Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Sériová Kia Soul v provozu bez maskování

Korejská automobilka nám sice už představila první obrázky sériového Soulu, ale protože zatím šlo jen o počítačově generované skici, označení první fotografie si zaslouží až dnešní snímky.
Zpět na článek
26. 8. 2008 10:02
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 08:36
škatulata už se hejbou
To je teda ošklivá krabička... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
26. 8. 2008 09:11
moc se mi to nelibi
je to takovy divny :-)
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2008 10:02
Mládí vpřed
Soul bude bojovat zejména o mladé. Možná se to tak nejeví zrovna u nás, kde čerství řidiči začínají jezdit buďto auty svých rodičů a nebo si koupí dost zchátralou ojetinu (teď samozřejmě nemluvím o dětech milionářů, co dostanou za řidičák Audi aj.). Ale v západní Evropě by mohl být Soul dost COOLovej auťák. Určitě to Kia podchytí masivní reklamou v trendy časopisech a bude sponzorovat stylové pořady v TV zamířené právě na potencionální zákazníky, mezi 20 a 30 roky. Mně se osobně Soul líbí a i výběr barev se mi zdá povedený. Tady se můžete přesvědčit [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
26. 8. 2008 10:33
Re: Mládí vpřed
Bezpochyby to timto smerem vse marketingove smeruji. K tomu i ta uvazovana moznost uzivatelu volit rozsahle vizualni upravy interieru i exterieru. Ale nejsem si jisty, jestli mlade oslovi hranaty, lehce bachraty a v hrubem tvaru celkem konzervativni vuz. Prijde mi to jako ve vzajemnem rozporu. Minimalne v Evrope. Nevim jestli treba mlade zeny z toho budou nadsene (neni to SUV). V CR bych vydel jako spokojeneho uzivatele spise chalupare nebo otce rodiny kolem 50tky. Prijde mi, ze to marketingove tlaci nekam, kde to neni pro tento vuz vhodne. Uvidime.
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 10:59
Re: Mládí vpřed
Já jsem skoro přesvědčen o tom, že jestli tohle auto nebude podpořeno maximálně nízkou cenou, větší šance na úspěch to nemá. Nehezká hranatá karoserie, minimální nabídka motorů a jinak v podstatě nic, co by na tomhle autě nějak zaujalo. A to je trochu málo. Navíc přichází v době, kdy móda malých SUV pomalu ale jistě opadává. Koneckonců podobné pokusy tu již byly u některých japonských výrobců a jejich výtvory určené mladým (kupř. Honda HR-V) se nesetkaly se zájmem ani mladých ani starých. Možná tahle KIA zaboduje na zámořských trzích (hlavně USA) ale tady v Evropě jí moc šancí na výraznější úspěch nedávám. :-!
26. 8. 2008 11:56
Re: Mládí vpřed
No vzhledem k volbe motoru to asi k levnemu autu nemiri. Ale to se uvidi. Ja naopak myslim, ze kombinace prostorneho vnitrku (krabice) s mirne vyssim podvozkem a konzervativnim tvarem (opet krabice) je idealem ceskeho chatare, rybare atd. Ale to by muselo mit odpovidajici motorizace a cenu. Moda malych crossoveru je v plnem proudu - Suzuki SX4 nestaci vyrabet, Fordu Fusion se take prodava dobre, Nissan Qashqai (uff, snad jsem to napsal dobre) taktez. Yetti ocekavam, bude take uspesny. Jen si nejsem jisty tim marketingovym smerovanim na drazsi vuz pro mlade. To je podle mne mimo cil. Ale treba se pletu.
26. 8. 2008 21:42
Re: Mládí vpřed
Nehezká ako nehezká, na druhú stranu kubické tvary sľubujú maximálny priestor, neotrelý dizajn, hoci nie zvlášť pekný, nenechá chladným nikoho, kto sa o autá trochu zaujíma. Skús mi tvrdiť, že sa za touto hrnatou plechovou krabicou na ulici neobzrieš...
