Za neobvykle dlouhé čtyři roky design nejmenší Kie poněkud zestárl a proto loni automobilka představila inovovanou verzi. Ta na český trh přichází právě teď.
Vzhledem k tomu, že jsem měl něco hodně podobného, půjčeného v létě na Krétě, tak mi 1,1 s klimou, smysl dává. Akorát bych, vzhledem k tomu, co ten kočárek poskytuje, viděl odpovídající ceny, o takových 50 000,- Kč menší. :-)
jojo, já to na řeckejch ostrovech taky mel, bylo to lepší než jsem čekal .... ale cenu v základu bych viděl někam k 160,- at se kšefty hejbou. V komortu je to ovšem cenově úplnej nesmysl...
Tiez som mal tu s motorom 1,1 a klimou pozicanu na Korfu. Pri predbiehani cyklistu v kopci som vypinal klimu aby to trocha akcelerovalo a potom som ju zapol naspat :-!
Mame doma Atos a vypinanie klimi urcite nehrozi len staci zrejme vediet ako na ten motor, lebo to rozhodne nie V6, treba sa s nim chvilku zzit, inak je to velmi svizne a prijemne vozidlo do mesta ci ako druhe auto do rodiny, mna osobne prekvapilo, musim podotnkut milo. Aby som uviedol cenu, tak Atos (dvojca Picanto) u nas vyslo na 260 000sk a malo vsetko potrebne..2xairbag, ABS, limu, radio na CD, elektriku...myslim, ze to nie je spatna volba
My máme Atos s 1.1 motorom a klimou aj do kopca bez problémov!!!!!!!!a to má 59 koní..2airbagy ,autom. stahovanie okien v predu autoradiou s CD metalíza central zamykanie za 289 ooo SK-ešte pred zlacnením!!! teraz stojí 270 ooo cca SK !! >:-[]
Uvedené ceny se neliší od stávajícího Picanta. Nutno si uvědomit, že prodejce od roku 2005 prodává tohle auto ve slevě 20 resp. 30 t. pod základní ceníkovou cenou. Takže kdo si počká na zavedení téhle slevy u nového Picanta, bude mít auto od 169t.
Někoho zamrzí změna výbavy, např. EX alias Comfort přišel o přední mlhovky, kotouče na zadních kolech a kožený potah volantu a řadicí páky, na oplátku ale dostal v základu klimatizaci a autorádio s mp3. Kdo v Picantu jel, určitě potvrdí, že uvnitř je to nejdospěleji působící mini s délkou 3,5m na našem trhu.