Jihokorejská automobilka vypustila v pořadí již druhý obrázek naznačující podobu sedmimístného MPV, které bude v Evropě nejspíše nést tradiční název Carnival.
carens je maly to je pravda.... ale nie som si uplne isty ci sedona/carnival v eu vobec bude, vieme s istotou ze bude v USA ale v eu neviem, aj keby prisla do eu tak by to bolo len dalsie spestrenie trhu ako napriklad optima .....neocakavam nejake velke predaje ale budem rad ak v eu bude kedze velkych MPV je u nas dost malo ;-) a ak skutocne pride k nam tak zrejme pride s len s dieslom zo sorenta/santa fe .. 216 kw benzin hadam v eu ani mat nebude to by som sa cudoval keby mala, to by v eu nikto nekupil .. amikom sedonu s GDi vcelku zavidim .... koniec koncov aj americke forte je este krajsie ako nas ceed, maju z coho amici vyberat :yes:
PS: interier sedony bude asi nieco ako take zvacsene rondo/carens [odkaz] [odkaz] vyzera ze to bude obrovske auto
Kdybys byl alespoň trochu při smyslech, došlo by ti, že to jsou rendery či skici. Do reality to má ještě daleko, takže než budeš soudit, počkej na reálný model >:D
Pánové mě nezajímá s čím jezdíte vy :no: To je váš problém, že kupujete olítaná auta. Njn. dnes člověk musí něco umět, aby byl adekvátně finančně odměněn ...
A predstav si že aj 4 kolesá to má >:D Dokonca aj motor a prevodovku. >:D Ja zase fakt nechápem ľudí, ktorí už vedia aké to auto bude zlé a pritom ho ešte ani nevideli. :no:
No tak nejsou to tak úplně fotky, jako spíš skici of designéra exteriéru - a ten se tam taky na jedné podepsal - Ahn Sung Hoon (případně v obráceném pořadí, jak se Korejci píšou). Ne LinkedIn ani jinde jsem ho nenašel, tak se nejspíš později představí sám třeba na Kia Buzz, dost často tam dávají příspěvky "jak se rodil model" přímo od projektantů. Těžko říct, jestli Ahn sedí v korejském nebo americkém vývojářském centru a jestli byl šéfem exteriéru nebo jen autorem "ideového návrhu". Jak bude Carnival opravdu vypadat, to se teprv uvidí, na kritiku času dost.
Jinak slušné spy obrázky jsou třeba tady (a je tam i článek pro zvídavé hlavy): [odkaz]
dik za odkaz ... toto foto uz napovie vcelku dost [odkaz] , bude to riadna masinka..... amici maju radi taketo autobusy ;-) .. v USA cakam uspech :yes: ale v eu fakticky takyto velky MPV model nema sancu na nejaky slusny predaj
na kia-buzz zatial kde nic tu nic.. na thekoreancarblog tiez len spy fotky... musime na oficialne foto cakat asi az na autosalon v new yorku... este tyzden napatia ale vydrzim to... tesim sa na to auto I love kia :yes:
Zdravím. :-)
Reál uvidíme sice brzy, ale už teď debatujeme nad nějakými skicami - no popravdě... :-( Původní koncept [odkaz]
byl (až na spodní linii oken) zcela opuštěn. Možná nebylo tak moc nutné "poddat se větru" - KV7 se svou vizáží byl vůz spíše toporný než sportovního vzezření. U takového vanu bych klidně tu praktičnost přiznal, než podsouvat (sklon čelního skla či kapoty) sportovní (pseudosportovní) prvky.
Já myslím, že Kia a Hyundai mají opravdu s vany/MPV (nižší) střední velikosti dlouhodobě problém - nějak se jim nedaří tenhle typ uchopit tak, aby si byli jistí, že "je to ono" - a tuhle jistotu přenést na kupce v podobě nějaké nákupní euforie. Upřímně řečeno jsem se domníval, že se v téhle chvíli na MPV vykašlou a fofrem se pokusí dostat letos na jaře na trh jeden (a lépe několik) pseudo-SUV crossoverů, dokud je trh pěkně nachucený kreacemi od Nissanu a Francouzů obecně. Ale tahle Sedona Nueva už zřejmě ve vývoji tak pokročila, že by stejně nemělo smysl premiéru odkládat a umrtvovat náklady.
Ta celková fazóna je taková truhlovitá, ale to asi není u téhle kategorie překvapení, ani vada. Navíc to zřejmě budou prodávat hlavně v US (a Asii) (podle dřívějších špiónských zpráv to ani nezamýšlejí prodávat v Evropě). Tudíž truhlovitost odpovídá dlouhodobým preferencím Američanů, pokud jde o pasažérské trucky. Po odkrytí finální podoby to můžeme jedině evropským okem kritizovat jako třeba buranské, ale to je tak asi všechno. Nevím, jak to přesně myslíš s tím "větrem", jen předpokládám, že sklon celé čelní strany asi prošel x-krát aerotunelem, když se optimalizovaly odpory - čili, že sklon A-sloupku atd. bude do značné míry spíš takto vypočítaný, než nějakým designérem namalovaný. Co myslíš?
Zajímavý je pro mě prvek "ztraceného D-sloupku", protože ten já mám prostě rád od pradávna. Uvidíme, jak se s tím poperou u Carnivalu. Pokud jsem si všiml, podobné choutky má i Hyundai u toho svého chystaného crossoveru třídy ix-25, takže to asi Schreyer zavedl jako nějakou markantu pro celou skupinu v nadcházející generaci. Jestli tuhle designovou pěknost odfláknou, naštvou mě.
ta " truhlovita fazona " ;-) dobre si to povedal :yes: je robena pre USA... aj rozmerovo na urovni 5 metrov to auto nebude prioritne pre europu a ja si dokonca myslim ze v EU sedona/carens ani nebude.... uvidime....
v USA alebo Cine maju naopak radi taketo truhly [odkaz] [odkaz] [odkaz] a uspech tam cakam slusny :yes:
tazko moze 5 metrove SUV vyzerat inak ako truhla .... kazdopadne mi v eu mozeme zase len slintat ;-)