26. 8. 2008 13:37
Re: Mládí vpřed
Zdar Homere, vidím, že sis přivstal a už sem hodil patřičný odkaz :-) :yes: Můj osobní názor: škaredý nebo krásný, drahý nebo laciný, pro mládež či důchodce, stylovka nebo praktik, Soul se bude prodávat jedna báseň, dokonce i v ČR. Jak říká ZocDrápalík, malé crossovery jsou v optimální poptávce, Soul se strefí přesně do správného času. Škoda by si měla s Yetim fakt pospíšit, aby na ni zbylo. Začínám být mírně zvědavý, co vrhne na trh Hyundai z Nošovic.
26. 8. 2008 10:10
Marketingova chybka?
Motory 1.6 a 2L u auta velikosti Ford Fusion? Proc ne, ale kde jsou mensi? Zda se, ze se marketingovci rozhodli oznacit vuz jako "crosover" a na teto modni vlne ho marketingovymi haky vytahnout cenove vyse. A nebo to je dedictvi americkeho rodiste? At tak ci tak, nejsem si jisty, ze to v prime konkurenci k Fusionu (rozmerove i "vizualni"), ktery se posledni dobou prodava za levno s malymi motory jako housky na krame, bude v Evrope fungovat. Uvidime.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2008 12:43
Re: Marketingova chybka?
Myslím, že marketing to auto bude tlačit jako sportovní crossover. Tam zkrátka potřebují ze začátku silnější motory. Časem může přijít i 1,4 benzín. Menší jsou zbytečné, větší pak už taky.
Fusion je už hodně výběhový model a o novém jsem zatím neslyšel. Tohle by mohla být čerstvá štika, kdyby to nebylo tak krabiciózní a s podivně vypouleným čumákem.
26. 8. 2008 14:35
Re: Marketingova chybka?
No Fusion taky neni moc velkej krasavec, ale cena dela divy. Ano F. je starsi, ale vicemene neni nic, co by v S. bylo a ve F. ne. Takze bych to videl, i pres rozdil roku, jako prime konkurenty. Ale F. zacina na motoru 1.25, jestli se nepletu.
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2008 15:11
Re: Marketingova chybka?
Fusion je o 10 cm kratší a hádám, že bude o pár metráčků lehčí. Je to jen mírně přefouklá Fiesta se vším všudy z ní (podvozek, motory). Vezmi si, že to je technika z roku 2002/2003.
Až skončí, bude Soul sám bez konkurence. Qashqai a jemu podobní jsou o třídu a dvacet cm výš, Yeti ještě není... Soul má v podstatě volné pole. Pokud Kia dá slušnou cenu, mnozí mu ty silnější motory rádi odpustí. Nevím, zda se nepletu, ale mluví se o něm od začátku jako o spíše stylovce, než praktickém autě (jako je Fusion).
26. 8. 2008 20:16
Re: Marketingova chybka?
Jasne. Je to mensi i lehci. Nastupce Fusionu by mel byt podle kusych info vetsi a vice "sik". Yetti/SX4/Soul/novy Fusion se budou delit o podobne zakazniky. (Minimalne o mne urcite :-) ). Otazka je, zda zamer udelat stylovku se trochu neminul s dizajnovym ztvarnenim. Alespon pro stredni Evropu podle mne trochu jo.
Avatar - Blue Sun
27. 8. 2008 10:07
Re: Marketingova chybka?
Stylové nemusí být pěkné. Je plno "stylových" mobilů a nelíbí se mi z nich ani jeden. Zejména ne stylový hit posledního týdne...
27. 8. 2008 13:39
Re: Marketingova chybka?
A to do toho jeste pribude Toyota Urban Cruiser...
27. 8. 2008 09:00
Re: Marketingova chybka?
Náhodou Fusion JE krásavec, a ešte aký :-) Ale dizajn je subjektívna vec - mne sa naozaj páči - taká šikovná krabička na kolesách.
26. 8. 2008 10:54
AT si to zamaskujou...
Jen at to zase schovaj pod kamuflaz,kdo se na tohle ma divat?? :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
26. 8. 2008 13:00
Re: AT si to zamaskujou...
>:D ...taky se mi to moc nelibi....
26. 8. 2008 21:44
Re: AT si to zamaskujou...
A skusal si uz pohlad do zrkadla....? >:D