Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia VG: První skici nástupce pro Opirus

Diskuze (20)
Rustikální Kia Opirus dostane nástupce, který bude lépe odpovídat vkusu evropských zákazníků. Termín uvedení na trh zatím nebyl zveřejněn.

Kia Opirus, sedan na horním okraji vyšší střední třídy, se prodává od roku 2003. Jeho poměrně exotický design je přizpůsoben především domácímu trhu, proto se jeho usedlé linie v Evropě nikdy pořádně nezabydleli. Nápravu má přinést atraktivně tvarovaný sedan zatím označovaný VG, který Opirus nahradí.

První skici ukazují sedan se sportovní siluetou, který má masku chladiče typickou pro vozy Kia, a zadní světla podobná modelu Magentis. Příď i záď tvoří vzájemně propojené linie, které dodávají designu karoserie dynamiku. Přední světlomety budou vybaveny diodovými světly pro denní svícení.

Nový sedan se bude prodávat v Koreji, USA i Evropě, termín jeho uvedení na trh ale zatím není znám. Prostor pro spekulace Kia ponechává také v otázce technického základu. Možné je použití platformy Hyundai Genesis s šesti- a osmiválcovými motory pohánějícími zadní kola, není ale vyloučené, že VG zůstane u stejné konfigurace jako Opirus, tedy šestiválců pohánějících přední nápravu.

Diskuze (20)
Avatar - R32
30. 7. 2009 20:23
Prirovnania
Milujem keď sa objavia fotky nejakej novinky a každý "macher" v tom zbadá niečo z inej značky.. 8-s Pritom väčšinu áut keby sme postavili v reálne vedľa seba tak tam nikto žiadnu podobnosť nenájde. :no:
Avatar - salamoon
30. 7. 2009 20:13
Opel+vw
avsak je to pekne... >:D
Avatar - twistedTSD
30. 7. 2009 17:43
good
no je mi jedno co to kopiruje ale zatim to vypada hezky :-)
Avatar - twistedTSD
30. 7. 2009 17:41
chyba
linie se nezabydlelY, ne nezabydleli ;-)
30. 7. 2009 15:46
Re: Vietor do plachiet
Nenech se ošálit polovičatou informací redakce - to nejsou žádné "první skici", ale naopak poslední předprodukční rendering přímo z Kie, než půjde auto v listopadu na výstavu a vzápětí na trh. Viz odkazy v mém příspěvku nahoře. Podívej se na fotky konceptu z dubna - a můžeš směle hodnotit, je to tam včetně interiéru. Ale zadní náhon opravdu těžko anežko, toto jiná - nižší - platforma, takže i ten 3,5 V6 naprosto stačí. Možná bude mnohem šťavnatější ten 2,4 GDI - pěkně potáhne odspodu a spotřeba bude příznivější. A vsadím čepici, že nejpozději při premiéře Hyundai oznámí i nějaké ty diesely ze své nové řady R.