2007 21:36
Re: srovnání
Ja mam Focuse Kombi 2.0.TDCi uz pres dva roky. Po pocatecnich problemech s EGR ventilem maximalni spokojenost. Vyjimka je prave ztuhnuti posilovace rizeni, ktery jsem mel nastaven ve sporovnim modu. Pri projizdeni zatackou rychlosti kolem 150km/hod. jsem mel uz dvakrat velke problemy. Kdych nebyl v dobre fyzicke kondici a rizeni neurval silou, asi bych dnes nic nepsal. V dnesni dobe, kdy porad plati a asi bude platit ten debilni bodovy system, bych asi volil Kiu C'eed v 1.6 benzinu (Jezdim DNES v pohode, ale taky proto, ze tankuji nejdrazsi naftu u Shellu). Jedine bych si ve zkusebni jizde overil, zda je posilovac rizeni pri nizzsich rychlostech skutecne preposilovany. Jinak auto me vyslo skoro na 800 000 Kc.
13. 7. 2007 21:34
Re: srovnání
Ja mam Focuse Kombi 2.0.TDCi uz pres dva roky. Po pocatecnich problemech s EGR ventilem maximalni spokojenost. Vyjimka je prave ztuhnuti posilovace rizeni, ktery jsem mel nastaven ve sporovnim modu. Pri projizdeni zatackou rychlosti kolem 150km/hod. jsem mel uz dvakrat velke problemy. Kdych nebyl v dobre fyzicke kondici a rizeni neurval silou, asi bych dnes nic nepsal. V dnesni dobe, kdy porad plati a asi bude platit ten debilni bodovy system, bych asi volil Kiu C'eed v 1.6 benzinu (Jezdim DNES v pohode, ale taky proto, ze tankuji nejdrazsi naftu u Shellu). Jedine bych si ve zkusebni jizde overil, zda je posilovac rizeni pri nizzsich rychlostech skutecne preposilovany.