Kia Optima v letošním roce vstoupila na český trh nejprve se vznětovým motorem 1,7 CRDi, který následovala zážehová verze 2,0 CVVL a nyní nabídku uzavírá provedení s hybridním pohonem.
Mají tam spojku, takže Toyota je lepší ve výrobních nákladech, servisních nákladech, životnosti a poruchovosti. Ano, jsem fanda HSD, protože něco tak geniálně jednochého musí dostat každého. Ať žijou planetová kola bez trapných spojek.
nejako v kii zacat musia...a na zaciatok to vobec nie je zle.. uz teraz sa tesim na druhu generaciu optimy aj optimy hybrid.... ono potom to uz bude zase ine kafco :yes:
Asi tak no, nieje to zle, chlapci sa snazia ale Toyota ma 10 rokov naskok a taku stratu dohnat na vynaliezavych a kvalitnych Japoncov bude velmi tazke ;-):yes:
To je spis naopak tim ze v Kia pouzivaj konvenci 6stupnovy automat usetri na nakladech, vyvoji atd... Diky tomu jsou naklady na vyrobu mensi. Nehlede na to ze mnoho ostatnich dilu musi byt stejnych s konvencni Optimou...staci se jen podivat na design...Toyota je prukopnikem to je jasny. Je to jednicka na trhu, to ale neznamena ze se konkurence nemuze dotahnout. Podle mne kdo chce Prius, jde mu vylozene o spotrebu, kdo zvoli Optimu bude chtit vykonejsi auto a zaroven dobrou spotrebu, nehlede na to jak se zda dle testu tak tato kombinace se 6st automatem se vydarila, jen tak dal Kia ;-)